Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "3"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Układ Kierowniczy BORG & BECK do Bmw 8 (E31) 850 i, Ci coupe 300KM, 220kW, benzyna (1990.01 - 1994.08)

Układ Kierowniczy JP GROUP Bmw 8 (E31) 850 i, Ci coupe 300KM, 220kW, benzyna (1990.01 - 1994.08) JP GROUP
Układ Kierowniczy LEMFÖRDER Bmw 8 (E31) 850 i, Ci coupe 300KM, 220kW, benzyna (1990.01 - 1994.08) LEMFÖRDER
Układ Kierowniczy DENCKERMANN Bmw 8 (E31) 850 i, Ci coupe 300KM, 220kW, benzyna (1990.01 - 1994.08) DENCKERMANN
Układ Kierowniczy FAG Bmw 8 (E31) 850 i, Ci coupe 300KM, 220kW, benzyna (1990.01 - 1994.08) FAG
Układ Kierowniczy LIQUI MOLY Bmw 8 (E31) 850 i, Ci coupe 300KM, 220kW, benzyna (1990.01 - 1994.08) LIQUI MOLY
Układ Kierowniczy MAXGEAR Bmw 8 (E31) 850 i, Ci coupe 300KM, 220kW, benzyna (1990.01 - 1994.08) MAXGEAR
Układ Kierowniczy OPTIMAL Bmw 8 (E31) 850 i, Ci coupe 300KM, 220kW, benzyna (1990.01 - 1994.08) OPTIMAL
Układ Kierowniczy TRW Bmw 8 (E31) 850 i, Ci coupe 300KM, 220kW, benzyna (1990.01 - 1994.08) TRW
Układ Kierowniczy A.B.S. Bmw 8 (E31) 850 i, Ci coupe 300KM, 220kW, benzyna (1990.01 - 1994.08) A.B.S.
Układ Kierowniczy AKRON-MALÒ Bmw 8 (E31) 850 i, Ci coupe 300KM, 220kW, benzyna (1990.01 - 1994.08) AKRON-MALÒ
Układ Kierowniczy AUTLOG Bmw 8 (E31) 850 i, Ci coupe 300KM, 220kW, benzyna (1990.01 - 1994.08) AUTLOG
Układ Kierowniczy BENDIX Bmw 8 (E31) 850 i, Ci coupe 300KM, 220kW, benzyna (1990.01 - 1994.08) BENDIX
Układ Kierowniczy BG AUTOMOTIVE LTD. Bmw 8 (E31) 850 i, Ci coupe 300KM, 220kW, benzyna (1990.01 - 1994.08) BG AUTOMOTIVE LTD.
Układ Kierowniczy BIRTH Bmw 8 (E31) 850 i, Ci coupe 300KM, 220kW, benzyna (1990.01 - 1994.08) BIRTH
Układ Kierowniczy BOGE Bmw 8 (E31) 850 i, Ci coupe 300KM, 220kW, benzyna (1990.01 - 1994.08) BOGE
Układ Kierowniczy BORG & BECK Bmw 8 (E31) 850 i, Ci coupe 300KM, 220kW, benzyna (1990.01 - 1994.08) BORG & BECK
Układ Kierowniczy BOSCH Bmw 8 (E31) 850 i, Ci coupe 300KM, 220kW, benzyna (1990.01 - 1994.08) BOSCH
Układ Kierowniczy CASTROL Bmw 8 (E31) 850 i, Ci coupe 300KM, 220kW, benzyna (1990.01 - 1994.08) CASTROL
Układ Kierowniczy CORTECO Bmw 8 (E31) 850 i, Ci coupe 300KM, 220kW, benzyna (1990.01 - 1994.08) CORTECO
Układ Kierowniczy DELPHI Bmw 8 (E31) 850 i, Ci coupe 300KM, 220kW, benzyna (1990.01 - 1994.08) DELPHI
Układ Kierowniczy DJ PARTS Bmw 8 (E31) 850 i, Ci coupe 300KM, 220kW, benzyna (1990.01 - 1994.08) DJ PARTS
Układ Kierowniczy DRI Bmw 8 (E31) 850 i, Ci coupe 300KM, 220kW, benzyna (1990.01 - 1994.08) DRI
Układ Kierowniczy DRIVE + Bmw 8 (E31) 850 i, Ci coupe 300KM, 220kW, benzyna (1990.01 - 1994.08) DRIVE +
Układ Kierowniczy DYS Bmw 8 (E31) 850 i, Ci coupe 300KM, 220kW, benzyna (1990.01 - 1994.08) DYS
Układ Kierowniczy ELSTOCK Bmw 8 (E31) 850 i, Ci coupe 300KM, 220kW, benzyna (1990.01 - 1994.08) ELSTOCK
Układ Kierowniczy ERA BENELUX Bmw 8 (E31) 850 i, Ci coupe 300KM, 220kW, benzyna (1990.01 - 1994.08) ERA BENELUX
Układ Kierowniczy ESEN SKV Bmw 8 (E31) 850 i, Ci coupe 300KM, 220kW, benzyna (1990.01 - 1994.08) ESEN SKV
Układ Kierowniczy EUROL Bmw 8 (E31) 850 i, Ci coupe 300KM, 220kW, benzyna (1990.01 - 1994.08) EUROL
Układ Kierowniczy FAI AUTOPARTS Bmw 8 (E31) 850 i, Ci coupe 300KM, 220kW, benzyna (1990.01 - 1994.08) FAI AUTOPARTS
Układ Kierowniczy FEBI BILSTEIN Bmw 8 (E31) 850 i, Ci coupe 300KM, 220kW, benzyna (1990.01 - 1994.08) FEBI BILSTEIN
Układ Kierowniczy FLENNOR Bmw 8 (E31) 850 i, Ci coupe 300KM, 220kW, benzyna (1990.01 - 1994.08) FLENNOR
Układ Kierowniczy FORTUNE LINE Bmw 8 (E31) 850 i, Ci coupe 300KM, 220kW, benzyna (1990.01 - 1994.08) FORTUNE LINE
Układ Kierowniczy FRAP Bmw 8 (E31) 850 i, Ci coupe 300KM, 220kW, benzyna (1990.01 - 1994.08) FRAP
Układ Kierowniczy GENERAL RICAMBI Bmw 8 (E31) 850 i, Ci coupe 300KM, 220kW, benzyna (1990.01 - 1994.08) GENERAL RICAMBI
Układ Kierowniczy GSP Bmw 8 (E31) 850 i, Ci coupe 300KM, 220kW, benzyna (1990.01 - 1994.08) GSP
Układ Kierowniczy HART Bmw 8 (E31) 850 i, Ci coupe 300KM, 220kW, benzyna (1990.01 - 1994.08) HART
Układ Kierowniczy IPARTS Bmw 8 (E31) 850 i, Ci coupe 300KM, 220kW, benzyna (1990.01 - 1994.08) IPARTS
Układ Kierowniczy IPD Bmw 8 (E31) 850 i, Ci coupe 300KM, 220kW, benzyna (1990.01 - 1994.08) IPD
Układ Kierowniczy KAMOKA Bmw 8 (E31) 850 i, Ci coupe 300KM, 220kW, benzyna (1990.01 - 1994.08) KAMOKA
Układ Kierowniczy KAWE Bmw 8 (E31) 850 i, Ci coupe 300KM, 220kW, benzyna (1990.01 - 1994.08) KAWE
Układ Kierowniczy KRAFT AUTOMOTIVE Bmw 8 (E31) 850 i, Ci coupe 300KM, 220kW, benzyna (1990.01 - 1994.08) KRAFT AUTOMOTIVE
Układ Kierowniczy LAUBER Bmw 8 (E31) 850 i, Ci coupe 300KM, 220kW, benzyna (1990.01 - 1994.08) LAUBER
Układ Kierowniczy LENCO Bmw 8 (E31) 850 i, Ci coupe 300KM, 220kW, benzyna (1990.01 - 1994.08) LENCO
Układ Kierowniczy LIZARTE Bmw 8 (E31) 850 i, Ci coupe 300KM, 220kW, benzyna (1990.01 - 1994.08) LIZARTE
Układ Kierowniczy MAPCO Bmw 8 (E31) 850 i, Ci coupe 300KM, 220kW, benzyna (1990.01 - 1994.08) MAPCO
Układ Kierowniczy MASTER-SPORT Bmw 8 (E31) 850 i, Ci coupe 300KM, 220kW, benzyna (1990.01 - 1994.08) MASTER-SPORT
Układ Kierowniczy METALCAUCHO Bmw 8 (E31) 850 i, Ci coupe 300KM, 220kW, benzyna (1990.01 - 1994.08) METALCAUCHO
Układ Kierowniczy METZGER Bmw 8 (E31) 850 i, Ci coupe 300KM, 220kW, benzyna (1990.01 - 1994.08) METZGER
Układ Kierowniczy MEYLE Bmw 8 (E31) 850 i, Ci coupe 300KM, 220kW, benzyna (1990.01 - 1994.08) MEYLE
Układ Kierowniczy MONROE Bmw 8 (E31) 850 i, Ci coupe 300KM, 220kW, benzyna (1990.01 - 1994.08) MONROE
Układ Kierowniczy MOOG Bmw 8 (E31) 850 i, Ci coupe 300KM, 220kW, benzyna (1990.01 - 1994.08) MOOG
Układ Kierowniczy MOTUL Bmw 8 (E31) 850 i, Ci coupe 300KM, 220kW, benzyna (1990.01 - 1994.08) MOTUL
Układ Kierowniczy NK Bmw 8 (E31) 850 i, Ci coupe 300KM, 220kW, benzyna (1990.01 - 1994.08) NK
Układ Kierowniczy OCAP Bmw 8 (E31) 850 i, Ci coupe 300KM, 220kW, benzyna (1990.01 - 1994.08) OCAP
Układ Kierowniczy ORIGINAL IMPERIUM Bmw 8 (E31) 850 i, Ci coupe 300KM, 220kW, benzyna (1990.01 - 1994.08) ORIGINAL IMPERIUM
Układ Kierowniczy QUARO Bmw 8 (E31) 850 i, Ci coupe 300KM, 220kW, benzyna (1990.01 - 1994.08) QUARO
Układ Kierowniczy QUINTON HAZELL Bmw 8 (E31) 850 i, Ci coupe 300KM, 220kW, benzyna (1990.01 - 1994.08) QUINTON HAZELL
Układ Kierowniczy RTS Bmw 8 (E31) 850 i, Ci coupe 300KM, 220kW, benzyna (1990.01 - 1994.08) RTS
Układ Kierowniczy SBS Bmw 8 (E31) 850 i, Ci coupe 300KM, 220kW, benzyna (1990.01 - 1994.08) SBS
Układ Kierowniczy SIDEM Bmw 8 (E31) 850 i, Ci coupe 300KM, 220kW, benzyna (1990.01 - 1994.08) SIDEM
Układ Kierowniczy SKF Bmw 8 (E31) 850 i, Ci coupe 300KM, 220kW, benzyna (1990.01 - 1994.08) SKF
Układ Kierowniczy SPIDAN Bmw 8 (E31) 850 i, Ci coupe 300KM, 220kW, benzyna (1990.01 - 1994.08) SPIDAN
Układ Kierowniczy SWAG Bmw 8 (E31) 850 i, Ci coupe 300KM, 220kW, benzyna (1990.01 - 1994.08) SWAG
Układ Kierowniczy TMI Bmw 8 (E31) 850 i, Ci coupe 300KM, 220kW, benzyna (1990.01 - 1994.08) TMI
Układ Kierowniczy TRISCAN Bmw 8 (E31) 850 i, Ci coupe 300KM, 220kW, benzyna (1990.01 - 1994.08) TRISCAN
Układ Kierowniczy TRUCKTEC AUTOMOTIVE Bmw 8 (E31) 850 i, Ci coupe 300KM, 220kW, benzyna (1990.01 - 1994.08) TRUCKTEC AUTOMOTIVE
Układ Kierowniczy URW Bmw 8 (E31) 850 i, Ci coupe 300KM, 220kW, benzyna (1990.01 - 1994.08) URW
Układ Kierowniczy VAICO Bmw 8 (E31) 850 i, Ci coupe 300KM, 220kW, benzyna (1990.01 - 1994.08) VAICO
Układ Kierowniczy VEMA Bmw 8 (E31) 850 i, Ci coupe 300KM, 220kW, benzyna (1990.01 - 1994.08) VEMA
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:BORG & BECK

5 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
BORG & BECK
0 (0)
Kod produktu:
BTR4161
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BORG & BECK
Kod:
BTR4161
Jednostka:
szt
Rodzaj gwintu:  Z bieżnikiem prawostronnym
Rodzaj gwintu:  Z gwintem zewnętrznym
Rozmiar gwintu 1:  M14x1.5
Do 100 dni na zwrot
40,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
BORG & BECK
0 (0)
Kod produktu:
BTR4162
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BORG & BECK
Kod:
BTR4162
Jednostka:
szt
Rodzaj gwintu:  Z bieżnikiem lewostronnym
Rodzaj gwintu:  Z gwintem zewnętrznym
Rozmiar gwintu 1:  M14x1.5
Do 100 dni na zwrot
40,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
BORG & BECK
0 (0)
Kod produktu:
BDL6082
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BORG & BECK
Kod:
BDL6082
Jednostka:
szt
Do 100 dni na zwrot
105,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
BORG & BECK
0 (0)
Kod produktu:
BDL6816
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BORG & BECK
Kod:
BDL6816
Jednostka:
szt
Do 100 dni na zwrot
219,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
BORG & BECK
0 (0)
Kod produktu:
BSG4000
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BORG & BECK
Kod:
BSG4000
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z uchwytami
Średnica wewnętrzna 1 [mm]:  10
Materiał:  Guma
Średnica wewnętrzna 2 [mm]:  29
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Układ Kierowniczy

Wibracje kierownicy. Co zrobić, gdy kierownica drży lub wibruje?

Wibracje w samochodzie, cz. I. Skąd się biorą drgania na kierownicy?

W Waszym aucie pojawiły się jakieś niezidentyfikowane drgania? Rozchodzą się po nadwoziu, wyczuwalne są na pedale hamulca, ale przede wszystkim kumulują się na kierownicy? Przyczyn takich drgań może być więcej niż kilka, a ich wykrycie potrafi być nie lada wyzwaniem. Dlatego od razu przygotujcie sobie szkło powiększające i śmieszną czapeczkę Sherlocka Holmesa, bo czeka Was poważne dochodzenie.

czytaj więcej >
Dwa sposoby na wymianę płynu do układu wspomagania kierownicy

Dwa sposoby na wymianę płynu do układu wspomagania kierownicy

Płyn stosowany w układzie wspomagania kierownicy jest chyba najbardziej zapomnianym i najczęściej ignorowanym przez kierowców płynem samochodowym. Tymczasem przegapienie momentu, w którym powinniśmy go wymienić, może mieć dla nas bardzo kosztowne konsekwencje. Warto więc pamiętać o interwałach wymiany płynu w układzie wspomagania, a samą wymianę możemy przeprowadzić samodzielnie – bez pomocy mechanika. To naprawdę nic trudnego.

czytaj więcej >
Geometria kół – jak sprawdzić i ustawić?

Geometria kół – jak sprawdzić i ustawić?

Podwozie charakteryzuje się kilkoma parametrami, które nazywane są wspólnie geometrią podwozia. Po co stosować konkretne ustawienia, jak sprawdzić prawidłową geometrię kół i co zrobić regulacja nie jest prawidłowa?

czytaj więcej >
Luz na końcówce drążka kierowniczego - objawy, wymiana

Jak rozpoznać luz na końcówce drążka kierowniczego i samodzielnie przeprowadzić jego wymianę bez ściągacza?

Końcówki drążków kierowniczych, łączące drążek kierowniczy ze zwrotnicą, pełnią w całym układzie podwójną rolę – sterują kołami i regulują ich zbieżność. Zwykle to właśnie one są najmniej trwałymi elementami układu kierowniczego, ale – na szczęście – jednocześnie są elementami najtańszymi. Ich wymianę możemy równie dobrze pozostawić mechanikom, jak i spróbować zrobić wszystko samodzielnie.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze