Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": 5
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Układ Hamulcowy KAMOKA do Dodge CHARGER 5.7 sedan 349KM, 257kW, benzyna (2005.06 - 2009.12)

Układ Hamulcowy ROTINGER Dodge CHARGER 5.7 sedan 349KM, 257kW, benzyna (2005.06 - 2009.12) ROTINGER
Układ Hamulcowy TRW Dodge CHARGER 5.7 sedan 349KM, 257kW, benzyna (2005.06 - 2009.12) TRW
Układ Hamulcowy ABE Dodge CHARGER 5.7 sedan 349KM, 257kW, benzyna (2005.06 - 2009.12) ABE
Układ Hamulcowy AUTOFREN SEINSA Dodge CHARGER 5.7 sedan 349KM, 257kW, benzyna (2005.06 - 2009.12) AUTOFREN SEINSA
Układ Hamulcowy BREMBO Dodge CHARGER 5.7 sedan 349KM, 257kW, benzyna (2005.06 - 2009.12) BREMBO
Układ Hamulcowy CIFAM Dodge CHARGER 5.7 sedan 349KM, 257kW, benzyna (2005.06 - 2009.12) CIFAM
Układ Hamulcowy COMLINE Dodge CHARGER 5.7 sedan 349KM, 257kW, benzyna (2005.06 - 2009.12) COMLINE
Układ Hamulcowy DENCKERMANN Dodge CHARGER 5.7 sedan 349KM, 257kW, benzyna (2005.06 - 2009.12) DENCKERMANN
Układ Hamulcowy ERT Dodge CHARGER 5.7 sedan 349KM, 257kW, benzyna (2005.06 - 2009.12) ERT
Układ Hamulcowy EUROREPAR Dodge CHARGER 5.7 sedan 349KM, 257kW, benzyna (2005.06 - 2009.12) EUROREPAR
Układ Hamulcowy FEBEST Dodge CHARGER 5.7 sedan 349KM, 257kW, benzyna (2005.06 - 2009.12) FEBEST
Układ Hamulcowy GIRLING Dodge CHARGER 5.7 sedan 349KM, 257kW, benzyna (2005.06 - 2009.12) GIRLING
Układ Hamulcowy HART Dodge CHARGER 5.7 sedan 349KM, 257kW, benzyna (2005.06 - 2009.12) HART
Układ Hamulcowy IPARTS Dodge CHARGER 5.7 sedan 349KM, 257kW, benzyna (2005.06 - 2009.12) IPARTS
Układ Hamulcowy KAMOKA Dodge CHARGER 5.7 sedan 349KM, 257kW, benzyna (2005.06 - 2009.12) KAMOKA
Układ Hamulcowy MAPCO Dodge CHARGER 5.7 sedan 349KM, 257kW, benzyna (2005.06 - 2009.12) MAPCO
Układ Hamulcowy METELLI Dodge CHARGER 5.7 sedan 349KM, 257kW, benzyna (2005.06 - 2009.12) METELLI
Układ Hamulcowy MK KASHIYAMA Dodge CHARGER 5.7 sedan 349KM, 257kW, benzyna (2005.06 - 2009.12) MK KASHIYAMA
Układ Hamulcowy NTY Dodge CHARGER 5.7 sedan 349KM, 257kW, benzyna (2005.06 - 2009.12) NTY
Układ Hamulcowy VAICO Dodge CHARGER 5.7 sedan 349KM, 257kW, benzyna (2005.06 - 2009.12) VAICO
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:KAMOKA

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
KAMOKA
4.8 (6)
Kod produktu:
1033532
dostępny
4.8 (6)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
KAMOKA
Kod:
1033532
Jednostka:
szt
Ilość otworów:  5
Lokalizacja w aucie:  Oś tylna
Powierzchnia:  Pokryty dodatkową warstwą
Minimalna grubość [mm]:  20,5
Otwór o śr[mm]:  16,6
Średnica otworu [mm]:  115
Wysokość [mm]:  67
Średnica wewnętrzna [mm]:  184,1
Średnica zewnętrzna [mm]:  320
Średnica otworu centrującego [mm]:  72,6
Grubość tarczy hamulcowej [mm]:  22
Do 100 dni na zwrot
184,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Porady z kategorii: Układ Hamulcowy

Smarowanie hamulców samochodowych - kiedy smarować i czym?

Smarowanie hamulców samochodowych. Czy należy smarować tarcze hamulcowe? Czym smarować prowadnice? Co daje smarowanie klocków?

Dyskusja o tym, czy i jak należy smarować hamulce samochodowe, przewija się co jakiś czas przez grupy fanów motoryzacji, a także przez środowisko zwykłych kierowców. Do dziś powstało sporo mitów na ten temat. Zarówno tych niebezpiecznych, jak i zupełnie nieszkodliwych. A jak wygląda prawda o smarowaniu hamulców w aucie? Czy powinno się je smarować, czy wręcz przeciwnie? A jeżeli smarować, to które elementy? O tym wszystkim przeczytacie poniżej.

czytaj więcej >
Klocki i tarcze hamulcowe Brembo XTRA. Opinie kierowców i osiągi

Klocki i tarcze hamulcowe Brembo Xtra. Dlaczego warto je ze sobą łączyć?

Seria Xtra od marki Brembo to doskonały przykład na to, dlaczego warto wybierać klocki i tarcze hamulcowe nie tylko od jednego producenta, ale przede wszystkim z jednego zestawu. Co przemawia za taką decyzją? Dlaczego klocki i tarcze hamulcowe z serii Brembo Xtra najlepiej sprawdzają się razem w jednym układzie?

czytaj więcej >
BBW (Brake by Wire) - czym jest i jak działa?

Brake by Wire ciągle technologią przyszłości. Z czego wynikają problemy z wdrożeniem elektrycznie sterowanych hamulców

Rozwiązanie znane pod nazwą Brake by Wire wprowadziło do świata motoryzacji naprawdę sporo zamieszania. Na jego przykładzie widać doskonale, że nowoczesne technologie bywają problematyczne we wdrożeniu, a na ich drodze potrafią stanąć również wieloletnie przyzwyczajenia oraz brak zaufania kierowców. Jaki los czeka elektronicznie sterowane hamulce? Czy jest szansa na to, że już wkrótce będą standardem w samochodach osobowych?

czytaj więcej >
Klocki hamulcowe Textar Q+. Poznaj opinie o podkładce tłumiącej drgania Textar Q+

Klocki hamulcowe Textar Q+ ze specjalnymi podkładkami tłumiącymi drgania. Czy dobre opinie na ich temat możemy uznać za zasłużone?

Dlaczego hamulce piszczą? Winę za to ponoszą drgania powstające na styku klocka z tarczą hamulcową. Wielu producentów szuka sposobów na powstrzymanie tych drgań, stosując m.in. specjalne podkładki tłumiące. W ten sposób postanowiła rozwiązać problem marka Textar, oferując nam klocki hamulcowe Textar Q+ z taką właśnie wkładką. Jakie są tego efekty?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze