Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "5"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Układ Hamulcowy VALEO do Porsche 911 (992) 3.8 Turbo S (992450) coupe 650KM, 478kW, benzyna (2020.03 - obecnie)

Układ Hamulcowy FEBI BILSTEIN Porsche 911 (992) 3.8 Turbo S (992450) coupe 650KM, 478kW, benzyna (2020.03 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Układ Hamulcowy SWAG Porsche 911 (992) 3.8 Turbo S (992450) coupe 650KM, 478kW, benzyna (2020.03 - obecnie) SWAG
Układ Hamulcowy ATE Porsche 911 (992) 3.8 Turbo S (992450) coupe 650KM, 478kW, benzyna (2020.03 - obecnie) ATE
Układ Hamulcowy A.B.S. Porsche 911 (992) 3.8 Turbo S (992450) coupe 650KM, 478kW, benzyna (2020.03 - obecnie) A.B.S.
Układ Hamulcowy BORG & BECK Porsche 911 (992) 3.8 Turbo S (992450) coupe 650KM, 478kW, benzyna (2020.03 - obecnie) BORG & BECK
Układ Hamulcowy BOSCH Porsche 911 (992) 3.8 Turbo S (992450) coupe 650KM, 478kW, benzyna (2020.03 - obecnie) BOSCH
Układ Hamulcowy BREMBO Porsche 911 (992) 3.8 Turbo S (992450) coupe 650KM, 478kW, benzyna (2020.03 - obecnie) BREMBO
Układ Hamulcowy CIFAM Porsche 911 (992) 3.8 Turbo S (992450) coupe 650KM, 478kW, benzyna (2020.03 - obecnie) CIFAM
Układ Hamulcowy DELPHI Porsche 911 (992) 3.8 Turbo S (992450) coupe 650KM, 478kW, benzyna (2020.03 - obecnie) DELPHI
Układ Hamulcowy EUROREPAR Porsche 911 (992) 3.8 Turbo S (992450) coupe 650KM, 478kW, benzyna (2020.03 - obecnie) EUROREPAR
Układ Hamulcowy HELLA PAGID Porsche 911 (992) 3.8 Turbo S (992450) coupe 650KM, 478kW, benzyna (2020.03 - obecnie) HELLA PAGID
Układ Hamulcowy HELLA Porsche 911 (992) 3.8 Turbo S (992450) coupe 650KM, 478kW, benzyna (2020.03 - obecnie) HELLA
Układ Hamulcowy ICER Porsche 911 (992) 3.8 Turbo S (992450) coupe 650KM, 478kW, benzyna (2020.03 - obecnie) ICER
Układ Hamulcowy KAWE Porsche 911 (992) 3.8 Turbo S (992450) coupe 650KM, 478kW, benzyna (2020.03 - obecnie) KAWE
Układ Hamulcowy LPR Porsche 911 (992) 3.8 Turbo S (992450) coupe 650KM, 478kW, benzyna (2020.03 - obecnie) LPR
Układ Hamulcowy MAXGEAR Porsche 911 (992) 3.8 Turbo S (992450) coupe 650KM, 478kW, benzyna (2020.03 - obecnie) MAXGEAR
Układ Hamulcowy METELLI Porsche 911 (992) 3.8 Turbo S (992450) coupe 650KM, 478kW, benzyna (2020.03 - obecnie) METELLI
Układ Hamulcowy METZGER Porsche 911 (992) 3.8 Turbo S (992450) coupe 650KM, 478kW, benzyna (2020.03 - obecnie) METZGER
Układ Hamulcowy MINTEX Porsche 911 (992) 3.8 Turbo S (992450) coupe 650KM, 478kW, benzyna (2020.03 - obecnie) MINTEX
Układ Hamulcowy MOTUL Porsche 911 (992) 3.8 Turbo S (992450) coupe 650KM, 478kW, benzyna (2020.03 - obecnie) MOTUL
Układ Hamulcowy QUICK BRAKE Porsche 911 (992) 3.8 Turbo S (992450) coupe 650KM, 478kW, benzyna (2020.03 - obecnie) QUICK BRAKE
Układ Hamulcowy REMSA Porsche 911 (992) 3.8 Turbo S (992450) coupe 650KM, 478kW, benzyna (2020.03 - obecnie) REMSA
Układ Hamulcowy SAMKO Porsche 911 (992) 3.8 Turbo S (992450) coupe 650KM, 478kW, benzyna (2020.03 - obecnie) SAMKO
Układ Hamulcowy TEXTAR Porsche 911 (992) 3.8 Turbo S (992450) coupe 650KM, 478kW, benzyna (2020.03 - obecnie) TEXTAR
Układ Hamulcowy TRISCAN Porsche 911 (992) 3.8 Turbo S (992450) coupe 650KM, 478kW, benzyna (2020.03 - obecnie) TRISCAN
Układ Hamulcowy VALEO Porsche 911 (992) 3.8 Turbo S (992450) coupe 650KM, 478kW, benzyna (2020.03 - obecnie) VALEO
Układ Hamulcowy VALVOLINE Porsche 911 (992) 3.8 Turbo S (992450) coupe 650KM, 478kW, benzyna (2020.03 - obecnie) VALVOLINE
Układ Hamulcowy VEMO Porsche 911 (992) 3.8 Turbo S (992450) coupe 650KM, 478kW, benzyna (2020.03 - obecnie) VEMO
Układ Hamulcowy ZIMMERMANN Porsche 911 (992) 3.8 Turbo S (992450) coupe 650KM, 478kW, benzyna (2020.03 - obecnie) ZIMMERMANN
Producent:VALEO

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
VALEO
5.0 (1 ocen)
Kod produktu:
564332
niedostępny
5.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
VALEO
Kod:
564332
Jednostka:
szt
Lokalizacja w aucie:  Oś tylna
Średnica bębna hamulcowego:  180
Szerokość [mm]:  25
Ciężar [kg]:  0,99
Do 100 dni na zwrot
87,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Układ Hamulcowy

Tarcza kotwiczna - co to jest i jak działa?

Tarcza kotwiczna, czyli osłona tarczy hamulcowej. Czym jest, do czego służy i co warto wiedzieć o jej wymianie?

Tarcza kotwiczna to dość spory, ale jednocześnie bardzo skromny element układu hamulcowego, w którym wykorzystano hamulce bębnowe. Na co dzień tarczy kotwicznej w ogóle nie widzimy, ponieważ schowana jest za tarczą hamulcową. Jednak mimo iż niewidoczna, pełni w układzie bardzo ważną rolę. Jaką?

czytaj więcej >
Klocki i tarcze hamulcowe Brembo XTRA. Opinie kierowców i osiągi

Klocki i tarcze hamulcowe Brembo Xtra. Dlaczego warto je ze sobą łączyć?

Seria Xtra od marki Brembo to doskonały przykład na to, dlaczego warto wybierać klocki i tarcze hamulcowe nie tylko od jednego producenta, ale przede wszystkim z jednego zestawu. Co przemawia za taką decyzją? Dlaczego klocki i tarcze hamulcowe z serii Brembo Xtra najlepiej sprawdzają się razem w jednym układzie?

czytaj więcej >
Brake fading. Czym jest i jak nam zagraża?

Czym jest brake fading? W jaki sposób zjawisko to może zagrozić nam wszystkim?

Brake fading to zjawisko o bardzo dużym wpływie na konstrukcję poszczególnych części samochodowych i wcale nie chodzi tu wyłącznie o hamulce. Fakt, iż fading kojarzony jest przede wszystkim z układem hamulcowym wynika stąd, iż to hamulce stoją na pierwszej linii walki o nasze bezpieczeństwo. Jeśli ich konstrukcja nie będzie odpowiednia, brake fading sprawi, iż mogą stać się całkowicie bezużyteczne. Czy da się tego uniknąć?

czytaj więcej >
Smarowanie hamulców samochodowych - kiedy smarować i czym?

Smarowanie hamulców samochodowych. Czy należy smarować tarcze hamulcowe? Czym smarować prowadnice? Co daje smarowanie klocków?

Dyskusja o tym, czy i jak należy smarować hamulce samochodowe, przewija się co jakiś czas przez grupy fanów motoryzacji, a także przez środowisko zwykłych kierowców. Do dziś powstało sporo mitów na ten temat. Zarówno tych niebezpiecznych, jak i zupełnie nieszkodliwych. A jak wygląda prawda o smarowaniu hamulców w aucie? Czy powinno się je smarować, czy wręcz przeciwnie? A jeżeli smarować, to które elementy? O tym wszystkim przeczytacie poniżej.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze