Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "2"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - Informacje potrzebne do właściwego wyboru typu auta, znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Turbosprężarka do Volvo S80 I (184) 2.5 TDI sedan 140KM, 103kW, olej napędowy (1999.01 - 2006.07)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Turbosprężarka BORGWARNER (3K) Volvo S80 I (184) 2.5 TDI sedan 140KM, 103kW, olej napędowy (1999.01 - 2006.07) BORGWARNER (3K)
Turbosprężarka FA1 Volvo S80 I (184) 2.5 TDI sedan 140KM, 103kW, olej napędowy (1999.01 - 2006.07) FA1
Turbosprężarka FAST Volvo S80 I (184) 2.5 TDI sedan 140KM, 103kW, olej napędowy (1999.01 - 2006.07) FAST
Turbosprężarka LUCAS Volvo S80 I (184) 2.5 TDI sedan 140KM, 103kW, olej napędowy (1999.01 - 2006.07) LUCAS
Turbosprężarka MOTAIR TURBO Volvo S80 I (184) 2.5 TDI sedan 140KM, 103kW, olej napędowy (1999.01 - 2006.07) MOTAIR TURBO
Turbosprężarka SCHLÜTTER TURBOLADER Volvo S80 I (184) 2.5 TDI sedan 140KM, 103kW, olej napędowy (1999.01 - 2006.07) SCHLÜTTER TURBOLADER
Turbosprężarka TMI Volvo S80 I (184) 2.5 TDI sedan 140KM, 103kW, olej napędowy (1999.01 - 2006.07) TMI

11 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
FAST
0 (0 ocen)
Kod produktu:
FT45902
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FAST
Kod:
FT45902
Jednostka:
sztuka
Wymiar gwintu: M8x1,25
DIN / ISO: DIN 835
Długość gwintu 1 [mm]: 16
Długość gwintu 2 [mm]: 20
Klasa wytrzymałożci: 10.9
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 19,00 zł
6,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
FA1
5.0 (1 ocen)
Kod produktu:
KT550060
dostępny
5.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FA1
Kod:
KT550060
Jednostka:
sztuka
Alternatywny zestaw naprawczy: KT550060E
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 146,00 zł
71,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
BORGWARNER (3K)
0 (0 ocen)
Kod produktu:
53149886709
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BORGWARNER (3K)
Kod:
53149886709
Jednostka:
sztuka
Rodzaj urządzenia ładującego: Turbo / chłodzenie powietrza doładowującego
Specyfikacja: SINGLE STAGE
Artykuł oraz informacja uzupełniająca: Bez materiałów dodatkowych
Ograniczenia producenta: KUHNLE KOPP KAUSCH
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 2490,00 zł
1556,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
MOTAIR TURBO
0 (0 ocen)
Kod produktu:
333799
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MOTAIR TURBO
Kod:
333799
Jednostka:
sztuka
Rodzaj urządzenia ładującego: Turbosprężarka
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 10005,00 zł
6670,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
FA1
5.0 (1 ocen)
Kod produktu:
KT550060E
niedostępny
5.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FA1
Kod:
KT550060E
Jednostka:
sztuka
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 73,00 zł
26,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
FA1
5.0 (1 ocen)
Kod produktu:
985-835-8820.10
niedostępny
5.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FA1
Kod:
985-835-8820.10
Jednostka:
sztuka
Wymiar gwintu: M8x1,25
Klasa wytrzymałożci: 10.9
Długość gwintu 1 [mm]: 16
Długość gwintu 2 [mm]: 20
DIN / ISO: DIN835
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 103,00 zł
43,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
LUCAS
0 (0 ocen)
Kod produktu:
LTRPA53149886709
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
LUCAS
Kod:
LTRPA53149886709
Rodzaj urządzenia ładującego: Turbosprężarka
Artykuł oraz informacja uzupełniająca: Bez uszczelnień
Do 100 dni na zwrot
TMI
0 (0 ocen)
Kod produktu:
PA53149706709
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TMI
Kod:
PA53149706709
Rodzaj urządzenia ładującego: Turbosprężarka
Artykuł oraz informacja uzupełniająca: Bez uszczelnień
Do 100 dni na zwrot
SCHLÜTTER TURBOLADER
0 (0 ocen)
Kod produktu:
172-02955
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
SCHLÜTTER TURBOLADER
Kod:
172-02955
Rodzaj urządzenia ładującego: Turbosprężarka
Do 100 dni na zwrot
MOTAIR TURBO
0 (0 ocen)
Kod produktu:
440799
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MOTAIR TURBO
Kod:
440799
Do 100 dni na zwrot
FA1
5.0 (1 ocen)
Kod produktu:
985-835-8820.100
niedostępny
5.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FA1
Kod:
985-835-8820.100
Wymiar gwintu: M8x1,25
Klasa wytrzymałożci: 10.9
Długość gwintu 1 [mm]: 16
Długość gwintu 2 [mm]: 20
DIN / ISO: DIN835
Do 100 dni na zwrot

Producenci auto części z kategorii: Turbosprężarka

Porady z kategorii: Turbosprężarka

Blow-off, zawór spustowy - do czego służy, czy warto?

Czym jest i do czego służy zawór spustowy blow-off? Kiedy montowanie BOV ma sens, a kiedy niekoniecznie?

Na forach internetowych aż roi się od pytań o zawór blow-off lub BOV, regulujący ciśnienie w układzie z turbosprężarką. Wielu z Was również do nas kieruje zapytania o zasadność montowania dodatkowo tego zaworu, a także o to, kiedy i w jakich samochodach przyniesie on jakiekolwiek korzyści. Dla wszystkich zainteresowanych zagadnieniem związanym z zaworami blow-off przygotowaliśmy ten oto artykuł.

czytaj więcej >
Objawy uszkodzenia turbiny w dieslu - jak rozpoznać zużycie?

Zużycie turbiny w dieslu. Po czym rozpoznać, że turbosprężarka ma już dość?

Montowane w popularnych dieslach turbiny to części wykonywane ze starannie wyselekcjonowanych, niezwykle wytrzymałych materiałów. W teorii powinno to zagwarantować turbinie żywotność na poziomie jednostki napędowej. W praktyce pierwsze objawy jej zużycia pojawiają się czasem już po przejechaniu kilkudziesięciu tysięcy kilometrów. Dlaczego turbiny tak szybko się zużywają? Jakie objawy daje ich zużycie?

czytaj więcej >
Czym jest tzw. zjawisko turbodziury?

Czym jest tzw. zjawisko turbodziury?

Turbosprężarkę wynalazł w 1905 roku Alfred Büchi. Trafiła ona do powszechnego użytku w transporcie drogowym już w 1938 roku, natomiast od 1973 roku trafiła również do silników montowanych w samochodach osobowych oraz w bolidach F1. Jednak mimo swych ogromnych walorów technicznych turbosprężarka ma również pewną wadę, szczególnie odczuwalną w starszych modelach tego urządzenia.

czytaj więcej >
Jakie są najczęstsze przyczyny usterek turbosprężarki?

Jakie są najczęstsze przyczyny usterek turbosprężarki?

Producenci podzespołów samochodowych starają się tak projektować swoje turbosprężarki, aby mogły one wytrzymać przebieg jednostki napędowej samochodu. Jednak, jak to zazwyczaj bywa, turbiny ulegają awariom o wiele szybciej, a ich przyczyn należy przede wszystkim szukać w nieprawidłowej eksploatacji i serwisowaniu tych urządzeń. Podpowiadamy, jakie są najczęstsze przyczyny awarii turbosprężarek.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze