Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Turbosprężarka ERA do Seat LEON (1P1) 2.0 TDI liftback 140KM, 103kW, olej napędowy (2005.10 - 2010.10)

Turbosprężarka VAICO Seat LEON (1P1) 2.0 TDI liftback 140KM, 103kW, olej napędowy (2005.10 - 2010.10) VAICO
Turbosprężarka TOPRAN Seat LEON (1P1) 2.0 TDI liftback 140KM, 103kW, olej napędowy (2005.10 - 2010.10) TOPRAN
Turbosprężarka PIERBURG Seat LEON (1P1) 2.0 TDI liftback 140KM, 103kW, olej napędowy (2005.10 - 2010.10) PIERBURG
Turbosprężarka ERA Seat LEON (1P1) 2.0 TDI liftback 140KM, 103kW, olej napędowy (2005.10 - 2010.10) ERA
Turbosprężarka ORIGINAL IMPERIUM Seat LEON (1P1) 2.0 TDI liftback 140KM, 103kW, olej napędowy (2005.10 - 2010.10) ORIGINAL IMPERIUM
Turbosprężarka AJUSA Seat LEON (1P1) 2.0 TDI liftback 140KM, 103kW, olej napędowy (2005.10 - 2010.10) AJUSA
Turbosprężarka AKS DASIS Seat LEON (1P1) 2.0 TDI liftback 140KM, 103kW, olej napędowy (2005.10 - 2010.10) AKS DASIS
Turbosprężarka AUTLOG Seat LEON (1P1) 2.0 TDI liftback 140KM, 103kW, olej napędowy (2005.10 - 2010.10) AUTLOG
Turbosprężarka BUGIAD Seat LEON (1P1) 2.0 TDI liftback 140KM, 103kW, olej napędowy (2005.10 - 2010.10) BUGIAD
Turbosprężarka DRI Seat LEON (1P1) 2.0 TDI liftback 140KM, 103kW, olej napędowy (2005.10 - 2010.10) DRI
Turbosprężarka ELRING Seat LEON (1P1) 2.0 TDI liftback 140KM, 103kW, olej napędowy (2005.10 - 2010.10) ELRING
Turbosprężarka ELSTOCK Seat LEON (1P1) 2.0 TDI liftback 140KM, 103kW, olej napędowy (2005.10 - 2010.10) ELSTOCK
Turbosprężarka FA1 Seat LEON (1P1) 2.0 TDI liftback 140KM, 103kW, olej napędowy (2005.10 - 2010.10) FA1
Turbosprężarka FAE Seat LEON (1P1) 2.0 TDI liftback 140KM, 103kW, olej napędowy (2005.10 - 2010.10) FAE
Turbosprężarka FEBI BILSTEIN Seat LEON (1P1) 2.0 TDI liftback 140KM, 103kW, olej napędowy (2005.10 - 2010.10) FEBI BILSTEIN
Turbosprężarka GARRETT Seat LEON (1P1) 2.0 TDI liftback 140KM, 103kW, olej napędowy (2005.10 - 2010.10) GARRETT
Turbosprężarka HART Seat LEON (1P1) 2.0 TDI liftback 140KM, 103kW, olej napędowy (2005.10 - 2010.10) HART
Turbosprężarka HERTH+BUSS ELPARTS Seat LEON (1P1) 2.0 TDI liftback 140KM, 103kW, olej napędowy (2005.10 - 2010.10) HERTH+BUSS ELPARTS
Turbosprężarka HITACHI/HUCO Seat LEON (1P1) 2.0 TDI liftback 140KM, 103kW, olej napędowy (2005.10 - 2010.10) HITACHI/HUCO
Turbosprężarka HOFFER Seat LEON (1P1) 2.0 TDI liftback 140KM, 103kW, olej napędowy (2005.10 - 2010.10) HOFFER
Turbosprężarka JP GROUP Seat LEON (1P1) 2.0 TDI liftback 140KM, 103kW, olej napędowy (2005.10 - 2010.10) JP GROUP
Turbosprężarka JPN Seat LEON (1P1) 2.0 TDI liftback 140KM, 103kW, olej napędowy (2005.10 - 2010.10) JPN
Turbosprężarka KAMOKA Seat LEON (1P1) 2.0 TDI liftback 140KM, 103kW, olej napędowy (2005.10 - 2010.10) KAMOKA
Turbosprężarka LRT Seat LEON (1P1) 2.0 TDI liftback 140KM, 103kW, olej napędowy (2005.10 - 2010.10) LRT
Turbosprężarka LUKAS Seat LEON (1P1) 2.0 TDI liftback 140KM, 103kW, olej napędowy (2005.10 - 2010.10) LUKAS
Turbosprężarka MAGNETI MARELLI Seat LEON (1P1) 2.0 TDI liftback 140KM, 103kW, olej napędowy (2005.10 - 2010.10) MAGNETI MARELLI
Turbosprężarka MAHLE Seat LEON (1P1) 2.0 TDI liftback 140KM, 103kW, olej napędowy (2005.10 - 2010.10) MAHLE
Turbosprężarka MAXGEAR Seat LEON (1P1) 2.0 TDI liftback 140KM, 103kW, olej napędowy (2005.10 - 2010.10) MAXGEAR
Turbosprężarka MEAT & DORIA Seat LEON (1P1) 2.0 TDI liftback 140KM, 103kW, olej napędowy (2005.10 - 2010.10) MEAT & DORIA
Turbosprężarka METALCAUCHO Seat LEON (1P1) 2.0 TDI liftback 140KM, 103kW, olej napędowy (2005.10 - 2010.10) METALCAUCHO
Turbosprężarka METZGER Seat LEON (1P1) 2.0 TDI liftback 140KM, 103kW, olej napędowy (2005.10 - 2010.10) METZGER
Turbosprężarka MOTAIR TURBO Seat LEON (1P1) 2.0 TDI liftback 140KM, 103kW, olej napędowy (2005.10 - 2010.10) MOTAIR TURBO
Turbosprężarka NISSENS Seat LEON (1P1) 2.0 TDI liftback 140KM, 103kW, olej napędowy (2005.10 - 2010.10) NISSENS
Turbosprężarka NPS Seat LEON (1P1) 2.0 TDI liftback 140KM, 103kW, olej napędowy (2005.10 - 2010.10) NPS
Turbosprężarka NTY Seat LEON (1P1) 2.0 TDI liftback 140KM, 103kW, olej napędowy (2005.10 - 2010.10) NTY
Turbosprężarka REINZ Seat LEON (1P1) 2.0 TDI liftback 140KM, 103kW, olej napędowy (2005.10 - 2010.10) REINZ
Turbosprężarka SASIC Seat LEON (1P1) 2.0 TDI liftback 140KM, 103kW, olej napędowy (2005.10 - 2010.10) SASIC
Turbosprężarka SCHLÜTTER TURBOLADER Seat LEON (1P1) 2.0 TDI liftback 140KM, 103kW, olej napędowy (2005.10 - 2010.10) SCHLÜTTER TURBOLADER
Turbosprężarka SIDAT Seat LEON (1P1) 2.0 TDI liftback 140KM, 103kW, olej napędowy (2005.10 - 2010.10) SIDAT
Turbosprężarka SKV GERMANY Seat LEON (1P1) 2.0 TDI liftback 140KM, 103kW, olej napędowy (2005.10 - 2010.10) SKV GERMANY
Turbosprężarka SWAG Seat LEON (1P1) 2.0 TDI liftback 140KM, 103kW, olej napędowy (2005.10 - 2010.10) SWAG
Turbosprężarka THERMOTEC Seat LEON (1P1) 2.0 TDI liftback 140KM, 103kW, olej napędowy (2005.10 - 2010.10) THERMOTEC
Turbosprężarka TRUCKTEC AUTOMOTIVE Seat LEON (1P1) 2.0 TDI liftback 140KM, 103kW, olej napędowy (2005.10 - 2010.10) TRUCKTEC AUTOMOTIVE
Turbosprężarka TURBO MOTOR Seat LEON (1P1) 2.0 TDI liftback 140KM, 103kW, olej napędowy (2005.10 - 2010.10) TURBO MOTOR
Turbosprężarka TURBORAIL Seat LEON (1P1) 2.0 TDI liftback 140KM, 103kW, olej napędowy (2005.10 - 2010.10) TURBORAIL
Turbosprężarka VEMO Seat LEON (1P1) 2.0 TDI liftback 140KM, 103kW, olej napędowy (2005.10 - 2010.10) VEMO
Producent:ERA

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
ERA
0 (0)
Kod produktu:
555171A
dostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
ERA
Kod:
555171A
Jednostka:
szt
Napięcie [V]:  12
Tryb pracy:  Elektryczno-pneumatyczny
Ilość biegunów:  2
Alternatywny zestaw naprawczy:  555171
Do 100 dni na zwrot
127,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
ERA
0 (0)
Kod produktu:
555171
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
ERA
Kod:
555171
Jednostka:
szt
Napięcie [V]:  12
Tryb pracy:  Elektryczno-pneumatyczny
Ilość połączeń:  2
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z klamrą
Kolor obudowy:  Czarny
Kształt obudowy wtyczki:  Owalny
Do 100 dni na zwrot
232,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Turbosprężarka

Jak sterować pracą turbosprężarki?

Jak sterować pracą turbosprężarki?

Turbosprężarka to przeważnie bardzo trwałe urządzenie, jednak jego trwałość w głównej mierze zależy od samego kierowcy. Bezawaryjna praca turbosprężarki nie jest możliwa bez regularnej kontroli, konserwacji oraz profesjonalnego serwisowania. Brak tych czynności może nawet doprowadzić do całkowitego zniszczenia całego silnika. Podpowiadamy, jak prawidłowo sterować pracą turbosprężarki w samochodzie.

czytaj więcej >
Turbosprężarka Twin Scroll - zasada działania, eksploatacja, awarie

Turbosprężarka Twin Scroll, czyli co? Jaka jest zasada działania tej turbiny i czym różni się od znanych nam Bi oraz Twin Turbo?

Turbosprężarki to proste urządzenia potrafiące przybierać naprawdę skomplikowane formy. Jeśli ktoś ma problem ze zdefiniowaniem, czym jest Twin Turbo i czym różni się od Bi Turbo, z pewnością nie poradzi sobie również z określeniem, czym jest Twin Scroll. A czym jest?

czytaj więcej >
Objawy uszkodzonej turbiny w samochodzie - awaria turbosprężarki

Objawy uszkodzenia turbiny w samochodzie. Jak je rozpoznać i nie dać się naciągnąć na niepotrzebne wydatki?

Ilekroć ktoś z Was dzwoni do naszego sklepu w poszukiwaniu nowej turbiny – „bo właśnie mi wysiadła” – często może usłyszeć pytanie naszego eksperta o to, czy aby na pewno uszkodzeniu uległa właśnie turbosprężarka? Jeśli kogoś takie pytanie dziwi lub wręcz czuje się nim urażony, to wyjaśniamy, że jest ono podyktowane wyłącznie Waszym dobrem. Objawy typowe dla uszkodzonej turbosprężarki daję również awarie innych elementów auta, z czego nieuczciwi mechanicy zawsze chętnie korzystają.

czytaj więcej >
Czym jest tzw. zjawisko turbodziury?

Czym jest tzw. zjawisko turbodziury?

Turbosprężarkę wynalazł w 1905 roku Alfred Büchi. Trafiła ona do powszechnego użytku w transporcie drogowym już w 1938 roku, natomiast od 1973 roku trafiła również do silników montowanych w samochodach osobowych oraz w bolidach F1. Jednak mimo swych ogromnych walorów technicznych turbosprężarka ma również pewną wadę, szczególnie odczuwalną w starszych modelach tego urządzenia.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze