Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Układ Kierowniczy BORG & BECK do Bmw 8 coupe (G15, F92) 840 i xDrive coupe 333KM, 245kW, benzyna (2020.11 - obecnie)

Układ Kierowniczy LEMFÖRDER Bmw 8 coupe (G15, F92) 840 i xDrive coupe 333KM, 245kW, benzyna (2020.11 - obecnie) LEMFÖRDER
Układ Kierowniczy A.B.S. Bmw 8 coupe (G15, F92) 840 i xDrive coupe 333KM, 245kW, benzyna (2020.11 - obecnie) A.B.S.
Układ Kierowniczy AUTOFREN SEINSA Bmw 8 coupe (G15, F92) 840 i xDrive coupe 333KM, 245kW, benzyna (2020.11 - obecnie) AUTOFREN SEINSA
Układ Kierowniczy BORG & BECK Bmw 8 coupe (G15, F92) 840 i xDrive coupe 333KM, 245kW, benzyna (2020.11 - obecnie) BORG & BECK
Układ Kierowniczy BOSCH Bmw 8 coupe (G15, F92) 840 i xDrive coupe 333KM, 245kW, benzyna (2020.11 - obecnie) BOSCH
Układ Kierowniczy CORTECO Bmw 8 coupe (G15, F92) 840 i xDrive coupe 333KM, 245kW, benzyna (2020.11 - obecnie) CORTECO
Układ Kierowniczy DELPHI Bmw 8 coupe (G15, F92) 840 i xDrive coupe 333KM, 245kW, benzyna (2020.11 - obecnie) DELPHI
Układ Kierowniczy DYS Bmw 8 coupe (G15, F92) 840 i xDrive coupe 333KM, 245kW, benzyna (2020.11 - obecnie) DYS
Układ Kierowniczy ERA BENELUX Bmw 8 coupe (G15, F92) 840 i xDrive coupe 333KM, 245kW, benzyna (2020.11 - obecnie) ERA BENELUX
Układ Kierowniczy ERT Bmw 8 coupe (G15, F92) 840 i xDrive coupe 333KM, 245kW, benzyna (2020.11 - obecnie) ERT
Układ Kierowniczy FAG Bmw 8 coupe (G15, F92) 840 i xDrive coupe 333KM, 245kW, benzyna (2020.11 - obecnie) FAG
Układ Kierowniczy FAI AUTOPARTS Bmw 8 coupe (G15, F92) 840 i xDrive coupe 333KM, 245kW, benzyna (2020.11 - obecnie) FAI AUTOPARTS
Układ Kierowniczy FEBI BILSTEIN Bmw 8 coupe (G15, F92) 840 i xDrive coupe 333KM, 245kW, benzyna (2020.11 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Układ Kierowniczy FRAP Bmw 8 coupe (G15, F92) 840 i xDrive coupe 333KM, 245kW, benzyna (2020.11 - obecnie) FRAP
Układ Kierowniczy HERTH+BUSS ELPARTS Bmw 8 coupe (G15, F92) 840 i xDrive coupe 333KM, 245kW, benzyna (2020.11 - obecnie) HERTH+BUSS ELPARTS
Układ Kierowniczy KAWE Bmw 8 coupe (G15, F92) 840 i xDrive coupe 333KM, 245kW, benzyna (2020.11 - obecnie) KAWE
Układ Kierowniczy METZGER Bmw 8 coupe (G15, F92) 840 i xDrive coupe 333KM, 245kW, benzyna (2020.11 - obecnie) METZGER
Układ Kierowniczy MEYLE Bmw 8 coupe (G15, F92) 840 i xDrive coupe 333KM, 245kW, benzyna (2020.11 - obecnie) MEYLE
Układ Kierowniczy MOOG Bmw 8 coupe (G15, F92) 840 i xDrive coupe 333KM, 245kW, benzyna (2020.11 - obecnie) MOOG
Układ Kierowniczy NK Bmw 8 coupe (G15, F92) 840 i xDrive coupe 333KM, 245kW, benzyna (2020.11 - obecnie) NK
Układ Kierowniczy OCAP Bmw 8 coupe (G15, F92) 840 i xDrive coupe 333KM, 245kW, benzyna (2020.11 - obecnie) OCAP
Układ Kierowniczy OPTIMAL Bmw 8 coupe (G15, F92) 840 i xDrive coupe 333KM, 245kW, benzyna (2020.11 - obecnie) OPTIMAL
Układ Kierowniczy QUINTON HAZELL Bmw 8 coupe (G15, F92) 840 i xDrive coupe 333KM, 245kW, benzyna (2020.11 - obecnie) QUINTON HAZELL
Układ Kierowniczy RTS Bmw 8 coupe (G15, F92) 840 i xDrive coupe 333KM, 245kW, benzyna (2020.11 - obecnie) RTS
Układ Kierowniczy SIDEM Bmw 8 coupe (G15, F92) 840 i xDrive coupe 333KM, 245kW, benzyna (2020.11 - obecnie) SIDEM
Układ Kierowniczy SWAG Bmw 8 coupe (G15, F92) 840 i xDrive coupe 333KM, 245kW, benzyna (2020.11 - obecnie) SWAG
Układ Kierowniczy TRISCAN Bmw 8 coupe (G15, F92) 840 i xDrive coupe 333KM, 245kW, benzyna (2020.11 - obecnie) TRISCAN
Układ Kierowniczy TRW Bmw 8 coupe (G15, F92) 840 i xDrive coupe 333KM, 245kW, benzyna (2020.11 - obecnie) TRW
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:BORG & BECK

4 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
BORG & BECK
0 (0)
Kod produktu:
BTR6076
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BORG & BECK
Kod:
BTR6076
Długość [mm]:  199,5
Rozmiar gwintu 1:  M14x1.5
Rozmiar gwintu 2:  M14x1.5
Parzyste numery artykułów:  BTR6077
Do 100 dni na zwrot
BORG & BECK
0 (0)
Kod produktu:
BSG4000
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BORG & BECK
Kod:
BSG4000
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z uchwytami
Średnica wewnętrzna 1 [mm]:  10
Materiał:  Guma
Średnica wewnętrzna 2 [mm]:  29
Do 100 dni na zwrot
BORG & BECK
0 (0)
Kod produktu:
BTR6075
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BORG & BECK
Kod:
BTR6075
Długość [mm]:  228
Rozmiar gwintu 1:  M16x1.5
Rozmiar gwintu 2:  M14x1.5
Długość przegub aksialny [mm]:  228
Do 100 dni na zwrot
BORG & BECK
0 (0)
Kod produktu:
BTR6077
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BORG & BECK
Kod:
BTR6077
Długość [mm]:  199,5
Rozmiar gwintu 1:  M14x1.5
Rozmiar gwintu 2:  M14x1.5
Parzyste numery artykułów:  BTR6076
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Układ Kierowniczy

Wibracje kierownicy. Co zrobić, gdy kierownica drży lub wibruje?

Wibracje w samochodzie, cz. I. Skąd się biorą drgania na kierownicy?

W Waszym aucie pojawiły się jakieś niezidentyfikowane drgania? Rozchodzą się po nadwoziu, wyczuwalne są na pedale hamulca, ale przede wszystkim kumulują się na kierownicy? Przyczyn takich drgań może być więcej niż kilka, a ich wykrycie potrafi być nie lada wyzwaniem. Dlatego od razu przygotujcie sobie szkło powiększające i śmieszną czapeczkę Sherlocka Holmesa, bo czeka Was poważne dochodzenie.

czytaj więcej >
Geometria kół – jak sprawdzić i ustawić?

Geometria kół – jak sprawdzić i ustawić?

Podwozie charakteryzuje się kilkoma parametrami, które nazywane są wspólnie geometrią podwozia. Po co stosować konkretne ustawienia, jak sprawdzić prawidłową geometrię kół i co zrobić regulacja nie jest prawidłowa?

czytaj więcej >
Luz na końcówce drążka kierowniczego - objawy, wymiana

Jak rozpoznać luz na końcówce drążka kierowniczego i samodzielnie przeprowadzić jego wymianę bez ściągacza?

Końcówki drążków kierowniczych, łączące drążek kierowniczy ze zwrotnicą, pełnią w całym układzie podwójną rolę – sterują kołami i regulują ich zbieżność. Zwykle to właśnie one są najmniej trwałymi elementami układu kierowniczego, ale – na szczęście – jednocześnie są elementami najtańszymi. Ich wymianę możemy równie dobrze pozostawić mechanikom, jak i spróbować zrobić wszystko samodzielnie.

czytaj więcej >
Dwa sposoby na wymianę płynu do układu wspomagania kierownicy

Dwa sposoby na wymianę płynu do układu wspomagania kierownicy

Płyn stosowany w układzie wspomagania kierownicy jest chyba najbardziej zapomnianym i najczęściej ignorowanym przez kierowców płynem samochodowym. Tymczasem przegapienie momentu, w którym powinniśmy go wymienić, może mieć dla nas bardzo kosztowne konsekwencje. Warto więc pamiętać o interwałach wymiany płynu w układzie wspomagania, a samą wymianę możemy przeprowadzić samodzielnie – bez pomocy mechanika. To naprawdę nic trudnego.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze