Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "2"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Układ Kierowniczy FEBI BILSTEIN do Alfa Romeo 145 (930_) 1.8 i.e. 16V T.S. (930.A1A) liftback 140KM, 103kW, benzyna (1996.12 - 1998.12)

Układ Kierowniczy FEBI BILSTEIN Alfa Romeo 145 (930_) 1.8 i.e. 16V T.S. (930.A1A) liftback 140KM, 103kW, benzyna (1996.12 - 1998.12) FEBI BILSTEIN
Układ Kierowniczy ELRING Alfa Romeo 145 (930_) 1.8 i.e. 16V T.S. (930.A1A) liftback 140KM, 103kW, benzyna (1996.12 - 1998.12) ELRING
Układ Kierowniczy JP GROUP Alfa Romeo 145 (930_) 1.8 i.e. 16V T.S. (930.A1A) liftback 140KM, 103kW, benzyna (1996.12 - 1998.12) JP GROUP
Układ Kierowniczy LEMFÖRDER Alfa Romeo 145 (930_) 1.8 i.e. 16V T.S. (930.A1A) liftback 140KM, 103kW, benzyna (1996.12 - 1998.12) LEMFÖRDER
Układ Kierowniczy MAGNETI MARELLI Alfa Romeo 145 (930_) 1.8 i.e. 16V T.S. (930.A1A) liftback 140KM, 103kW, benzyna (1996.12 - 1998.12) MAGNETI MARELLI
Układ Kierowniczy OPTIMAL Alfa Romeo 145 (930_) 1.8 i.e. 16V T.S. (930.A1A) liftback 140KM, 103kW, benzyna (1996.12 - 1998.12) OPTIMAL
Układ Kierowniczy TRW Alfa Romeo 145 (930_) 1.8 i.e. 16V T.S. (930.A1A) liftback 140KM, 103kW, benzyna (1996.12 - 1998.12) TRW
Układ Kierowniczy A.B.S. Alfa Romeo 145 (930_) 1.8 i.e. 16V T.S. (930.A1A) liftback 140KM, 103kW, benzyna (1996.12 - 1998.12) A.B.S.
Układ Kierowniczy AUTOFREN SEINSA Alfa Romeo 145 (930_) 1.8 i.e. 16V T.S. (930.A1A) liftback 140KM, 103kW, benzyna (1996.12 - 1998.12) AUTOFREN SEINSA
Układ Kierowniczy BENDIX Alfa Romeo 145 (930_) 1.8 i.e. 16V T.S. (930.A1A) liftback 140KM, 103kW, benzyna (1996.12 - 1998.12) BENDIX
Układ Kierowniczy BG AUTOMOTIVE LTD. Alfa Romeo 145 (930_) 1.8 i.e. 16V T.S. (930.A1A) liftback 140KM, 103kW, benzyna (1996.12 - 1998.12) BG AUTOMOTIVE LTD.
Układ Kierowniczy BIRTH Alfa Romeo 145 (930_) 1.8 i.e. 16V T.S. (930.A1A) liftback 140KM, 103kW, benzyna (1996.12 - 1998.12) BIRTH
Układ Kierowniczy BORG & BECK Alfa Romeo 145 (930_) 1.8 i.e. 16V T.S. (930.A1A) liftback 140KM, 103kW, benzyna (1996.12 - 1998.12) BORG & BECK
Układ Kierowniczy BOSCH Alfa Romeo 145 (930_) 1.8 i.e. 16V T.S. (930.A1A) liftback 140KM, 103kW, benzyna (1996.12 - 1998.12) BOSCH
Układ Kierowniczy CASTROL Alfa Romeo 145 (930_) 1.8 i.e. 16V T.S. (930.A1A) liftback 140KM, 103kW, benzyna (1996.12 - 1998.12) CASTROL
Układ Kierowniczy CEVAM Alfa Romeo 145 (930_) 1.8 i.e. 16V T.S. (930.A1A) liftback 140KM, 103kW, benzyna (1996.12 - 1998.12) CEVAM
Układ Kierowniczy COMLINE Alfa Romeo 145 (930_) 1.8 i.e. 16V T.S. (930.A1A) liftback 140KM, 103kW, benzyna (1996.12 - 1998.12) COMLINE
Układ Kierowniczy CORTECO Alfa Romeo 145 (930_) 1.8 i.e. 16V T.S. (930.A1A) liftback 140KM, 103kW, benzyna (1996.12 - 1998.12) CORTECO
Układ Kierowniczy DAYCO Alfa Romeo 145 (930_) 1.8 i.e. 16V T.S. (930.A1A) liftback 140KM, 103kW, benzyna (1996.12 - 1998.12) DAYCO
Układ Kierowniczy DELPHI Alfa Romeo 145 (930_) 1.8 i.e. 16V T.S. (930.A1A) liftback 140KM, 103kW, benzyna (1996.12 - 1998.12) DELPHI
Układ Kierowniczy DENCKERMANN Alfa Romeo 145 (930_) 1.8 i.e. 16V T.S. (930.A1A) liftback 140KM, 103kW, benzyna (1996.12 - 1998.12) DENCKERMANN
Układ Kierowniczy DRI Alfa Romeo 145 (930_) 1.8 i.e. 16V T.S. (930.A1A) liftback 140KM, 103kW, benzyna (1996.12 - 1998.12) DRI
Układ Kierowniczy DRIVE + Alfa Romeo 145 (930_) 1.8 i.e. 16V T.S. (930.A1A) liftback 140KM, 103kW, benzyna (1996.12 - 1998.12) DRIVE +
Układ Kierowniczy DT Alfa Romeo 145 (930_) 1.8 i.e. 16V T.S. (930.A1A) liftback 140KM, 103kW, benzyna (1996.12 - 1998.12) DT
Układ Kierowniczy DYS Alfa Romeo 145 (930_) 1.8 i.e. 16V T.S. (930.A1A) liftback 140KM, 103kW, benzyna (1996.12 - 1998.12) DYS
Układ Kierowniczy ELSTOCK Alfa Romeo 145 (930_) 1.8 i.e. 16V T.S. (930.A1A) liftback 140KM, 103kW, benzyna (1996.12 - 1998.12) ELSTOCK
Układ Kierowniczy ERA BENELUX Alfa Romeo 145 (930_) 1.8 i.e. 16V T.S. (930.A1A) liftback 140KM, 103kW, benzyna (1996.12 - 1998.12) ERA BENELUX
Układ Kierowniczy ERT Alfa Romeo 145 (930_) 1.8 i.e. 16V T.S. (930.A1A) liftback 140KM, 103kW, benzyna (1996.12 - 1998.12) ERT
Układ Kierowniczy EUROL Alfa Romeo 145 (930_) 1.8 i.e. 16V T.S. (930.A1A) liftback 140KM, 103kW, benzyna (1996.12 - 1998.12) EUROL
Układ Kierowniczy EUROREPAR Alfa Romeo 145 (930_) 1.8 i.e. 16V T.S. (930.A1A) liftback 140KM, 103kW, benzyna (1996.12 - 1998.12) EUROREPAR
Układ Kierowniczy FAG Alfa Romeo 145 (930_) 1.8 i.e. 16V T.S. (930.A1A) liftback 140KM, 103kW, benzyna (1996.12 - 1998.12) FAG
Układ Kierowniczy FAI AUTOPARTS Alfa Romeo 145 (930_) 1.8 i.e. 16V T.S. (930.A1A) liftback 140KM, 103kW, benzyna (1996.12 - 1998.12) FAI AUTOPARTS
Układ Kierowniczy FAST Alfa Romeo 145 (930_) 1.8 i.e. 16V T.S. (930.A1A) liftback 140KM, 103kW, benzyna (1996.12 - 1998.12) FAST
Układ Kierowniczy FLENNOR Alfa Romeo 145 (930_) 1.8 i.e. 16V T.S. (930.A1A) liftback 140KM, 103kW, benzyna (1996.12 - 1998.12) FLENNOR
Układ Kierowniczy FORTUNE LINE Alfa Romeo 145 (930_) 1.8 i.e. 16V T.S. (930.A1A) liftback 140KM, 103kW, benzyna (1996.12 - 1998.12) FORTUNE LINE
Układ Kierowniczy FRAP Alfa Romeo 145 (930_) 1.8 i.e. 16V T.S. (930.A1A) liftback 140KM, 103kW, benzyna (1996.12 - 1998.12) FRAP
Układ Kierowniczy GENERAL RICAMBI Alfa Romeo 145 (930_) 1.8 i.e. 16V T.S. (930.A1A) liftback 140KM, 103kW, benzyna (1996.12 - 1998.12) GENERAL RICAMBI
Układ Kierowniczy GSP Alfa Romeo 145 (930_) 1.8 i.e. 16V T.S. (930.A1A) liftback 140KM, 103kW, benzyna (1996.12 - 1998.12) GSP
Układ Kierowniczy HART Alfa Romeo 145 (930_) 1.8 i.e. 16V T.S. (930.A1A) liftback 140KM, 103kW, benzyna (1996.12 - 1998.12) HART
Układ Kierowniczy IPARTS Alfa Romeo 145 (930_) 1.8 i.e. 16V T.S. (930.A1A) liftback 140KM, 103kW, benzyna (1996.12 - 1998.12) IPARTS
Układ Kierowniczy IPD Alfa Romeo 145 (930_) 1.8 i.e. 16V T.S. (930.A1A) liftback 140KM, 103kW, benzyna (1996.12 - 1998.12) IPD
Układ Kierowniczy KAWE Alfa Romeo 145 (930_) 1.8 i.e. 16V T.S. (930.A1A) liftback 140KM, 103kW, benzyna (1996.12 - 1998.12) KAWE
Układ Kierowniczy KRAFT AUTOMOTIVE Alfa Romeo 145 (930_) 1.8 i.e. 16V T.S. (930.A1A) liftback 140KM, 103kW, benzyna (1996.12 - 1998.12) KRAFT AUTOMOTIVE
Układ Kierowniczy LAUBER Alfa Romeo 145 (930_) 1.8 i.e. 16V T.S. (930.A1A) liftback 140KM, 103kW, benzyna (1996.12 - 1998.12) LAUBER
Układ Kierowniczy LENCO Alfa Romeo 145 (930_) 1.8 i.e. 16V T.S. (930.A1A) liftback 140KM, 103kW, benzyna (1996.12 - 1998.12) LENCO
Układ Kierowniczy LIQUI MOLY Alfa Romeo 145 (930_) 1.8 i.e. 16V T.S. (930.A1A) liftback 140KM, 103kW, benzyna (1996.12 - 1998.12) LIQUI MOLY
Układ Kierowniczy LIZARTE Alfa Romeo 145 (930_) 1.8 i.e. 16V T.S. (930.A1A) liftback 140KM, 103kW, benzyna (1996.12 - 1998.12) LIZARTE
Układ Kierowniczy MAPCO Alfa Romeo 145 (930_) 1.8 i.e. 16V T.S. (930.A1A) liftback 140KM, 103kW, benzyna (1996.12 - 1998.12) MAPCO
Układ Kierowniczy MASTER-SPORT Alfa Romeo 145 (930_) 1.8 i.e. 16V T.S. (930.A1A) liftback 140KM, 103kW, benzyna (1996.12 - 1998.12) MASTER-SPORT
Układ Kierowniczy MAXGEAR Alfa Romeo 145 (930_) 1.8 i.e. 16V T.S. (930.A1A) liftback 140KM, 103kW, benzyna (1996.12 - 1998.12) MAXGEAR
Układ Kierowniczy METALCAUCHO Alfa Romeo 145 (930_) 1.8 i.e. 16V T.S. (930.A1A) liftback 140KM, 103kW, benzyna (1996.12 - 1998.12) METALCAUCHO
Układ Kierowniczy METZGER Alfa Romeo 145 (930_) 1.8 i.e. 16V T.S. (930.A1A) liftback 140KM, 103kW, benzyna (1996.12 - 1998.12) METZGER
Układ Kierowniczy MEYLE Alfa Romeo 145 (930_) 1.8 i.e. 16V T.S. (930.A1A) liftback 140KM, 103kW, benzyna (1996.12 - 1998.12) MEYLE
Układ Kierowniczy MONROE Alfa Romeo 145 (930_) 1.8 i.e. 16V T.S. (930.A1A) liftback 140KM, 103kW, benzyna (1996.12 - 1998.12) MONROE
Układ Kierowniczy MOOG Alfa Romeo 145 (930_) 1.8 i.e. 16V T.S. (930.A1A) liftback 140KM, 103kW, benzyna (1996.12 - 1998.12) MOOG
Układ Kierowniczy MOTUL Alfa Romeo 145 (930_) 1.8 i.e. 16V T.S. (930.A1A) liftback 140KM, 103kW, benzyna (1996.12 - 1998.12) MOTUL
Układ Kierowniczy NK Alfa Romeo 145 (930_) 1.8 i.e. 16V T.S. (930.A1A) liftback 140KM, 103kW, benzyna (1996.12 - 1998.12) NK
Układ Kierowniczy NTY Alfa Romeo 145 (930_) 1.8 i.e. 16V T.S. (930.A1A) liftback 140KM, 103kW, benzyna (1996.12 - 1998.12) NTY
Układ Kierowniczy OCAP Alfa Romeo 145 (930_) 1.8 i.e. 16V T.S. (930.A1A) liftback 140KM, 103kW, benzyna (1996.12 - 1998.12) OCAP
Układ Kierowniczy OEM Alfa Romeo 145 (930_) 1.8 i.e. 16V T.S. (930.A1A) liftback 140KM, 103kW, benzyna (1996.12 - 1998.12) OEM
Układ Kierowniczy ORIGINAL IMPERIUM Alfa Romeo 145 (930_) 1.8 i.e. 16V T.S. (930.A1A) liftback 140KM, 103kW, benzyna (1996.12 - 1998.12) ORIGINAL IMPERIUM
Układ Kierowniczy QUARO Alfa Romeo 145 (930_) 1.8 i.e. 16V T.S. (930.A1A) liftback 140KM, 103kW, benzyna (1996.12 - 1998.12) QUARO
Układ Kierowniczy QUINTON HAZELL Alfa Romeo 145 (930_) 1.8 i.e. 16V T.S. (930.A1A) liftback 140KM, 103kW, benzyna (1996.12 - 1998.12) QUINTON HAZELL
Układ Kierowniczy RTS Alfa Romeo 145 (930_) 1.8 i.e. 16V T.S. (930.A1A) liftback 140KM, 103kW, benzyna (1996.12 - 1998.12) RTS
Układ Kierowniczy SASIC Alfa Romeo 145 (930_) 1.8 i.e. 16V T.S. (930.A1A) liftback 140KM, 103kW, benzyna (1996.12 - 1998.12) SASIC
Układ Kierowniczy SBS Alfa Romeo 145 (930_) 1.8 i.e. 16V T.S. (930.A1A) liftback 140KM, 103kW, benzyna (1996.12 - 1998.12) SBS
Układ Kierowniczy SIDEM Alfa Romeo 145 (930_) 1.8 i.e. 16V T.S. (930.A1A) liftback 140KM, 103kW, benzyna (1996.12 - 1998.12) SIDEM
Układ Kierowniczy SKF Alfa Romeo 145 (930_) 1.8 i.e. 16V T.S. (930.A1A) liftback 140KM, 103kW, benzyna (1996.12 - 1998.12) SKF
Układ Kierowniczy SKV GERMANY Alfa Romeo 145 (930_) 1.8 i.e. 16V T.S. (930.A1A) liftback 140KM, 103kW, benzyna (1996.12 - 1998.12) SKV GERMANY
Układ Kierowniczy SPIDAN Alfa Romeo 145 (930_) 1.8 i.e. 16V T.S. (930.A1A) liftback 140KM, 103kW, benzyna (1996.12 - 1998.12) SPIDAN
Układ Kierowniczy SWAG Alfa Romeo 145 (930_) 1.8 i.e. 16V T.S. (930.A1A) liftback 140KM, 103kW, benzyna (1996.12 - 1998.12) SWAG
Układ Kierowniczy TEDGUM Alfa Romeo 145 (930_) 1.8 i.e. 16V T.S. (930.A1A) liftback 140KM, 103kW, benzyna (1996.12 - 1998.12) TEDGUM
Układ Kierowniczy TMI Alfa Romeo 145 (930_) 1.8 i.e. 16V T.S. (930.A1A) liftback 140KM, 103kW, benzyna (1996.12 - 1998.12) TMI
Układ Kierowniczy TRISCAN Alfa Romeo 145 (930_) 1.8 i.e. 16V T.S. (930.A1A) liftback 140KM, 103kW, benzyna (1996.12 - 1998.12) TRISCAN
Układ Kierowniczy URW Alfa Romeo 145 (930_) 1.8 i.e. 16V T.S. (930.A1A) liftback 140KM, 103kW, benzyna (1996.12 - 1998.12) URW
Układ Kierowniczy VAICO Alfa Romeo 145 (930_) 1.8 i.e. 16V T.S. (930.A1A) liftback 140KM, 103kW, benzyna (1996.12 - 1998.12) VAICO
Układ Kierowniczy VEMA Alfa Romeo 145 (930_) 1.8 i.e. 16V T.S. (930.A1A) liftback 140KM, 103kW, benzyna (1996.12 - 1998.12) VEMA
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:FEBI BILSTEIN

4 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
FEBI BILSTEIN
5.0 (14)
Kod produktu:
12758
dostępny
5.0 (14)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FEBI BILSTEIN
Kod:
12758
Jednostka:
szt
Gwint wewnętrzny [mm]:  M14 x 1,5
Gwint zewn. [mm]:  M10 x 1,25
Lokalizacja w aucie:  Oś przednia po obydwu stronach
Ciężar [kg]:  0,350
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z nakrętką
Do 100 dni na zwrot
40,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
FEBI BILSTEIN
5.0 (3)
Kod produktu:
08971
dostępny
5.0 (3)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FEBI BILSTEIN
Kod:
08971
Jednostka:
szt
Kolor:  Czerwony
Pojemność [litr]:  1
Specyfikacja:  Suffix A
Specyfikacja:  MAN 339 Z1
Specyfikacja:  MB 236.6
Specyfikacja:  MB 236.2
Specyfikacja:  Ford WSS-M2C186-A
Specyfikacja:  MB 236.7
Specyfikacja:  MB 236.1
Specyfikacja:  MB 236.5
Specyfikacja:  Ford WSS-M2C166-H
Specyfikacja:  MAN 339 V1
Specyfikacja:  Allison C3/C4
Specyfikacja:  Dexron II D
Specyfikacja:  Ford WSS-M2C185-A
Specyfikacja:  Ford WSS-M2C138-CJ
Ciężar [kg]:  0,93
Typ skrzyni biegów:  Do automatycznej skrzyni biegów
Typ skrzyni biegów:  Przekładnia automatyczna ze sprzęgłem hydraulicznym
Do 100 dni na zwrot
43,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
FEBI BILSTEIN
5.0 (14)
Kod produktu:
43641
dostępny
5.0 (14)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FEBI BILSTEIN
Kod:
43641
Jednostka:
szt
Długość [mm]:  292
Gwint wewnętrzny [mm]:  M14 x 1,5
Gwint zewn. [mm]:  M14 x 1,5
Lokalizacja w aucie:  Oś przednia po obydwu stronach
Ciężar [kg]:  0,6
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Z przeciwnakrętką
Do 100 dni na zwrot
77,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
FEBI BILSTEIN
5.0 (3)
Kod produktu:
30017
dostępny
5.0 (3)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FEBI BILSTEIN
Kod:
30017
Jednostka:
szt
Ilość:  4
Kolor:  Czerwony
Pojemność [litr]:  5
Specyfikacja:  Suffix A
Specyfikacja:  MAN 339 Z1
Specyfikacja:  MB 236.6
Specyfikacja:  MB 236.2
Specyfikacja:  Ford WSS-M2C186-A
Specyfikacja:  MB 236.7
Specyfikacja:  MB 236.1
Specyfikacja:  MB 236.5
Specyfikacja:  Ford WSS-M2C166-H
Specyfikacja:  MAN 339 V1
Specyfikacja:  Allison C3/C4
Specyfikacja:  Dexron II D
Specyfikacja:  Ford WSS-M2C185-A
Specyfikacja:  Ford WSS-M2C138-CJ
Typ skrzyni biegów:  Przekładnia automatyczna ze sprzęgłem hydraulicznym
Typ skrzyni biegów:  Do automatycznej skrzyni biegów
Do 100 dni na zwrot
136,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Porady z kategorii: Układ Kierowniczy

Geometria kół – jak sprawdzić i ustawić?

Geometria kół – jak sprawdzić i ustawić?

Podwozie charakteryzuje się kilkoma parametrami, które nazywane są wspólnie geometrią podwozia. Po co stosować konkretne ustawienia, jak sprawdzić prawidłową geometrię kół i co zrobić regulacja nie jest prawidłowa?

czytaj więcej >
Wibracje kierownicy. Co zrobić, gdy kierownica drży lub wibruje?

Wibracje w samochodzie, cz. I. Skąd się biorą drgania na kierownicy?

W Waszym aucie pojawiły się jakieś niezidentyfikowane drgania? Rozchodzą się po nadwoziu, wyczuwalne są na pedale hamulca, ale przede wszystkim kumulują się na kierownicy? Przyczyn takich drgań może być więcej niż kilka, a ich wykrycie potrafi być nie lada wyzwaniem. Dlatego od razu przygotujcie sobie szkło powiększające i śmieszną czapeczkę Sherlocka Holmesa, bo czeka Was poważne dochodzenie.

czytaj więcej >
Luz na końcówce drążka kierowniczego - objawy, wymiana

Jak rozpoznać luz na końcówce drążka kierowniczego i samodzielnie przeprowadzić jego wymianę bez ściągacza?

Końcówki drążków kierowniczych, łączące drążek kierowniczy ze zwrotnicą, pełnią w całym układzie podwójną rolę – sterują kołami i regulują ich zbieżność. Zwykle to właśnie one są najmniej trwałymi elementami układu kierowniczego, ale – na szczęście – jednocześnie są elementami najtańszymi. Ich wymianę możemy równie dobrze pozostawić mechanikom, jak i spróbować zrobić wszystko samodzielnie.

czytaj więcej >
Wyciek płynu w układzie wspomagania. Jak zlokalizować wyciek i go wyeliminować?

Wyciek płynu w układzie wspomagania. Jak można go zlokalizować i skutecznie wyeliminować?

Gdzieś w układzie wspomagania w Waszym aucie pojawił się wyciek? A może ślady tego wycieku znajdujecie jedynie na ziemi pod pojazdem i nie wiecie, jak zlokalizować nieszczelność? Co powinniście zrobić, gdy tę nieszczelność już zlokalizujecie? Jak usunąć wyciek z układy wspomagania?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze