Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Układ Kierowniczy GENERAL RICAMBI do Alfa Romeo 75 (162_) 1.8 Turbo (162.B1C, 162.B1D, 162.B1G) sedan 150KM, 110kW, benzyna (1986.09 - 1992.02)

Układ Kierowniczy JP GROUP Alfa Romeo 75 (162_) 1.8 Turbo (162.B1C, 162.B1D, 162.B1G) sedan 150KM, 110kW, benzyna (1986.09 - 1992.02) JP GROUP
Układ Kierowniczy MOTUL Alfa Romeo 75 (162_) 1.8 Turbo (162.B1C, 162.B1D, 162.B1G) sedan 150KM, 110kW, benzyna (1986.09 - 1992.02) MOTUL
Układ Kierowniczy A.B.S. Alfa Romeo 75 (162_) 1.8 Turbo (162.B1C, 162.B1D, 162.B1G) sedan 150KM, 110kW, benzyna (1986.09 - 1992.02) A.B.S.
Układ Kierowniczy AKRON-MALÒ Alfa Romeo 75 (162_) 1.8 Turbo (162.B1C, 162.B1D, 162.B1G) sedan 150KM, 110kW, benzyna (1986.09 - 1992.02) AKRON-MALÒ
Układ Kierowniczy AUTOFREN SEINSA Alfa Romeo 75 (162_) 1.8 Turbo (162.B1C, 162.B1D, 162.B1G) sedan 150KM, 110kW, benzyna (1986.09 - 1992.02) AUTOFREN SEINSA
Układ Kierowniczy BENDIX Alfa Romeo 75 (162_) 1.8 Turbo (162.B1C, 162.B1D, 162.B1G) sedan 150KM, 110kW, benzyna (1986.09 - 1992.02) BENDIX
Układ Kierowniczy BIRTH Alfa Romeo 75 (162_) 1.8 Turbo (162.B1C, 162.B1D, 162.B1G) sedan 150KM, 110kW, benzyna (1986.09 - 1992.02) BIRTH
Układ Kierowniczy BORG & BECK Alfa Romeo 75 (162_) 1.8 Turbo (162.B1C, 162.B1D, 162.B1G) sedan 150KM, 110kW, benzyna (1986.09 - 1992.02) BORG & BECK
Układ Kierowniczy CASTROL Alfa Romeo 75 (162_) 1.8 Turbo (162.B1C, 162.B1D, 162.B1G) sedan 150KM, 110kW, benzyna (1986.09 - 1992.02) CASTROL
Układ Kierowniczy CEVAM Alfa Romeo 75 (162_) 1.8 Turbo (162.B1C, 162.B1D, 162.B1G) sedan 150KM, 110kW, benzyna (1986.09 - 1992.02) CEVAM
Układ Kierowniczy CORTECO Alfa Romeo 75 (162_) 1.8 Turbo (162.B1C, 162.B1D, 162.B1G) sedan 150KM, 110kW, benzyna (1986.09 - 1992.02) CORTECO
Układ Kierowniczy DELPHI Alfa Romeo 75 (162_) 1.8 Turbo (162.B1C, 162.B1D, 162.B1G) sedan 150KM, 110kW, benzyna (1986.09 - 1992.02) DELPHI
Układ Kierowniczy DJ PARTS Alfa Romeo 75 (162_) 1.8 Turbo (162.B1C, 162.B1D, 162.B1G) sedan 150KM, 110kW, benzyna (1986.09 - 1992.02) DJ PARTS
Układ Kierowniczy DR!VE+ Alfa Romeo 75 (162_) 1.8 Turbo (162.B1C, 162.B1D, 162.B1G) sedan 150KM, 110kW, benzyna (1986.09 - 1992.02) DR!VE+
Układ Kierowniczy DRI Alfa Romeo 75 (162_) 1.8 Turbo (162.B1C, 162.B1D, 162.B1G) sedan 150KM, 110kW, benzyna (1986.09 - 1992.02) DRI
Układ Kierowniczy DYS Alfa Romeo 75 (162_) 1.8 Turbo (162.B1C, 162.B1D, 162.B1G) sedan 150KM, 110kW, benzyna (1986.09 - 1992.02) DYS
Układ Kierowniczy ELSTOCK Alfa Romeo 75 (162_) 1.8 Turbo (162.B1C, 162.B1D, 162.B1G) sedan 150KM, 110kW, benzyna (1986.09 - 1992.02) ELSTOCK
Układ Kierowniczy ERA BENELUX Alfa Romeo 75 (162_) 1.8 Turbo (162.B1C, 162.B1D, 162.B1G) sedan 150KM, 110kW, benzyna (1986.09 - 1992.02) ERA BENELUX
Układ Kierowniczy ERT Alfa Romeo 75 (162_) 1.8 Turbo (162.B1C, 162.B1D, 162.B1G) sedan 150KM, 110kW, benzyna (1986.09 - 1992.02) ERT
Układ Kierowniczy EUROL Alfa Romeo 75 (162_) 1.8 Turbo (162.B1C, 162.B1D, 162.B1G) sedan 150KM, 110kW, benzyna (1986.09 - 1992.02) EUROL
Układ Kierowniczy FAG Alfa Romeo 75 (162_) 1.8 Turbo (162.B1C, 162.B1D, 162.B1G) sedan 150KM, 110kW, benzyna (1986.09 - 1992.02) FAG
Układ Kierowniczy FLENNOR Alfa Romeo 75 (162_) 1.8 Turbo (162.B1C, 162.B1D, 162.B1G) sedan 150KM, 110kW, benzyna (1986.09 - 1992.02) FLENNOR
Układ Kierowniczy FRAP Alfa Romeo 75 (162_) 1.8 Turbo (162.B1C, 162.B1D, 162.B1G) sedan 150KM, 110kW, benzyna (1986.09 - 1992.02) FRAP
Układ Kierowniczy GENERAL RICAMBI Alfa Romeo 75 (162_) 1.8 Turbo (162.B1C, 162.B1D, 162.B1G) sedan 150KM, 110kW, benzyna (1986.09 - 1992.02) GENERAL RICAMBI
Układ Kierowniczy GSP Alfa Romeo 75 (162_) 1.8 Turbo (162.B1C, 162.B1D, 162.B1G) sedan 150KM, 110kW, benzyna (1986.09 - 1992.02) GSP
Układ Kierowniczy HEPU Alfa Romeo 75 (162_) 1.8 Turbo (162.B1C, 162.B1D, 162.B1G) sedan 150KM, 110kW, benzyna (1986.09 - 1992.02) HEPU
Układ Kierowniczy IPD Alfa Romeo 75 (162_) 1.8 Turbo (162.B1C, 162.B1D, 162.B1G) sedan 150KM, 110kW, benzyna (1986.09 - 1992.02) IPD
Układ Kierowniczy KAWE Alfa Romeo 75 (162_) 1.8 Turbo (162.B1C, 162.B1D, 162.B1G) sedan 150KM, 110kW, benzyna (1986.09 - 1992.02) KAWE
Układ Kierowniczy LAUBER Alfa Romeo 75 (162_) 1.8 Turbo (162.B1C, 162.B1D, 162.B1G) sedan 150KM, 110kW, benzyna (1986.09 - 1992.02) LAUBER
Układ Kierowniczy LEMFÖRDER Alfa Romeo 75 (162_) 1.8 Turbo (162.B1C, 162.B1D, 162.B1G) sedan 150KM, 110kW, benzyna (1986.09 - 1992.02) LEMFÖRDER
Układ Kierowniczy LENCO Alfa Romeo 75 (162_) 1.8 Turbo (162.B1C, 162.B1D, 162.B1G) sedan 150KM, 110kW, benzyna (1986.09 - 1992.02) LENCO
Układ Kierowniczy LIQUI MOLY Alfa Romeo 75 (162_) 1.8 Turbo (162.B1C, 162.B1D, 162.B1G) sedan 150KM, 110kW, benzyna (1986.09 - 1992.02) LIQUI MOLY
Układ Kierowniczy LIZARTE Alfa Romeo 75 (162_) 1.8 Turbo (162.B1C, 162.B1D, 162.B1G) sedan 150KM, 110kW, benzyna (1986.09 - 1992.02) LIZARTE
Układ Kierowniczy MAPCO Alfa Romeo 75 (162_) 1.8 Turbo (162.B1C, 162.B1D, 162.B1G) sedan 150KM, 110kW, benzyna (1986.09 - 1992.02) MAPCO
Układ Kierowniczy MEAT & DORIA Alfa Romeo 75 (162_) 1.8 Turbo (162.B1C, 162.B1D, 162.B1G) sedan 150KM, 110kW, benzyna (1986.09 - 1992.02) MEAT & DORIA
Układ Kierowniczy METALCAUCHO Alfa Romeo 75 (162_) 1.8 Turbo (162.B1C, 162.B1D, 162.B1G) sedan 150KM, 110kW, benzyna (1986.09 - 1992.02) METALCAUCHO
Układ Kierowniczy MONROE Alfa Romeo 75 (162_) 1.8 Turbo (162.B1C, 162.B1D, 162.B1G) sedan 150KM, 110kW, benzyna (1986.09 - 1992.02) MONROE
Układ Kierowniczy MOOG Alfa Romeo 75 (162_) 1.8 Turbo (162.B1C, 162.B1D, 162.B1G) sedan 150KM, 110kW, benzyna (1986.09 - 1992.02) MOOG
Układ Kierowniczy NK Alfa Romeo 75 (162_) 1.8 Turbo (162.B1C, 162.B1D, 162.B1G) sedan 150KM, 110kW, benzyna (1986.09 - 1992.02) NK
Układ Kierowniczy OCAP Alfa Romeo 75 (162_) 1.8 Turbo (162.B1C, 162.B1D, 162.B1G) sedan 150KM, 110kW, benzyna (1986.09 - 1992.02) OCAP
Układ Kierowniczy OPTIMAL Alfa Romeo 75 (162_) 1.8 Turbo (162.B1C, 162.B1D, 162.B1G) sedan 150KM, 110kW, benzyna (1986.09 - 1992.02) OPTIMAL
Układ Kierowniczy ORIGINAL IMPERIUM Alfa Romeo 75 (162_) 1.8 Turbo (162.B1C, 162.B1D, 162.B1G) sedan 150KM, 110kW, benzyna (1986.09 - 1992.02) ORIGINAL IMPERIUM
Układ Kierowniczy QUINTON HAZELL Alfa Romeo 75 (162_) 1.8 Turbo (162.B1C, 162.B1D, 162.B1G) sedan 150KM, 110kW, benzyna (1986.09 - 1992.02) QUINTON HAZELL
Układ Kierowniczy RTS Alfa Romeo 75 (162_) 1.8 Turbo (162.B1C, 162.B1D, 162.B1G) sedan 150KM, 110kW, benzyna (1986.09 - 1992.02) RTS
Układ Kierowniczy SBS Alfa Romeo 75 (162_) 1.8 Turbo (162.B1C, 162.B1D, 162.B1G) sedan 150KM, 110kW, benzyna (1986.09 - 1992.02) SBS
Układ Kierowniczy SIDEM Alfa Romeo 75 (162_) 1.8 Turbo (162.B1C, 162.B1D, 162.B1G) sedan 150KM, 110kW, benzyna (1986.09 - 1992.02) SIDEM
Układ Kierowniczy SKF Alfa Romeo 75 (162_) 1.8 Turbo (162.B1C, 162.B1D, 162.B1G) sedan 150KM, 110kW, benzyna (1986.09 - 1992.02) SKF
Układ Kierowniczy SPIDAN Alfa Romeo 75 (162_) 1.8 Turbo (162.B1C, 162.B1D, 162.B1G) sedan 150KM, 110kW, benzyna (1986.09 - 1992.02) SPIDAN
Układ Kierowniczy TMI Alfa Romeo 75 (162_) 1.8 Turbo (162.B1C, 162.B1D, 162.B1G) sedan 150KM, 110kW, benzyna (1986.09 - 1992.02) TMI
Układ Kierowniczy TRISCAN Alfa Romeo 75 (162_) 1.8 Turbo (162.B1C, 162.B1D, 162.B1G) sedan 150KM, 110kW, benzyna (1986.09 - 1992.02) TRISCAN
Układ Kierowniczy TRW Alfa Romeo 75 (162_) 1.8 Turbo (162.B1C, 162.B1D, 162.B1G) sedan 150KM, 110kW, benzyna (1986.09 - 1992.02) TRW
Układ Kierowniczy URW Alfa Romeo 75 (162_) 1.8 Turbo (162.B1C, 162.B1D, 162.B1G) sedan 150KM, 110kW, benzyna (1986.09 - 1992.02) URW
Układ Kierowniczy VAICO Alfa Romeo 75 (162_) 1.8 Turbo (162.B1C, 162.B1D, 162.B1G) sedan 150KM, 110kW, benzyna (1986.09 - 1992.02) VAICO
Układ Kierowniczy VEMA Alfa Romeo 75 (162_) 1.8 Turbo (162.B1C, 162.B1D, 162.B1G) sedan 150KM, 110kW, benzyna (1986.09 - 1992.02) VEMA
Producent:GENERAL RICAMBI

4 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
GENERAL RICAMBI
1.0 (1 ocen)
Kod produktu:
AR4017
niedostępny
1.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
GENERAL RICAMBI
Kod:
AR4017
Jednostka:
szt
Tryb pracy:  Manualny
Typ przekładni kierowniczej:  Przekładnia kierownicza z listwą zębatą
Długość 1 [mm]:  1075
Rozmiar gwintu przegub aksialny:  M14
Do 100 dni na zwrot
194,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
GENERAL RICAMBI
1.0 (1 ocen)
Kod produktu:
PI0443
niedostępny
Kaucja: 336,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

1.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
GENERAL RICAMBI
Kod:
PI0443
Jednostka:
szt
Ograniczenia producenta:  ZF
Cisnienie [bar]:  135
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Do 100 dni na zwrot
455,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
Szczegóły produktu
Kaucja: 336,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

GENERAL RICAMBI
1.0 (1 ocen)
Kod produktu:
AR9003
niedostępny
Kaucja: 321,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

1.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
GENERAL RICAMBI
Kod:
AR9003
Jednostka:
szt
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Typ przekładni kierowniczej:  Przekładnia kierownicza z listwą zębatą
Dla producentów przekładni kierowniczych:  ZF
Długość 1 [mm]:  1070
Rozmiar gwintu przegub aksialny:  M14
Ilość wycięć/otworów:  1
Specyfikacja:  Pignone 1 fresatura
Do 100 dni na zwrot
639,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
Szczegóły produktu
Kaucja: 321,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

GENERAL RICAMBI
1.0 (1 ocen)
Kod produktu:
AR9004
niedostępny
Kaucja: 321,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

1.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
GENERAL RICAMBI
Kod:
AR9004
Jednostka:
szt
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Typ przekładni kierowniczej:  Przekładnia kierownicza z listwą zębatą
Dla producentów przekładni kierowniczych:  ZF
Długość 1 [mm]:  1070
Rozmiar gwintu przegub aksialny:  M14
Specyfikacja:  Pignone 2 frasature
Do 100 dni na zwrot
639,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
Szczegóły produktu
Kaucja: 321,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

Porady z kategorii: Układ Kierowniczy

Luz na końcówce drążka kierowniczego - objawy, wymiana

Jak rozpoznać luz na końcówce drążka kierowniczego i samodzielnie przeprowadzić jego wymianę bez ściągacza?

Końcówki drążków kierowniczych, łączące drążek kierowniczy ze zwrotnicą, pełnią w całym układzie podwójną rolę – sterują kołami i regulują ich zbieżność. Zwykle to właśnie one są najmniej trwałymi elementami układu kierowniczego, ale – na szczęście – jednocześnie są elementami najtańszymi. Ich wymianę możemy równie dobrze pozostawić mechanikom, jak i spróbować zrobić wszystko samodzielnie.

czytaj więcej >
Geometria kół – jak sprawdzić i ustawić?

Geometria kół – jak sprawdzić i ustawić?

Podwozie charakteryzuje się kilkoma parametrami, które nazywane są wspólnie geometrią podwozia. Po co stosować konkretne ustawienia, jak sprawdzić prawidłową geometrię kół i co zrobić regulacja nie jest prawidłowa?

czytaj więcej >
Wibracje kierownicy. Co zrobić, gdy kierownica drży lub wibruje?

Wibracje w samochodzie, cz. I. Skąd się biorą drgania na kierownicy?

W Waszym aucie pojawiły się jakieś niezidentyfikowane drgania? Rozchodzą się po nadwoziu, wyczuwalne są na pedale hamulca, ale przede wszystkim kumulują się na kierownicy? Przyczyn takich drgań może być więcej niż kilka, a ich wykrycie potrafi być nie lada wyzwaniem. Dlatego od razu przygotujcie sobie szkło powiększające i śmieszną czapeczkę Sherlocka Holmesa, bo czeka Was poważne dochodzenie.

czytaj więcej >
Wyciek płynu w układzie wspomagania. Jak zlokalizować wyciek i go wyeliminować?

Wyciek płynu w układzie wspomagania. Jak można go zlokalizować i skutecznie wyeliminować?

Gdzieś w układzie wspomagania w Waszym aucie pojawił się wyciek? A może ślady tego wycieku znajdujecie jedynie na ziemi pod pojazdem i nie wiecie, jak zlokalizować nieszczelność? Co powinniście zrobić, gdy tę nieszczelność już zlokalizujecie? Jak usunąć wyciek z układy wspomagania?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze