Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Turbosprężarka DRI do Renault MEGANE III Grandtour (KZ0/1) 2.0 dCi (KZ0Y) Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2010.10 - obecnie)

Turbosprężarka AJUSA Renault MEGANE III Grandtour (KZ0/1) 2.0 dCi (KZ0Y) Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2010.10 - obecnie) AJUSA
Turbosprężarka DRI Renault MEGANE III Grandtour (KZ0/1) 2.0 dCi (KZ0Y) Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2010.10 - obecnie) DRI
Turbosprężarka ELSTOCK Renault MEGANE III Grandtour (KZ0/1) 2.0 dCi (KZ0Y) Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2010.10 - obecnie) ELSTOCK
Turbosprężarka ERA Renault MEGANE III Grandtour (KZ0/1) 2.0 dCi (KZ0Y) Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2010.10 - obecnie) ERA
Turbosprężarka GARRETT Renault MEGANE III Grandtour (KZ0/1) 2.0 dCi (KZ0Y) Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2010.10 - obecnie) GARRETT
Turbosprężarka HERTH+BUSS ELPARTS Renault MEGANE III Grandtour (KZ0/1) 2.0 dCi (KZ0Y) Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2010.10 - obecnie) HERTH+BUSS ELPARTS
Turbosprężarka HOFFER Renault MEGANE III Grandtour (KZ0/1) 2.0 dCi (KZ0Y) Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2010.10 - obecnie) HOFFER
Turbosprężarka IPD Renault MEGANE III Grandtour (KZ0/1) 2.0 dCi (KZ0Y) Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2010.10 - obecnie) IPD
Turbosprężarka LUCAS Renault MEGANE III Grandtour (KZ0/1) 2.0 dCi (KZ0Y) Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2010.10 - obecnie) LUCAS
Turbosprężarka MEAT & DORIA Renault MEGANE III Grandtour (KZ0/1) 2.0 dCi (KZ0Y) Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2010.10 - obecnie) MEAT & DORIA
Turbosprężarka METZGER Renault MEGANE III Grandtour (KZ0/1) 2.0 dCi (KZ0Y) Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2010.10 - obecnie) METZGER
Turbosprężarka NISSENS Renault MEGANE III Grandtour (KZ0/1) 2.0 dCi (KZ0Y) Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2010.10 - obecnie) NISSENS
Turbosprężarka NPS Renault MEGANE III Grandtour (KZ0/1) 2.0 dCi (KZ0Y) Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2010.10 - obecnie) NPS
Turbosprężarka ORIGINAL IMPERIUM Renault MEGANE III Grandtour (KZ0/1) 2.0 dCi (KZ0Y) Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2010.10 - obecnie) ORIGINAL IMPERIUM
Turbosprężarka SCHLÜTTER TURBOLADER Renault MEGANE III Grandtour (KZ0/1) 2.0 dCi (KZ0Y) Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2010.10 - obecnie) SCHLÜTTER TURBOLADER
Turbosprężarka SIDAT Renault MEGANE III Grandtour (KZ0/1) 2.0 dCi (KZ0Y) Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2010.10 - obecnie) SIDAT
Turbosprężarka TMI Renault MEGANE III Grandtour (KZ0/1) 2.0 dCi (KZ0Y) Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2010.10 - obecnie) TMI
Turbosprężarka TOPRAN Renault MEGANE III Grandtour (KZ0/1) 2.0 dCi (KZ0Y) Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2010.10 - obecnie) TOPRAN
Turbosprężarka VEMO Renault MEGANE III Grandtour (KZ0/1) 2.0 dCi (KZ0Y) Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2010.10 - obecnie) VEMO
Producent:DRI

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
DRI
0 (0)
Kod produktu:
729120490
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
DRI
Kod:
729120490
Rodzaj urządzenia ładującego:  Turbosprężarka
Ograniczenia producenta:  Garrett/Honeywell
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Bez uszczelnień
Ciężar netto [kg]:  6,8
Jakosć:  OE REMAN
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Turbosprężarka

Turbosprężarka Twin Scroll - zasada działania, eksploatacja, awarie

Turbosprężarka Twin Scroll, czyli co? Jaka jest zasada działania tej turbiny i czym różni się od znanych nam Bi oraz Twin Turbo?

Turbosprężarki to proste urządzenia potrafiące przybierać naprawdę skomplikowane formy. Jeśli ktoś ma problem ze zdefiniowaniem, czym jest Twin Turbo i czym różni się od Bi Turbo, z pewnością nie poradzi sobie również z określeniem, czym jest Twin Scroll. A czym jest?

czytaj więcej >
Blow-off, zawór spustowy - do czego służy, czy warto?

Czym jest i do czego służy zawór spustowy blow-off? Kiedy montowanie BOV ma sens, a kiedy niekoniecznie?

Na forach internetowych aż roi się od pytań o zawór blow-off lub BOV, regulujący ciśnienie w układzie z turbosprężarką. Wielu z Was również do nas kieruje zapytania o zasadność montowania dodatkowo tego zaworu, a także o to, kiedy i w jakich samochodach przyniesie on jakiekolwiek korzyści. Dla wszystkich zainteresowanych zagadnieniem związanym z zaworami blow-off przygotowaliśmy ten oto artykuł.

czytaj więcej >
Objawy uszkodzenia turbiny w dieslu - jak rozpoznać zużycie?

Zużycie turbiny w dieslu. Po czym rozpoznać, że turbosprężarka ma już dość?

Montowane w popularnych dieslach turbiny to części wykonywane ze starannie wyselekcjonowanych, niezwykle wytrzymałych materiałów. W teorii powinno to zagwarantować turbinie żywotność na poziomie jednostki napędowej. W praktyce pierwsze objawy jej zużycia pojawiają się czasem już po przejechaniu kilkudziesięciu tysięcy kilometrów. Dlaczego turbiny tak szybko się zużywają? Jakie objawy daje ich zużycie?

czytaj więcej >

Czym różni się turbosprężarka BiTurbo od TwinTurbo?

Na dzisiejszym rynku motoryzacyjnym główne skrzypce grają przede wszystkim jednostki napędowe turbodoładowane, które to sukcesywnie wypierają z obiegu silniki wolnossące. Głównym powodem takiego stanu rzeczy jest fakt, że dzięki turbodoładowaniu można z łatwością i przy stosunkowo niewielkim nakładzie finansowym uzyskać dużą moc nawet z małej jednostki napędowej. Producenci turbin samochodowych oferują obecnie kilka rodzajów turbosprężarek. Sprawdźmy, jakich?

czytaj więcej >

Powiązania:

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze