Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "5"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Turbosprężarka ELWIS ROYAL do Seat LEON ST (5F8) 2.0 Cupra Kombi 265KM, 195kW, benzyna (2013.10 - obecnie)

Turbosprężarka ELRING Seat LEON ST (5F8) 2.0 Cupra Kombi 265KM, 195kW, benzyna (2013.10 - obecnie) ELRING
Turbosprężarka AJUSA Seat LEON ST (5F8) 2.0 Cupra Kombi 265KM, 195kW, benzyna (2013.10 - obecnie) AJUSA
Turbosprężarka DRI Seat LEON ST (5F8) 2.0 Cupra Kombi 265KM, 195kW, benzyna (2013.10 - obecnie) DRI
Turbosprężarka ELSTOCK Seat LEON ST (5F8) 2.0 Cupra Kombi 265KM, 195kW, benzyna (2013.10 - obecnie) ELSTOCK
Turbosprężarka ELWIS ROYAL Seat LEON ST (5F8) 2.0 Cupra Kombi 265KM, 195kW, benzyna (2013.10 - obecnie) ELWIS ROYAL
Turbosprężarka FA1 Seat LEON ST (5F8) 2.0 Cupra Kombi 265KM, 195kW, benzyna (2013.10 - obecnie) FA1
Turbosprężarka GK Seat LEON ST (5F8) 2.0 Cupra Kombi 265KM, 195kW, benzyna (2013.10 - obecnie) GK
Turbosprężarka HEPU Seat LEON ST (5F8) 2.0 Cupra Kombi 265KM, 195kW, benzyna (2013.10 - obecnie) HEPU
Turbosprężarka LUCAS Seat LEON ST (5F8) 2.0 Cupra Kombi 265KM, 195kW, benzyna (2013.10 - obecnie) LUCAS
Turbosprężarka NRF Seat LEON ST (5F8) 2.0 Cupra Kombi 265KM, 195kW, benzyna (2013.10 - obecnie) NRF
Turbosprężarka REINZ Seat LEON ST (5F8) 2.0 Cupra Kombi 265KM, 195kW, benzyna (2013.10 - obecnie) REINZ
Turbosprężarka SCHLÜTTER TURBOLADER Seat LEON ST (5F8) 2.0 Cupra Kombi 265KM, 195kW, benzyna (2013.10 - obecnie) SCHLÜTTER TURBOLADER
Turbosprężarka TMI Seat LEON ST (5F8) 2.0 Cupra Kombi 265KM, 195kW, benzyna (2013.10 - obecnie) TMI
Turbosprężarka TOPRAN Seat LEON ST (5F8) 2.0 Cupra Kombi 265KM, 195kW, benzyna (2013.10 - obecnie) TOPRAN
Producent:ELWIS ROYAL

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
ELWIS ROYAL
0 (0)
Kod produktu:
3056002
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
ELWIS ROYAL
Kod:
3056002
Lokalizacja w aucie:  Głowica cylindra
Ilość montowana w aucie:  1
Rodzaj uszczelnienia:  Uszelka gumowo-metalowa
Rodzaj urządzenia ładującego:  Turbosprężarka
Do 100 dni na zwrot

Producenci auto części z kategorii: Turbosprężarka

Porady z kategorii: Turbosprężarka

Turbosprężarka – zasada działania, budowa, eksploatacja. Kup u nas nawet 40% taniej

Turbosprężarka – zasada działania, budowa, eksploatacja

Kiedyś turbosprężarki były wykorzystywane tylko i wyłącznie w sportowych autach. We współczesnych czasach, turbosprężarki w zwykłych samochodach osobowych nikogo nie dziwią – zarówno w przypadku silników diesla, jak i benzynowych. W tym artykule przyjrzymy się zasadom działania turbosprężarki, jak jest zbudowana i jak należy z niej korzystać, aby służyła nam jak najdłużej.

czytaj więcej >

Czym różni się turbosprężarka BiTurbo od TwinTurbo?

Na dzisiejszym rynku motoryzacyjnym główne skrzypce grają przede wszystkim jednostki napędowe turbodoładowane, które to sukcesywnie wypierają z obiegu silniki wolnossące. Głównym powodem takiego stanu rzeczy jest fakt, że dzięki turbodoładowaniu można z łatwością i przy stosunkowo niewielkim nakładzie finansowym uzyskać dużą moc nawet z małej jednostki napędowej. Producenci turbin samochodowych oferują obecnie kilka rodzajów turbosprężarek. Sprawdźmy, jakich?

czytaj więcej >
Jak sterować pracą turbosprężarki?

Jak sterować pracą turbosprężarki?

Turbosprężarka to przeważnie bardzo trwałe urządzenie, jednak jego trwałość w głównej mierze zależy od samego kierowcy. Bezawaryjna praca turbosprężarki nie jest możliwa bez regularnej kontroli, konserwacji oraz profesjonalnego serwisowania. Brak tych czynności może nawet doprowadzić do całkowitego zniszczenia całego silnika. Podpowiadamy, jak prawidłowo sterować pracą turbosprężarki w samochodzie.

czytaj więcej >
Objawy uszkodzenia turbiny w dieslu - jak rozpoznać zużycie?

Zużycie turbiny w dieslu. Po czym rozpoznać, że turbosprężarka ma już dość?

Montowane w popularnych dieslach turbiny to części wykonywane ze starannie wyselekcjonowanych, niezwykle wytrzymałych materiałów. W teorii powinno to zagwarantować turbinie żywotność na poziomie jednostki napędowej. W praktyce pierwsze objawy jej zużycia pojawiają się czasem już po przejechaniu kilkudziesięciu tysięcy kilometrów. Dlaczego turbiny tak szybko się zużywają? Jakie objawy daje ich zużycie?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze