Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Turbosprężarka TOPRAN do Seat LEON ST (5F8) 2.0 Cupra Kombi 300KM, 221kW, benzyna (2016.11 - obecnie)

Turbosprężarka ELRING Seat LEON ST (5F8) 2.0 Cupra Kombi 300KM, 221kW, benzyna (2016.11 - obecnie) ELRING
Turbosprężarka AJUSA Seat LEON ST (5F8) 2.0 Cupra Kombi 300KM, 221kW, benzyna (2016.11 - obecnie) AJUSA
Turbosprężarka ELWIS ROYAL Seat LEON ST (5F8) 2.0 Cupra Kombi 300KM, 221kW, benzyna (2016.11 - obecnie) ELWIS ROYAL
Turbosprężarka NRF Seat LEON ST (5F8) 2.0 Cupra Kombi 300KM, 221kW, benzyna (2016.11 - obecnie) NRF
Turbosprężarka REINZ Seat LEON ST (5F8) 2.0 Cupra Kombi 300KM, 221kW, benzyna (2016.11 - obecnie) REINZ
Turbosprężarka SCHLÜTTER TURBOLADER Seat LEON ST (5F8) 2.0 Cupra Kombi 300KM, 221kW, benzyna (2016.11 - obecnie) SCHLÜTTER TURBOLADER
Turbosprężarka TOPRAN Seat LEON ST (5F8) 2.0 Cupra Kombi 300KM, 221kW, benzyna (2016.11 - obecnie) TOPRAN
Producent:TOPRAN

3 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
TOPRAN
0 (0)
Kod produktu:
116 629
dostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TOPRAN
Kod:
116 629
Jednostka:
szt
Materiał:  FPM (fluor-kauczuk)
Średnica zewnętrzna [mm]:  18,6
Średnica wewnętrzna [mm]:  15
Grubość [mm]:  1,8
Do 100 dni na zwrot
8,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
TOPRAN
0 (0)
Kod produktu:
116 630
dostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TOPRAN
Kod:
116 630
Jednostka:
szt
Materiał:  FPM (fluor-kauczuk)
Średnica zewnętrzna [mm]:  20,05
Średnica wewnętrzna [mm]:  16,75
Grubość [mm]:  1,65
Do 100 dni na zwrot
8,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
TOPRAN
0 (0)
Kod produktu:
114 576
dostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TOPRAN
Kod:
114 576
Jednostka:
szt
Kształt:  Pierscień O
Rodzaj urządzenia ładującego:  Turbosprężarka
Średnica zewnętrzna [mm]:  14,5
Średnica wewnętrzna [mm]:  9,5
Grubość [mm]:  2,5
Lokalizacja w aucie:  Na dole
Dopływ/Odpływ:  Dla przepływu w przód
Do 100 dni na zwrot
11,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Producenci auto części z kategorii: Turbosprężarka

Porady z kategorii: Turbosprężarka

Turbosprężarka – zasada działania, budowa, eksploatacja. Kup u nas nawet 40% taniej

Turbosprężarka – zasada działania, budowa, eksploatacja

Kiedyś turbosprężarki były wykorzystywane tylko i wyłącznie w sportowych autach. We współczesnych czasach, turbosprężarki w zwykłych samochodach osobowych nikogo nie dziwią – zarówno w przypadku silników diesla, jak i benzynowych. W tym artykule przyjrzymy się zasadom działania turbosprężarki, jak jest zbudowana i jak należy z niej korzystać, aby służyła nam jak najdłużej.

czytaj więcej >

Czym różni się turbosprężarka BiTurbo od TwinTurbo?

Na dzisiejszym rynku motoryzacyjnym główne skrzypce grają przede wszystkim jednostki napędowe turbodoładowane, które to sukcesywnie wypierają z obiegu silniki wolnossące. Głównym powodem takiego stanu rzeczy jest fakt, że dzięki turbodoładowaniu można z łatwością i przy stosunkowo niewielkim nakładzie finansowym uzyskać dużą moc nawet z małej jednostki napędowej. Producenci turbin samochodowych oferują obecnie kilka rodzajów turbosprężarek. Sprawdźmy, jakich?

czytaj więcej >
Jak sterować pracą turbosprężarki?

Jak sterować pracą turbosprężarki?

Turbosprężarka to przeważnie bardzo trwałe urządzenie, jednak jego trwałość w głównej mierze zależy od samego kierowcy. Bezawaryjna praca turbosprężarki nie jest możliwa bez regularnej kontroli, konserwacji oraz profesjonalnego serwisowania. Brak tych czynności może nawet doprowadzić do całkowitego zniszczenia całego silnika. Podpowiadamy, jak prawidłowo sterować pracą turbosprężarki w samochodzie.

czytaj więcej >
Objawy uszkodzenia turbiny w dieslu - jak rozpoznać zużycie?

Zużycie turbiny w dieslu. Po czym rozpoznać, że turbosprężarka ma już dość?

Montowane w popularnych dieslach turbiny to części wykonywane ze starannie wyselekcjonowanych, niezwykle wytrzymałych materiałów. W teorii powinno to zagwarantować turbinie żywotność na poziomie jednostki napędowej. W praktyce pierwsze objawy jej zużycia pojawiają się czasem już po przejechaniu kilkudziesięciu tysięcy kilometrów. Dlaczego turbiny tak szybko się zużywają? Jakie objawy daje ich zużycie?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze