Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "5"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Układ Kierowniczy METALCAUCHO do Bmw 6 (E24) 633 CSi coupe 200KM, 147kW, benzyna (1975.10 - 1981.12)

Układ Kierowniczy JP GROUP Bmw 6 (E24) 633 CSi coupe 200KM, 147kW, benzyna (1975.10 - 1981.12) JP GROUP
Układ Kierowniczy FAG Bmw 6 (E24) 633 CSi coupe 200KM, 147kW, benzyna (1975.10 - 1981.12) FAG
Układ Kierowniczy LEMFÖRDER Bmw 6 (E24) 633 CSi coupe 200KM, 147kW, benzyna (1975.10 - 1981.12) LEMFÖRDER
Układ Kierowniczy MAXGEAR Bmw 6 (E24) 633 CSi coupe 200KM, 147kW, benzyna (1975.10 - 1981.12) MAXGEAR
Układ Kierowniczy MEYLE Bmw 6 (E24) 633 CSi coupe 200KM, 147kW, benzyna (1975.10 - 1981.12) MEYLE
Układ Kierowniczy A.B.S. Bmw 6 (E24) 633 CSi coupe 200KM, 147kW, benzyna (1975.10 - 1981.12) A.B.S.
Układ Kierowniczy BIRTH Bmw 6 (E24) 633 CSi coupe 200KM, 147kW, benzyna (1975.10 - 1981.12) BIRTH
Układ Kierowniczy BORG & BECK Bmw 6 (E24) 633 CSi coupe 200KM, 147kW, benzyna (1975.10 - 1981.12) BORG & BECK
Układ Kierowniczy BOSCH Bmw 6 (E24) 633 CSi coupe 200KM, 147kW, benzyna (1975.10 - 1981.12) BOSCH
Układ Kierowniczy CORTECO Bmw 6 (E24) 633 CSi coupe 200KM, 147kW, benzyna (1975.10 - 1981.12) CORTECO
Układ Kierowniczy DELPHI Bmw 6 (E24) 633 CSi coupe 200KM, 147kW, benzyna (1975.10 - 1981.12) DELPHI
Układ Kierowniczy DR.MOTOR AUTOMOTIVE Bmw 6 (E24) 633 CSi coupe 200KM, 147kW, benzyna (1975.10 - 1981.12) DR.MOTOR AUTOMOTIVE
Układ Kierowniczy FAI AUTOPARTS Bmw 6 (E24) 633 CSi coupe 200KM, 147kW, benzyna (1975.10 - 1981.12) FAI AUTOPARTS
Układ Kierowniczy FRAP Bmw 6 (E24) 633 CSi coupe 200KM, 147kW, benzyna (1975.10 - 1981.12) FRAP
Układ Kierowniczy GENERAL RICAMBI Bmw 6 (E24) 633 CSi coupe 200KM, 147kW, benzyna (1975.10 - 1981.12) GENERAL RICAMBI
Układ Kierowniczy GSP Bmw 6 (E24) 633 CSi coupe 200KM, 147kW, benzyna (1975.10 - 1981.12) GSP
Układ Kierowniczy HART Bmw 6 (E24) 633 CSi coupe 200KM, 147kW, benzyna (1975.10 - 1981.12) HART
Układ Kierowniczy IPARTS Bmw 6 (E24) 633 CSi coupe 200KM, 147kW, benzyna (1975.10 - 1981.12) IPARTS
Układ Kierowniczy KAMOKA Bmw 6 (E24) 633 CSi coupe 200KM, 147kW, benzyna (1975.10 - 1981.12) KAMOKA
Układ Kierowniczy KAWE Bmw 6 (E24) 633 CSi coupe 200KM, 147kW, benzyna (1975.10 - 1981.12) KAWE
Układ Kierowniczy LENCO Bmw 6 (E24) 633 CSi coupe 200KM, 147kW, benzyna (1975.10 - 1981.12) LENCO
Układ Kierowniczy LIQUI MOLY Bmw 6 (E24) 633 CSi coupe 200KM, 147kW, benzyna (1975.10 - 1981.12) LIQUI MOLY
Układ Kierowniczy LIZARTE Bmw 6 (E24) 633 CSi coupe 200KM, 147kW, benzyna (1975.10 - 1981.12) LIZARTE
Układ Kierowniczy MAPCO Bmw 6 (E24) 633 CSi coupe 200KM, 147kW, benzyna (1975.10 - 1981.12) MAPCO
Układ Kierowniczy METALCAUCHO Bmw 6 (E24) 633 CSi coupe 200KM, 147kW, benzyna (1975.10 - 1981.12) METALCAUCHO
Układ Kierowniczy MONROE Bmw 6 (E24) 633 CSi coupe 200KM, 147kW, benzyna (1975.10 - 1981.12) MONROE
Układ Kierowniczy MOOG Bmw 6 (E24) 633 CSi coupe 200KM, 147kW, benzyna (1975.10 - 1981.12) MOOG
Układ Kierowniczy NK Bmw 6 (E24) 633 CSi coupe 200KM, 147kW, benzyna (1975.10 - 1981.12) NK
Układ Kierowniczy OCAP Bmw 6 (E24) 633 CSi coupe 200KM, 147kW, benzyna (1975.10 - 1981.12) OCAP
Układ Kierowniczy OPTIMAL Bmw 6 (E24) 633 CSi coupe 200KM, 147kW, benzyna (1975.10 - 1981.12) OPTIMAL
Układ Kierowniczy ORIGINAL IMPERIUM Bmw 6 (E24) 633 CSi coupe 200KM, 147kW, benzyna (1975.10 - 1981.12) ORIGINAL IMPERIUM
Układ Kierowniczy QUINTON HAZELL Bmw 6 (E24) 633 CSi coupe 200KM, 147kW, benzyna (1975.10 - 1981.12) QUINTON HAZELL
Układ Kierowniczy RTS Bmw 6 (E24) 633 CSi coupe 200KM, 147kW, benzyna (1975.10 - 1981.12) RTS
Układ Kierowniczy SBS Bmw 6 (E24) 633 CSi coupe 200KM, 147kW, benzyna (1975.10 - 1981.12) SBS
Układ Kierowniczy SIDEM Bmw 6 (E24) 633 CSi coupe 200KM, 147kW, benzyna (1975.10 - 1981.12) SIDEM
Układ Kierowniczy SKF Bmw 6 (E24) 633 CSi coupe 200KM, 147kW, benzyna (1975.10 - 1981.12) SKF
Układ Kierowniczy TEDGUM Bmw 6 (E24) 633 CSi coupe 200KM, 147kW, benzyna (1975.10 - 1981.12) TEDGUM
Układ Kierowniczy TRISCAN Bmw 6 (E24) 633 CSi coupe 200KM, 147kW, benzyna (1975.10 - 1981.12) TRISCAN
Układ Kierowniczy TRW Bmw 6 (E24) 633 CSi coupe 200KM, 147kW, benzyna (1975.10 - 1981.12) TRW
Układ Kierowniczy URW Bmw 6 (E24) 633 CSi coupe 200KM, 147kW, benzyna (1975.10 - 1981.12) URW
Układ Kierowniczy VAICO Bmw 6 (E24) 633 CSi coupe 200KM, 147kW, benzyna (1975.10 - 1981.12) VAICO
Układ Kierowniczy VEMA Bmw 6 (E24) 633 CSi coupe 200KM, 147kW, benzyna (1975.10 - 1981.12) VEMA
Producent:METALCAUCHO

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
METALCAUCHO
0 (0 ocen)
Kod produktu:
47261
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
METALCAUCHO
Kod:
47261
Jednostka:
szt
Lokalizacja w aucie:  Oś przednia po obydwu stronach
Ilość montowana w aucie:  1
Do 100 dni na zwrot
64,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Układ Kierowniczy

System kontroli trakcji – ASR

System kontroli trakcji – ASR

ASR to układ antypoślizgowy zaliczany do grupy systemów Advanced Vehicle Control Systems. Jego najważniejszym zadaniem jest niedopuszczenie do nadmiernego poślizgu kół pojazdu podczas przyspieszania. Pośrednio system wpływa także na polepszenie właściwości trakcyjnych samochodu podczas pokonywania zakrętów.

czytaj więcej >
Geometria kół – jak sprawdzić i ustawić?

Geometria kół – jak sprawdzić i ustawić?

Podwozie charakteryzuje się kilkoma parametrami, które nazywane są wspólnie geometrią podwozia. Po co stosować konkretne ustawienia, jak sprawdzić prawidłową geometrię kół i co zrobić regulacja nie jest prawidłowa?

czytaj więcej >
Luz na końcówce drążka kierowniczego - objawy, wymiana

Jak rozpoznać luz na końcówce drążka kierowniczego i samodzielnie przeprowadzić jego wymianę bez ściągacza?

Końcówki drążków kierowniczych, łączące drążek kierowniczy ze zwrotnicą, pełnią w całym układzie podwójną rolę – sterują kołami i regulują ich zbieżność. Zwykle to właśnie one są najmniej trwałymi elementami układu kierowniczego, ale – na szczęście – jednocześnie są elementami najtańszymi. Ich wymianę możemy równie dobrze pozostawić mechanikom, jak i spróbować zrobić wszystko samodzielnie.

czytaj więcej >
Wyciek płynu w układzie wspomagania. Jak zlokalizować wyciek i go wyeliminować?

Wyciek płynu w układzie wspomagania. Jak można go zlokalizować i skutecznie wyeliminować?

Gdzieś w układzie wspomagania w Waszym aucie pojawił się wyciek? A może ślady tego wycieku znajdujecie jedynie na ziemi pod pojazdem i nie wiecie, jak zlokalizować nieszczelność? Co powinniście zrobić, gdy tę nieszczelność już zlokalizujecie? Jak usunąć wyciek z układy wspomagania?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze