Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "2"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - Informacje potrzebne do właściwego wyboru typu auta, znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Układ Chłodzenia METALCAUCHO do Mercedes-benz SPRINTER 4-t Skrzynia (B907, B910) 414 CDI (910.643, 910.641) Skrzynia 143KM, 105kW, olej napędowy (2018.02 - obecnie)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Układ Chłodzenia MAXGEAR Mercedes-benz SPRINTER 4-t Skrzynia (B907, B910) 414 CDI (910.643, 910.641) Skrzynia 143KM, 105kW, olej napędowy (2018.02 - obecnie) MAXGEAR
Układ Chłodzenia HELLA Mercedes-benz SPRINTER 4-t Skrzynia (B907, B910) 414 CDI (910.643, 910.641) Skrzynia 143KM, 105kW, olej napędowy (2018.02 - obecnie) HELLA
Układ Chłodzenia HART Mercedes-benz SPRINTER 4-t Skrzynia (B907, B910) 414 CDI (910.643, 910.641) Skrzynia 143KM, 105kW, olej napędowy (2018.02 - obecnie) HART
Układ Chłodzenia BOSCH Mercedes-benz SPRINTER 4-t Skrzynia (B907, B910) 414 CDI (910.643, 910.641) Skrzynia 143KM, 105kW, olej napędowy (2018.02 - obecnie) BOSCH
Układ Chłodzenia FEBI BILSTEIN Mercedes-benz SPRINTER 4-t Skrzynia (B907, B910) 414 CDI (910.643, 910.641) Skrzynia 143KM, 105kW, olej napędowy (2018.02 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Układ Chłodzenia VAICO Mercedes-benz SPRINTER 4-t Skrzynia (B907, B910) 414 CDI (910.643, 910.641) Skrzynia 143KM, 105kW, olej napędowy (2018.02 - obecnie) VAICO
Układ Chłodzenia ELRING Mercedes-benz SPRINTER 4-t Skrzynia (B907, B910) 414 CDI (910.643, 910.641) Skrzynia 143KM, 105kW, olej napędowy (2018.02 - obecnie) ELRING
Układ Chłodzenia EPS Mercedes-benz SPRINTER 4-t Skrzynia (B907, B910) 414 CDI (910.643, 910.641) Skrzynia 143KM, 105kW, olej napędowy (2018.02 - obecnie) EPS
Układ Chłodzenia NISSENS Mercedes-benz SPRINTER 4-t Skrzynia (B907, B910) 414 CDI (910.643, 910.641) Skrzynia 143KM, 105kW, olej napędowy (2018.02 - obecnie) NISSENS
Układ Chłodzenia SWAG Mercedes-benz SPRINTER 4-t Skrzynia (B907, B910) 414 CDI (910.643, 910.641) Skrzynia 143KM, 105kW, olej napędowy (2018.02 - obecnie) SWAG
Układ Chłodzenia VALEO Mercedes-benz SPRINTER 4-t Skrzynia (B907, B910) 414 CDI (910.643, 910.641) Skrzynia 143KM, 105kW, olej napędowy (2018.02 - obecnie) VALEO
Układ Chłodzenia AJUSA Mercedes-benz SPRINTER 4-t Skrzynia (B907, B910) 414 CDI (910.643, 910.641) Skrzynia 143KM, 105kW, olej napędowy (2018.02 - obecnie) AJUSA
Układ Chłodzenia AKS DASIS Mercedes-benz SPRINTER 4-t Skrzynia (B907, B910) 414 CDI (910.643, 910.641) Skrzynia 143KM, 105kW, olej napędowy (2018.02 - obecnie) AKS DASIS
Układ Chłodzenia AVA QUALITY COOLING Mercedes-benz SPRINTER 4-t Skrzynia (B907, B910) 414 CDI (910.643, 910.641) Skrzynia 143KM, 105kW, olej napędowy (2018.02 - obecnie) AVA QUALITY COOLING
Układ Chłodzenia BGA Mercedes-benz SPRINTER 4-t Skrzynia (B907, B910) 414 CDI (910.643, 910.641) Skrzynia 143KM, 105kW, olej napędowy (2018.02 - obecnie) BGA
Układ Chłodzenia BORG & BECK Mercedes-benz SPRINTER 4-t Skrzynia (B907, B910) 414 CDI (910.643, 910.641) Skrzynia 143KM, 105kW, olej napędowy (2018.02 - obecnie) BORG & BECK
Układ Chłodzenia CALORSTAT BY VERNET Mercedes-benz SPRINTER 4-t Skrzynia (B907, B910) 414 CDI (910.643, 910.641) Skrzynia 143KM, 105kW, olej napędowy (2018.02 - obecnie) CALORSTAT BY VERNET
Układ Chłodzenia CASTROL Mercedes-benz SPRINTER 4-t Skrzynia (B907, B910) 414 CDI (910.643, 910.641) Skrzynia 143KM, 105kW, olej napędowy (2018.02 - obecnie) CASTROL
Układ Chłodzenia COMLINE Mercedes-benz SPRINTER 4-t Skrzynia (B907, B910) 414 CDI (910.643, 910.641) Skrzynia 143KM, 105kW, olej napędowy (2018.02 - obecnie) COMLINE
Układ Chłodzenia DAYCO Mercedes-benz SPRINTER 4-t Skrzynia (B907, B910) 414 CDI (910.643, 910.641) Skrzynia 143KM, 105kW, olej napędowy (2018.02 - obecnie) DAYCO
Układ Chłodzenia DR.MOTOR AUTOMOTIVE Mercedes-benz SPRINTER 4-t Skrzynia (B907, B910) 414 CDI (910.643, 910.641) Skrzynia 143KM, 105kW, olej napędowy (2018.02 - obecnie) DR.MOTOR AUTOMOTIVE
Układ Chłodzenia ESEN SKV Mercedes-benz SPRINTER 4-t Skrzynia (B907, B910) 414 CDI (910.643, 910.641) Skrzynia 143KM, 105kW, olej napędowy (2018.02 - obecnie) ESEN SKV
Układ Chłodzenia EUROL Mercedes-benz SPRINTER 4-t Skrzynia (B907, B910) 414 CDI (910.643, 910.641) Skrzynia 143KM, 105kW, olej napędowy (2018.02 - obecnie) EUROL
Układ Chłodzenia FACET Mercedes-benz SPRINTER 4-t Skrzynia (B907, B910) 414 CDI (910.643, 910.641) Skrzynia 143KM, 105kW, olej napędowy (2018.02 - obecnie) FACET
Układ Chłodzenia FAI AUTOPARTS Mercedes-benz SPRINTER 4-t Skrzynia (B907, B910) 414 CDI (910.643, 910.641) Skrzynia 143KM, 105kW, olej napędowy (2018.02 - obecnie) FAI AUTOPARTS
Układ Chłodzenia FAST Mercedes-benz SPRINTER 4-t Skrzynia (B907, B910) 414 CDI (910.643, 910.641) Skrzynia 143KM, 105kW, olej napędowy (2018.02 - obecnie) FAST
Układ Chłodzenia FRECCIA Mercedes-benz SPRINTER 4-t Skrzynia (B907, B910) 414 CDI (910.643, 910.641) Skrzynia 143KM, 105kW, olej napędowy (2018.02 - obecnie) FRECCIA
Układ Chłodzenia GATES Mercedes-benz SPRINTER 4-t Skrzynia (B907, B910) 414 CDI (910.643, 910.641) Skrzynia 143KM, 105kW, olej napędowy (2018.02 - obecnie) GATES
Układ Chłodzenia GK Mercedes-benz SPRINTER 4-t Skrzynia (B907, B910) 414 CDI (910.643, 910.641) Skrzynia 143KM, 105kW, olej napędowy (2018.02 - obecnie) GK
Układ Chłodzenia GRAF Mercedes-benz SPRINTER 4-t Skrzynia (B907, B910) 414 CDI (910.643, 910.641) Skrzynia 143KM, 105kW, olej napędowy (2018.02 - obecnie) GRAF
Układ Chłodzenia HEPU Mercedes-benz SPRINTER 4-t Skrzynia (B907, B910) 414 CDI (910.643, 910.641) Skrzynia 143KM, 105kW, olej napędowy (2018.02 - obecnie) HEPU
Układ Chłodzenia HERTH+BUSS ELPARTS Mercedes-benz SPRINTER 4-t Skrzynia (B907, B910) 414 CDI (910.643, 910.641) Skrzynia 143KM, 105kW, olej napędowy (2018.02 - obecnie) HERTH+BUSS ELPARTS
Układ Chłodzenia JPN Mercedes-benz SPRINTER 4-t Skrzynia (B907, B910) 414 CDI (910.643, 910.641) Skrzynia 143KM, 105kW, olej napędowy (2018.02 - obecnie) JPN
Układ Chłodzenia KAMOKA Mercedes-benz SPRINTER 4-t Skrzynia (B907, B910) 414 CDI (910.643, 910.641) Skrzynia 143KM, 105kW, olej napędowy (2018.02 - obecnie) KAMOKA
Układ Chłodzenia KAWE Mercedes-benz SPRINTER 4-t Skrzynia (B907, B910) 414 CDI (910.643, 910.641) Skrzynia 143KM, 105kW, olej napędowy (2018.02 - obecnie) KAWE
Układ Chłodzenia KW Mercedes-benz SPRINTER 4-t Skrzynia (B907, B910) 414 CDI (910.643, 910.641) Skrzynia 143KM, 105kW, olej napędowy (2018.02 - obecnie) KW
Układ Chłodzenia KWP Mercedes-benz SPRINTER 4-t Skrzynia (B907, B910) 414 CDI (910.643, 910.641) Skrzynia 143KM, 105kW, olej napędowy (2018.02 - obecnie) KWP
Układ Chłodzenia LIQUI MOLY Mercedes-benz SPRINTER 4-t Skrzynia (B907, B910) 414 CDI (910.643, 910.641) Skrzynia 143KM, 105kW, olej napędowy (2018.02 - obecnie) LIQUI MOLY
Układ Chłodzenia MAHLE Mercedes-benz SPRINTER 4-t Skrzynia (B907, B910) 414 CDI (910.643, 910.641) Skrzynia 143KM, 105kW, olej napędowy (2018.02 - obecnie) MAHLE
Układ Chłodzenia MASTER-SPORT GERMANY Mercedes-benz SPRINTER 4-t Skrzynia (B907, B910) 414 CDI (910.643, 910.641) Skrzynia 143KM, 105kW, olej napędowy (2018.02 - obecnie) MASTER-SPORT GERMANY
Układ Chłodzenia METALCAUCHO Mercedes-benz SPRINTER 4-t Skrzynia (B907, B910) 414 CDI (910.643, 910.641) Skrzynia 143KM, 105kW, olej napędowy (2018.02 - obecnie) METALCAUCHO
Układ Chłodzenia METELLI Mercedes-benz SPRINTER 4-t Skrzynia (B907, B910) 414 CDI (910.643, 910.641) Skrzynia 143KM, 105kW, olej napędowy (2018.02 - obecnie) METELLI
Układ Chłodzenia METZGER Mercedes-benz SPRINTER 4-t Skrzynia (B907, B910) 414 CDI (910.643, 910.641) Skrzynia 143KM, 105kW, olej napędowy (2018.02 - obecnie) METZGER
Układ Chłodzenia MOTORAD Mercedes-benz SPRINTER 4-t Skrzynia (B907, B910) 414 CDI (910.643, 910.641) Skrzynia 143KM, 105kW, olej napędowy (2018.02 - obecnie) MOTORAD
Układ Chłodzenia MOTUL Mercedes-benz SPRINTER 4-t Skrzynia (B907, B910) 414 CDI (910.643, 910.641) Skrzynia 143KM, 105kW, olej napędowy (2018.02 - obecnie) MOTUL
Układ Chłodzenia NRF Mercedes-benz SPRINTER 4-t Skrzynia (B907, B910) 414 CDI (910.643, 910.641) Skrzynia 143KM, 105kW, olej napędowy (2018.02 - obecnie) NRF
Układ Chłodzenia OPTIBELT Mercedes-benz SPRINTER 4-t Skrzynia (B907, B910) 414 CDI (910.643, 910.641) Skrzynia 143KM, 105kW, olej napędowy (2018.02 - obecnie) OPTIBELT
Układ Chłodzenia ORIGINAL IMPERIUM Mercedes-benz SPRINTER 4-t Skrzynia (B907, B910) 414 CDI (910.643, 910.641) Skrzynia 143KM, 105kW, olej napędowy (2018.02 - obecnie) ORIGINAL IMPERIUM
Układ Chłodzenia ORLEN Mercedes-benz SPRINTER 4-t Skrzynia (B907, B910) 414 CDI (910.643, 910.641) Skrzynia 143KM, 105kW, olej napędowy (2018.02 - obecnie) ORLEN
Układ Chłodzenia PIERBURG Mercedes-benz SPRINTER 4-t Skrzynia (B907, B910) 414 CDI (910.643, 910.641) Skrzynia 143KM, 105kW, olej napędowy (2018.02 - obecnie) PIERBURG
Układ Chłodzenia QUINTON HAZELL Mercedes-benz SPRINTER 4-t Skrzynia (B907, B910) 414 CDI (910.643, 910.641) Skrzynia 143KM, 105kW, olej napędowy (2018.02 - obecnie) QUINTON HAZELL
Układ Chłodzenia RAVENOL Mercedes-benz SPRINTER 4-t Skrzynia (B907, B910) 414 CDI (910.643, 910.641) Skrzynia 143KM, 105kW, olej napędowy (2018.02 - obecnie) RAVENOL
Układ Chłodzenia RUVILLE Mercedes-benz SPRINTER 4-t Skrzynia (B907, B910) 414 CDI (910.643, 910.641) Skrzynia 143KM, 105kW, olej napędowy (2018.02 - obecnie) RUVILLE
Układ Chłodzenia SALERI SIL Mercedes-benz SPRINTER 4-t Skrzynia (B907, B910) 414 CDI (910.643, 910.641) Skrzynia 143KM, 105kW, olej napędowy (2018.02 - obecnie) SALERI SIL
Układ Chłodzenia SASIC Mercedes-benz SPRINTER 4-t Skrzynia (B907, B910) 414 CDI (910.643, 910.641) Skrzynia 143KM, 105kW, olej napędowy (2018.02 - obecnie) SASIC
Układ Chłodzenia THERMOTEC Mercedes-benz SPRINTER 4-t Skrzynia (B907, B910) 414 CDI (910.643, 910.641) Skrzynia 143KM, 105kW, olej napędowy (2018.02 - obecnie) THERMOTEC
Układ Chłodzenia TRISCAN Mercedes-benz SPRINTER 4-t Skrzynia (B907, B910) 414 CDI (910.643, 910.641) Skrzynia 143KM, 105kW, olej napędowy (2018.02 - obecnie) TRISCAN
Układ Chłodzenia TRUCKTEC AUTOMOTIVE Mercedes-benz SPRINTER 4-t Skrzynia (B907, B910) 414 CDI (910.643, 910.641) Skrzynia 143KM, 105kW, olej napędowy (2018.02 - obecnie) TRUCKTEC AUTOMOTIVE
Układ Chłodzenia VALVOLINE Mercedes-benz SPRINTER 4-t Skrzynia (B907, B910) 414 CDI (910.643, 910.641) Skrzynia 143KM, 105kW, olej napędowy (2018.02 - obecnie) VALVOLINE
Układ Chłodzenia VEMO Mercedes-benz SPRINTER 4-t Skrzynia (B907, B910) 414 CDI (910.643, 910.641) Skrzynia 143KM, 105kW, olej napędowy (2018.02 - obecnie) VEMO
Producent:METALCAUCHO

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
METALCAUCHO
0 (0 ocen)
Kod produktu:
30031
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
METALCAUCHO
Kod:
30031
Jednostka:
sztuka
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 159,00 zł
77,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Układ Chłodzenia

Gdzie wlać płyn chłodniczy w samochodzie? Wymiana płynu chłodniczego krok po kroku

Gdzie i jak wlewać płyn chłodniczy w samochodzie? Wymiana płynu chłodniczego krok po kroku

Wymiana płynu chłodniczego to jedna z tych czynności, którą każdy z Was może wykonać całkowicie samodzielnie. Wystarczy, że będziecie dysponować czasem, odpowiednimi akcesoriami oraz wiedzą, jak zrobić to prawidłowo. Jak więc powinniście to zrobić?

czytaj więcej >
Piana w zbiorniczku wyrównawczym płynu chłodniczego. Skąd się bierze i czy jest to objaw usterki?

Piana w zbiorniczku wyrównawczym płynu chłodniczego. Skąd się bierze i czy jest to objaw usterki?

Kierowcy odkrywający nagle pianę gromadzącą się w zbiorniczku wyrównawczym płynu chłodzącego bardzo często wpadają w konsternacją, po której pojawia się zwykły niepokój. Bo skąd ta piana się wzięła? Co jest przyczyną tego zjawiska i czy jego pojawienie się powinno być powodem do niepokoju? Na te wszystkie pytania postaramy się teraz odpowiedzieć.

czytaj więcej >
Jak nie przegrzać silnika w upały? Jak dbać o układ chłodzenia silnika latem?

Jak dbać o układ chłodzenia silnika, by ten nie zawodził nawet w największe upały? Jakich preparatów można w tym celu używać?

Lato, według prognoz, będzie upalne. A upalne lato to spore obciążenie dla układu chłodzenia silnika, zwłaszcza jeśli kierowca nie zadbał ani o sam układ, ani o odpowiedni płyn chłodniczy. Czym może się to skończyć? Jak zadbać o chłodzenie przed wakacyjnym wyjazdem?

czytaj więcej >
Płukanie układu chłodzenia - wymiana płynu chłodniczego

Płukanie układu chłodzenia. Zobacz, jak i dlaczego warto to robić

Zgodnie z zaleceniami producentów aut, płyn chłodniczy powinno się wymieniać co ok. 60 tys. przejechanych kilometrów lub – w zależności od jego typu – co 2-5 lat. Jednak samo spuszczenie starego płyny i zastępowanie go nowym nie zawsze będzie wystarczające, zwłaszcza jeśli nasz samochód ma już za sobą parę ładnych lat eksploatacji. Przed wlaniem do układu nowego płynu, warto ten układ solidnie przepłukać. Jak zrobić to we właściwy sposób?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze