Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Turbosprężarka METZGER do Renault SCÉNIC III (JZ0/1_) 2.0 dCi (JZ0Y, JZ26) nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 150KM, 110kW, olej napędowy (2009.02 - obecnie)

Turbosprężarka AJUSA Renault SCÉNIC III (JZ0/1_) 2.0 dCi (JZ0Y, JZ26) nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 150KM, 110kW, olej napędowy (2009.02 - obecnie) AJUSA
Turbosprężarka AKS DASIS Renault SCÉNIC III (JZ0/1_) 2.0 dCi (JZ0Y, JZ26) nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 150KM, 110kW, olej napędowy (2009.02 - obecnie) AKS DASIS
Turbosprężarka DRI Renault SCÉNIC III (JZ0/1_) 2.0 dCi (JZ0Y, JZ26) nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 150KM, 110kW, olej napędowy (2009.02 - obecnie) DRI
Turbosprężarka ELSTOCK Renault SCÉNIC III (JZ0/1_) 2.0 dCi (JZ0Y, JZ26) nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 150KM, 110kW, olej napędowy (2009.02 - obecnie) ELSTOCK
Turbosprężarka ERA Renault SCÉNIC III (JZ0/1_) 2.0 dCi (JZ0Y, JZ26) nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 150KM, 110kW, olej napędowy (2009.02 - obecnie) ERA
Turbosprężarka FA1 Renault SCÉNIC III (JZ0/1_) 2.0 dCi (JZ0Y, JZ26) nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 150KM, 110kW, olej napędowy (2009.02 - obecnie) FA1
Turbosprężarka FAE Renault SCÉNIC III (JZ0/1_) 2.0 dCi (JZ0Y, JZ26) nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 150KM, 110kW, olej napędowy (2009.02 - obecnie) FAE
Turbosprężarka GARRETT Renault SCÉNIC III (JZ0/1_) 2.0 dCi (JZ0Y, JZ26) nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 150KM, 110kW, olej napędowy (2009.02 - obecnie) GARRETT
Turbosprężarka HERTH+BUSS ELPARTS Renault SCÉNIC III (JZ0/1_) 2.0 dCi (JZ0Y, JZ26) nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 150KM, 110kW, olej napędowy (2009.02 - obecnie) HERTH+BUSS ELPARTS
Turbosprężarka HOFFER Renault SCÉNIC III (JZ0/1_) 2.0 dCi (JZ0Y, JZ26) nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 150KM, 110kW, olej napędowy (2009.02 - obecnie) HOFFER
Turbosprężarka IPD Renault SCÉNIC III (JZ0/1_) 2.0 dCi (JZ0Y, JZ26) nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 150KM, 110kW, olej napędowy (2009.02 - obecnie) IPD
Turbosprężarka LUCAS Renault SCÉNIC III (JZ0/1_) 2.0 dCi (JZ0Y, JZ26) nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 150KM, 110kW, olej napędowy (2009.02 - obecnie) LUCAS
Turbosprężarka MAXGEAR Renault SCÉNIC III (JZ0/1_) 2.0 dCi (JZ0Y, JZ26) nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 150KM, 110kW, olej napędowy (2009.02 - obecnie) MAXGEAR
Turbosprężarka MEAT & DORIA Renault SCÉNIC III (JZ0/1_) 2.0 dCi (JZ0Y, JZ26) nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 150KM, 110kW, olej napędowy (2009.02 - obecnie) MEAT & DORIA
Turbosprężarka METZGER Renault SCÉNIC III (JZ0/1_) 2.0 dCi (JZ0Y, JZ26) nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 150KM, 110kW, olej napędowy (2009.02 - obecnie) METZGER
Turbosprężarka MOTAIR TURBO Renault SCÉNIC III (JZ0/1_) 2.0 dCi (JZ0Y, JZ26) nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 150KM, 110kW, olej napędowy (2009.02 - obecnie) MOTAIR TURBO
Turbosprężarka NISSENS Renault SCÉNIC III (JZ0/1_) 2.0 dCi (JZ0Y, JZ26) nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 150KM, 110kW, olej napędowy (2009.02 - obecnie) NISSENS
Turbosprężarka NPS Renault SCÉNIC III (JZ0/1_) 2.0 dCi (JZ0Y, JZ26) nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 150KM, 110kW, olej napędowy (2009.02 - obecnie) NPS
Turbosprężarka ORIGINAL IMPERIUM Renault SCÉNIC III (JZ0/1_) 2.0 dCi (JZ0Y, JZ26) nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 150KM, 110kW, olej napędowy (2009.02 - obecnie) ORIGINAL IMPERIUM
Turbosprężarka PIERBURG Renault SCÉNIC III (JZ0/1_) 2.0 dCi (JZ0Y, JZ26) nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 150KM, 110kW, olej napędowy (2009.02 - obecnie) PIERBURG
Turbosprężarka SCHLÜTTER TURBOLADER Renault SCÉNIC III (JZ0/1_) 2.0 dCi (JZ0Y, JZ26) nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 150KM, 110kW, olej napędowy (2009.02 - obecnie) SCHLÜTTER TURBOLADER
Turbosprężarka SIDAT Renault SCÉNIC III (JZ0/1_) 2.0 dCi (JZ0Y, JZ26) nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 150KM, 110kW, olej napędowy (2009.02 - obecnie) SIDAT
Turbosprężarka TMI Renault SCÉNIC III (JZ0/1_) 2.0 dCi (JZ0Y, JZ26) nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 150KM, 110kW, olej napędowy (2009.02 - obecnie) TMI
Turbosprężarka TOPRAN Renault SCÉNIC III (JZ0/1_) 2.0 dCi (JZ0Y, JZ26) nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 150KM, 110kW, olej napędowy (2009.02 - obecnie) TOPRAN
Turbosprężarka TURBORAIL Renault SCÉNIC III (JZ0/1_) 2.0 dCi (JZ0Y, JZ26) nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 150KM, 110kW, olej napędowy (2009.02 - obecnie) TURBORAIL
Turbosprężarka VEMO Renault SCÉNIC III (JZ0/1_) 2.0 dCi (JZ0Y, JZ26) nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 150KM, 110kW, olej napędowy (2009.02 - obecnie) VEMO
Producent:METZGER

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
METZGER
0 (0)
Kod produktu:
0892662
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
METZGER
Kod:
0892662
Jednostka:
szt
Rodzaj zaworu:  Zawór magnetyczny
Tryb pracy:  Elektryczno-pneumatyczny
Napięcie [V]:  12
Wersja:  AM
Do 100 dni na zwrot
217,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
METZGER
0 (0)
Kod produktu:
0892320
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
METZGER
Kod:
0892320
Jednostka:
szt
Rodzaj zaworu:  Zawór magnetyczny
Tryb pracy:  Elektryczno-pneumatyczny
Napięcie [V]:  12
Wersja:  OE
Do 100 dni na zwrot
327,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Turbosprężarka

Czym jest tzw. zjawisko turbodziury?

Czym jest tzw. zjawisko turbodziury?

Turbosprężarkę wynalazł w 1905 roku Alfred Büchi. Trafiła ona do powszechnego użytku w transporcie drogowym już w 1938 roku, natomiast od 1973 roku trafiła również do silników montowanych w samochodach osobowych oraz w bolidach F1. Jednak mimo swych ogromnych walorów technicznych turbosprężarka ma również pewną wadę, szczególnie odczuwalną w starszych modelach tego urządzenia.

czytaj więcej >
Objawy uszkodzonej turbiny w samochodzie - awaria turbosprężarki

Objawy uszkodzenia turbiny w samochodzie. Jak je rozpoznać i nie dać się naciągnąć na niepotrzebne wydatki?

Ilekroć ktoś z Was dzwoni do naszego sklepu w poszukiwaniu nowej turbiny – „bo właśnie mi wysiadła” – często może usłyszeć pytanie naszego eksperta o to, czy aby na pewno uszkodzeniu uległa właśnie turbosprężarka? Jeśli kogoś takie pytanie dziwi lub wręcz czuje się nim urażony, to wyjaśniamy, że jest ono podyktowane wyłącznie Waszym dobrem. Objawy typowe dla uszkodzonej turbosprężarki daję również awarie innych elementów auta, z czego nieuczciwi mechanicy zawsze chętnie korzystają.

czytaj więcej >
Objawy uszkodzenia turbiny w dieslu - jak rozpoznać zużycie?

Zużycie turbiny w dieslu. Po czym rozpoznać, że turbosprężarka ma już dość?

Montowane w popularnych dieslach turbiny to części wykonywane ze starannie wyselekcjonowanych, niezwykle wytrzymałych materiałów. W teorii powinno to zagwarantować turbinie żywotność na poziomie jednostki napędowej. W praktyce pierwsze objawy jej zużycia pojawiają się czasem już po przejechaniu kilkudziesięciu tysięcy kilometrów. Dlaczego turbiny tak szybko się zużywają? Jakie objawy daje ich zużycie?

czytaj więcej >
Jak dbać o turbosprężarkę w samochodzie - na co uważać?

Jak dbać o turbosprężarkę w samochodzie? W jaki sposób można wydłużyć jej żywotność bez potrzeby regeneracji?

Kiedyś turbosprężarki obecne były niemal wyłącznie w samochodach rajdowych, dzisiaj stały się tak powszechne, że można je znaleźć nie tylko w dieslach, ale i w wielu samochodach z silnikami benzynowymi. Bywa i tak, że kupujący nowe auto nie wie nawet, że pod maską kryje się turbosprężarka. Nie wie, ale wkrótce się dowie, zwłaszcza jeśli nie będzie o nią dbał.

czytaj więcej >

Powiązania:

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze