Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Turbosprężarka AJUSA do Peugeot EXPERT Skrzynia (VF3A_, VF3U_, VF3X_) 2.0 HDi 140 Skrzynia 136KM, 100kW, olej napędowy (2007.01 - obecnie)

Turbosprężarka ELRING Peugeot EXPERT Skrzynia (VF3A_, VF3U_, VF3X_) 2.0 HDi 140 Skrzynia 136KM, 100kW, olej napędowy (2007.01 - obecnie) ELRING
Turbosprężarka TOPRAN Peugeot EXPERT Skrzynia (VF3A_, VF3U_, VF3X_) 2.0 HDi 140 Skrzynia 136KM, 100kW, olej napędowy (2007.01 - obecnie) TOPRAN
Turbosprężarka AJUSA Peugeot EXPERT Skrzynia (VF3A_, VF3U_, VF3X_) 2.0 HDi 140 Skrzynia 136KM, 100kW, olej napędowy (2007.01 - obecnie) AJUSA
Turbosprężarka PIERBURG Peugeot EXPERT Skrzynia (VF3A_, VF3U_, VF3X_) 2.0 HDi 140 Skrzynia 136KM, 100kW, olej napędowy (2007.01 - obecnie) PIERBURG
Turbosprężarka AKS DASIS Peugeot EXPERT Skrzynia (VF3A_, VF3U_, VF3X_) 2.0 HDi 140 Skrzynia 136KM, 100kW, olej napędowy (2007.01 - obecnie) AKS DASIS
Turbosprężarka AUTLOG Peugeot EXPERT Skrzynia (VF3A_, VF3U_, VF3X_) 2.0 HDi 140 Skrzynia 136KM, 100kW, olej napędowy (2007.01 - obecnie) AUTLOG
Turbosprężarka DRI Peugeot EXPERT Skrzynia (VF3A_, VF3U_, VF3X_) 2.0 HDi 140 Skrzynia 136KM, 100kW, olej napędowy (2007.01 - obecnie) DRI
Turbosprężarka ELSTOCK Peugeot EXPERT Skrzynia (VF3A_, VF3U_, VF3X_) 2.0 HDi 140 Skrzynia 136KM, 100kW, olej napędowy (2007.01 - obecnie) ELSTOCK
Turbosprężarka ERA Peugeot EXPERT Skrzynia (VF3A_, VF3U_, VF3X_) 2.0 HDi 140 Skrzynia 136KM, 100kW, olej napędowy (2007.01 - obecnie) ERA
Turbosprężarka FA1 Peugeot EXPERT Skrzynia (VF3A_, VF3U_, VF3X_) 2.0 HDi 140 Skrzynia 136KM, 100kW, olej napędowy (2007.01 - obecnie) FA1
Turbosprężarka FEBI BILSTEIN Peugeot EXPERT Skrzynia (VF3A_, VF3U_, VF3X_) 2.0 HDi 140 Skrzynia 136KM, 100kW, olej napędowy (2007.01 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Turbosprężarka GARRETT Peugeot EXPERT Skrzynia (VF3A_, VF3U_, VF3X_) 2.0 HDi 140 Skrzynia 136KM, 100kW, olej napędowy (2007.01 - obecnie) GARRETT
Turbosprężarka HERTH+BUSS ELPARTS Peugeot EXPERT Skrzynia (VF3A_, VF3U_, VF3X_) 2.0 HDi 140 Skrzynia 136KM, 100kW, olej napędowy (2007.01 - obecnie) HERTH+BUSS ELPARTS
Turbosprężarka HOFFER Peugeot EXPERT Skrzynia (VF3A_, VF3U_, VF3X_) 2.0 HDi 140 Skrzynia 136KM, 100kW, olej napędowy (2007.01 - obecnie) HOFFER
Turbosprężarka LUCAS Peugeot EXPERT Skrzynia (VF3A_, VF3U_, VF3X_) 2.0 HDi 140 Skrzynia 136KM, 100kW, olej napędowy (2007.01 - obecnie) LUCAS
Turbosprężarka MAXGEAR Peugeot EXPERT Skrzynia (VF3A_, VF3U_, VF3X_) 2.0 HDi 140 Skrzynia 136KM, 100kW, olej napędowy (2007.01 - obecnie) MAXGEAR
Turbosprężarka MEAT & DORIA Peugeot EXPERT Skrzynia (VF3A_, VF3U_, VF3X_) 2.0 HDi 140 Skrzynia 136KM, 100kW, olej napędowy (2007.01 - obecnie) MEAT & DORIA
Turbosprężarka METALCAUCHO Peugeot EXPERT Skrzynia (VF3A_, VF3U_, VF3X_) 2.0 HDi 140 Skrzynia 136KM, 100kW, olej napędowy (2007.01 - obecnie) METALCAUCHO
Turbosprężarka METZGER Peugeot EXPERT Skrzynia (VF3A_, VF3U_, VF3X_) 2.0 HDi 140 Skrzynia 136KM, 100kW, olej napędowy (2007.01 - obecnie) METZGER
Turbosprężarka MOTAIR TURBO Peugeot EXPERT Skrzynia (VF3A_, VF3U_, VF3X_) 2.0 HDi 140 Skrzynia 136KM, 100kW, olej napędowy (2007.01 - obecnie) MOTAIR TURBO
Turbosprężarka NISSENS Peugeot EXPERT Skrzynia (VF3A_, VF3U_, VF3X_) 2.0 HDi 140 Skrzynia 136KM, 100kW, olej napędowy (2007.01 - obecnie) NISSENS
Turbosprężarka NTY Peugeot EXPERT Skrzynia (VF3A_, VF3U_, VF3X_) 2.0 HDi 140 Skrzynia 136KM, 100kW, olej napędowy (2007.01 - obecnie) NTY
Turbosprężarka ORIGINAL IMPERIUM Peugeot EXPERT Skrzynia (VF3A_, VF3U_, VF3X_) 2.0 HDi 140 Skrzynia 136KM, 100kW, olej napędowy (2007.01 - obecnie) ORIGINAL IMPERIUM
Turbosprężarka QUINTON HAZELL Peugeot EXPERT Skrzynia (VF3A_, VF3U_, VF3X_) 2.0 HDi 140 Skrzynia 136KM, 100kW, olej napędowy (2007.01 - obecnie) QUINTON HAZELL
Turbosprężarka REINZ Peugeot EXPERT Skrzynia (VF3A_, VF3U_, VF3X_) 2.0 HDi 140 Skrzynia 136KM, 100kW, olej napędowy (2007.01 - obecnie) REINZ
Turbosprężarka SASIC Peugeot EXPERT Skrzynia (VF3A_, VF3U_, VF3X_) 2.0 HDi 140 Skrzynia 136KM, 100kW, olej napędowy (2007.01 - obecnie) SASIC
Turbosprężarka SCHLÜTTER TURBOLADER Peugeot EXPERT Skrzynia (VF3A_, VF3U_, VF3X_) 2.0 HDi 140 Skrzynia 136KM, 100kW, olej napędowy (2007.01 - obecnie) SCHLÜTTER TURBOLADER
Turbosprężarka SIDAT Peugeot EXPERT Skrzynia (VF3A_, VF3U_, VF3X_) 2.0 HDi 140 Skrzynia 136KM, 100kW, olej napędowy (2007.01 - obecnie) SIDAT
Turbosprężarka TURBO MOTOR Peugeot EXPERT Skrzynia (VF3A_, VF3U_, VF3X_) 2.0 HDi 140 Skrzynia 136KM, 100kW, olej napędowy (2007.01 - obecnie) TURBO MOTOR
Turbosprężarka TURBORAIL Peugeot EXPERT Skrzynia (VF3A_, VF3U_, VF3X_) 2.0 HDi 140 Skrzynia 136KM, 100kW, olej napędowy (2007.01 - obecnie) TURBORAIL
Turbosprężarka VEMO Peugeot EXPERT Skrzynia (VF3A_, VF3U_, VF3X_) 2.0 HDi 140 Skrzynia 136KM, 100kW, olej napędowy (2007.01 - obecnie) VEMO
Producent:AJUSA

4 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
AJUSA
0 (0)
Kod produktu:
JTC11432
dostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
AJUSA
Kod:
JTC11432
Jednostka:
KPL
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z instrukcją montażu
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Z uszczelnieniami
Wersja żruby/nakrętki:  Samozamykający się
Do 100 dni na zwrot
72,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
AJUSA
0 (0)
Kod produktu:
OP10001
dostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
AJUSA
Kod:
OP10001
Jednostka:
szt
Dopływ/Odpływ:  Przewód zasilający
Do 100 dni na zwrot
190,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
AJUSA
0 (0)
Kod produktu:
OPR00124
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
AJUSA
Kod:
OPR00124
Jednostka:
szt
Specyfikacja:  Oil return pipe
Przewód turbosprężarki:  Wylot
Dla numeru OE:  0379.45
Do 100 dni na zwrot
82,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
AJUSA
0 (0)
Kod produktu:
OPR00127
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
AJUSA
Kod:
OPR00127
Jednostka:
szt
Specyfikacja:  Oil return pipe
Przewód turbosprężarki:  Wylot
Dla numeru OE:  0381.25
Do 100 dni na zwrot
317,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Turbosprężarka

Jakie są najczęstsze przyczyny usterek turbosprężarki?

Jakie są najczęstsze przyczyny usterek turbosprężarki?

Producenci podzespołów samochodowych starają się tak projektować swoje turbosprężarki, aby mogły one wytrzymać przebieg jednostki napędowej samochodu. Jednak, jak to zazwyczaj bywa, turbiny ulegają awariom o wiele szybciej, a ich przyczyn należy przede wszystkim szukać w nieprawidłowej eksploatacji i serwisowaniu tych urządzeń. Podpowiadamy, jakie są najczęstsze przyczyny awarii turbosprężarek.

czytaj więcej >
Turbosprężarka Twin Scroll - zasada działania, eksploatacja, awarie

Turbosprężarka Twin Scroll, czyli co? Jaka jest zasada działania tej turbiny i czym różni się od znanych nam Bi oraz Twin Turbo?

Turbosprężarki to proste urządzenia potrafiące przybierać naprawdę skomplikowane formy. Jeśli ktoś ma problem ze zdefiniowaniem, czym jest Twin Turbo i czym różni się od Bi Turbo, z pewnością nie poradzi sobie również z określeniem, czym jest Twin Scroll. A czym jest?

czytaj więcej >
Jak sterować pracą turbosprężarki?

Jak sterować pracą turbosprężarki?

Turbosprężarka to przeważnie bardzo trwałe urządzenie, jednak jego trwałość w głównej mierze zależy od samego kierowcy. Bezawaryjna praca turbosprężarki nie jest możliwa bez regularnej kontroli, konserwacji oraz profesjonalnego serwisowania. Brak tych czynności może nawet doprowadzić do całkowitego zniszczenia całego silnika. Podpowiadamy, jak prawidłowo sterować pracą turbosprężarki w samochodzie.

czytaj więcej >
Objawy uszkodzenia turbiny w dieslu - jak rozpoznać zużycie?

Zużycie turbiny w dieslu. Po czym rozpoznać, że turbosprężarka ma już dość?

Montowane w popularnych dieslach turbiny to części wykonywane ze starannie wyselekcjonowanych, niezwykle wytrzymałych materiałów. W teorii powinno to zagwarantować turbinie żywotność na poziomie jednostki napędowej. W praktyce pierwsze objawy jej zużycia pojawiają się czasem już po przejechaniu kilkudziesięciu tysięcy kilometrów. Dlaczego turbiny tak szybko się zużywają? Jakie objawy daje ich zużycie?

czytaj więcej >

Powiązania:

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze