Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "5"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Turbosprężarka LUCAS do Renault MEGANE III coupe (DZ0/1_) 2.0 TCe (DZ0K) coupe 180KM, 132kW, benzyna (2008.11 - 2015.08)

Turbosprężarka AJUSA Renault MEGANE III coupe (DZ0/1_) 2.0 TCe (DZ0K) coupe 180KM, 132kW, benzyna (2008.11 - 2015.08) AJUSA
Turbosprężarka DOLZ Renault MEGANE III coupe (DZ0/1_) 2.0 TCe (DZ0K) coupe 180KM, 132kW, benzyna (2008.11 - 2015.08) DOLZ
Turbosprężarka DRI Renault MEGANE III coupe (DZ0/1_) 2.0 TCe (DZ0K) coupe 180KM, 132kW, benzyna (2008.11 - 2015.08) DRI
Turbosprężarka ELSTOCK Renault MEGANE III coupe (DZ0/1_) 2.0 TCe (DZ0K) coupe 180KM, 132kW, benzyna (2008.11 - 2015.08) ELSTOCK
Turbosprężarka HOFFER Renault MEGANE III coupe (DZ0/1_) 2.0 TCe (DZ0K) coupe 180KM, 132kW, benzyna (2008.11 - 2015.08) HOFFER
Turbosprężarka LUCAS Renault MEGANE III coupe (DZ0/1_) 2.0 TCe (DZ0K) coupe 180KM, 132kW, benzyna (2008.11 - 2015.08) LUCAS
Turbosprężarka MEAT & DORIA Renault MEGANE III coupe (DZ0/1_) 2.0 TCe (DZ0K) coupe 180KM, 132kW, benzyna (2008.11 - 2015.08) MEAT & DORIA
Turbosprężarka MOTAIR TURBO Renault MEGANE III coupe (DZ0/1_) 2.0 TCe (DZ0K) coupe 180KM, 132kW, benzyna (2008.11 - 2015.08) MOTAIR TURBO
Turbosprężarka SASIC Renault MEGANE III coupe (DZ0/1_) 2.0 TCe (DZ0K) coupe 180KM, 132kW, benzyna (2008.11 - 2015.08) SASIC
Turbosprężarka SCHLÜTTER TURBOLADER Renault MEGANE III coupe (DZ0/1_) 2.0 TCe (DZ0K) coupe 180KM, 132kW, benzyna (2008.11 - 2015.08) SCHLÜTTER TURBOLADER
Turbosprężarka SIDAT Renault MEGANE III coupe (DZ0/1_) 2.0 TCe (DZ0K) coupe 180KM, 132kW, benzyna (2008.11 - 2015.08) SIDAT
Turbosprężarka TMI Renault MEGANE III coupe (DZ0/1_) 2.0 TCe (DZ0K) coupe 180KM, 132kW, benzyna (2008.11 - 2015.08) TMI
Turbosprężarka TURBORAIL Renault MEGANE III coupe (DZ0/1_) 2.0 TCe (DZ0K) coupe 180KM, 132kW, benzyna (2008.11 - 2015.08) TURBORAIL
Turbosprężarka VICTOR REINZ Renault MEGANE III coupe (DZ0/1_) 2.0 TCe (DZ0K) coupe 180KM, 132kW, benzyna (2008.11 - 2015.08) VICTOR REINZ
Producent:LUCAS

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
LUCAS
0 (0 ocen)
Kod produktu:
LTRPA4937707300
dostępny
Kaucja: 333,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
LUCAS
Kod:
LTRPA4937707300
Jednostka:
szt
Rodzaj urządzenia ładującego:  Turbosprężarka
Ograniczenia producenta:  Mitsubishi
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Z uszczelnieniami
Ciężar netto [kg]:  6,8
Jakosć:  OE REMAN
Do 100 dni na zwrot
2278,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Szczegóły produktu
Kaucja: 333,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

Porady z kategorii: Turbosprężarka

Na czym polega działanie i za co odpowiada turbosprężarka?

Na czym polega działanie i za co odpowiada turbosprężarka?

Turbosprężarka, nazywana również potocznie turbiną, turbo, suszarką czy też ślimakiem, wspomaga pracę silników spalinowych już od ponad 100 lat. Obecnie jest ona jednym z najważniejszych elementów nowoczesnego silnika. Przypomnijmy, na czym polega działanie turbosprężarki w naszym samochodzie.

czytaj więcej >
Turbosprężarka – zasada działania, budowa, eksploatacja. Kup u nas nawet 40% taniej

Turbosprężarka – zasada działania, budowa, eksploatacja

Kiedyś turbosprężarki były wykorzystywane tylko i wyłącznie w sportowych autach. We współczesnych czasach, turbosprężarki w zwykłych samochodach osobowych nikogo nie dziwią – zarówno w przypadku silników diesla, jak i benzynowych. W tym artykule przyjrzymy się zasadom działania turbosprężarki, jak jest zbudowana i jak należy z niej korzystać, aby służyła nam jak najdłużej.

czytaj więcej >
Jakie są objawy pękniętego korpusu turbiny? Pęknięta obudowa turbosprężarki

Pęknięta obudowa turbosprężarki. Jakie są objawy tego typu awarii? Co może być jej przyczyną, a co skutkiem?

Jeśliby wierzyć statystykom, pęknięta obudowa turbiny to druga najczęstsza awaria turbosprężarki zarówno w samochodach benzynowych, jak i w dieslach. A skoro tak, to dobrze jest dowiedzieć się więcej o tego typu uszkodzeniu, ponieważ nigdy nie wiadomo, kiedy do niego dojdzie. A może właśnie wiadomo? Czym objawia się pęknięcie korpusu turbiny i co może do niego doprowadzić?

czytaj więcej >

Czym różni się turbosprężarka BiTurbo od TwinTurbo?

Na dzisiejszym rynku motoryzacyjnym główne skrzypce grają przede wszystkim jednostki napędowe turbodoładowane, które to sukcesywnie wypierają z obiegu silniki wolnossące. Głównym powodem takiego stanu rzeczy jest fakt, że dzięki turbodoładowaniu można z łatwością i przy stosunkowo niewielkim nakładzie finansowym uzyskać dużą moc nawet z małej jednostki napędowej. Producenci turbin samochodowych oferują obecnie kilka rodzajów turbosprężarek. Sprawdźmy, jakich?

czytaj więcej >

Powiązania:

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze