Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Układ Kierowniczy ERA BENELUX do Bmw 3 (E30) 320 i sedan 126KM, 93kW, benzyna (1986.10 - 1991.04)

Układ Kierowniczy 555 Bmw 3 (E30) 320 i sedan 126KM, 93kW, benzyna (1986.10 - 1991.04) 555
Układ Kierowniczy FEBI BILSTEIN Bmw 3 (E30) 320 i sedan 126KM, 93kW, benzyna (1986.10 - 1991.04) FEBI BILSTEIN
Układ Kierowniczy MEYLE Bmw 3 (E30) 320 i sedan 126KM, 93kW, benzyna (1986.10 - 1991.04) MEYLE
Układ Kierowniczy A.B.S. Bmw 3 (E30) 320 i sedan 126KM, 93kW, benzyna (1986.10 - 1991.04) A.B.S.
Układ Kierowniczy BG AUTOMOTIVE LTD. Bmw 3 (E30) 320 i sedan 126KM, 93kW, benzyna (1986.10 - 1991.04) BG AUTOMOTIVE LTD.
Układ Kierowniczy BORG & BECK Bmw 3 (E30) 320 i sedan 126KM, 93kW, benzyna (1986.10 - 1991.04) BORG & BECK
Układ Kierowniczy BOSCH Bmw 3 (E30) 320 i sedan 126KM, 93kW, benzyna (1986.10 - 1991.04) BOSCH
Układ Kierowniczy COMLINE Bmw 3 (E30) 320 i sedan 126KM, 93kW, benzyna (1986.10 - 1991.04) COMLINE
Układ Kierowniczy DELPHI Bmw 3 (E30) 320 i sedan 126KM, 93kW, benzyna (1986.10 - 1991.04) DELPHI
Układ Kierowniczy DR.MOTOR AUTOMOTIVE Bmw 3 (E30) 320 i sedan 126KM, 93kW, benzyna (1986.10 - 1991.04) DR.MOTOR AUTOMOTIVE
Układ Kierowniczy DYS Bmw 3 (E30) 320 i sedan 126KM, 93kW, benzyna (1986.10 - 1991.04) DYS
Układ Kierowniczy ERA BENELUX Bmw 3 (E30) 320 i sedan 126KM, 93kW, benzyna (1986.10 - 1991.04) ERA BENELUX
Układ Kierowniczy EUROL Bmw 3 (E30) 320 i sedan 126KM, 93kW, benzyna (1986.10 - 1991.04) EUROL
Układ Kierowniczy FAG Bmw 3 (E30) 320 i sedan 126KM, 93kW, benzyna (1986.10 - 1991.04) FAG
Układ Kierowniczy FAI AUTOPARTS Bmw 3 (E30) 320 i sedan 126KM, 93kW, benzyna (1986.10 - 1991.04) FAI AUTOPARTS
Układ Kierowniczy FEBEST Bmw 3 (E30) 320 i sedan 126KM, 93kW, benzyna (1986.10 - 1991.04) FEBEST
Układ Kierowniczy GSP Bmw 3 (E30) 320 i sedan 126KM, 93kW, benzyna (1986.10 - 1991.04) GSP
Układ Kierowniczy HART Bmw 3 (E30) 320 i sedan 126KM, 93kW, benzyna (1986.10 - 1991.04) HART
Układ Kierowniczy IPARTS Bmw 3 (E30) 320 i sedan 126KM, 93kW, benzyna (1986.10 - 1991.04) IPARTS
Układ Kierowniczy JP GROUP Bmw 3 (E30) 320 i sedan 126KM, 93kW, benzyna (1986.10 - 1991.04) JP GROUP
Układ Kierowniczy LEMFÖRDER Bmw 3 (E30) 320 i sedan 126KM, 93kW, benzyna (1986.10 - 1991.04) LEMFÖRDER
Układ Kierowniczy MAXGEAR Bmw 3 (E30) 320 i sedan 126KM, 93kW, benzyna (1986.10 - 1991.04) MAXGEAR
Układ Kierowniczy MOOG Bmw 3 (E30) 320 i sedan 126KM, 93kW, benzyna (1986.10 - 1991.04) MOOG
Układ Kierowniczy SIDEM Bmw 3 (E30) 320 i sedan 126KM, 93kW, benzyna (1986.10 - 1991.04) SIDEM
Układ Kierowniczy SKF Bmw 3 (E30) 320 i sedan 126KM, 93kW, benzyna (1986.10 - 1991.04) SKF
Układ Kierowniczy SWAG Bmw 3 (E30) 320 i sedan 126KM, 93kW, benzyna (1986.10 - 1991.04) SWAG
Układ Kierowniczy TRISCAN Bmw 3 (E30) 320 i sedan 126KM, 93kW, benzyna (1986.10 - 1991.04) TRISCAN
Układ Kierowniczy VAICO Bmw 3 (E30) 320 i sedan 126KM, 93kW, benzyna (1986.10 - 1991.04) VAICO
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:ERA BENELUX

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
ERA BENELUX
0 (0)
Kod produktu:
SR2562
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
ERA BENELUX
Kod:
SR2562
Jednostka:
szt
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Rodzaj gwintu przegub aksialny:  Z gwintem wewnętrznym
Materiał:  Aluminium
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z przegubem wzdłużnym
Do 100 dni na zwrot
1937,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Układ Kierowniczy

Wibracje kierownicy. Co zrobić, gdy kierownica drży lub wibruje?

Wibracje w samochodzie, cz. I. Skąd się biorą drgania na kierownicy?

W Waszym aucie pojawiły się jakieś niezidentyfikowane drgania? Rozchodzą się po nadwoziu, wyczuwalne są na pedale hamulca, ale przede wszystkim kumulują się na kierownicy? Przyczyn takich drgań może być więcej niż kilka, a ich wykrycie potrafi być nie lada wyzwaniem. Dlatego od razu przygotujcie sobie szkło powiększające i śmieszną czapeczkę Sherlocka Holmesa, bo czeka Was poważne dochodzenie.

czytaj więcej >
Geometria kół – jak sprawdzić i ustawić?

Geometria kół – jak sprawdzić i ustawić?

Podwozie charakteryzuje się kilkoma parametrami, które nazywane są wspólnie geometrią podwozia. Po co stosować konkretne ustawienia, jak sprawdzić prawidłową geometrię kół i co zrobić regulacja nie jest prawidłowa?

czytaj więcej >
Dwa sposoby na wymianę płynu do układu wspomagania kierownicy

Dwa sposoby na wymianę płynu do układu wspomagania kierownicy

Płyn stosowany w układzie wspomagania kierownicy jest chyba najbardziej zapomnianym i najczęściej ignorowanym przez kierowców płynem samochodowym. Tymczasem przegapienie momentu, w którym powinniśmy go wymienić, może mieć dla nas bardzo kosztowne konsekwencje. Warto więc pamiętać o interwałach wymiany płynu w układzie wspomagania, a samą wymianę możemy przeprowadzić samodzielnie – bez pomocy mechanika. To naprawdę nic trudnego.

czytaj więcej >
Luz na końcówce drążka kierowniczego - objawy, wymiana

Jak rozpoznać luz na końcówce drążka kierowniczego i samodzielnie przeprowadzić jego wymianę bez ściągacza?

Końcówki drążków kierowniczych, łączące drążek kierowniczy ze zwrotnicą, pełnią w całym układzie podwójną rolę – sterują kołami i regulują ich zbieżność. Zwykle to właśnie one są najmniej trwałymi elementami układu kierowniczego, ale – na szczęście – jednocześnie są elementami najtańszymi. Ich wymianę możemy równie dobrze pozostawić mechanikom, jak i spróbować zrobić wszystko samodzielnie.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze