Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Układ Kierowniczy TRW do Alfa Romeo 146 (930_) 1.8 i.e. 16V T.S. (930.B1A) liftback 140KM, 103kW, benzyna (1996.11 - 2001.01)

Układ Kierowniczy FEBI BILSTEIN Alfa Romeo 146 (930_) 1.8 i.e. 16V T.S. (930.B1A) liftback 140KM, 103kW, benzyna (1996.11 - 2001.01) FEBI BILSTEIN
Układ Kierowniczy ELRING Alfa Romeo 146 (930_) 1.8 i.e. 16V T.S. (930.B1A) liftback 140KM, 103kW, benzyna (1996.11 - 2001.01) ELRING
Układ Kierowniczy JP GROUP Alfa Romeo 146 (930_) 1.8 i.e. 16V T.S. (930.B1A) liftback 140KM, 103kW, benzyna (1996.11 - 2001.01) JP GROUP
Układ Kierowniczy LEMFÖRDER Alfa Romeo 146 (930_) 1.8 i.e. 16V T.S. (930.B1A) liftback 140KM, 103kW, benzyna (1996.11 - 2001.01) LEMFÖRDER
Układ Kierowniczy MAGNETI MARELLI Alfa Romeo 146 (930_) 1.8 i.e. 16V T.S. (930.B1A) liftback 140KM, 103kW, benzyna (1996.11 - 2001.01) MAGNETI MARELLI
Układ Kierowniczy OPTIMAL Alfa Romeo 146 (930_) 1.8 i.e. 16V T.S. (930.B1A) liftback 140KM, 103kW, benzyna (1996.11 - 2001.01) OPTIMAL
Układ Kierowniczy TRW Alfa Romeo 146 (930_) 1.8 i.e. 16V T.S. (930.B1A) liftback 140KM, 103kW, benzyna (1996.11 - 2001.01) TRW
Układ Kierowniczy A.B.S. Alfa Romeo 146 (930_) 1.8 i.e. 16V T.S. (930.B1A) liftback 140KM, 103kW, benzyna (1996.11 - 2001.01) A.B.S.
Układ Kierowniczy AUTLOG Alfa Romeo 146 (930_) 1.8 i.e. 16V T.S. (930.B1A) liftback 140KM, 103kW, benzyna (1996.11 - 2001.01) AUTLOG
Układ Kierowniczy AUTOFREN SEINSA Alfa Romeo 146 (930_) 1.8 i.e. 16V T.S. (930.B1A) liftback 140KM, 103kW, benzyna (1996.11 - 2001.01) AUTOFREN SEINSA
Układ Kierowniczy BENDIX Alfa Romeo 146 (930_) 1.8 i.e. 16V T.S. (930.B1A) liftback 140KM, 103kW, benzyna (1996.11 - 2001.01) BENDIX
Układ Kierowniczy BG AUTOMOTIVE LTD. Alfa Romeo 146 (930_) 1.8 i.e. 16V T.S. (930.B1A) liftback 140KM, 103kW, benzyna (1996.11 - 2001.01) BG AUTOMOTIVE LTD.
Układ Kierowniczy BIRTH Alfa Romeo 146 (930_) 1.8 i.e. 16V T.S. (930.B1A) liftback 140KM, 103kW, benzyna (1996.11 - 2001.01) BIRTH
Układ Kierowniczy BORG & BECK Alfa Romeo 146 (930_) 1.8 i.e. 16V T.S. (930.B1A) liftback 140KM, 103kW, benzyna (1996.11 - 2001.01) BORG & BECK
Układ Kierowniczy BOSCH Alfa Romeo 146 (930_) 1.8 i.e. 16V T.S. (930.B1A) liftback 140KM, 103kW, benzyna (1996.11 - 2001.01) BOSCH
Układ Kierowniczy CASTROL Alfa Romeo 146 (930_) 1.8 i.e. 16V T.S. (930.B1A) liftback 140KM, 103kW, benzyna (1996.11 - 2001.01) CASTROL
Układ Kierowniczy CEVAM Alfa Romeo 146 (930_) 1.8 i.e. 16V T.S. (930.B1A) liftback 140KM, 103kW, benzyna (1996.11 - 2001.01) CEVAM
Układ Kierowniczy COMLINE Alfa Romeo 146 (930_) 1.8 i.e. 16V T.S. (930.B1A) liftback 140KM, 103kW, benzyna (1996.11 - 2001.01) COMLINE
Układ Kierowniczy CORTECO Alfa Romeo 146 (930_) 1.8 i.e. 16V T.S. (930.B1A) liftback 140KM, 103kW, benzyna (1996.11 - 2001.01) CORTECO
Układ Kierowniczy DAYCO Alfa Romeo 146 (930_) 1.8 i.e. 16V T.S. (930.B1A) liftback 140KM, 103kW, benzyna (1996.11 - 2001.01) DAYCO
Układ Kierowniczy DELPHI Alfa Romeo 146 (930_) 1.8 i.e. 16V T.S. (930.B1A) liftback 140KM, 103kW, benzyna (1996.11 - 2001.01) DELPHI
Układ Kierowniczy DENCKERMANN Alfa Romeo 146 (930_) 1.8 i.e. 16V T.S. (930.B1A) liftback 140KM, 103kW, benzyna (1996.11 - 2001.01) DENCKERMANN
Układ Kierowniczy DRI Alfa Romeo 146 (930_) 1.8 i.e. 16V T.S. (930.B1A) liftback 140KM, 103kW, benzyna (1996.11 - 2001.01) DRI
Układ Kierowniczy DRIVE + Alfa Romeo 146 (930_) 1.8 i.e. 16V T.S. (930.B1A) liftback 140KM, 103kW, benzyna (1996.11 - 2001.01) DRIVE +
Układ Kierowniczy DT Alfa Romeo 146 (930_) 1.8 i.e. 16V T.S. (930.B1A) liftback 140KM, 103kW, benzyna (1996.11 - 2001.01) DT
Układ Kierowniczy DYS Alfa Romeo 146 (930_) 1.8 i.e. 16V T.S. (930.B1A) liftback 140KM, 103kW, benzyna (1996.11 - 2001.01) DYS
Układ Kierowniczy ELSTOCK Alfa Romeo 146 (930_) 1.8 i.e. 16V T.S. (930.B1A) liftback 140KM, 103kW, benzyna (1996.11 - 2001.01) ELSTOCK
Układ Kierowniczy ERA BENELUX Alfa Romeo 146 (930_) 1.8 i.e. 16V T.S. (930.B1A) liftback 140KM, 103kW, benzyna (1996.11 - 2001.01) ERA BENELUX
Układ Kierowniczy ERT Alfa Romeo 146 (930_) 1.8 i.e. 16V T.S. (930.B1A) liftback 140KM, 103kW, benzyna (1996.11 - 2001.01) ERT
Układ Kierowniczy EUROL Alfa Romeo 146 (930_) 1.8 i.e. 16V T.S. (930.B1A) liftback 140KM, 103kW, benzyna (1996.11 - 2001.01) EUROL
Układ Kierowniczy EUROREPAR Alfa Romeo 146 (930_) 1.8 i.e. 16V T.S. (930.B1A) liftback 140KM, 103kW, benzyna (1996.11 - 2001.01) EUROREPAR
Układ Kierowniczy FAG Alfa Romeo 146 (930_) 1.8 i.e. 16V T.S. (930.B1A) liftback 140KM, 103kW, benzyna (1996.11 - 2001.01) FAG
Układ Kierowniczy FAI AUTOPARTS Alfa Romeo 146 (930_) 1.8 i.e. 16V T.S. (930.B1A) liftback 140KM, 103kW, benzyna (1996.11 - 2001.01) FAI AUTOPARTS
Układ Kierowniczy FAST Alfa Romeo 146 (930_) 1.8 i.e. 16V T.S. (930.B1A) liftback 140KM, 103kW, benzyna (1996.11 - 2001.01) FAST
Układ Kierowniczy FLENNOR Alfa Romeo 146 (930_) 1.8 i.e. 16V T.S. (930.B1A) liftback 140KM, 103kW, benzyna (1996.11 - 2001.01) FLENNOR
Układ Kierowniczy FORTUNE LINE Alfa Romeo 146 (930_) 1.8 i.e. 16V T.S. (930.B1A) liftback 140KM, 103kW, benzyna (1996.11 - 2001.01) FORTUNE LINE
Układ Kierowniczy FRAP Alfa Romeo 146 (930_) 1.8 i.e. 16V T.S. (930.B1A) liftback 140KM, 103kW, benzyna (1996.11 - 2001.01) FRAP
Układ Kierowniczy GENERAL RICAMBI Alfa Romeo 146 (930_) 1.8 i.e. 16V T.S. (930.B1A) liftback 140KM, 103kW, benzyna (1996.11 - 2001.01) GENERAL RICAMBI
Układ Kierowniczy GSP Alfa Romeo 146 (930_) 1.8 i.e. 16V T.S. (930.B1A) liftback 140KM, 103kW, benzyna (1996.11 - 2001.01) GSP
Układ Kierowniczy HART Alfa Romeo 146 (930_) 1.8 i.e. 16V T.S. (930.B1A) liftback 140KM, 103kW, benzyna (1996.11 - 2001.01) HART
Układ Kierowniczy HEPU Alfa Romeo 146 (930_) 1.8 i.e. 16V T.S. (930.B1A) liftback 140KM, 103kW, benzyna (1996.11 - 2001.01) HEPU
Układ Kierowniczy IPARTS Alfa Romeo 146 (930_) 1.8 i.e. 16V T.S. (930.B1A) liftback 140KM, 103kW, benzyna (1996.11 - 2001.01) IPARTS
Układ Kierowniczy IPD Alfa Romeo 146 (930_) 1.8 i.e. 16V T.S. (930.B1A) liftback 140KM, 103kW, benzyna (1996.11 - 2001.01) IPD
Układ Kierowniczy KAWE Alfa Romeo 146 (930_) 1.8 i.e. 16V T.S. (930.B1A) liftback 140KM, 103kW, benzyna (1996.11 - 2001.01) KAWE
Układ Kierowniczy KRAFT AUTOMOTIVE Alfa Romeo 146 (930_) 1.8 i.e. 16V T.S. (930.B1A) liftback 140KM, 103kW, benzyna (1996.11 - 2001.01) KRAFT AUTOMOTIVE
Układ Kierowniczy LAUBER Alfa Romeo 146 (930_) 1.8 i.e. 16V T.S. (930.B1A) liftback 140KM, 103kW, benzyna (1996.11 - 2001.01) LAUBER
Układ Kierowniczy LENCO Alfa Romeo 146 (930_) 1.8 i.e. 16V T.S. (930.B1A) liftback 140KM, 103kW, benzyna (1996.11 - 2001.01) LENCO
Układ Kierowniczy LIQUI MOLY Alfa Romeo 146 (930_) 1.8 i.e. 16V T.S. (930.B1A) liftback 140KM, 103kW, benzyna (1996.11 - 2001.01) LIQUI MOLY
Układ Kierowniczy LIZARTE Alfa Romeo 146 (930_) 1.8 i.e. 16V T.S. (930.B1A) liftback 140KM, 103kW, benzyna (1996.11 - 2001.01) LIZARTE
Układ Kierowniczy MAPCO Alfa Romeo 146 (930_) 1.8 i.e. 16V T.S. (930.B1A) liftback 140KM, 103kW, benzyna (1996.11 - 2001.01) MAPCO
Układ Kierowniczy MASTER-SPORT Alfa Romeo 146 (930_) 1.8 i.e. 16V T.S. (930.B1A) liftback 140KM, 103kW, benzyna (1996.11 - 2001.01) MASTER-SPORT
Układ Kierowniczy MAXGEAR Alfa Romeo 146 (930_) 1.8 i.e. 16V T.S. (930.B1A) liftback 140KM, 103kW, benzyna (1996.11 - 2001.01) MAXGEAR
Układ Kierowniczy METALCAUCHO Alfa Romeo 146 (930_) 1.8 i.e. 16V T.S. (930.B1A) liftback 140KM, 103kW, benzyna (1996.11 - 2001.01) METALCAUCHO
Układ Kierowniczy METZGER Alfa Romeo 146 (930_) 1.8 i.e. 16V T.S. (930.B1A) liftback 140KM, 103kW, benzyna (1996.11 - 2001.01) METZGER
Układ Kierowniczy MEYLE Alfa Romeo 146 (930_) 1.8 i.e. 16V T.S. (930.B1A) liftback 140KM, 103kW, benzyna (1996.11 - 2001.01) MEYLE
Układ Kierowniczy MONROE Alfa Romeo 146 (930_) 1.8 i.e. 16V T.S. (930.B1A) liftback 140KM, 103kW, benzyna (1996.11 - 2001.01) MONROE
Układ Kierowniczy MOOG Alfa Romeo 146 (930_) 1.8 i.e. 16V T.S. (930.B1A) liftback 140KM, 103kW, benzyna (1996.11 - 2001.01) MOOG
Układ Kierowniczy MOTUL Alfa Romeo 146 (930_) 1.8 i.e. 16V T.S. (930.B1A) liftback 140KM, 103kW, benzyna (1996.11 - 2001.01) MOTUL
Układ Kierowniczy NK Alfa Romeo 146 (930_) 1.8 i.e. 16V T.S. (930.B1A) liftback 140KM, 103kW, benzyna (1996.11 - 2001.01) NK
Układ Kierowniczy NTY Alfa Romeo 146 (930_) 1.8 i.e. 16V T.S. (930.B1A) liftback 140KM, 103kW, benzyna (1996.11 - 2001.01) NTY
Układ Kierowniczy OCAP Alfa Romeo 146 (930_) 1.8 i.e. 16V T.S. (930.B1A) liftback 140KM, 103kW, benzyna (1996.11 - 2001.01) OCAP
Układ Kierowniczy OEM Alfa Romeo 146 (930_) 1.8 i.e. 16V T.S. (930.B1A) liftback 140KM, 103kW, benzyna (1996.11 - 2001.01) OEM
Układ Kierowniczy ORIGINAL IMPERIUM Alfa Romeo 146 (930_) 1.8 i.e. 16V T.S. (930.B1A) liftback 140KM, 103kW, benzyna (1996.11 - 2001.01) ORIGINAL IMPERIUM
Układ Kierowniczy QUARO Alfa Romeo 146 (930_) 1.8 i.e. 16V T.S. (930.B1A) liftback 140KM, 103kW, benzyna (1996.11 - 2001.01) QUARO
Układ Kierowniczy QUINTON HAZELL Alfa Romeo 146 (930_) 1.8 i.e. 16V T.S. (930.B1A) liftback 140KM, 103kW, benzyna (1996.11 - 2001.01) QUINTON HAZELL
Układ Kierowniczy RTS Alfa Romeo 146 (930_) 1.8 i.e. 16V T.S. (930.B1A) liftback 140KM, 103kW, benzyna (1996.11 - 2001.01) RTS
Układ Kierowniczy SASIC Alfa Romeo 146 (930_) 1.8 i.e. 16V T.S. (930.B1A) liftback 140KM, 103kW, benzyna (1996.11 - 2001.01) SASIC
Układ Kierowniczy SBS Alfa Romeo 146 (930_) 1.8 i.e. 16V T.S. (930.B1A) liftback 140KM, 103kW, benzyna (1996.11 - 2001.01) SBS
Układ Kierowniczy SIDEM Alfa Romeo 146 (930_) 1.8 i.e. 16V T.S. (930.B1A) liftback 140KM, 103kW, benzyna (1996.11 - 2001.01) SIDEM
Układ Kierowniczy SKF Alfa Romeo 146 (930_) 1.8 i.e. 16V T.S. (930.B1A) liftback 140KM, 103kW, benzyna (1996.11 - 2001.01) SKF
Układ Kierowniczy SKV GERMANY Alfa Romeo 146 (930_) 1.8 i.e. 16V T.S. (930.B1A) liftback 140KM, 103kW, benzyna (1996.11 - 2001.01) SKV GERMANY
Układ Kierowniczy SPIDAN Alfa Romeo 146 (930_) 1.8 i.e. 16V T.S. (930.B1A) liftback 140KM, 103kW, benzyna (1996.11 - 2001.01) SPIDAN
Układ Kierowniczy SWAG Alfa Romeo 146 (930_) 1.8 i.e. 16V T.S. (930.B1A) liftback 140KM, 103kW, benzyna (1996.11 - 2001.01) SWAG
Układ Kierowniczy TMI Alfa Romeo 146 (930_) 1.8 i.e. 16V T.S. (930.B1A) liftback 140KM, 103kW, benzyna (1996.11 - 2001.01) TMI
Układ Kierowniczy TRISCAN Alfa Romeo 146 (930_) 1.8 i.e. 16V T.S. (930.B1A) liftback 140KM, 103kW, benzyna (1996.11 - 2001.01) TRISCAN
Układ Kierowniczy URW Alfa Romeo 146 (930_) 1.8 i.e. 16V T.S. (930.B1A) liftback 140KM, 103kW, benzyna (1996.11 - 2001.01) URW
Układ Kierowniczy VAICO Alfa Romeo 146 (930_) 1.8 i.e. 16V T.S. (930.B1A) liftback 140KM, 103kW, benzyna (1996.11 - 2001.01) VAICO
Układ Kierowniczy VEMA Alfa Romeo 146 (930_) 1.8 i.e. 16V T.S. (930.B1A) liftback 140KM, 103kW, benzyna (1996.11 - 2001.01) VEMA
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:TRW

5 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
TRW
5.0 (3)
Kod produktu:
JTF207
dostępny
5.0 (3)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TRW
Kod:
JTF207
Jednostka:
szt
Lokalizacja w aucie:  Oś przednia
Lokalizacja w aucie:  Z obu stron
Do 100 dni na zwrot
38,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
TRW
5.0 (3)
Kod produktu:
JAR640
dostępny
5.0 (3)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TRW
Kod:
JAR640
Jednostka:
szt
Rozmiar gwintu 1:  M14x1,5
Rozmiar gwintu 2:  M14x1,5
Lokalizacja w aucie:  Z obu stron
Do 100 dni na zwrot
92,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
TRW
5.0 (2)
Kod produktu:
JRA125
niedostępny
5.0 (2)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TRW
Kod:
JRA125
Jednostka:
szt
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie:  Dla pojazdów z kierownicą z lewej lub prawej strony
Do 100 dni na zwrot
153,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
TRW
4.4 (14)
Kod produktu:
JPR227
niedostępny
Kaucja: 416,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

4.4 (14)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TRW
Kod:
JPR227
Jednostka:
szt
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie:  Dla pojazdów z kierownicą z lewej lub prawej strony
Ograniczenia producenta:  SAGINAW
Do 100 dni na zwrot
549,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
Szczegóły produktu
Kaucja: 416,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

TRW
4.4 (14)
Kod produktu:
JRP100
niedostępny
Kaucja: 911,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

4.4 (14)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TRW
Kod:
JRP100
Jednostka:
szt
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie:  Dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Długość całkowita [mm]:  810
Rozstaw srub mocujących:  684
Wielkość wałka wejżciowego przekładni kierowniczej:  48
Wykonanie połączenia wałka wejściowego przekładni kier.:  Z zazębieniem
Ilość zębów wałka wejściowego przekładni kierowniczej:  54
Średnica wałka wejściowego przekładni kierowniczej:  17,5
Ograniczenia producenta:  TRW
Do 100 dni na zwrot
1582,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
Szczegóły produktu
Kaucja: 911,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

Porady z kategorii: Układ Kierowniczy

Dwa sposoby na wymianę płynu do układu wspomagania kierownicy

Dwa sposoby na wymianę płynu do układu wspomagania kierownicy

Płyn stosowany w układzie wspomagania kierownicy jest chyba najbardziej zapomnianym i najczęściej ignorowanym przez kierowców płynem samochodowym. Tymczasem przegapienie momentu, w którym powinniśmy go wymienić, może mieć dla nas bardzo kosztowne konsekwencje. Warto więc pamiętać o interwałach wymiany płynu w układzie wspomagania, a samą wymianę możemy przeprowadzić samodzielnie – bez pomocy mechanika. To naprawdę nic trudnego.

czytaj więcej >
Wibracje kierownicy. Co zrobić, gdy kierownica drży lub wibruje?

Wibracje w samochodzie, cz. I. Skąd się biorą drgania na kierownicy?

W Waszym aucie pojawiły się jakieś niezidentyfikowane drgania? Rozchodzą się po nadwoziu, wyczuwalne są na pedale hamulca, ale przede wszystkim kumulują się na kierownicy? Przyczyn takich drgań może być więcej niż kilka, a ich wykrycie potrafi być nie lada wyzwaniem. Dlatego od razu przygotujcie sobie szkło powiększające i śmieszną czapeczkę Sherlocka Holmesa, bo czeka Was poważne dochodzenie.

czytaj więcej >
Geometria kół – jak sprawdzić i ustawić?

Geometria kół – jak sprawdzić i ustawić?

Podwozie charakteryzuje się kilkoma parametrami, które nazywane są wspólnie geometrią podwozia. Po co stosować konkretne ustawienia, jak sprawdzić prawidłową geometrię kół i co zrobić regulacja nie jest prawidłowa?

czytaj więcej >
Wyciek płynu w układzie wspomagania. Jak zlokalizować wyciek i go wyeliminować?

Wyciek płynu w układzie wspomagania. Jak można go zlokalizować i skutecznie wyeliminować?

Gdzieś w układzie wspomagania w Waszym aucie pojawił się wyciek? A może ślady tego wycieku znajdujecie jedynie na ziemi pod pojazdem i nie wiecie, jak zlokalizować nieszczelność? Co powinniście zrobić, gdy tę nieszczelność już zlokalizujecie? Jak usunąć wyciek z układy wspomagania?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze