Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "5"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Układ Chłodzenia SASIC do Skoda OCTAVIA IV (NX3, NN3) 1.4 TSI liftback 150KM, 110kW, benzyna (2021.01 - obecnie)

Układ Chłodzenia TOPRAN Skoda OCTAVIA IV (NX3, NN3) 1.4 TSI liftback 150KM, 110kW, benzyna (2021.01 - obecnie) TOPRAN
Układ Chłodzenia CONTITECH Skoda OCTAVIA IV (NX3, NN3) 1.4 TSI liftback 150KM, 110kW, benzyna (2021.01 - obecnie) CONTITECH
Układ Chłodzenia HEPU Skoda OCTAVIA IV (NX3, NN3) 1.4 TSI liftback 150KM, 110kW, benzyna (2021.01 - obecnie) HEPU
Układ Chłodzenia OEM Skoda OCTAVIA IV (NX3, NN3) 1.4 TSI liftback 150KM, 110kW, benzyna (2021.01 - obecnie) OEM
Układ Chłodzenia NRF Skoda OCTAVIA IV (NX3, NN3) 1.4 TSI liftback 150KM, 110kW, benzyna (2021.01 - obecnie) NRF
Układ Chłodzenia EPS Skoda OCTAVIA IV (NX3, NN3) 1.4 TSI liftback 150KM, 110kW, benzyna (2021.01 - obecnie) EPS
Układ Chłodzenia FEBI BILSTEIN Skoda OCTAVIA IV (NX3, NN3) 1.4 TSI liftback 150KM, 110kW, benzyna (2021.01 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Układ Chłodzenia GATES Skoda OCTAVIA IV (NX3, NN3) 1.4 TSI liftback 150KM, 110kW, benzyna (2021.01 - obecnie) GATES
Układ Chłodzenia BOSCH Skoda OCTAVIA IV (NX3, NN3) 1.4 TSI liftback 150KM, 110kW, benzyna (2021.01 - obecnie) BOSCH
Układ Chłodzenia DAYCO Skoda OCTAVIA IV (NX3, NN3) 1.4 TSI liftback 150KM, 110kW, benzyna (2021.01 - obecnie) DAYCO
Układ Chłodzenia DR.MOTOR Skoda OCTAVIA IV (NX3, NN3) 1.4 TSI liftback 150KM, 110kW, benzyna (2021.01 - obecnie) DR.MOTOR
Układ Chłodzenia ELRING Skoda OCTAVIA IV (NX3, NN3) 1.4 TSI liftback 150KM, 110kW, benzyna (2021.01 - obecnie) ELRING
Układ Chłodzenia FACET Skoda OCTAVIA IV (NX3, NN3) 1.4 TSI liftback 150KM, 110kW, benzyna (2021.01 - obecnie) FACET
Układ Chłodzenia NISSENS Skoda OCTAVIA IV (NX3, NN3) 1.4 TSI liftback 150KM, 110kW, benzyna (2021.01 - obecnie) NISSENS
Układ Chłodzenia VALEO Skoda OCTAVIA IV (NX3, NN3) 1.4 TSI liftback 150KM, 110kW, benzyna (2021.01 - obecnie) VALEO
Układ Chłodzenia ABAKUS Skoda OCTAVIA IV (NX3, NN3) 1.4 TSI liftback 150KM, 110kW, benzyna (2021.01 - obecnie) ABAKUS
Układ Chłodzenia AKRON-MALÒ Skoda OCTAVIA IV (NX3, NN3) 1.4 TSI liftback 150KM, 110kW, benzyna (2021.01 - obecnie) AKRON-MALÒ
Układ Chłodzenia AVA COOLING SYSTEMS Skoda OCTAVIA IV (NX3, NN3) 1.4 TSI liftback 150KM, 110kW, benzyna (2021.01 - obecnie) AVA COOLING SYSTEMS
Układ Chłodzenia BG AUTOMOTIVE LTD. Skoda OCTAVIA IV (NX3, NN3) 1.4 TSI liftback 150KM, 110kW, benzyna (2021.01 - obecnie) BG AUTOMOTIVE LTD.
Układ Chłodzenia BORG & BECK Skoda OCTAVIA IV (NX3, NN3) 1.4 TSI liftback 150KM, 110kW, benzyna (2021.01 - obecnie) BORG & BECK
Układ Chłodzenia CONTINENTAL Skoda OCTAVIA IV (NX3, NN3) 1.4 TSI liftback 150KM, 110kW, benzyna (2021.01 - obecnie) CONTINENTAL
Układ Chłodzenia ESEN SKV Skoda OCTAVIA IV (NX3, NN3) 1.4 TSI liftback 150KM, 110kW, benzyna (2021.01 - obecnie) ESEN SKV
Układ Chłodzenia EUROL Skoda OCTAVIA IV (NX3, NN3) 1.4 TSI liftback 150KM, 110kW, benzyna (2021.01 - obecnie) EUROL
Układ Chłodzenia EUROREPAR Skoda OCTAVIA IV (NX3, NN3) 1.4 TSI liftback 150KM, 110kW, benzyna (2021.01 - obecnie) EUROREPAR
Układ Chłodzenia FAI AUTOPARTS Skoda OCTAVIA IV (NX3, NN3) 1.4 TSI liftback 150KM, 110kW, benzyna (2021.01 - obecnie) FAI AUTOPARTS
Układ Chłodzenia FRECCIA Skoda OCTAVIA IV (NX3, NN3) 1.4 TSI liftback 150KM, 110kW, benzyna (2021.01 - obecnie) FRECCIA
Układ Chłodzenia GK Skoda OCTAVIA IV (NX3, NN3) 1.4 TSI liftback 150KM, 110kW, benzyna (2021.01 - obecnie) GK
Układ Chłodzenia HART Skoda OCTAVIA IV (NX3, NN3) 1.4 TSI liftback 150KM, 110kW, benzyna (2021.01 - obecnie) HART
Układ Chłodzenia HERTH+BUSS ELPARTS Skoda OCTAVIA IV (NX3, NN3) 1.4 TSI liftback 150KM, 110kW, benzyna (2021.01 - obecnie) HERTH+BUSS ELPARTS
Układ Chłodzenia IPARTS Skoda OCTAVIA IV (NX3, NN3) 1.4 TSI liftback 150KM, 110kW, benzyna (2021.01 - obecnie) IPARTS
Układ Chłodzenia JP GROUP Skoda OCTAVIA IV (NX3, NN3) 1.4 TSI liftback 150KM, 110kW, benzyna (2021.01 - obecnie) JP GROUP
Układ Chłodzenia KW Skoda OCTAVIA IV (NX3, NN3) 1.4 TSI liftback 150KM, 110kW, benzyna (2021.01 - obecnie) KW
Układ Chłodzenia KWP Skoda OCTAVIA IV (NX3, NN3) 1.4 TSI liftback 150KM, 110kW, benzyna (2021.01 - obecnie) KWP
Układ Chłodzenia MAHLE ORIGINAL Skoda OCTAVIA IV (NX3, NN3) 1.4 TSI liftback 150KM, 110kW, benzyna (2021.01 - obecnie) MAHLE ORIGINAL
Układ Chłodzenia MAXGEAR Skoda OCTAVIA IV (NX3, NN3) 1.4 TSI liftback 150KM, 110kW, benzyna (2021.01 - obecnie) MAXGEAR
Układ Chłodzenia METELLI Skoda OCTAVIA IV (NX3, NN3) 1.4 TSI liftback 150KM, 110kW, benzyna (2021.01 - obecnie) METELLI
Układ Chłodzenia METZGER Skoda OCTAVIA IV (NX3, NN3) 1.4 TSI liftback 150KM, 110kW, benzyna (2021.01 - obecnie) METZGER
Układ Chłodzenia MOTORAD Skoda OCTAVIA IV (NX3, NN3) 1.4 TSI liftback 150KM, 110kW, benzyna (2021.01 - obecnie) MOTORAD
Układ Chłodzenia NTY Skoda OCTAVIA IV (NX3, NN3) 1.4 TSI liftback 150KM, 110kW, benzyna (2021.01 - obecnie) NTY
Układ Chłodzenia ORIGINAL IMPERIUM Skoda OCTAVIA IV (NX3, NN3) 1.4 TSI liftback 150KM, 110kW, benzyna (2021.01 - obecnie) ORIGINAL IMPERIUM
Układ Chłodzenia QUINTON HAZELL Skoda OCTAVIA IV (NX3, NN3) 1.4 TSI liftback 150KM, 110kW, benzyna (2021.01 - obecnie) QUINTON HAZELL
Układ Chłodzenia RUVILLE Skoda OCTAVIA IV (NX3, NN3) 1.4 TSI liftback 150KM, 110kW, benzyna (2021.01 - obecnie) RUVILLE
Układ Chłodzenia SASIC Skoda OCTAVIA IV (NX3, NN3) 1.4 TSI liftback 150KM, 110kW, benzyna (2021.01 - obecnie) SASIC
Układ Chłodzenia SWAG Skoda OCTAVIA IV (NX3, NN3) 1.4 TSI liftback 150KM, 110kW, benzyna (2021.01 - obecnie) SWAG
Układ Chłodzenia TRISCAN Skoda OCTAVIA IV (NX3, NN3) 1.4 TSI liftback 150KM, 110kW, benzyna (2021.01 - obecnie) TRISCAN
Układ Chłodzenia VAICO Skoda OCTAVIA IV (NX3, NN3) 1.4 TSI liftback 150KM, 110kW, benzyna (2021.01 - obecnie) VAICO
Układ Chłodzenia VALVOLINE Skoda OCTAVIA IV (NX3, NN3) 1.4 TSI liftback 150KM, 110kW, benzyna (2021.01 - obecnie) VALVOLINE
Układ Chłodzenia VEMA Skoda OCTAVIA IV (NX3, NN3) 1.4 TSI liftback 150KM, 110kW, benzyna (2021.01 - obecnie) VEMA
Producent:SASIC

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
SASIC
5.0 (1)
Kod produktu:
3606125
dostępny
5.0 (1)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
SASIC
Kod:
3606125
Jednostka:
szt
Tryb pracy:  Mechaniczne
Dla numeru OE:  04E121600AR
Do 100 dni na zwrot
214,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Porady z kategorii: Układ Chłodzenia

Wyciek płynu z chłodnicy. Jaki płyn dolać, czy można samą wodę destylowaną?

Jak należy się zachować w przypadku wycieku płynu z chodnicy? Jaki płyn dolać i czy może to być sama woda destylowana?

Gdy następuje niespodziewany wyciek płynu z chłodnicy lub zachodzi potrzeba wymiany dotychczas używanego chłodziwa, kierowca staje przed wyborem – płyn, koncentrat, a może zwykła woda? Co powinniście wybierać w takiej sytuacji?

czytaj więcej >
Gdzie wlać płyn chłodniczy w samochodzie? Wymiana płynu chłodniczego krok po kroku

Gdzie i jak wlewać płyn chłodniczy w samochodzie? Wymiana płynu chłodniczego krok po kroku

Wymiana płynu chłodniczego to jedna z tych czynności, którą każdy z Was może wykonać całkowicie samodzielnie. Wystarczy, że będziecie dysponować czasem, odpowiednimi akcesoriami oraz wiedzą, jak zrobić to prawidłowo. Jak więc powinniście to zrobić?

czytaj więcej >
Kolor płynu chłodniczego. Jaki kolor wybrać i jakie ma to znaczenie?

Od czego zależy kolor płynu chłodniczego? Jaki kolor płynu do chłodnic wybrać i jakie ma to znaczenie dla samochodu?

Czy kolor płynu chłodniczego ma znaczenie? I tak, i nie. Kolor płynu chłodniczego ma znaczenie o tyle, iż należy traktować go jako wskazówkę przy wyborze nowego chłodziwa. Należy jednak pamiętać, że sam kolor, to jeszcze nie wszystko. Dlaczego?

czytaj więcej >
Płukanie układu chłodzenia - wymiana płynu chłodniczego

Płukanie układu chłodzenia. Zobacz, jak i dlaczego warto to robić

Zgodnie z zaleceniami producentów aut, płyn chłodniczy powinno się wymieniać co ok. 60 tys. przejechanych kilometrów lub – w zależności od jego typu – co 2-5 lat. Jednak samo spuszczenie starego płyny i zastępowanie go nowym nie zawsze będzie wystarczające, zwłaszcza jeśli nasz samochód ma już za sobą parę ładnych lat eksploatacji. Przed wlaniem do układu nowego płynu, warto ten układ solidnie przepłukać. Jak zrobić to we właściwy sposób?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze