Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": 5
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Układ Kierowniczy SKF do Alfa Romeo SPIDER (115_) 2.0 (115A1A) kabriolet 120KM, 89kW, benzyna (1989.09 - 1990.12)

Układ Kierowniczy RTS Alfa Romeo SPIDER (115_) 2.0 (115A1A) kabriolet 120KM, 89kW, benzyna (1989.09 - 1990.12) RTS
Układ Kierowniczy BORG & BECK Alfa Romeo SPIDER (115_) 2.0 (115A1A) kabriolet 120KM, 89kW, benzyna (1989.09 - 1990.12) BORG & BECK
Układ Kierowniczy BOSCH Alfa Romeo SPIDER (115_) 2.0 (115A1A) kabriolet 120KM, 89kW, benzyna (1989.09 - 1990.12) BOSCH
Układ Kierowniczy FAG Alfa Romeo SPIDER (115_) 2.0 (115A1A) kabriolet 120KM, 89kW, benzyna (1989.09 - 1990.12) FAG
Układ Kierowniczy MOOG Alfa Romeo SPIDER (115_) 2.0 (115A1A) kabriolet 120KM, 89kW, benzyna (1989.09 - 1990.12) MOOG
Układ Kierowniczy SKF Alfa Romeo SPIDER (115_) 2.0 (115A1A) kabriolet 120KM, 89kW, benzyna (1989.09 - 1990.12) SKF
Producent:SKF

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
SKF
5.0 (2)
Kod produktu:
VKDY 312053
niedostępny
5.0 (2)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
SKF
Kod:
VKDY 312053
Jednostka:
szt
Parzyste numery artykułów:  VKDY 312053
Do 100 dni na zwrot
70,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
SKF
5.0 (2)
Kod produktu:
VKDY 312061
niedostępny
5.0 (2)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
SKF
Kod:
VKDY 312061
Jednostka:
szt
Parzyste numery artykułów:  VKDY 312061
Do 100 dni na zwrot
75,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Producenci auto części z kategorii: Układ Kierowniczy

Porady z kategorii: Układ Kierowniczy

System kontroli trakcji – ASR

System kontroli trakcji – ASR

ASR to układ antypoślizgowy zaliczany do grupy systemów Advanced Vehicle Control Systems. Jego najważniejszym zadaniem jest niedopuszczenie do nadmiernego poślizgu kół pojazdu podczas przyspieszania. Pośrednio system wpływa także na polepszenie właściwości trakcyjnych samochodu podczas pokonywania zakrętów.

czytaj więcej >
Wibracje kierownicy. Co zrobić, gdy kierownica drży lub wibruje?

Wibracje w samochodzie, cz. I. Skąd się biorą drgania na kierownicy?

W Waszym aucie pojawiły się jakieś niezidentyfikowane drgania? Rozchodzą się po nadwoziu, wyczuwalne są na pedale hamulca, ale przede wszystkim kumulują się na kierownicy? Przyczyn takich drgań może być więcej niż kilka, a ich wykrycie potrafi być nie lada wyzwaniem. Dlatego od razu przygotujcie sobie szkło powiększające i śmieszną czapeczkę Sherlocka Holmesa, bo czeka Was poważne dochodzenie.

czytaj więcej >
Luz na końcówce drążka kierowniczego - objawy, wymiana

Jak rozpoznać luz na końcówce drążka kierowniczego i samodzielnie przeprowadzić jego wymianę bez ściągacza?

Końcówki drążków kierowniczych, łączące drążek kierowniczy ze zwrotnicą, pełnią w całym układzie podwójną rolę – sterują kołami i regulują ich zbieżność. Zwykle to właśnie one są najmniej trwałymi elementami układu kierowniczego, ale – na szczęście – jednocześnie są elementami najtańszymi. Ich wymianę możemy równie dobrze pozostawić mechanikom, jak i spróbować zrobić wszystko samodzielnie.

czytaj więcej >
Wyciek płynu w układzie wspomagania. Jak zlokalizować wyciek i go wyeliminować?

Wyciek płynu w układzie wspomagania. Jak można go zlokalizować i skutecznie wyeliminować?

Gdzieś w układzie wspomagania w Waszym aucie pojawił się wyciek? A może ślady tego wycieku znajdujecie jedynie na ziemi pod pojazdem i nie wiecie, jak zlokalizować nieszczelność? Co powinniście zrobić, gdy tę nieszczelność już zlokalizujecie? Jak usunąć wyciek z układy wspomagania?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze