Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": 5
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - By ułatwić wybór typu auta, m.in. informacje na temat mocy swojego pojazdu znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Układ Chłodzenia BOSCH do Mercedes-benz KLASA S (V223) S 450 EQ Boost 4-matic (223.161) sedan 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.10 - obecnie)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Układ Chłodzenia FEBI BILSTEIN Mercedes-benz KLASA S (V223) S 450 EQ Boost 4-matic (223.161) sedan 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.10 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Układ Chłodzenia MAXGEAR Mercedes-benz KLASA S (V223) S 450 EQ Boost 4-matic (223.161) sedan 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.10 - obecnie) MAXGEAR
Układ Chłodzenia SWAG Mercedes-benz KLASA S (V223) S 450 EQ Boost 4-matic (223.161) sedan 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.10 - obecnie) SWAG
Układ Chłodzenia HELLA Mercedes-benz KLASA S (V223) S 450 EQ Boost 4-matic (223.161) sedan 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.10 - obecnie) HELLA
Układ Chłodzenia AJUSA Mercedes-benz KLASA S (V223) S 450 EQ Boost 4-matic (223.161) sedan 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.10 - obecnie) AJUSA
Układ Chłodzenia AKS DASIS Mercedes-benz KLASA S (V223) S 450 EQ Boost 4-matic (223.161) sedan 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.10 - obecnie) AKS DASIS
Układ Chłodzenia BOSCH Mercedes-benz KLASA S (V223) S 450 EQ Boost 4-matic (223.161) sedan 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.10 - obecnie) BOSCH
Układ Chłodzenia CALORSTAT BY VERNET Mercedes-benz KLASA S (V223) S 450 EQ Boost 4-matic (223.161) sedan 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.10 - obecnie) CALORSTAT BY VERNET
Układ Chłodzenia DOLZ Mercedes-benz KLASA S (V223) S 450 EQ Boost 4-matic (223.161) sedan 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.10 - obecnie) DOLZ
Układ Chłodzenia ELRING Mercedes-benz KLASA S (V223) S 450 EQ Boost 4-matic (223.161) sedan 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.10 - obecnie) ELRING
Układ Chłodzenia EPS Mercedes-benz KLASA S (V223) S 450 EQ Boost 4-matic (223.161) sedan 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.10 - obecnie) EPS
Układ Chłodzenia ESEN SKV Mercedes-benz KLASA S (V223) S 450 EQ Boost 4-matic (223.161) sedan 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.10 - obecnie) ESEN SKV
Układ Chłodzenia EUROL Mercedes-benz KLASA S (V223) S 450 EQ Boost 4-matic (223.161) sedan 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.10 - obecnie) EUROL
Układ Chłodzenia FACET Mercedes-benz KLASA S (V223) S 450 EQ Boost 4-matic (223.161) sedan 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.10 - obecnie) FACET
Układ Chłodzenia FAST Mercedes-benz KLASA S (V223) S 450 EQ Boost 4-matic (223.161) sedan 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.10 - obecnie) FAST
Układ Chłodzenia GK Mercedes-benz KLASA S (V223) S 450 EQ Boost 4-matic (223.161) sedan 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.10 - obecnie) GK
Układ Chłodzenia GRAF Mercedes-benz KLASA S (V223) S 450 EQ Boost 4-matic (223.161) sedan 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.10 - obecnie) GRAF
Układ Chłodzenia HEPU Mercedes-benz KLASA S (V223) S 450 EQ Boost 4-matic (223.161) sedan 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.10 - obecnie) HEPU
Układ Chłodzenia KW Mercedes-benz KLASA S (V223) S 450 EQ Boost 4-matic (223.161) sedan 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.10 - obecnie) KW
Układ Chłodzenia KWP Mercedes-benz KLASA S (V223) S 450 EQ Boost 4-matic (223.161) sedan 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.10 - obecnie) KWP
Układ Chłodzenia MAHLE Mercedes-benz KLASA S (V223) S 450 EQ Boost 4-matic (223.161) sedan 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.10 - obecnie) MAHLE
Układ Chłodzenia METELLI Mercedes-benz KLASA S (V223) S 450 EQ Boost 4-matic (223.161) sedan 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.10 - obecnie) METELLI
Układ Chłodzenia METZGER Mercedes-benz KLASA S (V223) S 450 EQ Boost 4-matic (223.161) sedan 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.10 - obecnie) METZGER
Układ Chłodzenia MOTORAD Mercedes-benz KLASA S (V223) S 450 EQ Boost 4-matic (223.161) sedan 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.10 - obecnie) MOTORAD
Układ Chłodzenia MOTUL Mercedes-benz KLASA S (V223) S 450 EQ Boost 4-matic (223.161) sedan 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.10 - obecnie) MOTUL
Układ Chłodzenia NISSENS Mercedes-benz KLASA S (V223) S 450 EQ Boost 4-matic (223.161) sedan 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.10 - obecnie) NISSENS
Układ Chłodzenia NRF Mercedes-benz KLASA S (V223) S 450 EQ Boost 4-matic (223.161) sedan 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.10 - obecnie) NRF
Układ Chłodzenia OEM Mercedes-benz KLASA S (V223) S 450 EQ Boost 4-matic (223.161) sedan 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.10 - obecnie) OEM
Układ Chłodzenia OPTIBELT Mercedes-benz KLASA S (V223) S 450 EQ Boost 4-matic (223.161) sedan 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.10 - obecnie) OPTIBELT
Układ Chłodzenia ORLEN Mercedes-benz KLASA S (V223) S 450 EQ Boost 4-matic (223.161) sedan 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.10 - obecnie) ORLEN
Układ Chłodzenia RAVENOL Mercedes-benz KLASA S (V223) S 450 EQ Boost 4-matic (223.161) sedan 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.10 - obecnie) RAVENOL
Układ Chłodzenia RUVILLE Mercedes-benz KLASA S (V223) S 450 EQ Boost 4-matic (223.161) sedan 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.10 - obecnie) RUVILLE
Układ Chłodzenia SIDAT Mercedes-benz KLASA S (V223) S 450 EQ Boost 4-matic (223.161) sedan 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.10 - obecnie) SIDAT
Układ Chłodzenia SKF Mercedes-benz KLASA S (V223) S 450 EQ Boost 4-matic (223.161) sedan 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.10 - obecnie) SKF
Układ Chłodzenia VAICO Mercedes-benz KLASA S (V223) S 450 EQ Boost 4-matic (223.161) sedan 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.10 - obecnie) VAICO
Układ Chłodzenia VALVOLINE Mercedes-benz KLASA S (V223) S 450 EQ Boost 4-matic (223.161) sedan 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.10 - obecnie) VALVOLINE
Układ Chłodzenia VEMO Mercedes-benz KLASA S (V223) S 450 EQ Boost 4-matic (223.161) sedan 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.10 - obecnie) VEMO
Producent:BOSCH

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
BOSCH
4.8 (20 ocen)
Kod produktu:
0 392 023 513
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

4.8 (20 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BOSCH
Kod:
0 392 023 513
Jednostka:
sztuka
Lokalizacja w aucie: z lewej
Napięcie [V]: 12
Artykuł oraz informacja uzupełniająca: Z łącznikiem
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 763,00 zł
424,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

Porady z kategorii: Układ Chłodzenia

Jak nie przegrzać silnika w upały? Jak dbać o układ chłodzenia silnika latem?

Jak dbać o układ chłodzenia silnika, by ten nie zawodził nawet w największe upały? Jakich preparatów można w tym celu używać?

Lato, według prognoz, będzie upalne. A upalne lato to spore obciążenie dla układu chłodzenia silnika, zwłaszcza jeśli kierowca nie zadbał ani o sam układ, ani o odpowiedni płyn chłodniczy. Czym może się to skończyć? Jak zadbać o chłodzenie przed wakacyjnym wyjazdem?

czytaj więcej >
Płukanie układu chłodzenia - wymiana płynu chłodniczego

Płukanie układu chłodzenia. Zobacz, jak i dlaczego warto to robić

Zgodnie z zaleceniami producentów aut, płyn chłodniczy powinno się wymieniać co ok. 60 tys. przejechanych kilometrów lub – w zależności od jego typu – co 2-5 lat. Jednak samo spuszczenie starego płyny i zastępowanie go nowym nie zawsze będzie wystarczające, zwłaszcza jeśli nasz samochód ma już za sobą parę ładnych lat eksploatacji. Przed wlaniem do układu nowego płynu, warto ten układ solidnie przepłukać. Jak zrobić to we właściwy sposób?

czytaj więcej >
Czy pojawiająca się kontrolka poziomu płynu chłodniczego zawsze oznacza jego brak? Co jeszcze może sygnalizować?

Czy pojawiająca się kontrolka poziomu płynu chłodniczego zawsze oznacza jego brak? O czym jeszcze może nas informować?

Kontrolka poziomu płynu chłodniczego to zaledwie jeden z wielu wskaźników mogących pojawić się na desce rozdzielczej Waszych aut. I choćby z tego tylko powodu jej zapalenie się nie zawsze przykuwa uwagę kierowcy. A czy powinno? Zdecydowanie tak. Dlaczego? Co może oznaczać świecąca się kontrolka płynu chłodniczego?

czytaj więcej >
Jak odpowietrzyć układ chłodzenia w samochodzie? Objawy zapowietrzenia

Jak odpowietrzyć układ chłodzenia w samochodzie? Którą metodę należy wybrać, w zależności od sytuacji oraz możliwości kierowcy?

Samochodowy układ chłodzenia do prawidłowej pracy wymaga odpowiedniego chłodziwa, całkowitej szczelności oraz – o czym nie każdy pamięta – właściwego odpowietrzenia. W jaki sposób możecie sami o to odpowietrzenie układu chłodzenia zadbać? Jak odpowietrzać układ w poszczególnych sytuacjach?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze