Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": 5
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Układ Kierowniczy FRAP do Audi 80 B4 sedan (8C2) 2.0 E 16V sedan 137KM, 101kW, benzyna (1991.09 - 1992.07)

Układ Kierowniczy FEBI BILSTEIN Audi 80 B4 sedan (8C2) 2.0 E 16V sedan 137KM, 101kW, benzyna (1991.09 - 1992.07) FEBI BILSTEIN
Układ Kierowniczy DELPHI Audi 80 B4 sedan (8C2) 2.0 E 16V sedan 137KM, 101kW, benzyna (1991.09 - 1992.07) DELPHI
Układ Kierowniczy LEMFÖRDER Audi 80 B4 sedan (8C2) 2.0 E 16V sedan 137KM, 101kW, benzyna (1991.09 - 1992.07) LEMFÖRDER
Układ Kierowniczy MEYLE Audi 80 B4 sedan (8C2) 2.0 E 16V sedan 137KM, 101kW, benzyna (1991.09 - 1992.07) MEYLE
Układ Kierowniczy IPARTS Audi 80 B4 sedan (8C2) 2.0 E 16V sedan 137KM, 101kW, benzyna (1991.09 - 1992.07) IPARTS
Układ Kierowniczy JP GROUP Audi 80 B4 sedan (8C2) 2.0 E 16V sedan 137KM, 101kW, benzyna (1991.09 - 1992.07) JP GROUP
Układ Kierowniczy SWAG Audi 80 B4 sedan (8C2) 2.0 E 16V sedan 137KM, 101kW, benzyna (1991.09 - 1992.07) SWAG
Układ Kierowniczy A.B.S. Audi 80 B4 sedan (8C2) 2.0 E 16V sedan 137KM, 101kW, benzyna (1991.09 - 1992.07) A.B.S.
Układ Kierowniczy AISIN Audi 80 B4 sedan (8C2) 2.0 E 16V sedan 137KM, 101kW, benzyna (1991.09 - 1992.07) AISIN
Układ Kierowniczy BENDIX Audi 80 B4 sedan (8C2) 2.0 E 16V sedan 137KM, 101kW, benzyna (1991.09 - 1992.07) BENDIX
Układ Kierowniczy BG AUTOMOTIVE LTD. Audi 80 B4 sedan (8C2) 2.0 E 16V sedan 137KM, 101kW, benzyna (1991.09 - 1992.07) BG AUTOMOTIVE LTD.
Układ Kierowniczy BORG & BECK Audi 80 B4 sedan (8C2) 2.0 E 16V sedan 137KM, 101kW, benzyna (1991.09 - 1992.07) BORG & BECK
Układ Kierowniczy BOSCH Audi 80 B4 sedan (8C2) 2.0 E 16V sedan 137KM, 101kW, benzyna (1991.09 - 1992.07) BOSCH
Układ Kierowniczy CTR Audi 80 B4 sedan (8C2) 2.0 E 16V sedan 137KM, 101kW, benzyna (1991.09 - 1992.07) CTR
Układ Kierowniczy DAYCO Audi 80 B4 sedan (8C2) 2.0 E 16V sedan 137KM, 101kW, benzyna (1991.09 - 1992.07) DAYCO
Układ Kierowniczy DRI Audi 80 B4 sedan (8C2) 2.0 E 16V sedan 137KM, 101kW, benzyna (1991.09 - 1992.07) DRI
Układ Kierowniczy DYS Audi 80 B4 sedan (8C2) 2.0 E 16V sedan 137KM, 101kW, benzyna (1991.09 - 1992.07) DYS
Układ Kierowniczy ELSTOCK Audi 80 B4 sedan (8C2) 2.0 E 16V sedan 137KM, 101kW, benzyna (1991.09 - 1992.07) ELSTOCK
Układ Kierowniczy EUROREPAR Audi 80 B4 sedan (8C2) 2.0 E 16V sedan 137KM, 101kW, benzyna (1991.09 - 1992.07) EUROREPAR
Układ Kierowniczy FAG Audi 80 B4 sedan (8C2) 2.0 E 16V sedan 137KM, 101kW, benzyna (1991.09 - 1992.07) FAG
Układ Kierowniczy FAI AUTOPARTS Audi 80 B4 sedan (8C2) 2.0 E 16V sedan 137KM, 101kW, benzyna (1991.09 - 1992.07) FAI AUTOPARTS
Układ Kierowniczy FLENNOR Audi 80 B4 sedan (8C2) 2.0 E 16V sedan 137KM, 101kW, benzyna (1991.09 - 1992.07) FLENNOR
Układ Kierowniczy FRAP Audi 80 B4 sedan (8C2) 2.0 E 16V sedan 137KM, 101kW, benzyna (1991.09 - 1992.07) FRAP
Układ Kierowniczy GENERAL RICAMBI Audi 80 B4 sedan (8C2) 2.0 E 16V sedan 137KM, 101kW, benzyna (1991.09 - 1992.07) GENERAL RICAMBI
Układ Kierowniczy GSP Audi 80 B4 sedan (8C2) 2.0 E 16V sedan 137KM, 101kW, benzyna (1991.09 - 1992.07) GSP
Układ Kierowniczy HART Audi 80 B4 sedan (8C2) 2.0 E 16V sedan 137KM, 101kW, benzyna (1991.09 - 1992.07) HART
Układ Kierowniczy KAWE Audi 80 B4 sedan (8C2) 2.0 E 16V sedan 137KM, 101kW, benzyna (1991.09 - 1992.07) KAWE
Układ Kierowniczy LAUBER Audi 80 B4 sedan (8C2) 2.0 E 16V sedan 137KM, 101kW, benzyna (1991.09 - 1992.07) LAUBER
Układ Kierowniczy LENCO Audi 80 B4 sedan (8C2) 2.0 E 16V sedan 137KM, 101kW, benzyna (1991.09 - 1992.07) LENCO
Układ Kierowniczy MASTER-SPORT Audi 80 B4 sedan (8C2) 2.0 E 16V sedan 137KM, 101kW, benzyna (1991.09 - 1992.07) MASTER-SPORT
Układ Kierowniczy MAXGEAR Audi 80 B4 sedan (8C2) 2.0 E 16V sedan 137KM, 101kW, benzyna (1991.09 - 1992.07) MAXGEAR
Układ Kierowniczy METALCAUCHO Audi 80 B4 sedan (8C2) 2.0 E 16V sedan 137KM, 101kW, benzyna (1991.09 - 1992.07) METALCAUCHO
Układ Kierowniczy MOOG Audi 80 B4 sedan (8C2) 2.0 E 16V sedan 137KM, 101kW, benzyna (1991.09 - 1992.07) MOOG
Układ Kierowniczy NK Audi 80 B4 sedan (8C2) 2.0 E 16V sedan 137KM, 101kW, benzyna (1991.09 - 1992.07) NK
Układ Kierowniczy OPTIMAL Audi 80 B4 sedan (8C2) 2.0 E 16V sedan 137KM, 101kW, benzyna (1991.09 - 1992.07) OPTIMAL
Układ Kierowniczy QUARO Audi 80 B4 sedan (8C2) 2.0 E 16V sedan 137KM, 101kW, benzyna (1991.09 - 1992.07) QUARO
Układ Kierowniczy SBS Audi 80 B4 sedan (8C2) 2.0 E 16V sedan 137KM, 101kW, benzyna (1991.09 - 1992.07) SBS
Układ Kierowniczy SKF Audi 80 B4 sedan (8C2) 2.0 E 16V sedan 137KM, 101kW, benzyna (1991.09 - 1992.07) SKF
Układ Kierowniczy SPIDAN Audi 80 B4 sedan (8C2) 2.0 E 16V sedan 137KM, 101kW, benzyna (1991.09 - 1992.07) SPIDAN
Układ Kierowniczy STABILUS Audi 80 B4 sedan (8C2) 2.0 E 16V sedan 137KM, 101kW, benzyna (1991.09 - 1992.07) STABILUS
Układ Kierowniczy TMI Audi 80 B4 sedan (8C2) 2.0 E 16V sedan 137KM, 101kW, benzyna (1991.09 - 1992.07) TMI
Układ Kierowniczy TOPRAN Audi 80 B4 sedan (8C2) 2.0 E 16V sedan 137KM, 101kW, benzyna (1991.09 - 1992.07) TOPRAN
Układ Kierowniczy TRISCAN Audi 80 B4 sedan (8C2) 2.0 E 16V sedan 137KM, 101kW, benzyna (1991.09 - 1992.07) TRISCAN
Układ Kierowniczy TRW Audi 80 B4 sedan (8C2) 2.0 E 16V sedan 137KM, 101kW, benzyna (1991.09 - 1992.07) TRW
Układ Kierowniczy VAICO Audi 80 B4 sedan (8C2) 2.0 E 16V sedan 137KM, 101kW, benzyna (1991.09 - 1992.07) VAICO
Układ Kierowniczy VIKA Audi 80 B4 sedan (8C2) 2.0 E 16V sedan 137KM, 101kW, benzyna (1991.09 - 1992.07) VIKA
Producent:FRAP

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
FRAP
0 (0 ocen)
Kod produktu:
F786
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FRAP
Kod:
F786
Jednostka:
szt
Długość [mm]:  73
Wymiar gwintu:  M10x1
Wymiar stożka [mm]:  12
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie:  Dla pojazdów z kierownicą z lewej lub prawej strony
Rozmiar gwintu drążka kierowniczego poprzecznego:  M14x1.5
Ciężar [kg]:  0,234
Do 100 dni na zwrot
25,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
FRAP
0 (0 ocen)
Kod produktu:
FT/484
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FRAP
Kod:
FT/484
Jednostka:
szt
Długość [mm]:  607
Wymiar gwintu:  M10x1
Wymiar stożka [mm]:  12
Rodzaj gwintu:  Z bieżnikiem prawostronnym
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Z dodatkami
Rozmiar gwintu drążka kierowniczego poprzecznego:  M14x1.5
Ciężar [kg]:  1,095
Do 100 dni na zwrot
107,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Układ Kierowniczy

Luz na końcówce drążka kierowniczego - objawy, wymiana

Jak rozpoznać luz na końcówce drążka kierowniczego i samodzielnie przeprowadzić jego wymianę bez ściągacza?

Końcówki drążków kierowniczych, łączące drążek kierowniczy ze zwrotnicą, pełnią w całym układzie podwójną rolę – sterują kołami i regulują ich zbieżność. Zwykle to właśnie one są najmniej trwałymi elementami układu kierowniczego, ale – na szczęście – jednocześnie są elementami najtańszymi. Ich wymianę możemy równie dobrze pozostawić mechanikom, jak i spróbować zrobić wszystko samodzielnie.

czytaj więcej >
Geometria kół – jak sprawdzić i ustawić?

Geometria kół – jak sprawdzić i ustawić?

Podwozie charakteryzuje się kilkoma parametrami, które nazywane są wspólnie geometrią podwozia. Po co stosować konkretne ustawienia, jak sprawdzić prawidłową geometrię kół i co zrobić regulacja nie jest prawidłowa?

czytaj więcej >
System kontroli trakcji – ASR

System kontroli trakcji – ASR

ASR to układ antypoślizgowy zaliczany do grupy systemów Advanced Vehicle Control Systems. Jego najważniejszym zadaniem jest niedopuszczenie do nadmiernego poślizgu kół pojazdu podczas przyspieszania. Pośrednio system wpływa także na polepszenie właściwości trakcyjnych samochodu podczas pokonywania zakrętów.

czytaj więcej >
Dwa sposoby na wymianę płynu do układu wspomagania kierownicy

Dwa sposoby na wymianę płynu do układu wspomagania kierownicy

Płyn stosowany w układzie wspomagania kierownicy jest chyba najbardziej zapomnianym i najczęściej ignorowanym przez kierowców płynem samochodowym. Tymczasem przegapienie momentu, w którym powinniśmy go wymienić, może mieć dla nas bardzo kosztowne konsekwencje. Warto więc pamiętać o interwałach wymiany płynu w układzie wspomagania, a samą wymianę możemy przeprowadzić samodzielnie – bez pomocy mechanika. To naprawdę nic trudnego.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze