Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "2"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Układ Hamulcowy METZGER do Ferrari 208/308 coupe 208 Turbo coupe 220KM, 162kW, benzyna (1982.06 - 1989.10)

Układ Hamulcowy ATE Ferrari 208/308 coupe 208 Turbo coupe 220KM, 162kW, benzyna (1982.06 - 1989.10) ATE
Układ Hamulcowy K2 Ferrari 208/308 coupe 208 Turbo coupe 220KM, 162kW, benzyna (1982.06 - 1989.10) K2
Układ Hamulcowy BREMBO Ferrari 208/308 coupe 208 Turbo coupe 220KM, 162kW, benzyna (1982.06 - 1989.10) BREMBO
Układ Hamulcowy BOSCH Ferrari 208/308 coupe 208 Turbo coupe 220KM, 162kW, benzyna (1982.06 - 1989.10) BOSCH
Układ Hamulcowy MOTUL Ferrari 208/308 coupe 208 Turbo coupe 220KM, 162kW, benzyna (1982.06 - 1989.10) MOTUL
Układ Hamulcowy TEXTAR Ferrari 208/308 coupe 208 Turbo coupe 220KM, 162kW, benzyna (1982.06 - 1989.10) TEXTAR
Układ Hamulcowy TRW Ferrari 208/308 coupe 208 Turbo coupe 220KM, 162kW, benzyna (1982.06 - 1989.10) TRW
Układ Hamulcowy VALEO Ferrari 208/308 coupe 208 Turbo coupe 220KM, 162kW, benzyna (1982.06 - 1989.10) VALEO
Układ Hamulcowy MAXGEAR Ferrari 208/308 coupe 208 Turbo coupe 220KM, 162kW, benzyna (1982.06 - 1989.10) MAXGEAR
Układ Hamulcowy FERODO Ferrari 208/308 coupe 208 Turbo coupe 220KM, 162kW, benzyna (1982.06 - 1989.10) FERODO
Układ Hamulcowy A.B.S. Ferrari 208/308 coupe 208 Turbo coupe 220KM, 162kW, benzyna (1982.06 - 1989.10) A.B.S.
Układ Hamulcowy MINTEX Ferrari 208/308 coupe 208 Turbo coupe 220KM, 162kW, benzyna (1982.06 - 1989.10) MINTEX
Układ Hamulcowy HELLA PAGID Ferrari 208/308 coupe 208 Turbo coupe 220KM, 162kW, benzyna (1982.06 - 1989.10) HELLA PAGID
Układ Hamulcowy CASTROL Ferrari 208/308 coupe 208 Turbo coupe 220KM, 162kW, benzyna (1982.06 - 1989.10) CASTROL
Układ Hamulcowy LIQUI MOLY Ferrari 208/308 coupe 208 Turbo coupe 220KM, 162kW, benzyna (1982.06 - 1989.10) LIQUI MOLY
Układ Hamulcowy VAICO Ferrari 208/308 coupe 208 Turbo coupe 220KM, 162kW, benzyna (1982.06 - 1989.10) VAICO
Układ Hamulcowy MOJE AUTO Ferrari 208/308 coupe 208 Turbo coupe 220KM, 162kW, benzyna (1982.06 - 1989.10) MOJE AUTO
Układ Hamulcowy DELPHI Ferrari 208/308 coupe 208 Turbo coupe 220KM, 162kW, benzyna (1982.06 - 1989.10) DELPHI
Układ Hamulcowy ABE Ferrari 208/308 coupe 208 Turbo coupe 220KM, 162kW, benzyna (1982.06 - 1989.10) ABE
Układ Hamulcowy AKRON-MALÒ Ferrari 208/308 coupe 208 Turbo coupe 220KM, 162kW, benzyna (1982.06 - 1989.10) AKRON-MALÒ
Układ Hamulcowy ASHIKA Ferrari 208/308 coupe 208 Turbo coupe 220KM, 162kW, benzyna (1982.06 - 1989.10) ASHIKA
Układ Hamulcowy BENDIX Ferrari 208/308 coupe 208 Turbo coupe 220KM, 162kW, benzyna (1982.06 - 1989.10) BENDIX
Układ Hamulcowy BORG & BECK Ferrari 208/308 coupe 208 Turbo coupe 220KM, 162kW, benzyna (1982.06 - 1989.10) BORG & BECK
Układ Hamulcowy CHAMPION Ferrari 208/308 coupe 208 Turbo coupe 220KM, 162kW, benzyna (1982.06 - 1989.10) CHAMPION
Układ Hamulcowy CIFAM Ferrari 208/308 coupe 208 Turbo coupe 220KM, 162kW, benzyna (1982.06 - 1989.10) CIFAM
Układ Hamulcowy EBC BRAKES Ferrari 208/308 coupe 208 Turbo coupe 220KM, 162kW, benzyna (1982.06 - 1989.10) EBC BRAKES
Układ Hamulcowy ELF Ferrari 208/308 coupe 208 Turbo coupe 220KM, 162kW, benzyna (1982.06 - 1989.10) ELF
Układ Hamulcowy ENEOS Ferrari 208/308 coupe 208 Turbo coupe 220KM, 162kW, benzyna (1982.06 - 1989.10) ENEOS
Układ Hamulcowy EUROREPAR Ferrari 208/308 coupe 208 Turbo coupe 220KM, 162kW, benzyna (1982.06 - 1989.10) EUROREPAR
Układ Hamulcowy FERODO RACING Ferrari 208/308 coupe 208 Turbo coupe 220KM, 162kW, benzyna (1982.06 - 1989.10) FERODO RACING
Układ Hamulcowy FREMAX Ferrari 208/308 coupe 208 Turbo coupe 220KM, 162kW, benzyna (1982.06 - 1989.10) FREMAX
Układ Hamulcowy FTE Ferrari 208/308 coupe 208 Turbo coupe 220KM, 162kW, benzyna (1982.06 - 1989.10) FTE
Układ Hamulcowy GIRLING Ferrari 208/308 coupe 208 Turbo coupe 220KM, 162kW, benzyna (1982.06 - 1989.10) GIRLING
Układ Hamulcowy GULF Ferrari 208/308 coupe 208 Turbo coupe 220KM, 162kW, benzyna (1982.06 - 1989.10) GULF
Układ Hamulcowy HELLA Ferrari 208/308 coupe 208 Turbo coupe 220KM, 162kW, benzyna (1982.06 - 1989.10) HELLA
Układ Hamulcowy ICER Ferrari 208/308 coupe 208 Turbo coupe 220KM, 162kW, benzyna (1982.06 - 1989.10) ICER
Układ Hamulcowy JAPANPARTS Ferrari 208/308 coupe 208 Turbo coupe 220KM, 162kW, benzyna (1982.06 - 1989.10) JAPANPARTS
Układ Hamulcowy JAPKO Ferrari 208/308 coupe 208 Turbo coupe 220KM, 162kW, benzyna (1982.06 - 1989.10) JAPKO
Układ Hamulcowy JURID Ferrari 208/308 coupe 208 Turbo coupe 220KM, 162kW, benzyna (1982.06 - 1989.10) JURID
Układ Hamulcowy KAWE Ferrari 208/308 coupe 208 Turbo coupe 220KM, 162kW, benzyna (1982.06 - 1989.10) KAWE
Układ Hamulcowy KRAFT AUTOMOTIVE Ferrari 208/308 coupe 208 Turbo coupe 220KM, 162kW, benzyna (1982.06 - 1989.10) KRAFT AUTOMOTIVE
Układ Hamulcowy LPR Ferrari 208/308 coupe 208 Turbo coupe 220KM, 162kW, benzyna (1982.06 - 1989.10) LPR
Układ Hamulcowy MAGNETI MARELLI Ferrari 208/308 coupe 208 Turbo coupe 220KM, 162kW, benzyna (1982.06 - 1989.10) MAGNETI MARELLI
Układ Hamulcowy METELLI Ferrari 208/308 coupe 208 Turbo coupe 220KM, 162kW, benzyna (1982.06 - 1989.10) METELLI
Układ Hamulcowy METZGER Ferrari 208/308 coupe 208 Turbo coupe 220KM, 162kW, benzyna (1982.06 - 1989.10) METZGER
Układ Hamulcowy MEYLE Ferrari 208/308 coupe 208 Turbo coupe 220KM, 162kW, benzyna (1982.06 - 1989.10) MEYLE
Układ Hamulcowy OPTIMAL Ferrari 208/308 coupe 208 Turbo coupe 220KM, 162kW, benzyna (1982.06 - 1989.10) OPTIMAL
Układ Hamulcowy ORGANIKA Ferrari 208/308 coupe 208 Turbo coupe 220KM, 162kW, benzyna (1982.06 - 1989.10) ORGANIKA
Układ Hamulcowy PROTECHNIC Ferrari 208/308 coupe 208 Turbo coupe 220KM, 162kW, benzyna (1982.06 - 1989.10) PROTECHNIC
Układ Hamulcowy QUARO Ferrari 208/308 coupe 208 Turbo coupe 220KM, 162kW, benzyna (1982.06 - 1989.10) QUARO
Układ Hamulcowy QUINTON HAZELL Ferrari 208/308 coupe 208 Turbo coupe 220KM, 162kW, benzyna (1982.06 - 1989.10) QUINTON HAZELL
Układ Hamulcowy RAICAM Ferrari 208/308 coupe 208 Turbo coupe 220KM, 162kW, benzyna (1982.06 - 1989.10) RAICAM
Układ Hamulcowy RAVENOL Ferrari 208/308 coupe 208 Turbo coupe 220KM, 162kW, benzyna (1982.06 - 1989.10) RAVENOL
Układ Hamulcowy REMSA Ferrari 208/308 coupe 208 Turbo coupe 220KM, 162kW, benzyna (1982.06 - 1989.10) REMSA
Układ Hamulcowy ROADHOUSE Ferrari 208/308 coupe 208 Turbo coupe 220KM, 162kW, benzyna (1982.06 - 1989.10) ROADHOUSE
Układ Hamulcowy ROTINGER Ferrari 208/308 coupe 208 Turbo coupe 220KM, 162kW, benzyna (1982.06 - 1989.10) ROTINGER
Układ Hamulcowy SAMKO Ferrari 208/308 coupe 208 Turbo coupe 220KM, 162kW, benzyna (1982.06 - 1989.10) SAMKO
Układ Hamulcowy SCT - MANNOL Ferrari 208/308 coupe 208 Turbo coupe 220KM, 162kW, benzyna (1982.06 - 1989.10) SCT - MANNOL
Układ Hamulcowy TEXACO Ferrari 208/308 coupe 208 Turbo coupe 220KM, 162kW, benzyna (1982.06 - 1989.10) TEXACO
Układ Hamulcowy TOMEX BRAKES Ferrari 208/308 coupe 208 Turbo coupe 220KM, 162kW, benzyna (1982.06 - 1989.10) TOMEX BRAKES
Układ Hamulcowy TOTAL Ferrari 208/308 coupe 208 Turbo coupe 220KM, 162kW, benzyna (1982.06 - 1989.10) TOTAL
Układ Hamulcowy TRISCAN Ferrari 208/308 coupe 208 Turbo coupe 220KM, 162kW, benzyna (1982.06 - 1989.10) TRISCAN
Układ Hamulcowy VALVOLINE Ferrari 208/308 coupe 208 Turbo coupe 220KM, 162kW, benzyna (1982.06 - 1989.10) VALVOLINE
Układ Hamulcowy VEMA Ferrari 208/308 coupe 208 Turbo coupe 220KM, 162kW, benzyna (1982.06 - 1989.10) VEMA
Układ Hamulcowy ZIMMERMANN Ferrari 208/308 coupe 208 Turbo coupe 220KM, 162kW, benzyna (1982.06 - 1989.10) ZIMMERMANN
Producent:METZGER

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
METZGER
0 (0 ocen)
Kod produktu:
1170222
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
METZGER
Kod:
1170222
Jednostka:
szt
Lokalizacja w aucie:  Oś przednia
Szerokość [mm]:  76,5
Wysokość [mm]:  70
Grubość [mm]:  15
Styk ostrzegawczy o zużyciu:  Bez styku zużycia
Spełnia wymagania Normy ECE:  R90
Do 100 dni na zwrot
95,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Porady z kategorii: Układ Hamulcowy

Gdzie wlać płyn hamulcowy w samochodzie? Dolewanie płynu hamulcowego

Dolewanie płynu hamulcowego w samochodzie. Jak sprawdzić jego poziom? Gdzie uzupełniać? Co zrobić w przypadku nagłego ubytku?

Płyn hamulcowy, choć zaliczany do samochodowych płynów eksploatacyjnych, nie ulega zużyciu w podobny sposób, jak olej silnikowy. Jeśli więc zauważycie, że płyn ten zaczyna znikać, należy natychmiast uzupełnić jego poziom, ale nie tylko. Co jeszcze trzeba zrobić?

czytaj więcej >
Smarowanie hamulców samochodowych - kiedy smarować i czym?

Smarowanie hamulców samochodowych. Czy należy smarować tarcze hamulcowe? Czym smarować prowadnice? Co daje smarowanie klocków?

Dyskusja o tym, czy i jak należy smarować hamulce samochodowe, przewija się co jakiś czas przez grupy fanów motoryzacji, a także przez środowisko zwykłych kierowców. Do dziś powstało sporo mitów na ten temat. Zarówno tych niebezpiecznych, jak i zupełnie nieszkodliwych. A jak wygląda prawda o smarowaniu hamulców w aucie? Czy powinno się je smarować, czy wręcz przeciwnie? A jeżeli smarować, to które elementy? O tym wszystkim przeczytacie poniżej.

czytaj więcej >
Brake fading. Czym jest i jak nam zagraża?

Czym jest brake fading? W jaki sposób zjawisko to może zagrozić nam wszystkim?

Brake fading to zjawisko o bardzo dużym wpływie na konstrukcję poszczególnych części samochodowych i wcale nie chodzi tu wyłącznie o hamulce. Fakt, iż fading kojarzony jest przede wszystkim z układem hamulcowym wynika stąd, iż to hamulce stoją na pierwszej linii walki o nasze bezpieczeństwo. Jeśli ich konstrukcja nie będzie odpowiednia, brake fading sprawi, iż mogą stać się całkowicie bezużyteczne. Czy da się tego uniknąć?

czytaj więcej >
Tarcza kotwiczna - co to jest i jak działa?

Tarcza kotwiczna, czyli osłona tarczy hamulcowej. Czym jest, do czego służy i co warto wiedzieć o jej wymianie?

Tarcza kotwiczna to dość spory, ale jednocześnie bardzo skromny element układu hamulcowego, w którym wykorzystano hamulce bębnowe. Na co dzień tarczy kotwicznej w ogóle nie widzimy, ponieważ schowana jest za tarczą hamulcową. Jednak mimo iż niewidoczna, pełni w układzie bardzo ważną rolę. Jaką?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze