Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "5"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Turbosprężarka DRI do Vw ARTEON SHOOTING BRAKE (3H9) 1.5 TSi Kombi 150KM, 110kW, benzyna (2020.08 - obecnie)

Turbosprężarka FA1 Vw ARTEON SHOOTING BRAKE (3H9) 1.5 TSi Kombi 150KM, 110kW, benzyna (2020.08 - obecnie) FA1
Turbosprężarka AJUSA Vw ARTEON SHOOTING BRAKE (3H9) 1.5 TSi Kombi 150KM, 110kW, benzyna (2020.08 - obecnie) AJUSA
Turbosprężarka DR!VE+ Vw ARTEON SHOOTING BRAKE (3H9) 1.5 TSi Kombi 150KM, 110kW, benzyna (2020.08 - obecnie) DR!VE+
Turbosprężarka DRI Vw ARTEON SHOOTING BRAKE (3H9) 1.5 TSi Kombi 150KM, 110kW, benzyna (2020.08 - obecnie) DRI
Turbosprężarka ELRING Vw ARTEON SHOOTING BRAKE (3H9) 1.5 TSi Kombi 150KM, 110kW, benzyna (2020.08 - obecnie) ELRING
Turbosprężarka ELSTOCK Vw ARTEON SHOOTING BRAKE (3H9) 1.5 TSi Kombi 150KM, 110kW, benzyna (2020.08 - obecnie) ELSTOCK
Turbosprężarka GK Vw ARTEON SHOOTING BRAKE (3H9) 1.5 TSi Kombi 150KM, 110kW, benzyna (2020.08 - obecnie) GK
Turbosprężarka HEPU Vw ARTEON SHOOTING BRAKE (3H9) 1.5 TSi Kombi 150KM, 110kW, benzyna (2020.08 - obecnie) HEPU
Turbosprężarka LUCAS Vw ARTEON SHOOTING BRAKE (3H9) 1.5 TSi Kombi 150KM, 110kW, benzyna (2020.08 - obecnie) LUCAS
Turbosprężarka NISSENS Vw ARTEON SHOOTING BRAKE (3H9) 1.5 TSi Kombi 150KM, 110kW, benzyna (2020.08 - obecnie) NISSENS
Turbosprężarka NRF Vw ARTEON SHOOTING BRAKE (3H9) 1.5 TSi Kombi 150KM, 110kW, benzyna (2020.08 - obecnie) NRF
Turbosprężarka TMI Vw ARTEON SHOOTING BRAKE (3H9) 1.5 TSi Kombi 150KM, 110kW, benzyna (2020.08 - obecnie) TMI
Turbosprężarka VICTOR REINZ Vw ARTEON SHOOTING BRAKE (3H9) 1.5 TSi Kombi 150KM, 110kW, benzyna (2020.08 - obecnie) VICTOR REINZ
Producent:DRI

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
DRI
0 (0)
Kod produktu:
729128780
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
DRI
Kod:
729128780
Rodzaj urządzenia ładującego:  Turbosprężarka
Rodzaj urządzenia ładującego:  Elektr. regulowany element nastawczy (aktuator)
Ograniczenia producenta:  Mitsubishi
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Bez uszczelnień
Rodzaj chłodzenia:  Chłodzony cieczą
Ciężar netto [kg]:  5,2
Jakosć:  OE REMAN
Do 100 dni na zwrot

Producenci auto części z kategorii: Turbosprężarka

Porady z kategorii: Turbosprężarka

Jak dbać o turbosprężarkę w samochodzie - na co uważać?

Jak dbać o turbosprężarkę w samochodzie? W jaki sposób można wydłużyć jej żywotność bez potrzeby regeneracji?

Kiedyś turbosprężarki obecne były niemal wyłącznie w samochodach rajdowych, dzisiaj stały się tak powszechne, że można je znaleźć nie tylko w dieslach, ale i w wielu samochodach z silnikami benzynowymi. Bywa i tak, że kupujący nowe auto nie wie nawet, że pod maską kryje się turbosprężarka. Nie wie, ale wkrótce się dowie, zwłaszcza jeśli nie będzie o nią dbał.

czytaj więcej >
Jakie są najczęstsze przyczyny usterek turbosprężarki?

Jakie są najczęstsze przyczyny usterek turbosprężarki?

Producenci podzespołów samochodowych starają się tak projektować swoje turbosprężarki, aby mogły one wytrzymać przebieg jednostki napędowej samochodu. Jednak, jak to zazwyczaj bywa, turbiny ulegają awariom o wiele szybciej, a ich przyczyn należy przede wszystkim szukać w nieprawidłowej eksploatacji i serwisowaniu tych urządzeń. Podpowiadamy, jakie są najczęstsze przyczyny awarii turbosprężarek.

czytaj więcej >
Na czym polega działanie i za co odpowiada turbosprężarka?

Na czym polega działanie i za co odpowiada turbosprężarka?

Turbosprężarka, nazywana również potocznie turbiną, turbo, suszarką czy też ślimakiem, wspomaga pracę silników spalinowych już od ponad 100 lat. Obecnie jest ona jednym z najważniejszych elementów nowoczesnego silnika. Przypomnijmy, na czym polega działanie turbosprężarki w naszym samochodzie.

czytaj więcej >
Czym jest tzw. zjawisko turbodziury?

Czym jest tzw. zjawisko turbodziury?

Turbosprężarkę wynalazł w 1905 roku Alfred Büchi. Trafiła ona do powszechnego użytku w transporcie drogowym już w 1938 roku, natomiast od 1973 roku trafiła również do silników montowanych w samochodach osobowych oraz w bolidach F1. Jednak mimo swych ogromnych walorów technicznych turbosprężarka ma również pewną wadę, szczególnie odczuwalną w starszych modelach tego urządzenia.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze