Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "5"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Układ Kierowniczy FRAP do Citroën ZX Break (N2) 1.5 D Kombi 57KM, 42kW, olej napędowy (1996.06 - 1998.02)

Układ Kierowniczy TRW Citroën ZX Break (N2) 1.5 D Kombi 57KM, 42kW, olej napędowy (1996.06 - 1998.02) TRW
Układ Kierowniczy SKF Citroën ZX Break (N2) 1.5 D Kombi 57KM, 42kW, olej napędowy (1996.06 - 1998.02) SKF
Układ Kierowniczy FEBI BILSTEIN Citroën ZX Break (N2) 1.5 D Kombi 57KM, 42kW, olej napędowy (1996.06 - 1998.02) FEBI BILSTEIN
Układ Kierowniczy LEMFÖRDER Citroën ZX Break (N2) 1.5 D Kombi 57KM, 42kW, olej napędowy (1996.06 - 1998.02) LEMFÖRDER
Układ Kierowniczy CORTECO Citroën ZX Break (N2) 1.5 D Kombi 57KM, 42kW, olej napędowy (1996.06 - 1998.02) CORTECO
Układ Kierowniczy IPARTS Citroën ZX Break (N2) 1.5 D Kombi 57KM, 42kW, olej napędowy (1996.06 - 1998.02) IPARTS
Układ Kierowniczy MOOG Citroën ZX Break (N2) 1.5 D Kombi 57KM, 42kW, olej napędowy (1996.06 - 1998.02) MOOG
Układ Kierowniczy SWAG Citroën ZX Break (N2) 1.5 D Kombi 57KM, 42kW, olej napędowy (1996.06 - 1998.02) SWAG
Układ Kierowniczy FAG Citroën ZX Break (N2) 1.5 D Kombi 57KM, 42kW, olej napędowy (1996.06 - 1998.02) FAG
Układ Kierowniczy KAMOKA Citroën ZX Break (N2) 1.5 D Kombi 57KM, 42kW, olej napędowy (1996.06 - 1998.02) KAMOKA
Układ Kierowniczy MAXGEAR Citroën ZX Break (N2) 1.5 D Kombi 57KM, 42kW, olej napędowy (1996.06 - 1998.02) MAXGEAR
Układ Kierowniczy SASIC Citroën ZX Break (N2) 1.5 D Kombi 57KM, 42kW, olej napędowy (1996.06 - 1998.02) SASIC
Układ Kierowniczy A.B.S. Citroën ZX Break (N2) 1.5 D Kombi 57KM, 42kW, olej napędowy (1996.06 - 1998.02) A.B.S.
Układ Kierowniczy AISIN Citroën ZX Break (N2) 1.5 D Kombi 57KM, 42kW, olej napędowy (1996.06 - 1998.02) AISIN
Układ Kierowniczy BORG & BECK Citroën ZX Break (N2) 1.5 D Kombi 57KM, 42kW, olej napędowy (1996.06 - 1998.02) BORG & BECK
Układ Kierowniczy DRI Citroën ZX Break (N2) 1.5 D Kombi 57KM, 42kW, olej napędowy (1996.06 - 1998.02) DRI
Układ Kierowniczy DYS Citroën ZX Break (N2) 1.5 D Kombi 57KM, 42kW, olej napędowy (1996.06 - 1998.02) DYS
Układ Kierowniczy ELSTOCK Citroën ZX Break (N2) 1.5 D Kombi 57KM, 42kW, olej napędowy (1996.06 - 1998.02) ELSTOCK
Układ Kierowniczy ERA BENELUX Citroën ZX Break (N2) 1.5 D Kombi 57KM, 42kW, olej napędowy (1996.06 - 1998.02) ERA BENELUX
Układ Kierowniczy EUROL Citroën ZX Break (N2) 1.5 D Kombi 57KM, 42kW, olej napędowy (1996.06 - 1998.02) EUROL
Układ Kierowniczy FAI AUTOPARTS Citroën ZX Break (N2) 1.5 D Kombi 57KM, 42kW, olej napędowy (1996.06 - 1998.02) FAI AUTOPARTS
Układ Kierowniczy FAST Citroën ZX Break (N2) 1.5 D Kombi 57KM, 42kW, olej napędowy (1996.06 - 1998.02) FAST
Układ Kierowniczy FEBEST Citroën ZX Break (N2) 1.5 D Kombi 57KM, 42kW, olej napędowy (1996.06 - 1998.02) FEBEST
Układ Kierowniczy FORTUNE LINE Citroën ZX Break (N2) 1.5 D Kombi 57KM, 42kW, olej napędowy (1996.06 - 1998.02) FORTUNE LINE
Układ Kierowniczy FRAP Citroën ZX Break (N2) 1.5 D Kombi 57KM, 42kW, olej napędowy (1996.06 - 1998.02) FRAP
Układ Kierowniczy GSP Citroën ZX Break (N2) 1.5 D Kombi 57KM, 42kW, olej napędowy (1996.06 - 1998.02) GSP
Układ Kierowniczy HART Citroën ZX Break (N2) 1.5 D Kombi 57KM, 42kW, olej napędowy (1996.06 - 1998.02) HART
Układ Kierowniczy HERTH+BUSS JAKOPARTS Citroën ZX Break (N2) 1.5 D Kombi 57KM, 42kW, olej napędowy (1996.06 - 1998.02) HERTH+BUSS JAKOPARTS
Układ Kierowniczy JP GROUP Citroën ZX Break (N2) 1.5 D Kombi 57KM, 42kW, olej napędowy (1996.06 - 1998.02) JP GROUP
Układ Kierowniczy JPN Citroën ZX Break (N2) 1.5 D Kombi 57KM, 42kW, olej napędowy (1996.06 - 1998.02) JPN
Układ Kierowniczy KAWE Citroën ZX Break (N2) 1.5 D Kombi 57KM, 42kW, olej napędowy (1996.06 - 1998.02) KAWE
Układ Kierowniczy LAUBER Citroën ZX Break (N2) 1.5 D Kombi 57KM, 42kW, olej napędowy (1996.06 - 1998.02) LAUBER
Układ Kierowniczy MAGNETI MARELLI Citroën ZX Break (N2) 1.5 D Kombi 57KM, 42kW, olej napędowy (1996.06 - 1998.02) MAGNETI MARELLI
Układ Kierowniczy MAPCO Citroën ZX Break (N2) 1.5 D Kombi 57KM, 42kW, olej napędowy (1996.06 - 1998.02) MAPCO
Układ Kierowniczy MASTER-SPORT GERMANY Citroën ZX Break (N2) 1.5 D Kombi 57KM, 42kW, olej napędowy (1996.06 - 1998.02) MASTER-SPORT GERMANY
Układ Kierowniczy MEYLE Citroën ZX Break (N2) 1.5 D Kombi 57KM, 42kW, olej napędowy (1996.06 - 1998.02) MEYLE
Układ Kierowniczy MONROE Citroën ZX Break (N2) 1.5 D Kombi 57KM, 42kW, olej napędowy (1996.06 - 1998.02) MONROE
Układ Kierowniczy NK Citroën ZX Break (N2) 1.5 D Kombi 57KM, 42kW, olej napędowy (1996.06 - 1998.02) NK
Układ Kierowniczy NTY Citroën ZX Break (N2) 1.5 D Kombi 57KM, 42kW, olej napędowy (1996.06 - 1998.02) NTY
Układ Kierowniczy OCAP Citroën ZX Break (N2) 1.5 D Kombi 57KM, 42kW, olej napędowy (1996.06 - 1998.02) OCAP
Układ Kierowniczy OEM Citroën ZX Break (N2) 1.5 D Kombi 57KM, 42kW, olej napędowy (1996.06 - 1998.02) OEM
Układ Kierowniczy PASCAL Citroën ZX Break (N2) 1.5 D Kombi 57KM, 42kW, olej napędowy (1996.06 - 1998.02) PASCAL
Układ Kierowniczy QUARO Citroën ZX Break (N2) 1.5 D Kombi 57KM, 42kW, olej napędowy (1996.06 - 1998.02) QUARO
Układ Kierowniczy SBS Citroën ZX Break (N2) 1.5 D Kombi 57KM, 42kW, olej napędowy (1996.06 - 1998.02) SBS
Układ Kierowniczy SIDEM Citroën ZX Break (N2) 1.5 D Kombi 57KM, 42kW, olej napędowy (1996.06 - 1998.02) SIDEM
Układ Kierowniczy SPIDAN Citroën ZX Break (N2) 1.5 D Kombi 57KM, 42kW, olej napędowy (1996.06 - 1998.02) SPIDAN
Układ Kierowniczy TMI Citroën ZX Break (N2) 1.5 D Kombi 57KM, 42kW, olej napędowy (1996.06 - 1998.02) TMI
Układ Kierowniczy TOPRAN Citroën ZX Break (N2) 1.5 D Kombi 57KM, 42kW, olej napędowy (1996.06 - 1998.02) TOPRAN
Układ Kierowniczy TRISCAN Citroën ZX Break (N2) 1.5 D Kombi 57KM, 42kW, olej napędowy (1996.06 - 1998.02) TRISCAN
Układ Kierowniczy VAICO Citroën ZX Break (N2) 1.5 D Kombi 57KM, 42kW, olej napędowy (1996.06 - 1998.02) VAICO
Układ Kierowniczy VEMA Citroën ZX Break (N2) 1.5 D Kombi 57KM, 42kW, olej napędowy (1996.06 - 1998.02) VEMA
Producent:FRAP

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
FRAP
0 (0 ocen)
Kod produktu:
F762
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FRAP
Kod:
F762
Jednostka:
szt
Długość [mm]:  94
Wymiar gwintu:  M10x1.25
Gwint zewn. [mm]:  M14x1,5
Rodzaj gwintu:  Z bieżnikiem prawostronnym
Ciężar [kg]:  0,339
Do 100 dni na zwrot
30,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
FRAP
0 (0 ocen)
Kod produktu:
F1655
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FRAP
Kod:
F1655
Jednostka:
szt
Lokalizacja w aucie:  Oś przednia po obydwu stronach
Lokalizacja w aucie:  Wewnątrz
Długość całkowita [mm]:  355
Rozmiar gwintu 1:  M14x1,5
Rozmiar gwintu 2:  M12x1,0
Ciężar [kg]:  0,57
Do 100 dni na zwrot
37,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Układ Kierowniczy

Dwa sposoby na wymianę płynu do układu wspomagania kierownicy

Dwa sposoby na wymianę płynu do układu wspomagania kierownicy

Płyn stosowany w układzie wspomagania kierownicy jest chyba najbardziej zapomnianym i najczęściej ignorowanym przez kierowców płynem samochodowym. Tymczasem przegapienie momentu, w którym powinniśmy go wymienić, może mieć dla nas bardzo kosztowne konsekwencje. Warto więc pamiętać o interwałach wymiany płynu w układzie wspomagania, a samą wymianę możemy przeprowadzić samodzielnie – bez pomocy mechanika. To naprawdę nic trudnego.

czytaj więcej >
Geometria kół – jak sprawdzić i ustawić?

Geometria kół – jak sprawdzić i ustawić?

Podwozie charakteryzuje się kilkoma parametrami, które nazywane są wspólnie geometrią podwozia. Po co stosować konkretne ustawienia, jak sprawdzić prawidłową geometrię kół i co zrobić regulacja nie jest prawidłowa?

czytaj więcej >
Luz na końcówce drążka kierowniczego - objawy, wymiana

Jak rozpoznać luz na końcówce drążka kierowniczego i samodzielnie przeprowadzić jego wymianę bez ściągacza?

Końcówki drążków kierowniczych, łączące drążek kierowniczy ze zwrotnicą, pełnią w całym układzie podwójną rolę – sterują kołami i regulują ich zbieżność. Zwykle to właśnie one są najmniej trwałymi elementami układu kierowniczego, ale – na szczęście – jednocześnie są elementami najtańszymi. Ich wymianę możemy równie dobrze pozostawić mechanikom, jak i spróbować zrobić wszystko samodzielnie.

czytaj więcej >
System kontroli trakcji – ASR

System kontroli trakcji – ASR

ASR to układ antypoślizgowy zaliczany do grupy systemów Advanced Vehicle Control Systems. Jego najważniejszym zadaniem jest niedopuszczenie do nadmiernego poślizgu kół pojazdu podczas przyspieszania. Pośrednio system wpływa także na polepszenie właściwości trakcyjnych samochodu podczas pokonywania zakrętów.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze