Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Układ Kierowniczy TRW do Fiat COUPE (175_) 2.0 16V Turbo coupe 190KM, 140kW, benzyna (1993.11 - 1996.08)

Układ Kierowniczy FEBI BILSTEIN Fiat COUPE (175_) 2.0 16V Turbo coupe 190KM, 140kW, benzyna (1993.11 - 1996.08) FEBI BILSTEIN
Układ Kierowniczy ELRING Fiat COUPE (175_) 2.0 16V Turbo coupe 190KM, 140kW, benzyna (1993.11 - 1996.08) ELRING
Układ Kierowniczy JP GROUP Fiat COUPE (175_) 2.0 16V Turbo coupe 190KM, 140kW, benzyna (1993.11 - 1996.08) JP GROUP
Układ Kierowniczy SWAG Fiat COUPE (175_) 2.0 16V Turbo coupe 190KM, 140kW, benzyna (1993.11 - 1996.08) SWAG
Układ Kierowniczy A.B.S. Fiat COUPE (175_) 2.0 16V Turbo coupe 190KM, 140kW, benzyna (1993.11 - 1996.08) A.B.S.
Układ Kierowniczy AKRON-MALÒ Fiat COUPE (175_) 2.0 16V Turbo coupe 190KM, 140kW, benzyna (1993.11 - 1996.08) AKRON-MALÒ
Układ Kierowniczy AUTOFREN SEINSA Fiat COUPE (175_) 2.0 16V Turbo coupe 190KM, 140kW, benzyna (1993.11 - 1996.08) AUTOFREN SEINSA
Układ Kierowniczy BENDIX Fiat COUPE (175_) 2.0 16V Turbo coupe 190KM, 140kW, benzyna (1993.11 - 1996.08) BENDIX
Układ Kierowniczy BG AUTOMOTIVE LTD. Fiat COUPE (175_) 2.0 16V Turbo coupe 190KM, 140kW, benzyna (1993.11 - 1996.08) BG AUTOMOTIVE LTD.
Układ Kierowniczy BIRTH Fiat COUPE (175_) 2.0 16V Turbo coupe 190KM, 140kW, benzyna (1993.11 - 1996.08) BIRTH
Układ Kierowniczy BORG & BECK Fiat COUPE (175_) 2.0 16V Turbo coupe 190KM, 140kW, benzyna (1993.11 - 1996.08) BORG & BECK
Układ Kierowniczy BOSCH Fiat COUPE (175_) 2.0 16V Turbo coupe 190KM, 140kW, benzyna (1993.11 - 1996.08) BOSCH
Układ Kierowniczy CASTROL Fiat COUPE (175_) 2.0 16V Turbo coupe 190KM, 140kW, benzyna (1993.11 - 1996.08) CASTROL
Układ Kierowniczy CEVAM Fiat COUPE (175_) 2.0 16V Turbo coupe 190KM, 140kW, benzyna (1993.11 - 1996.08) CEVAM
Układ Kierowniczy CORTECO Fiat COUPE (175_) 2.0 16V Turbo coupe 190KM, 140kW, benzyna (1993.11 - 1996.08) CORTECO
Układ Kierowniczy DAYCO Fiat COUPE (175_) 2.0 16V Turbo coupe 190KM, 140kW, benzyna (1993.11 - 1996.08) DAYCO
Układ Kierowniczy DELPHI Fiat COUPE (175_) 2.0 16V Turbo coupe 190KM, 140kW, benzyna (1993.11 - 1996.08) DELPHI
Układ Kierowniczy DRI Fiat COUPE (175_) 2.0 16V Turbo coupe 190KM, 140kW, benzyna (1993.11 - 1996.08) DRI
Układ Kierowniczy DRIVE + Fiat COUPE (175_) 2.0 16V Turbo coupe 190KM, 140kW, benzyna (1993.11 - 1996.08) DRIVE +
Układ Kierowniczy DYS Fiat COUPE (175_) 2.0 16V Turbo coupe 190KM, 140kW, benzyna (1993.11 - 1996.08) DYS
Układ Kierowniczy ELSTOCK Fiat COUPE (175_) 2.0 16V Turbo coupe 190KM, 140kW, benzyna (1993.11 - 1996.08) ELSTOCK
Układ Kierowniczy ERA BENELUX Fiat COUPE (175_) 2.0 16V Turbo coupe 190KM, 140kW, benzyna (1993.11 - 1996.08) ERA BENELUX
Układ Kierowniczy ERT Fiat COUPE (175_) 2.0 16V Turbo coupe 190KM, 140kW, benzyna (1993.11 - 1996.08) ERT
Układ Kierowniczy EUROL Fiat COUPE (175_) 2.0 16V Turbo coupe 190KM, 140kW, benzyna (1993.11 - 1996.08) EUROL
Układ Kierowniczy EUROREPAR Fiat COUPE (175_) 2.0 16V Turbo coupe 190KM, 140kW, benzyna (1993.11 - 1996.08) EUROREPAR
Układ Kierowniczy FAG Fiat COUPE (175_) 2.0 16V Turbo coupe 190KM, 140kW, benzyna (1993.11 - 1996.08) FAG
Układ Kierowniczy FAI AUTOPARTS Fiat COUPE (175_) 2.0 16V Turbo coupe 190KM, 140kW, benzyna (1993.11 - 1996.08) FAI AUTOPARTS
Układ Kierowniczy FAST Fiat COUPE (175_) 2.0 16V Turbo coupe 190KM, 140kW, benzyna (1993.11 - 1996.08) FAST
Układ Kierowniczy FLENNOR Fiat COUPE (175_) 2.0 16V Turbo coupe 190KM, 140kW, benzyna (1993.11 - 1996.08) FLENNOR
Układ Kierowniczy FORTUNE LINE Fiat COUPE (175_) 2.0 16V Turbo coupe 190KM, 140kW, benzyna (1993.11 - 1996.08) FORTUNE LINE
Układ Kierowniczy FRAP Fiat COUPE (175_) 2.0 16V Turbo coupe 190KM, 140kW, benzyna (1993.11 - 1996.08) FRAP
Układ Kierowniczy GENERAL RICAMBI Fiat COUPE (175_) 2.0 16V Turbo coupe 190KM, 140kW, benzyna (1993.11 - 1996.08) GENERAL RICAMBI
Układ Kierowniczy GSP Fiat COUPE (175_) 2.0 16V Turbo coupe 190KM, 140kW, benzyna (1993.11 - 1996.08) GSP
Układ Kierowniczy HART Fiat COUPE (175_) 2.0 16V Turbo coupe 190KM, 140kW, benzyna (1993.11 - 1996.08) HART
Układ Kierowniczy HEPU Fiat COUPE (175_) 2.0 16V Turbo coupe 190KM, 140kW, benzyna (1993.11 - 1996.08) HEPU
Układ Kierowniczy IPARTS Fiat COUPE (175_) 2.0 16V Turbo coupe 190KM, 140kW, benzyna (1993.11 - 1996.08) IPARTS
Układ Kierowniczy IPD Fiat COUPE (175_) 2.0 16V Turbo coupe 190KM, 140kW, benzyna (1993.11 - 1996.08) IPD
Układ Kierowniczy KAMOKA Fiat COUPE (175_) 2.0 16V Turbo coupe 190KM, 140kW, benzyna (1993.11 - 1996.08) KAMOKA
Układ Kierowniczy KAWE Fiat COUPE (175_) 2.0 16V Turbo coupe 190KM, 140kW, benzyna (1993.11 - 1996.08) KAWE
Układ Kierowniczy KRAFT AUTOMOTIVE Fiat COUPE (175_) 2.0 16V Turbo coupe 190KM, 140kW, benzyna (1993.11 - 1996.08) KRAFT AUTOMOTIVE
Układ Kierowniczy LAUBER Fiat COUPE (175_) 2.0 16V Turbo coupe 190KM, 140kW, benzyna (1993.11 - 1996.08) LAUBER
Układ Kierowniczy LEMFÖRDER Fiat COUPE (175_) 2.0 16V Turbo coupe 190KM, 140kW, benzyna (1993.11 - 1996.08) LEMFÖRDER
Układ Kierowniczy LENCO Fiat COUPE (175_) 2.0 16V Turbo coupe 190KM, 140kW, benzyna (1993.11 - 1996.08) LENCO
Układ Kierowniczy LIQUI MOLY Fiat COUPE (175_) 2.0 16V Turbo coupe 190KM, 140kW, benzyna (1993.11 - 1996.08) LIQUI MOLY
Układ Kierowniczy LIZARTE Fiat COUPE (175_) 2.0 16V Turbo coupe 190KM, 140kW, benzyna (1993.11 - 1996.08) LIZARTE
Układ Kierowniczy MAGNETI MARELLI Fiat COUPE (175_) 2.0 16V Turbo coupe 190KM, 140kW, benzyna (1993.11 - 1996.08) MAGNETI MARELLI
Układ Kierowniczy MAPCO Fiat COUPE (175_) 2.0 16V Turbo coupe 190KM, 140kW, benzyna (1993.11 - 1996.08) MAPCO
Układ Kierowniczy MASTER-SPORT Fiat COUPE (175_) 2.0 16V Turbo coupe 190KM, 140kW, benzyna (1993.11 - 1996.08) MASTER-SPORT
Układ Kierowniczy METALCAUCHO Fiat COUPE (175_) 2.0 16V Turbo coupe 190KM, 140kW, benzyna (1993.11 - 1996.08) METALCAUCHO
Układ Kierowniczy METZGER Fiat COUPE (175_) 2.0 16V Turbo coupe 190KM, 140kW, benzyna (1993.11 - 1996.08) METZGER
Układ Kierowniczy MEYLE Fiat COUPE (175_) 2.0 16V Turbo coupe 190KM, 140kW, benzyna (1993.11 - 1996.08) MEYLE
Układ Kierowniczy MONROE Fiat COUPE (175_) 2.0 16V Turbo coupe 190KM, 140kW, benzyna (1993.11 - 1996.08) MONROE
Układ Kierowniczy MOOG Fiat COUPE (175_) 2.0 16V Turbo coupe 190KM, 140kW, benzyna (1993.11 - 1996.08) MOOG
Układ Kierowniczy MOTUL Fiat COUPE (175_) 2.0 16V Turbo coupe 190KM, 140kW, benzyna (1993.11 - 1996.08) MOTUL
Układ Kierowniczy NK Fiat COUPE (175_) 2.0 16V Turbo coupe 190KM, 140kW, benzyna (1993.11 - 1996.08) NK
Układ Kierowniczy NTY Fiat COUPE (175_) 2.0 16V Turbo coupe 190KM, 140kW, benzyna (1993.11 - 1996.08) NTY
Układ Kierowniczy OCAP Fiat COUPE (175_) 2.0 16V Turbo coupe 190KM, 140kW, benzyna (1993.11 - 1996.08) OCAP
Układ Kierowniczy OPTIMAL Fiat COUPE (175_) 2.0 16V Turbo coupe 190KM, 140kW, benzyna (1993.11 - 1996.08) OPTIMAL
Układ Kierowniczy ORIGINAL IMPERIUM Fiat COUPE (175_) 2.0 16V Turbo coupe 190KM, 140kW, benzyna (1993.11 - 1996.08) ORIGINAL IMPERIUM
Układ Kierowniczy PASCAL Fiat COUPE (175_) 2.0 16V Turbo coupe 190KM, 140kW, benzyna (1993.11 - 1996.08) PASCAL
Układ Kierowniczy QUARO Fiat COUPE (175_) 2.0 16V Turbo coupe 190KM, 140kW, benzyna (1993.11 - 1996.08) QUARO
Układ Kierowniczy QUINTON HAZELL Fiat COUPE (175_) 2.0 16V Turbo coupe 190KM, 140kW, benzyna (1993.11 - 1996.08) QUINTON HAZELL
Układ Kierowniczy RTS Fiat COUPE (175_) 2.0 16V Turbo coupe 190KM, 140kW, benzyna (1993.11 - 1996.08) RTS
Układ Kierowniczy SASIC Fiat COUPE (175_) 2.0 16V Turbo coupe 190KM, 140kW, benzyna (1993.11 - 1996.08) SASIC
Układ Kierowniczy SBS Fiat COUPE (175_) 2.0 16V Turbo coupe 190KM, 140kW, benzyna (1993.11 - 1996.08) SBS
Układ Kierowniczy SIDEM Fiat COUPE (175_) 2.0 16V Turbo coupe 190KM, 140kW, benzyna (1993.11 - 1996.08) SIDEM
Układ Kierowniczy SKF Fiat COUPE (175_) 2.0 16V Turbo coupe 190KM, 140kW, benzyna (1993.11 - 1996.08) SKF
Układ Kierowniczy SPIDAN Fiat COUPE (175_) 2.0 16V Turbo coupe 190KM, 140kW, benzyna (1993.11 - 1996.08) SPIDAN
Układ Kierowniczy TMI Fiat COUPE (175_) 2.0 16V Turbo coupe 190KM, 140kW, benzyna (1993.11 - 1996.08) TMI
Układ Kierowniczy TRISCAN Fiat COUPE (175_) 2.0 16V Turbo coupe 190KM, 140kW, benzyna (1993.11 - 1996.08) TRISCAN
Układ Kierowniczy TRW Fiat COUPE (175_) 2.0 16V Turbo coupe 190KM, 140kW, benzyna (1993.11 - 1996.08) TRW
Układ Kierowniczy URW Fiat COUPE (175_) 2.0 16V Turbo coupe 190KM, 140kW, benzyna (1993.11 - 1996.08) URW
Układ Kierowniczy VAICO Fiat COUPE (175_) 2.0 16V Turbo coupe 190KM, 140kW, benzyna (1993.11 - 1996.08) VAICO
Układ Kierowniczy VEMA Fiat COUPE (175_) 2.0 16V Turbo coupe 190KM, 140kW, benzyna (1993.11 - 1996.08) VEMA
Producent:TRW

6 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
TRW
5.0 (3)
Kod produktu:
JTE751
dostępny
5.0 (3)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TRW
Kod:
JTE751
Jednostka:
szt
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Z dodatkami
Gwint zewn. [mm]:  M10x1.25
Gwint wewnętrzny [mm]:  M12x1.5
Długość [mm]:  131
Wymiar stożka [mm]:  14
Rodzaj gwintu:  Z bieżnikiem prawostronnym
Parzyste numery artykułów:  JTE750
Do 100 dni na zwrot
197,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
TRW
5.0 (3)
Kod produktu:
JAR544
niedostępny
5.0 (3)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TRW
Kod:
JAR544
Jednostka:
szt
Długość [mm]:  288
Rozmiar gwintu 1:  M12x1,5
Rozmiar gwintu 2:  M14x1.5
Rodzaj gwintu:  Z bieżnikiem prawostronnym
Do 100 dni na zwrot
46,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
TRW
5.0 (3)
Kod produktu:
JTE750
niedostępny
5.0 (3)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TRW
Kod:
JTE750
Jednostka:
szt
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Z dodatkami
Gwint zewn. [mm]:  M10x1.25
Gwint wewnętrzny [mm]:  M12x1.5
Długość [mm]:  131
Wymiar stożka [mm]:  14
Rodzaj gwintu:  Z bieżnikiem prawostronnym
Parzyste numery artykułów:  JTE751
Do 100 dni na zwrot
240,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
TRW
4.4 (14)
Kod produktu:
JPR269
niedostępny
Kaucja: 425,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

4.4 (14)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TRW
Kod:
JPR269
Jednostka:
szt
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie:  Dla pojazdów z kierownicą z lewej lub prawej strony
Do 100 dni na zwrot
478,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
Szczegóły produktu
Kaucja: 425,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

TRW
4.4 (14)
Kod produktu:
JPR300
niedostępny
Kaucja: 425,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

4.4 (14)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TRW
Kod:
JPR300
Jednostka:
szt
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z adapterem
Kształt adaptera:  Trójkątny
Liczba otworów mocujących adaptera:  3
Odstęp adaptera od pompy [mm]:  32
Koła pasowe:  Bez koła pasowego
Średnica przyłącza kolektora ssącego [mm]:  16
Średnica przyłącza przewodu ciśnieniowego [mm]:  16
Rozstaw srub mocujących:  70
Pozycja złącza kolektora dolotowego [°]:  340
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie:  Dla pojazdów z kierownicą z lewej lub prawej strony
Do 100 dni na zwrot
532,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
Szczegóły produktu
Kaucja: 425,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

TRW
4.4 (14)
Kod produktu:
JRP283
niedostępny
Kaucja: 628,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

4.4 (14)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TRW
Kod:
JRP283
Jednostka:
szt
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie:  Dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Długość całkowita [mm]:  1196
Wielkość wałka wejżciowego przekładni kierowniczej:  40
Wykonanie połączenia wałka wejściowego przekładni kier.:  Z zazębieniem
Ilość zębów wałka wejściowego przekładni kierowniczej:  40
Średnica wałka wejściowego przekładni kierowniczej:  17,7
Ograniczenia producenta:  TRW
Do 100 dni na zwrot
1876,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
Szczegóły produktu
Kaucja: 628,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

Porady z kategorii: Układ Kierowniczy

Geometria kół – jak sprawdzić i ustawić?

Geometria kół – jak sprawdzić i ustawić?

Podwozie charakteryzuje się kilkoma parametrami, które nazywane są wspólnie geometrią podwozia. Po co stosować konkretne ustawienia, jak sprawdzić prawidłową geometrię kół i co zrobić regulacja nie jest prawidłowa?

czytaj więcej >
Dwa sposoby na wymianę płynu do układu wspomagania kierownicy

Dwa sposoby na wymianę płynu do układu wspomagania kierownicy

Płyn stosowany w układzie wspomagania kierownicy jest chyba najbardziej zapomnianym i najczęściej ignorowanym przez kierowców płynem samochodowym. Tymczasem przegapienie momentu, w którym powinniśmy go wymienić, może mieć dla nas bardzo kosztowne konsekwencje. Warto więc pamiętać o interwałach wymiany płynu w układzie wspomagania, a samą wymianę możemy przeprowadzić samodzielnie – bez pomocy mechanika. To naprawdę nic trudnego.

czytaj więcej >
Wyciek płynu w układzie wspomagania. Jak zlokalizować wyciek i go wyeliminować?

Wyciek płynu w układzie wspomagania. Jak można go zlokalizować i skutecznie wyeliminować?

Gdzieś w układzie wspomagania w Waszym aucie pojawił się wyciek? A może ślady tego wycieku znajdujecie jedynie na ziemi pod pojazdem i nie wiecie, jak zlokalizować nieszczelność? Co powinniście zrobić, gdy tę nieszczelność już zlokalizujecie? Jak usunąć wyciek z układy wspomagania?

czytaj więcej >
System kontroli trakcji – ASR

System kontroli trakcji – ASR

ASR to układ antypoślizgowy zaliczany do grupy systemów Advanced Vehicle Control Systems. Jego najważniejszym zadaniem jest niedopuszczenie do nadmiernego poślizgu kół pojazdu podczas przyspieszania. Pośrednio system wpływa także na polepszenie właściwości trakcyjnych samochodu podczas pokonywania zakrętów.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze