Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Układ Kierowniczy MONROE do Fiat TIPO (160_) 2.0 i.e. 16V Sport (160.EF) liftback 139KM, 102kW, benzyna (1993.03 - 1995.04)

Układ Kierowniczy FEBI BILSTEIN Fiat TIPO (160_) 2.0 i.e. 16V Sport (160.EF) liftback 139KM, 102kW, benzyna (1993.03 - 1995.04) FEBI BILSTEIN
Układ Kierowniczy ELRING Fiat TIPO (160_) 2.0 i.e. 16V Sport (160.EF) liftback 139KM, 102kW, benzyna (1993.03 - 1995.04) ELRING
Układ Kierowniczy JP GROUP Fiat TIPO (160_) 2.0 i.e. 16V Sport (160.EF) liftback 139KM, 102kW, benzyna (1993.03 - 1995.04) JP GROUP
Układ Kierowniczy DELPHI Fiat TIPO (160_) 2.0 i.e. 16V Sport (160.EF) liftback 139KM, 102kW, benzyna (1993.03 - 1995.04) DELPHI
Układ Kierowniczy GENERAL RICAMBI Fiat TIPO (160_) 2.0 i.e. 16V Sport (160.EF) liftback 139KM, 102kW, benzyna (1993.03 - 1995.04) GENERAL RICAMBI
Układ Kierowniczy A.B.S. Fiat TIPO (160_) 2.0 i.e. 16V Sport (160.EF) liftback 139KM, 102kW, benzyna (1993.03 - 1995.04) A.B.S.
Układ Kierowniczy AKRON-MALÒ Fiat TIPO (160_) 2.0 i.e. 16V Sport (160.EF) liftback 139KM, 102kW, benzyna (1993.03 - 1995.04) AKRON-MALÒ
Układ Kierowniczy AUTOFREN SEINSA Fiat TIPO (160_) 2.0 i.e. 16V Sport (160.EF) liftback 139KM, 102kW, benzyna (1993.03 - 1995.04) AUTOFREN SEINSA
Układ Kierowniczy BENDIX Fiat TIPO (160_) 2.0 i.e. 16V Sport (160.EF) liftback 139KM, 102kW, benzyna (1993.03 - 1995.04) BENDIX
Układ Kierowniczy BIRTH Fiat TIPO (160_) 2.0 i.e. 16V Sport (160.EF) liftback 139KM, 102kW, benzyna (1993.03 - 1995.04) BIRTH
Układ Kierowniczy BORG & BECK Fiat TIPO (160_) 2.0 i.e. 16V Sport (160.EF) liftback 139KM, 102kW, benzyna (1993.03 - 1995.04) BORG & BECK
Układ Kierowniczy BOSCH Fiat TIPO (160_) 2.0 i.e. 16V Sport (160.EF) liftback 139KM, 102kW, benzyna (1993.03 - 1995.04) BOSCH
Układ Kierowniczy CASTROL Fiat TIPO (160_) 2.0 i.e. 16V Sport (160.EF) liftback 139KM, 102kW, benzyna (1993.03 - 1995.04) CASTROL
Układ Kierowniczy CEVAM Fiat TIPO (160_) 2.0 i.e. 16V Sport (160.EF) liftback 139KM, 102kW, benzyna (1993.03 - 1995.04) CEVAM
Układ Kierowniczy COMLINE Fiat TIPO (160_) 2.0 i.e. 16V Sport (160.EF) liftback 139KM, 102kW, benzyna (1993.03 - 1995.04) COMLINE
Układ Kierowniczy CORTECO Fiat TIPO (160_) 2.0 i.e. 16V Sport (160.EF) liftback 139KM, 102kW, benzyna (1993.03 - 1995.04) CORTECO
Układ Kierowniczy DAYCO Fiat TIPO (160_) 2.0 i.e. 16V Sport (160.EF) liftback 139KM, 102kW, benzyna (1993.03 - 1995.04) DAYCO
Układ Kierowniczy DENCKERMANN Fiat TIPO (160_) 2.0 i.e. 16V Sport (160.EF) liftback 139KM, 102kW, benzyna (1993.03 - 1995.04) DENCKERMANN
Układ Kierowniczy DJ PARTS Fiat TIPO (160_) 2.0 i.e. 16V Sport (160.EF) liftback 139KM, 102kW, benzyna (1993.03 - 1995.04) DJ PARTS
Układ Kierowniczy DR!VE+ Fiat TIPO (160_) 2.0 i.e. 16V Sport (160.EF) liftback 139KM, 102kW, benzyna (1993.03 - 1995.04) DR!VE+
Układ Kierowniczy DRI Fiat TIPO (160_) 2.0 i.e. 16V Sport (160.EF) liftback 139KM, 102kW, benzyna (1993.03 - 1995.04) DRI
Układ Kierowniczy DYS Fiat TIPO (160_) 2.0 i.e. 16V Sport (160.EF) liftback 139KM, 102kW, benzyna (1993.03 - 1995.04) DYS
Układ Kierowniczy ELSTOCK Fiat TIPO (160_) 2.0 i.e. 16V Sport (160.EF) liftback 139KM, 102kW, benzyna (1993.03 - 1995.04) ELSTOCK
Układ Kierowniczy ERA BENELUX Fiat TIPO (160_) 2.0 i.e. 16V Sport (160.EF) liftback 139KM, 102kW, benzyna (1993.03 - 1995.04) ERA BENELUX
Układ Kierowniczy ERT Fiat TIPO (160_) 2.0 i.e. 16V Sport (160.EF) liftback 139KM, 102kW, benzyna (1993.03 - 1995.04) ERT
Układ Kierowniczy EUROL Fiat TIPO (160_) 2.0 i.e. 16V Sport (160.EF) liftback 139KM, 102kW, benzyna (1993.03 - 1995.04) EUROL
Układ Kierowniczy EUROREPAR Fiat TIPO (160_) 2.0 i.e. 16V Sport (160.EF) liftback 139KM, 102kW, benzyna (1993.03 - 1995.04) EUROREPAR
Układ Kierowniczy FAG Fiat TIPO (160_) 2.0 i.e. 16V Sport (160.EF) liftback 139KM, 102kW, benzyna (1993.03 - 1995.04) FAG
Układ Kierowniczy FAI AUTOPARTS Fiat TIPO (160_) 2.0 i.e. 16V Sport (160.EF) liftback 139KM, 102kW, benzyna (1993.03 - 1995.04) FAI AUTOPARTS
Układ Kierowniczy FAST Fiat TIPO (160_) 2.0 i.e. 16V Sport (160.EF) liftback 139KM, 102kW, benzyna (1993.03 - 1995.04) FAST
Układ Kierowniczy FLENNOR Fiat TIPO (160_) 2.0 i.e. 16V Sport (160.EF) liftback 139KM, 102kW, benzyna (1993.03 - 1995.04) FLENNOR
Układ Kierowniczy FORTUNE LINE Fiat TIPO (160_) 2.0 i.e. 16V Sport (160.EF) liftback 139KM, 102kW, benzyna (1993.03 - 1995.04) FORTUNE LINE
Układ Kierowniczy FRAP Fiat TIPO (160_) 2.0 i.e. 16V Sport (160.EF) liftback 139KM, 102kW, benzyna (1993.03 - 1995.04) FRAP
Układ Kierowniczy GSP Fiat TIPO (160_) 2.0 i.e. 16V Sport (160.EF) liftback 139KM, 102kW, benzyna (1993.03 - 1995.04) GSP
Układ Kierowniczy HART Fiat TIPO (160_) 2.0 i.e. 16V Sport (160.EF) liftback 139KM, 102kW, benzyna (1993.03 - 1995.04) HART
Układ Kierowniczy HEPU Fiat TIPO (160_) 2.0 i.e. 16V Sport (160.EF) liftback 139KM, 102kW, benzyna (1993.03 - 1995.04) HEPU
Układ Kierowniczy IPARTS Fiat TIPO (160_) 2.0 i.e. 16V Sport (160.EF) liftback 139KM, 102kW, benzyna (1993.03 - 1995.04) IPARTS
Układ Kierowniczy IPD Fiat TIPO (160_) 2.0 i.e. 16V Sport (160.EF) liftback 139KM, 102kW, benzyna (1993.03 - 1995.04) IPD
Układ Kierowniczy KAMOKA Fiat TIPO (160_) 2.0 i.e. 16V Sport (160.EF) liftback 139KM, 102kW, benzyna (1993.03 - 1995.04) KAMOKA
Układ Kierowniczy KAWE Fiat TIPO (160_) 2.0 i.e. 16V Sport (160.EF) liftback 139KM, 102kW, benzyna (1993.03 - 1995.04) KAWE
Układ Kierowniczy KRAFT AUTOMOTIVE Fiat TIPO (160_) 2.0 i.e. 16V Sport (160.EF) liftback 139KM, 102kW, benzyna (1993.03 - 1995.04) KRAFT AUTOMOTIVE
Układ Kierowniczy LAUBER Fiat TIPO (160_) 2.0 i.e. 16V Sport (160.EF) liftback 139KM, 102kW, benzyna (1993.03 - 1995.04) LAUBER
Układ Kierowniczy LEMFÖRDER Fiat TIPO (160_) 2.0 i.e. 16V Sport (160.EF) liftback 139KM, 102kW, benzyna (1993.03 - 1995.04) LEMFÖRDER
Układ Kierowniczy LENCO Fiat TIPO (160_) 2.0 i.e. 16V Sport (160.EF) liftback 139KM, 102kW, benzyna (1993.03 - 1995.04) LENCO
Układ Kierowniczy LIQUI MOLY Fiat TIPO (160_) 2.0 i.e. 16V Sport (160.EF) liftback 139KM, 102kW, benzyna (1993.03 - 1995.04) LIQUI MOLY
Układ Kierowniczy LIZARTE Fiat TIPO (160_) 2.0 i.e. 16V Sport (160.EF) liftback 139KM, 102kW, benzyna (1993.03 - 1995.04) LIZARTE
Układ Kierowniczy MAGNETI MARELLI Fiat TIPO (160_) 2.0 i.e. 16V Sport (160.EF) liftback 139KM, 102kW, benzyna (1993.03 - 1995.04) MAGNETI MARELLI
Układ Kierowniczy MAPCO Fiat TIPO (160_) 2.0 i.e. 16V Sport (160.EF) liftback 139KM, 102kW, benzyna (1993.03 - 1995.04) MAPCO
Układ Kierowniczy MASTER-SPORT GERMANY Fiat TIPO (160_) 2.0 i.e. 16V Sport (160.EF) liftback 139KM, 102kW, benzyna (1993.03 - 1995.04) MASTER-SPORT GERMANY
Układ Kierowniczy MAXGEAR Fiat TIPO (160_) 2.0 i.e. 16V Sport (160.EF) liftback 139KM, 102kW, benzyna (1993.03 - 1995.04) MAXGEAR
Układ Kierowniczy METALCAUCHO Fiat TIPO (160_) 2.0 i.e. 16V Sport (160.EF) liftback 139KM, 102kW, benzyna (1993.03 - 1995.04) METALCAUCHO
Układ Kierowniczy METZGER Fiat TIPO (160_) 2.0 i.e. 16V Sport (160.EF) liftback 139KM, 102kW, benzyna (1993.03 - 1995.04) METZGER
Układ Kierowniczy MEYLE Fiat TIPO (160_) 2.0 i.e. 16V Sport (160.EF) liftback 139KM, 102kW, benzyna (1993.03 - 1995.04) MEYLE
Układ Kierowniczy MONROE Fiat TIPO (160_) 2.0 i.e. 16V Sport (160.EF) liftback 139KM, 102kW, benzyna (1993.03 - 1995.04) MONROE
Układ Kierowniczy MOOG Fiat TIPO (160_) 2.0 i.e. 16V Sport (160.EF) liftback 139KM, 102kW, benzyna (1993.03 - 1995.04) MOOG
Układ Kierowniczy MOTUL Fiat TIPO (160_) 2.0 i.e. 16V Sport (160.EF) liftback 139KM, 102kW, benzyna (1993.03 - 1995.04) MOTUL
Układ Kierowniczy NK Fiat TIPO (160_) 2.0 i.e. 16V Sport (160.EF) liftback 139KM, 102kW, benzyna (1993.03 - 1995.04) NK
Układ Kierowniczy NTY Fiat TIPO (160_) 2.0 i.e. 16V Sport (160.EF) liftback 139KM, 102kW, benzyna (1993.03 - 1995.04) NTY
Układ Kierowniczy OCAP Fiat TIPO (160_) 2.0 i.e. 16V Sport (160.EF) liftback 139KM, 102kW, benzyna (1993.03 - 1995.04) OCAP
Układ Kierowniczy OEM Fiat TIPO (160_) 2.0 i.e. 16V Sport (160.EF) liftback 139KM, 102kW, benzyna (1993.03 - 1995.04) OEM
Układ Kierowniczy OPTIMAL Fiat TIPO (160_) 2.0 i.e. 16V Sport (160.EF) liftback 139KM, 102kW, benzyna (1993.03 - 1995.04) OPTIMAL
Układ Kierowniczy ORIGINAL IMPERIUM Fiat TIPO (160_) 2.0 i.e. 16V Sport (160.EF) liftback 139KM, 102kW, benzyna (1993.03 - 1995.04) ORIGINAL IMPERIUM
Układ Kierowniczy PASCAL Fiat TIPO (160_) 2.0 i.e. 16V Sport (160.EF) liftback 139KM, 102kW, benzyna (1993.03 - 1995.04) PASCAL
Układ Kierowniczy QUARO Fiat TIPO (160_) 2.0 i.e. 16V Sport (160.EF) liftback 139KM, 102kW, benzyna (1993.03 - 1995.04) QUARO
Układ Kierowniczy QUINTON HAZELL Fiat TIPO (160_) 2.0 i.e. 16V Sport (160.EF) liftback 139KM, 102kW, benzyna (1993.03 - 1995.04) QUINTON HAZELL
Układ Kierowniczy RTS Fiat TIPO (160_) 2.0 i.e. 16V Sport (160.EF) liftback 139KM, 102kW, benzyna (1993.03 - 1995.04) RTS
Układ Kierowniczy SASIC Fiat TIPO (160_) 2.0 i.e. 16V Sport (160.EF) liftback 139KM, 102kW, benzyna (1993.03 - 1995.04) SASIC
Układ Kierowniczy SBS Fiat TIPO (160_) 2.0 i.e. 16V Sport (160.EF) liftback 139KM, 102kW, benzyna (1993.03 - 1995.04) SBS
Układ Kierowniczy SKF Fiat TIPO (160_) 2.0 i.e. 16V Sport (160.EF) liftback 139KM, 102kW, benzyna (1993.03 - 1995.04) SKF
Układ Kierowniczy SPIDAN Fiat TIPO (160_) 2.0 i.e. 16V Sport (160.EF) liftback 139KM, 102kW, benzyna (1993.03 - 1995.04) SPIDAN
Układ Kierowniczy SWAG Fiat TIPO (160_) 2.0 i.e. 16V Sport (160.EF) liftback 139KM, 102kW, benzyna (1993.03 - 1995.04) SWAG
Układ Kierowniczy TMI Fiat TIPO (160_) 2.0 i.e. 16V Sport (160.EF) liftback 139KM, 102kW, benzyna (1993.03 - 1995.04) TMI
Układ Kierowniczy TRISCAN Fiat TIPO (160_) 2.0 i.e. 16V Sport (160.EF) liftback 139KM, 102kW, benzyna (1993.03 - 1995.04) TRISCAN
Układ Kierowniczy TRW Fiat TIPO (160_) 2.0 i.e. 16V Sport (160.EF) liftback 139KM, 102kW, benzyna (1993.03 - 1995.04) TRW
Układ Kierowniczy URW Fiat TIPO (160_) 2.0 i.e. 16V Sport (160.EF) liftback 139KM, 102kW, benzyna (1993.03 - 1995.04) URW
Układ Kierowniczy VAICO Fiat TIPO (160_) 2.0 i.e. 16V Sport (160.EF) liftback 139KM, 102kW, benzyna (1993.03 - 1995.04) VAICO
Układ Kierowniczy VEMA Fiat TIPO (160_) 2.0 i.e. 16V Sport (160.EF) liftback 139KM, 102kW, benzyna (1993.03 - 1995.04) VEMA
Producent:MONROE

5 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
MONROE
4.7 (6 ocen)
Kod produktu:
L1534
dostępny
4.7 (6 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MONROE
Kod:
L1534
Jednostka:
szt
Ciężar [kg]:  0,600
Wymiar gwintu:  M12x1,5 / M14x1,5
Rodzaj gwintu:  Z bieżnikiem prawostronnym
Długożć opakowania [cm]:  31
Szerokość opakowania [cm]:  8
Wysokość opakowania [cm]:  4
Do 100 dni na zwrot
35,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
MONROE
4.7 (6 ocen)
Kod produktu:
L1531
dostępny
4.7 (6 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MONROE
Kod:
L1531
Jednostka:
szt
Ciężar [kg]:  0,430
Gwint wewnętrzny [mm]:  12 x 1,5
Rodzaj gwintu:  Z bieżnikiem prawostronnym
Długożć opakowania [cm]:  21,5
Szerokość opakowania [cm]:  8
Wysokość opakowania [cm]:  8
Do 100 dni na zwrot
47,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
MONROE
4.7 (6 ocen)
Kod produktu:
L1532
dostępny
4.7 (6 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MONROE
Kod:
L1532
Jednostka:
szt
Ciężar [kg]:  0,430
Gwint wewnętrzny [mm]:  12 x 1,5
Rodzaj gwintu:  Z bieżnikiem prawostronnym
Długożć opakowania [cm]:  21,5
Szerokość opakowania [cm]:  8
Wysokość opakowania [cm]:  8
Do 100 dni na zwrot
50,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
MONROE
4.7 (6 ocen)
Kod produktu:
L1570
dostępny
4.7 (6 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MONROE
Kod:
L1570
Jednostka:
szt
Ciężar [kg]:  0,600
Ilość montowana w aucie:  2
Wymiar gwintu:  M12x1,5 / F14x1,5
Rodzaj gwintu przegub aksialny:  Z bieżnikiem prawostronnym
Długożć opakowania [cm]:  31
Szerokość opakowania [cm]:  8
Wysokość opakowania [cm]:  4
Do 100 dni na zwrot
64,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
MONROE
0 (0 ocen)
Kod produktu:
L15001
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MONROE
Kod:
L15001
Jednostka:
szt
Wysokość [mm]:  168
Ciężar [kg]:  0,142
Ilość montowana w aucie:  2
Średnica wewnętrzna 1 [mm]:  10
Średnica wewnętrzna 2 [mm]:  46
Długożć opakowania [cm]:  21,5
Szerokość opakowania [cm]:  8
Wysokość opakowania [cm]:  8
Do 100 dni na zwrot
81,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Układ Kierowniczy

Wyciek płynu w układzie wspomagania. Jak zlokalizować wyciek i go wyeliminować?

Wyciek płynu w układzie wspomagania. Jak można go zlokalizować i skutecznie wyeliminować?

Gdzieś w układzie wspomagania w Waszym aucie pojawił się wyciek? A może ślady tego wycieku znajdujecie jedynie na ziemi pod pojazdem i nie wiecie, jak zlokalizować nieszczelność? Co powinniście zrobić, gdy tę nieszczelność już zlokalizujecie? Jak usunąć wyciek z układy wspomagania?

czytaj więcej >
Wibracje kierownicy. Co zrobić, gdy kierownica drży lub wibruje?

Wibracje w samochodzie, cz. I. Skąd się biorą drgania na kierownicy?

W Waszym aucie pojawiły się jakieś niezidentyfikowane drgania? Rozchodzą się po nadwoziu, wyczuwalne są na pedale hamulca, ale przede wszystkim kumulują się na kierownicy? Przyczyn takich drgań może być więcej niż kilka, a ich wykrycie potrafi być nie lada wyzwaniem. Dlatego od razu przygotujcie sobie szkło powiększające i śmieszną czapeczkę Sherlocka Holmesa, bo czeka Was poważne dochodzenie.

czytaj więcej >
Dwa sposoby na wymianę płynu do układu wspomagania kierownicy

Dwa sposoby na wymianę płynu do układu wspomagania kierownicy

Płyn stosowany w układzie wspomagania kierownicy jest chyba najbardziej zapomnianym i najczęściej ignorowanym przez kierowców płynem samochodowym. Tymczasem przegapienie momentu, w którym powinniśmy go wymienić, może mieć dla nas bardzo kosztowne konsekwencje. Warto więc pamiętać o interwałach wymiany płynu w układzie wspomagania, a samą wymianę możemy przeprowadzić samodzielnie – bez pomocy mechanika. To naprawdę nic trudnego.

czytaj więcej >
Luz na końcówce drążka kierowniczego - objawy, wymiana

Jak rozpoznać luz na końcówce drążka kierowniczego i samodzielnie przeprowadzić jego wymianę bez ściągacza?

Końcówki drążków kierowniczych, łączące drążek kierowniczy ze zwrotnicą, pełnią w całym układzie podwójną rolę – sterują kołami i regulują ich zbieżność. Zwykle to właśnie one są najmniej trwałymi elementami układu kierowniczego, ale – na szczęście – jednocześnie są elementami najtańszymi. Ich wymianę możemy równie dobrze pozostawić mechanikom, jak i spróbować zrobić wszystko samodzielnie.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze