Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Turbosprężarka AJUSA do Vw POLO VI (AW1, BZ1, AE1) 2.0 GTI liftback 200KM, 147kW, benzyna (2017.11 - obecnie)

Turbosprężarka ELRING Vw POLO VI (AW1, BZ1, AE1) 2.0 GTI liftback 200KM, 147kW, benzyna (2017.11 - obecnie) ELRING
Turbosprężarka AJUSA Vw POLO VI (AW1, BZ1, AE1) 2.0 GTI liftback 200KM, 147kW, benzyna (2017.11 - obecnie) AJUSA
Turbosprężarka CONTINENTAL Vw POLO VI (AW1, BZ1, AE1) 2.0 GTI liftback 200KM, 147kW, benzyna (2017.11 - obecnie) CONTINENTAL
Turbosprężarka DRI Vw POLO VI (AW1, BZ1, AE1) 2.0 GTI liftback 200KM, 147kW, benzyna (2017.11 - obecnie) DRI
Turbosprężarka ELWIS ROYAL Vw POLO VI (AW1, BZ1, AE1) 2.0 GTI liftback 200KM, 147kW, benzyna (2017.11 - obecnie) ELWIS ROYAL
Turbosprężarka FA1 Vw POLO VI (AW1, BZ1, AE1) 2.0 GTI liftback 200KM, 147kW, benzyna (2017.11 - obecnie) FA1
Turbosprężarka GK Vw POLO VI (AW1, BZ1, AE1) 2.0 GTI liftback 200KM, 147kW, benzyna (2017.11 - obecnie) GK
Turbosprężarka HEPU Vw POLO VI (AW1, BZ1, AE1) 2.0 GTI liftback 200KM, 147kW, benzyna (2017.11 - obecnie) HEPU
Turbosprężarka JP GROUP Vw POLO VI (AW1, BZ1, AE1) 2.0 GTI liftback 200KM, 147kW, benzyna (2017.11 - obecnie) JP GROUP
Turbosprężarka MOTAIR TURBO Vw POLO VI (AW1, BZ1, AE1) 2.0 GTI liftback 200KM, 147kW, benzyna (2017.11 - obecnie) MOTAIR TURBO
Turbosprężarka NISSENS Vw POLO VI (AW1, BZ1, AE1) 2.0 GTI liftback 200KM, 147kW, benzyna (2017.11 - obecnie) NISSENS
Turbosprężarka NRF Vw POLO VI (AW1, BZ1, AE1) 2.0 GTI liftback 200KM, 147kW, benzyna (2017.11 - obecnie) NRF
Turbosprężarka REINZ Vw POLO VI (AW1, BZ1, AE1) 2.0 GTI liftback 200KM, 147kW, benzyna (2017.11 - obecnie) REINZ
Turbosprężarka SCHLÜTTER TURBOLADER Vw POLO VI (AW1, BZ1, AE1) 2.0 GTI liftback 200KM, 147kW, benzyna (2017.11 - obecnie) SCHLÜTTER TURBOLADER
Turbosprężarka TMI Vw POLO VI (AW1, BZ1, AE1) 2.0 GTI liftback 200KM, 147kW, benzyna (2017.11 - obecnie) TMI
Turbosprężarka TOPRAN Vw POLO VI (AW1, BZ1, AE1) 2.0 GTI liftback 200KM, 147kW, benzyna (2017.11 - obecnie) TOPRAN
Producent:AJUSA

3 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
AJUSA
0 (0)
Kod produktu:
OP10639
dostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
AJUSA
Kod:
OP10639
Jednostka:
szt
Dopływ/Odpływ:  Przewód zasilający
Do 100 dni na zwrot
178,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
AJUSA
5.0 (1)
Kod produktu:
01303600
niedostępny
5.0 (1)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
AJUSA
Kod:
01303600
Jednostka:
szt
Rodzaj urządzenia ładującego:  Turbosprężarka
Grubość [mm]:  0,40
Szerokość [mm]:  97
Długość [mm]:  121
Do 100 dni na zwrot
21,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
AJUSA
0 (0)
Kod produktu:
JTC12454
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
AJUSA
Kod:
JTC12454
Jednostka:
szt
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z instrukcją montażu
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Z uszczelnieniami
Wersja żruby/nakrętki:  Samozamykający się
Alternatywny zestaw naprawczy:  JTC11717
Alternatywny zestaw naprawczy:  JTC12209
Alternatywny zestaw naprawczy:  JTC12473
Alternatywny zestaw naprawczy:  JTC12489
Do 100 dni na zwrot
93,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Turbosprężarka

Turbosprężarka Twin Scroll - zasada działania, eksploatacja, awarie

Turbosprężarka Twin Scroll, czyli co? Jaka jest zasada działania tej turbiny i czym różni się od znanych nam Bi oraz Twin Turbo?

Turbosprężarki to proste urządzenia potrafiące przybierać naprawdę skomplikowane formy. Jeśli ktoś ma problem ze zdefiniowaniem, czym jest Twin Turbo i czym różni się od Bi Turbo, z pewnością nie poradzi sobie również z określeniem, czym jest Twin Scroll. A czym jest?

czytaj więcej >
Jakie są najczęstsze przyczyny usterek turbosprężarki?

Jakie są najczęstsze przyczyny usterek turbosprężarki?

Producenci podzespołów samochodowych starają się tak projektować swoje turbosprężarki, aby mogły one wytrzymać przebieg jednostki napędowej samochodu. Jednak, jak to zazwyczaj bywa, turbiny ulegają awariom o wiele szybciej, a ich przyczyn należy przede wszystkim szukać w nieprawidłowej eksploatacji i serwisowaniu tych urządzeń. Podpowiadamy, jakie są najczęstsze przyczyny awarii turbosprężarek.

czytaj więcej >
Jak sterować pracą turbosprężarki?

Jak sterować pracą turbosprężarki?

Turbosprężarka to przeważnie bardzo trwałe urządzenie, jednak jego trwałość w głównej mierze zależy od samego kierowcy. Bezawaryjna praca turbosprężarki nie jest możliwa bez regularnej kontroli, konserwacji oraz profesjonalnego serwisowania. Brak tych czynności może nawet doprowadzić do całkowitego zniszczenia całego silnika. Podpowiadamy, jak prawidłowo sterować pracą turbosprężarki w samochodzie.

czytaj więcej >

Czym różni się turbosprężarka BiTurbo od TwinTurbo?

Na dzisiejszym rynku motoryzacyjnym główne skrzypce grają przede wszystkim jednostki napędowe turbodoładowane, które to sukcesywnie wypierają z obiegu silniki wolnossące. Głównym powodem takiego stanu rzeczy jest fakt, że dzięki turbodoładowaniu można z łatwością i przy stosunkowo niewielkim nakładzie finansowym uzyskać dużą moc nawet z małej jednostki napędowej. Producenci turbin samochodowych oferują obecnie kilka rodzajów turbosprężarek. Sprawdźmy, jakich?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze