Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Układ Chłodzenia AJUSA do Bmw 5 (G30, F90) 530 e Plug-in-Hybrid xDrive sedan 292KM, 215kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie)

Układ Chłodzenia FEBI BILSTEIN Bmw 5 (G30, F90) 530 e Plug-in-Hybrid xDrive sedan 292KM, 215kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Układ Chłodzenia CALORSTAT BY VERNET Bmw 5 (G30, F90) 530 e Plug-in-Hybrid xDrive sedan 292KM, 215kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) CALORSTAT BY VERNET
Układ Chłodzenia MAXGEAR Bmw 5 (G30, F90) 530 e Plug-in-Hybrid xDrive sedan 292KM, 215kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) MAXGEAR
Układ Chłodzenia SWAG Bmw 5 (G30, F90) 530 e Plug-in-Hybrid xDrive sedan 292KM, 215kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) SWAG
Układ Chłodzenia ABAKUS Bmw 5 (G30, F90) 530 e Plug-in-Hybrid xDrive sedan 292KM, 215kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) ABAKUS
Układ Chłodzenia AJUSA Bmw 5 (G30, F90) 530 e Plug-in-Hybrid xDrive sedan 292KM, 215kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) AJUSA
Układ Chłodzenia AKS DASIS Bmw 5 (G30, F90) 530 e Plug-in-Hybrid xDrive sedan 292KM, 215kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) AKS DASIS
Układ Chłodzenia BG AUTOMOTIVE LTD. Bmw 5 (G30, F90) 530 e Plug-in-Hybrid xDrive sedan 292KM, 215kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) BG AUTOMOTIVE LTD.
Układ Chłodzenia BIRTH Bmw 5 (G30, F90) 530 e Plug-in-Hybrid xDrive sedan 292KM, 215kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) BIRTH
Układ Chłodzenia BLUE PRINT Bmw 5 (G30, F90) 530 e Plug-in-Hybrid xDrive sedan 292KM, 215kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) BLUE PRINT
Układ Chłodzenia BORG & BECK Bmw 5 (G30, F90) 530 e Plug-in-Hybrid xDrive sedan 292KM, 215kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) BORG & BECK
Układ Chłodzenia BOSCH Bmw 5 (G30, F90) 530 e Plug-in-Hybrid xDrive sedan 292KM, 215kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) BOSCH
Układ Chłodzenia BUGATTI Bmw 5 (G30, F90) 530 e Plug-in-Hybrid xDrive sedan 292KM, 215kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) BUGATTI
Układ Chłodzenia CONTINENTAL CTAM Bmw 5 (G30, F90) 530 e Plug-in-Hybrid xDrive sedan 292KM, 215kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) CONTINENTAL CTAM
Układ Chłodzenia DAYCO Bmw 5 (G30, F90) 530 e Plug-in-Hybrid xDrive sedan 292KM, 215kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) DAYCO
Układ Chłodzenia DOLZ Bmw 5 (G30, F90) 530 e Plug-in-Hybrid xDrive sedan 292KM, 215kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) DOLZ
Układ Chłodzenia DR.MOTOR AUTOMOTIVE Bmw 5 (G30, F90) 530 e Plug-in-Hybrid xDrive sedan 292KM, 215kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) DR.MOTOR AUTOMOTIVE
Układ Chłodzenia ELRING Bmw 5 (G30, F90) 530 e Plug-in-Hybrid xDrive sedan 292KM, 215kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) ELRING
Układ Chłodzenia EPS Bmw 5 (G30, F90) 530 e Plug-in-Hybrid xDrive sedan 292KM, 215kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) EPS
Układ Chłodzenia ESEN SKV Bmw 5 (G30, F90) 530 e Plug-in-Hybrid xDrive sedan 292KM, 215kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) ESEN SKV
Układ Chłodzenia FACET Bmw 5 (G30, F90) 530 e Plug-in-Hybrid xDrive sedan 292KM, 215kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) FACET
Układ Chłodzenia FAI AUTOPARTS Bmw 5 (G30, F90) 530 e Plug-in-Hybrid xDrive sedan 292KM, 215kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) FAI AUTOPARTS
Układ Chłodzenia FRECCIA Bmw 5 (G30, F90) 530 e Plug-in-Hybrid xDrive sedan 292KM, 215kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) FRECCIA
Układ Chłodzenia GATES Bmw 5 (G30, F90) 530 e Plug-in-Hybrid xDrive sedan 292KM, 215kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) GATES
Układ Chłodzenia GK Bmw 5 (G30, F90) 530 e Plug-in-Hybrid xDrive sedan 292KM, 215kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) GK
Układ Chłodzenia GRAF Bmw 5 (G30, F90) 530 e Plug-in-Hybrid xDrive sedan 292KM, 215kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) GRAF
Układ Chłodzenia HART Bmw 5 (G30, F90) 530 e Plug-in-Hybrid xDrive sedan 292KM, 215kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) HART
Układ Chłodzenia HEPU Bmw 5 (G30, F90) 530 e Plug-in-Hybrid xDrive sedan 292KM, 215kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) HEPU
Układ Chłodzenia KW Bmw 5 (G30, F90) 530 e Plug-in-Hybrid xDrive sedan 292KM, 215kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) KW
Układ Chłodzenia KWP Bmw 5 (G30, F90) 530 e Plug-in-Hybrid xDrive sedan 292KM, 215kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) KWP
Układ Chłodzenia MAHLE ORIGINAL Bmw 5 (G30, F90) 530 e Plug-in-Hybrid xDrive sedan 292KM, 215kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) MAHLE ORIGINAL
Układ Chłodzenia METELLI Bmw 5 (G30, F90) 530 e Plug-in-Hybrid xDrive sedan 292KM, 215kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) METELLI
Układ Chłodzenia METZGER Bmw 5 (G30, F90) 530 e Plug-in-Hybrid xDrive sedan 292KM, 215kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) METZGER
Układ Chłodzenia MOTORAD Bmw 5 (G30, F90) 530 e Plug-in-Hybrid xDrive sedan 292KM, 215kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) MOTORAD
Układ Chłodzenia NISSENS Bmw 5 (G30, F90) 530 e Plug-in-Hybrid xDrive sedan 292KM, 215kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) NISSENS
Układ Chłodzenia NRF Bmw 5 (G30, F90) 530 e Plug-in-Hybrid xDrive sedan 292KM, 215kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) NRF
Układ Chłodzenia NTY Bmw 5 (G30, F90) 530 e Plug-in-Hybrid xDrive sedan 292KM, 215kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) NTY
Układ Chłodzenia OPTIBELT Bmw 5 (G30, F90) 530 e Plug-in-Hybrid xDrive sedan 292KM, 215kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) OPTIBELT
Układ Chłodzenia OPTIMAL Bmw 5 (G30, F90) 530 e Plug-in-Hybrid xDrive sedan 292KM, 215kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) OPTIMAL
Układ Chłodzenia ORIGINAL IMPERIUM Bmw 5 (G30, F90) 530 e Plug-in-Hybrid xDrive sedan 292KM, 215kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) ORIGINAL IMPERIUM
Układ Chłodzenia PIERBURG Bmw 5 (G30, F90) 530 e Plug-in-Hybrid xDrive sedan 292KM, 215kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) PIERBURG
Układ Chłodzenia QUINTON HAZELL Bmw 5 (G30, F90) 530 e Plug-in-Hybrid xDrive sedan 292KM, 215kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) QUINTON HAZELL
Układ Chłodzenia RUVILLE Bmw 5 (G30, F90) 530 e Plug-in-Hybrid xDrive sedan 292KM, 215kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) RUVILLE
Układ Chłodzenia SALERI SIL Bmw 5 (G30, F90) 530 e Plug-in-Hybrid xDrive sedan 292KM, 215kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) SALERI SIL
Układ Chłodzenia THERMOTEC Bmw 5 (G30, F90) 530 e Plug-in-Hybrid xDrive sedan 292KM, 215kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) THERMOTEC
Układ Chłodzenia TRUCKTEC AUTOMOTIVE Bmw 5 (G30, F90) 530 e Plug-in-Hybrid xDrive sedan 292KM, 215kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) TRUCKTEC AUTOMOTIVE
Układ Chłodzenia VAICO Bmw 5 (G30, F90) 530 e Plug-in-Hybrid xDrive sedan 292KM, 215kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) VAICO
Układ Chłodzenia VAN WEZEL Bmw 5 (G30, F90) 530 e Plug-in-Hybrid xDrive sedan 292KM, 215kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) VAN WEZEL
Układ Chłodzenia VEMA Bmw 5 (G30, F90) 530 e Plug-in-Hybrid xDrive sedan 292KM, 215kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) VEMA
Producent:AJUSA

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
AJUSA
0 (0 ocen)
Kod produktu:
77006000
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
AJUSA
Kod:
77006000
Jednostka:
szt
Lokalizacja w aucie:  Zewnętrzny
Do 100 dni na zwrot
62,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

Porady z kategorii: Układ Chłodzenia

Jak odpowietrzyć układ chłodzenia w samochodzie? Objawy zapowietrzenia

Jak odpowietrzyć układ chłodzenia w samochodzie? Którą metodę należy wybrać, w zależności od sytuacji oraz możliwości kierowcy?

Samochodowy układ chłodzenia do prawidłowej pracy wymaga odpowiedniego chłodziwa, całkowitej szczelności oraz – o czym nie każdy pamięta – właściwego odpowietrzenia. W jaki sposób możecie sami o to odpowietrzenie układu chłodzenia zadbać? Jak odpowietrzać układ w poszczególnych sytuacjach?

czytaj więcej >
Gdzie wlać płyn chłodniczy w samochodzie? Wymiana płynu chłodniczego krok po kroku

Gdzie i jak wlewać płyn chłodniczy w samochodzie? Wymiana płynu chłodniczego krok po kroku

Wymiana płynu chłodniczego to jedna z tych czynności, którą każdy z Was może wykonać całkowicie samodzielnie. Wystarczy, że będziecie dysponować czasem, odpowiednimi akcesoriami oraz wiedzą, jak zrobić to prawidłowo. Jak więc powinniście to zrobić?

czytaj więcej >
Wyciek płynu z chłodnicy. Jaki płyn dolać, czy można samą wodę destylowaną?

Jak należy się zachować w przypadku wycieku płynu z chodnicy? Jaki płyn dolać i czy może to być sama woda destylowana?

Gdy następuje niespodziewany wyciek płynu z chłodnicy lub zachodzi potrzeba wymiany dotychczas używanego chłodziwa, kierowca staje przed wyborem – płyn, koncentrat, a może zwykła woda? Co powinniście wybierać w takiej sytuacji?

czytaj więcej >
Płukanie układu chłodzenia - wymiana płynu chłodniczego

Płukanie układu chłodzenia. Zobacz, jak i dlaczego warto to robić

Zgodnie z zaleceniami producentów aut, płyn chłodniczy powinno się wymieniać co ok. 60 tys. przejechanych kilometrów lub – w zależności od jego typu – co 2-5 lat. Jednak samo spuszczenie starego płyny i zastępowanie go nowym nie zawsze będzie wystarczające, zwłaszcza jeśli nasz samochód ma już za sobą parę ładnych lat eksploatacji. Przed wlaniem do układu nowego płynu, warto ten układ solidnie przepłukać. Jak zrobić to we właściwy sposób?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze