Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "5"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Turbosprężarka MEAT & DORIA do Renault MEGANE III coupe (DZ0/1_) 1.5 dCi (DZ0B) coupe 106KM, 78kW, olej napędowy (2009.02 - obecnie)

Turbosprężarka DR.MOTOR Renault MEGANE III coupe (DZ0/1_) 1.5 dCi (DZ0B) coupe 106KM, 78kW, olej napędowy (2009.02 - obecnie) DR.MOTOR
Turbosprężarka PIERBURG Renault MEGANE III coupe (DZ0/1_) 1.5 dCi (DZ0B) coupe 106KM, 78kW, olej napędowy (2009.02 - obecnie) PIERBURG
Turbosprężarka AJUSA Renault MEGANE III coupe (DZ0/1_) 1.5 dCi (DZ0B) coupe 106KM, 78kW, olej napędowy (2009.02 - obecnie) AJUSA
Turbosprężarka BORG & BECK Renault MEGANE III coupe (DZ0/1_) 1.5 dCi (DZ0B) coupe 106KM, 78kW, olej napędowy (2009.02 - obecnie) BORG & BECK
Turbosprężarka BORGWARNER Renault MEGANE III coupe (DZ0/1_) 1.5 dCi (DZ0B) coupe 106KM, 78kW, olej napędowy (2009.02 - obecnie) BORGWARNER
Turbosprężarka DRI Renault MEGANE III coupe (DZ0/1_) 1.5 dCi (DZ0B) coupe 106KM, 78kW, olej napędowy (2009.02 - obecnie) DRI
Turbosprężarka ELSTOCK Renault MEGANE III coupe (DZ0/1_) 1.5 dCi (DZ0B) coupe 106KM, 78kW, olej napędowy (2009.02 - obecnie) ELSTOCK
Turbosprężarka ERA Renault MEGANE III coupe (DZ0/1_) 1.5 dCi (DZ0B) coupe 106KM, 78kW, olej napędowy (2009.02 - obecnie) ERA
Turbosprężarka FEBI BILSTEIN Renault MEGANE III coupe (DZ0/1_) 1.5 dCi (DZ0B) coupe 106KM, 78kW, olej napędowy (2009.02 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Turbosprężarka HART Renault MEGANE III coupe (DZ0/1_) 1.5 dCi (DZ0B) coupe 106KM, 78kW, olej napędowy (2009.02 - obecnie) HART
Turbosprężarka HERTH+BUSS ELPARTS Renault MEGANE III coupe (DZ0/1_) 1.5 dCi (DZ0B) coupe 106KM, 78kW, olej napędowy (2009.02 - obecnie) HERTH+BUSS ELPARTS
Turbosprężarka HOFFER Renault MEGANE III coupe (DZ0/1_) 1.5 dCi (DZ0B) coupe 106KM, 78kW, olej napędowy (2009.02 - obecnie) HOFFER
Turbosprężarka JP GROUP Renault MEGANE III coupe (DZ0/1_) 1.5 dCi (DZ0B) coupe 106KM, 78kW, olej napędowy (2009.02 - obecnie) JP GROUP
Turbosprężarka KAMOKA Renault MEGANE III coupe (DZ0/1_) 1.5 dCi (DZ0B) coupe 106KM, 78kW, olej napędowy (2009.02 - obecnie) KAMOKA
Turbosprężarka LUKAS Renault MEGANE III coupe (DZ0/1_) 1.5 dCi (DZ0B) coupe 106KM, 78kW, olej napędowy (2009.02 - obecnie) LUKAS
Turbosprężarka MAGNETI MARELLI Renault MEGANE III coupe (DZ0/1_) 1.5 dCi (DZ0B) coupe 106KM, 78kW, olej napędowy (2009.02 - obecnie) MAGNETI MARELLI
Turbosprężarka MEAT & DORIA Renault MEGANE III coupe (DZ0/1_) 1.5 dCi (DZ0B) coupe 106KM, 78kW, olej napędowy (2009.02 - obecnie) MEAT & DORIA
Turbosprężarka METALCAUCHO Renault MEGANE III coupe (DZ0/1_) 1.5 dCi (DZ0B) coupe 106KM, 78kW, olej napędowy (2009.02 - obecnie) METALCAUCHO
Turbosprężarka NISSENS Renault MEGANE III coupe (DZ0/1_) 1.5 dCi (DZ0B) coupe 106KM, 78kW, olej napędowy (2009.02 - obecnie) NISSENS
Turbosprężarka NTY Renault MEGANE III coupe (DZ0/1_) 1.5 dCi (DZ0B) coupe 106KM, 78kW, olej napędowy (2009.02 - obecnie) NTY
Turbosprężarka SASIC Renault MEGANE III coupe (DZ0/1_) 1.5 dCi (DZ0B) coupe 106KM, 78kW, olej napędowy (2009.02 - obecnie) SASIC
Turbosprężarka SCHLÜTTER TURBOLADER Renault MEGANE III coupe (DZ0/1_) 1.5 dCi (DZ0B) coupe 106KM, 78kW, olej napędowy (2009.02 - obecnie) SCHLÜTTER TURBOLADER
Turbosprężarka SIDAT Renault MEGANE III coupe (DZ0/1_) 1.5 dCi (DZ0B) coupe 106KM, 78kW, olej napędowy (2009.02 - obecnie) SIDAT
Turbosprężarka SWAG Renault MEGANE III coupe (DZ0/1_) 1.5 dCi (DZ0B) coupe 106KM, 78kW, olej napędowy (2009.02 - obecnie) SWAG
Turbosprężarka TURBO MOTOR Renault MEGANE III coupe (DZ0/1_) 1.5 dCi (DZ0B) coupe 106KM, 78kW, olej napędowy (2009.02 - obecnie) TURBO MOTOR
Turbosprężarka TURBORAIL Renault MEGANE III coupe (DZ0/1_) 1.5 dCi (DZ0B) coupe 106KM, 78kW, olej napędowy (2009.02 - obecnie) TURBORAIL
Turbosprężarka VAICO Renault MEGANE III coupe (DZ0/1_) 1.5 dCi (DZ0B) coupe 106KM, 78kW, olej napędowy (2009.02 - obecnie) VAICO
Turbosprężarka VEMO Renault MEGANE III coupe (DZ0/1_) 1.5 dCi (DZ0B) coupe 106KM, 78kW, olej napędowy (2009.02 - obecnie) VEMO
Producent:MEAT & DORIA

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
MEAT & DORIA
0 (0)
Kod produktu:
65074
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MEAT & DORIA
Kod:
65074
Jednostka:
szt
Rodzaj urządzenia ładującego:  Turbosprężarka
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Z uszczelnieniami
Do 100 dni na zwrot
1628,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Turbosprężarka

Turbosprężarka Twin Scroll - zasada działania, eksploatacja, awarie

Turbosprężarka Twin Scroll, czyli co? Jaka jest zasada działania tej turbiny i czym różni się od znanych nam Bi oraz Twin Turbo?

Turbosprężarki to proste urządzenia potrafiące przybierać naprawdę skomplikowane formy. Jeśli ktoś ma problem ze zdefiniowaniem, czym jest Twin Turbo i czym różni się od Bi Turbo, z pewnością nie poradzi sobie również z określeniem, czym jest Twin Scroll. A czym jest?

czytaj więcej >
Blow-off, zawór spustowy - do czego służy, czy warto?

Czym jest i do czego służy zawór spustowy blow-off? Kiedy montowanie BOV ma sens, a kiedy niekoniecznie?

Na forach internetowych aż roi się od pytań o zawór blow-off lub BOV, regulujący ciśnienie w układzie z turbosprężarką. Wielu z Was również do nas kieruje zapytania o zasadność montowania dodatkowo tego zaworu, a także o to, kiedy i w jakich samochodach przyniesie on jakiekolwiek korzyści. Dla wszystkich zainteresowanych zagadnieniem związanym z zaworami blow-off przygotowaliśmy ten oto artykuł.

czytaj więcej >
Objawy uszkodzenia turbiny w dieslu - jak rozpoznać zużycie?

Zużycie turbiny w dieslu. Po czym rozpoznać, że turbosprężarka ma już dość?

Montowane w popularnych dieslach turbiny to części wykonywane ze starannie wyselekcjonowanych, niezwykle wytrzymałych materiałów. W teorii powinno to zagwarantować turbinie żywotność na poziomie jednostki napędowej. W praktyce pierwsze objawy jej zużycia pojawiają się czasem już po przejechaniu kilkudziesięciu tysięcy kilometrów. Dlaczego turbiny tak szybko się zużywają? Jakie objawy daje ich zużycie?

czytaj więcej >

Czym różni się turbosprężarka BiTurbo od TwinTurbo?

Na dzisiejszym rynku motoryzacyjnym główne skrzypce grają przede wszystkim jednostki napędowe turbodoładowane, które to sukcesywnie wypierają z obiegu silniki wolnossące. Głównym powodem takiego stanu rzeczy jest fakt, że dzięki turbodoładowaniu można z łatwością i przy stosunkowo niewielkim nakładzie finansowym uzyskać dużą moc nawet z małej jednostki napędowej. Producenci turbin samochodowych oferują obecnie kilka rodzajów turbosprężarek. Sprawdźmy, jakich?

czytaj więcej >

Powiązania:

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze