Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "5"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Turbosprężarka AKS DASIS do Vw GOLF VI (5K1) 2.0 GTi liftback 200KM, 147kW, benzyna (2009.06 - 2013.11)

Turbosprężarka ELRING Vw GOLF VI (5K1) 2.0 GTi liftback 200KM, 147kW, benzyna (2009.06 - 2013.11) ELRING
Turbosprężarka AJUSA Vw GOLF VI (5K1) 2.0 GTi liftback 200KM, 147kW, benzyna (2009.06 - 2013.11) AJUSA
Turbosprężarka NRF Vw GOLF VI (5K1) 2.0 GTi liftback 200KM, 147kW, benzyna (2009.06 - 2013.11) NRF
Turbosprężarka AKS DASIS Vw GOLF VI (5K1) 2.0 GTi liftback 200KM, 147kW, benzyna (2009.06 - 2013.11) AKS DASIS
Turbosprężarka BORGWARNER Vw GOLF VI (5K1) 2.0 GTi liftback 200KM, 147kW, benzyna (2009.06 - 2013.11) BORGWARNER
Turbosprężarka BORSEHUNG Vw GOLF VI (5K1) 2.0 GTi liftback 200KM, 147kW, benzyna (2009.06 - 2013.11) BORSEHUNG
Turbosprężarka DRI Vw GOLF VI (5K1) 2.0 GTi liftback 200KM, 147kW, benzyna (2009.06 - 2013.11) DRI
Turbosprężarka ELSTOCK Vw GOLF VI (5K1) 2.0 GTi liftback 200KM, 147kW, benzyna (2009.06 - 2013.11) ELSTOCK
Turbosprężarka FA1 Vw GOLF VI (5K1) 2.0 GTi liftback 200KM, 147kW, benzyna (2009.06 - 2013.11) FA1
Turbosprężarka HERTH+BUSS ELPARTS Vw GOLF VI (5K1) 2.0 GTi liftback 200KM, 147kW, benzyna (2009.06 - 2013.11) HERTH+BUSS ELPARTS
Turbosprężarka JP GROUP Vw GOLF VI (5K1) 2.0 GTi liftback 200KM, 147kW, benzyna (2009.06 - 2013.11) JP GROUP
Turbosprężarka LUCAS Vw GOLF VI (5K1) 2.0 GTi liftback 200KM, 147kW, benzyna (2009.06 - 2013.11) LUCAS
Turbosprężarka MEAT & DORIA Vw GOLF VI (5K1) 2.0 GTi liftback 200KM, 147kW, benzyna (2009.06 - 2013.11) MEAT & DORIA
Turbosprężarka METALCAUCHO Vw GOLF VI (5K1) 2.0 GTi liftback 200KM, 147kW, benzyna (2009.06 - 2013.11) METALCAUCHO
Turbosprężarka NISSENS Vw GOLF VI (5K1) 2.0 GTi liftback 200KM, 147kW, benzyna (2009.06 - 2013.11) NISSENS
Turbosprężarka ORIGINAL IMPERIUM Vw GOLF VI (5K1) 2.0 GTi liftback 200KM, 147kW, benzyna (2009.06 - 2013.11) ORIGINAL IMPERIUM
Turbosprężarka REINZ Vw GOLF VI (5K1) 2.0 GTi liftback 200KM, 147kW, benzyna (2009.06 - 2013.11) REINZ
Turbosprężarka SCHLÜTTER TURBOLADER Vw GOLF VI (5K1) 2.0 GTi liftback 200KM, 147kW, benzyna (2009.06 - 2013.11) SCHLÜTTER TURBOLADER
Turbosprężarka SIDAT Vw GOLF VI (5K1) 2.0 GTi liftback 200KM, 147kW, benzyna (2009.06 - 2013.11) SIDAT
Turbosprężarka THERMOTEC Vw GOLF VI (5K1) 2.0 GTi liftback 200KM, 147kW, benzyna (2009.06 - 2013.11) THERMOTEC
Turbosprężarka TMI Vw GOLF VI (5K1) 2.0 GTi liftback 200KM, 147kW, benzyna (2009.06 - 2013.11) TMI
Turbosprężarka TOPRAN Vw GOLF VI (5K1) 2.0 GTi liftback 200KM, 147kW, benzyna (2009.06 - 2013.11) TOPRAN
Turbosprężarka TRISCAN Vw GOLF VI (5K1) 2.0 GTi liftback 200KM, 147kW, benzyna (2009.06 - 2013.11) TRISCAN
Turbosprężarka VIKA Vw GOLF VI (5K1) 2.0 GTi liftback 200KM, 147kW, benzyna (2009.06 - 2013.11) VIKA
Producent:AKS DASIS

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
AKS DASIS
0 (0)
Kod produktu:
045198N
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
AKS DASIS
Kod:
045198N
Rodzaj urządzenia ładującego:  Turbosprężarka
Materiał:  Aluminium
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z kolektorem wydechowym
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Z uszczelnieniami
Materiał:  Stal
Ciężar [kg]:  13,4
Długożć opakowania [cm]:  58
Szerokość opakowania [cm]:  34
Wysokość opakowania [cm]:  33
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Turbosprężarka

Turbosprężarka Twin Scroll - zasada działania, eksploatacja, awarie

Turbosprężarka Twin Scroll, czyli co? Jaka jest zasada działania tej turbiny i czym różni się od znanych nam Bi oraz Twin Turbo?

Turbosprężarki to proste urządzenia potrafiące przybierać naprawdę skomplikowane formy. Jeśli ktoś ma problem ze zdefiniowaniem, czym jest Twin Turbo i czym różni się od Bi Turbo, z pewnością nie poradzi sobie również z określeniem, czym jest Twin Scroll. A czym jest?

czytaj więcej >
Jakie są najczęstsze przyczyny usterek turbosprężarki?

Jakie są najczęstsze przyczyny usterek turbosprężarki?

Producenci podzespołów samochodowych starają się tak projektować swoje turbosprężarki, aby mogły one wytrzymać przebieg jednostki napędowej samochodu. Jednak, jak to zazwyczaj bywa, turbiny ulegają awariom o wiele szybciej, a ich przyczyn należy przede wszystkim szukać w nieprawidłowej eksploatacji i serwisowaniu tych urządzeń. Podpowiadamy, jakie są najczęstsze przyczyny awarii turbosprężarek.

czytaj więcej >
Jak sterować pracą turbosprężarki?

Jak sterować pracą turbosprężarki?

Turbosprężarka to przeważnie bardzo trwałe urządzenie, jednak jego trwałość w głównej mierze zależy od samego kierowcy. Bezawaryjna praca turbosprężarki nie jest możliwa bez regularnej kontroli, konserwacji oraz profesjonalnego serwisowania. Brak tych czynności może nawet doprowadzić do całkowitego zniszczenia całego silnika. Podpowiadamy, jak prawidłowo sterować pracą turbosprężarki w samochodzie.

czytaj więcej >

Czym różni się turbosprężarka BiTurbo od TwinTurbo?

Na dzisiejszym rynku motoryzacyjnym główne skrzypce grają przede wszystkim jednostki napędowe turbodoładowane, które to sukcesywnie wypierają z obiegu silniki wolnossące. Głównym powodem takiego stanu rzeczy jest fakt, że dzięki turbodoładowaniu można z łatwością i przy stosunkowo niewielkim nakładzie finansowym uzyskać dużą moc nawet z małej jednostki napędowej. Producenci turbin samochodowych oferują obecnie kilka rodzajów turbosprężarek. Sprawdźmy, jakich?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze