Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "3"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - Informacje potrzebne do właściwego wyboru typu auta, znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Układ Chłodzenia JP GROUP do Peugeot 305 II Break (581E) 1.5 Kombi 68KM, 50kW, benzyna (1985.09 - 1986.10)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Układ Chłodzenia MOTORAD Peugeot 305 II Break (581E) 1.5 Kombi 68KM, 50kW, benzyna (1985.09 - 1986.10) MOTORAD
Układ Chłodzenia TRICLO Peugeot 305 II Break (581E) 1.5 Kombi 68KM, 50kW, benzyna (1985.09 - 1986.10) TRICLO
Układ Chłodzenia BEHR Peugeot 305 II Break (581E) 1.5 Kombi 68KM, 50kW, benzyna (1985.09 - 1986.10) BEHR
Układ Chłodzenia AISIN Peugeot 305 II Break (581E) 1.5 Kombi 68KM, 50kW, benzyna (1985.09 - 1986.10) AISIN
Układ Chłodzenia AKRON-MALÒ Peugeot 305 II Break (581E) 1.5 Kombi 68KM, 50kW, benzyna (1985.09 - 1986.10) AKRON-MALÒ
Układ Chłodzenia AKS DASIS Peugeot 305 II Break (581E) 1.5 Kombi 68KM, 50kW, benzyna (1985.09 - 1986.10) AKS DASIS
Układ Chłodzenia AVA QUALITY COOLING Peugeot 305 II Break (581E) 1.5 Kombi 68KM, 50kW, benzyna (1985.09 - 1986.10) AVA QUALITY COOLING
Układ Chłodzenia BEHR HELLA SERVICE Peugeot 305 II Break (581E) 1.5 Kombi 68KM, 50kW, benzyna (1985.09 - 1986.10) BEHR HELLA SERVICE
Układ Chłodzenia BGA Peugeot 305 II Break (581E) 1.5 Kombi 68KM, 50kW, benzyna (1985.09 - 1986.10) BGA
Układ Chłodzenia BORG & BECK Peugeot 305 II Break (581E) 1.5 Kombi 68KM, 50kW, benzyna (1985.09 - 1986.10) BORG & BECK
Układ Chłodzenia BORGWARNER (WAHLER) Peugeot 305 II Break (581E) 1.5 Kombi 68KM, 50kW, benzyna (1985.09 - 1986.10) BORGWARNER (WAHLER)
Układ Chłodzenia BUGATTI Peugeot 305 II Break (581E) 1.5 Kombi 68KM, 50kW, benzyna (1985.09 - 1986.10) BUGATTI
Układ Chłodzenia CALORSTAT BY VERNET Peugeot 305 II Break (581E) 1.5 Kombi 68KM, 50kW, benzyna (1985.09 - 1986.10) CALORSTAT BY VERNET
Układ Chłodzenia CONTINENTAL Peugeot 305 II Break (581E) 1.5 Kombi 68KM, 50kW, benzyna (1985.09 - 1986.10) CONTINENTAL
Układ Chłodzenia DENCKERMANN Peugeot 305 II Break (581E) 1.5 Kombi 68KM, 50kW, benzyna (1985.09 - 1986.10) DENCKERMANN
Układ Chłodzenia DOLZ Peugeot 305 II Break (581E) 1.5 Kombi 68KM, 50kW, benzyna (1985.09 - 1986.10) DOLZ
Układ Chłodzenia DT SPARE PARTS Peugeot 305 II Break (581E) 1.5 Kombi 68KM, 50kW, benzyna (1985.09 - 1986.10) DT SPARE PARTS
Układ Chłodzenia ENERGY Peugeot 305 II Break (581E) 1.5 Kombi 68KM, 50kW, benzyna (1985.09 - 1986.10) ENERGY
Układ Chłodzenia EPS Peugeot 305 II Break (581E) 1.5 Kombi 68KM, 50kW, benzyna (1985.09 - 1986.10) EPS
Układ Chłodzenia ERA Peugeot 305 II Break (581E) 1.5 Kombi 68KM, 50kW, benzyna (1985.09 - 1986.10) ERA
Układ Chłodzenia FACET Peugeot 305 II Break (581E) 1.5 Kombi 68KM, 50kW, benzyna (1985.09 - 1986.10) FACET
Układ Chłodzenia FAE Peugeot 305 II Break (581E) 1.5 Kombi 68KM, 50kW, benzyna (1985.09 - 1986.10) FAE
Układ Chłodzenia FLENNOR Peugeot 305 II Break (581E) 1.5 Kombi 68KM, 50kW, benzyna (1985.09 - 1986.10) FLENNOR
Układ Chłodzenia FRIGAIR Peugeot 305 II Break (581E) 1.5 Kombi 68KM, 50kW, benzyna (1985.09 - 1986.10) FRIGAIR
Układ Chłodzenia GATES Peugeot 305 II Break (581E) 1.5 Kombi 68KM, 50kW, benzyna (1985.09 - 1986.10) GATES
Układ Chłodzenia GK Peugeot 305 II Break (581E) 1.5 Kombi 68KM, 50kW, benzyna (1985.09 - 1986.10) GK
Układ Chłodzenia GRAF Peugeot 305 II Break (581E) 1.5 Kombi 68KM, 50kW, benzyna (1985.09 - 1986.10) GRAF
Układ Chłodzenia HART Peugeot 305 II Break (581E) 1.5 Kombi 68KM, 50kW, benzyna (1985.09 - 1986.10) HART
Układ Chłodzenia HEPU Peugeot 305 II Break (581E) 1.5 Kombi 68KM, 50kW, benzyna (1985.09 - 1986.10) HEPU
Układ Chłodzenia JP GROUP Peugeot 305 II Break (581E) 1.5 Kombi 68KM, 50kW, benzyna (1985.09 - 1986.10) JP GROUP
Układ Chłodzenia KW Peugeot 305 II Break (581E) 1.5 Kombi 68KM, 50kW, benzyna (1985.09 - 1986.10) KW
Układ Chłodzenia KWP Peugeot 305 II Break (581E) 1.5 Kombi 68KM, 50kW, benzyna (1985.09 - 1986.10) KWP
Układ Chłodzenia LPR Peugeot 305 II Break (581E) 1.5 Kombi 68KM, 50kW, benzyna (1985.09 - 1986.10) LPR
Układ Chłodzenia LUCAS Peugeot 305 II Break (581E) 1.5 Kombi 68KM, 50kW, benzyna (1985.09 - 1986.10) LUCAS
Układ Chłodzenia MAGNETI MARELLI Peugeot 305 II Break (581E) 1.5 Kombi 68KM, 50kW, benzyna (1985.09 - 1986.10) MAGNETI MARELLI
Układ Chłodzenia MAHLE Peugeot 305 II Break (581E) 1.5 Kombi 68KM, 50kW, benzyna (1985.09 - 1986.10) MAHLE
Układ Chłodzenia MAPCO Peugeot 305 II Break (581E) 1.5 Kombi 68KM, 50kW, benzyna (1985.09 - 1986.10) MAPCO
Układ Chłodzenia MASTER-SPORT GERMANY Peugeot 305 II Break (581E) 1.5 Kombi 68KM, 50kW, benzyna (1985.09 - 1986.10) MASTER-SPORT GERMANY
Układ Chłodzenia MAXGEAR Peugeot 305 II Break (581E) 1.5 Kombi 68KM, 50kW, benzyna (1985.09 - 1986.10) MAXGEAR
Układ Chłodzenia METALCAUCHO Peugeot 305 II Break (581E) 1.5 Kombi 68KM, 50kW, benzyna (1985.09 - 1986.10) METALCAUCHO
Układ Chłodzenia METELLI Peugeot 305 II Break (581E) 1.5 Kombi 68KM, 50kW, benzyna (1985.09 - 1986.10) METELLI
Układ Chłodzenia METZGER Peugeot 305 II Break (581E) 1.5 Kombi 68KM, 50kW, benzyna (1985.09 - 1986.10) METZGER
Układ Chłodzenia ORIGINAL IMPERIUM Peugeot 305 II Break (581E) 1.5 Kombi 68KM, 50kW, benzyna (1985.09 - 1986.10) ORIGINAL IMPERIUM
Układ Chłodzenia PROTECHNIC Peugeot 305 II Break (581E) 1.5 Kombi 68KM, 50kW, benzyna (1985.09 - 1986.10) PROTECHNIC
Układ Chłodzenia QUINTON HAZELL Peugeot 305 II Break (581E) 1.5 Kombi 68KM, 50kW, benzyna (1985.09 - 1986.10) QUINTON HAZELL
Układ Chłodzenia RUVILLE Peugeot 305 II Break (581E) 1.5 Kombi 68KM, 50kW, benzyna (1985.09 - 1986.10) RUVILLE
Układ Chłodzenia SALERI SIL Peugeot 305 II Break (581E) 1.5 Kombi 68KM, 50kW, benzyna (1985.09 - 1986.10) SALERI SIL
Układ Chłodzenia SAMKO Peugeot 305 II Break (581E) 1.5 Kombi 68KM, 50kW, benzyna (1985.09 - 1986.10) SAMKO
Układ Chłodzenia TRISCAN Peugeot 305 II Break (581E) 1.5 Kombi 68KM, 50kW, benzyna (1985.09 - 1986.10) TRISCAN
Układ Chłodzenia VAICO Peugeot 305 II Break (581E) 1.5 Kombi 68KM, 50kW, benzyna (1985.09 - 1986.10) VAICO
Układ Chłodzenia VALEO Peugeot 305 II Break (581E) 1.5 Kombi 68KM, 50kW, benzyna (1985.09 - 1986.10) VALEO
Układ Chłodzenia VEMO Peugeot 305 II Break (581E) 1.5 Kombi 68KM, 50kW, benzyna (1985.09 - 1986.10) VEMO
Producent:JP GROUP

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
JP GROUP
0 (0 ocen)
Kod produktu:
1114307700
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
JP GROUP
Kod:
1114307700
Jednostka:
sztuka
Przewód układu chłodzącego: Od chłodnicy silnika do elementu pożredniego
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 89,00 zł
37,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Układ Chłodzenia

Wyciek płynu z chłodnicy. Jaki płyn dolać, czy można samą wodę destylowaną?

Jak należy się zachować w przypadku wycieku płynu z chodnicy? Jaki płyn dolać i czy może to być sama woda destylowana?

Gdy następuje niespodziewany wyciek płynu z chłodnicy lub zachodzi potrzeba wymiany dotychczas używanego chłodziwa, kierowca staje przed wyborem – płyn, koncentrat, a może zwykła woda? Co powinniście wybierać w takiej sytuacji?

czytaj więcej >
Płukanie układu chłodzenia - wymiana płynu chłodniczego

Płukanie układu chłodzenia. Zobacz, jak i dlaczego warto to robić

Zgodnie z zaleceniami producentów aut, płyn chłodniczy powinno się wymieniać co ok. 60 tys. przejechanych kilometrów lub – w zależności od jego typu – co 2-5 lat. Jednak samo spuszczenie starego płyny i zastępowanie go nowym nie zawsze będzie wystarczające, zwłaszcza jeśli nasz samochód ma już za sobą parę ładnych lat eksploatacji. Przed wlaniem do układu nowego płynu, warto ten układ solidnie przepłukać. Jak zrobić to we właściwy sposób?

czytaj więcej >
Czy pojawiająca się kontrolka poziomu płynu chłodniczego zawsze oznacza jego brak? Co jeszcze może sygnalizować?

Czy pojawiająca się kontrolka poziomu płynu chłodniczego zawsze oznacza jego brak? O czym jeszcze może nas informować?

Kontrolka poziomu płynu chłodniczego to zaledwie jeden z wielu wskaźników mogących pojawić się na desce rozdzielczej Waszych aut. I choćby z tego tylko powodu jej zapalenie się nie zawsze przykuwa uwagę kierowcy. A czy powinno? Zdecydowanie tak. Dlaczego? Co może oznaczać świecąca się kontrolka płynu chłodniczego?

czytaj więcej >
Jak nie przegrzać silnika w upały? Jak dbać o układ chłodzenia silnika latem?

Jak dbać o układ chłodzenia silnika, by ten nie zawodził nawet w największe upały? Jakich preparatów można w tym celu używać?

Lato, według prognoz, będzie upalne. A upalne lato to spore obciążenie dla układu chłodzenia silnika, zwłaszcza jeśli kierowca nie zadbał ani o sam układ, ani o odpowiedni płyn chłodniczy. Czym może się to skończyć? Jak zadbać o chłodzenie przed wakacyjnym wyjazdem?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze