Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Układ Kierowniczy FRAP do Ford ESCORT II Turnier 1.3 (BADR) Kombi 54KM, 40kW, benzyna (1976.08 - 1981.07)

Układ Kierowniczy JP GROUP Ford ESCORT II Turnier 1.3 (BADR) Kombi 54KM, 40kW, benzyna (1976.08 - 1981.07) JP GROUP
Układ Kierowniczy A.B.S. Ford ESCORT II Turnier 1.3 (BADR) Kombi 54KM, 40kW, benzyna (1976.08 - 1981.07) A.B.S.
Układ Kierowniczy AKRON-MALÒ Ford ESCORT II Turnier 1.3 (BADR) Kombi 54KM, 40kW, benzyna (1976.08 - 1981.07) AKRON-MALÒ
Układ Kierowniczy ASHIKA Ford ESCORT II Turnier 1.3 (BADR) Kombi 54KM, 40kW, benzyna (1976.08 - 1981.07) ASHIKA
Układ Kierowniczy AUTOFREN SEINSA Ford ESCORT II Turnier 1.3 (BADR) Kombi 54KM, 40kW, benzyna (1976.08 - 1981.07) AUTOFREN SEINSA
Układ Kierowniczy BENDIX Ford ESCORT II Turnier 1.3 (BADR) Kombi 54KM, 40kW, benzyna (1976.08 - 1981.07) BENDIX
Układ Kierowniczy BGA Ford ESCORT II Turnier 1.3 (BADR) Kombi 54KM, 40kW, benzyna (1976.08 - 1981.07) BGA
Układ Kierowniczy BIRTH Ford ESCORT II Turnier 1.3 (BADR) Kombi 54KM, 40kW, benzyna (1976.08 - 1981.07) BIRTH
Układ Kierowniczy BORG & BECK Ford ESCORT II Turnier 1.3 (BADR) Kombi 54KM, 40kW, benzyna (1976.08 - 1981.07) BORG & BECK
Układ Kierowniczy CEVAM Ford ESCORT II Turnier 1.3 (BADR) Kombi 54KM, 40kW, benzyna (1976.08 - 1981.07) CEVAM
Układ Kierowniczy CORTECO Ford ESCORT II Turnier 1.3 (BADR) Kombi 54KM, 40kW, benzyna (1976.08 - 1981.07) CORTECO
Układ Kierowniczy ERA BENELUX Ford ESCORT II Turnier 1.3 (BADR) Kombi 54KM, 40kW, benzyna (1976.08 - 1981.07) ERA BENELUX
Układ Kierowniczy ERT Ford ESCORT II Turnier 1.3 (BADR) Kombi 54KM, 40kW, benzyna (1976.08 - 1981.07) ERT
Układ Kierowniczy FAG Ford ESCORT II Turnier 1.3 (BADR) Kombi 54KM, 40kW, benzyna (1976.08 - 1981.07) FAG
Układ Kierowniczy FAI AUTOPARTS Ford ESCORT II Turnier 1.3 (BADR) Kombi 54KM, 40kW, benzyna (1976.08 - 1981.07) FAI AUTOPARTS
Układ Kierowniczy FEBI BILSTEIN Ford ESCORT II Turnier 1.3 (BADR) Kombi 54KM, 40kW, benzyna (1976.08 - 1981.07) FEBI BILSTEIN
Układ Kierowniczy FRAP Ford ESCORT II Turnier 1.3 (BADR) Kombi 54KM, 40kW, benzyna (1976.08 - 1981.07) FRAP
Układ Kierowniczy GENERAL RICAMBI Ford ESCORT II Turnier 1.3 (BADR) Kombi 54KM, 40kW, benzyna (1976.08 - 1981.07) GENERAL RICAMBI
Układ Kierowniczy HART Ford ESCORT II Turnier 1.3 (BADR) Kombi 54KM, 40kW, benzyna (1976.08 - 1981.07) HART
Układ Kierowniczy HEPU Ford ESCORT II Turnier 1.3 (BADR) Kombi 54KM, 40kW, benzyna (1976.08 - 1981.07) HEPU
Układ Kierowniczy IPD Ford ESCORT II Turnier 1.3 (BADR) Kombi 54KM, 40kW, benzyna (1976.08 - 1981.07) IPD
Układ Kierowniczy JAPANPARTS Ford ESCORT II Turnier 1.3 (BADR) Kombi 54KM, 40kW, benzyna (1976.08 - 1981.07) JAPANPARTS
Układ Kierowniczy JAPKO Ford ESCORT II Turnier 1.3 (BADR) Kombi 54KM, 40kW, benzyna (1976.08 - 1981.07) JAPKO
Układ Kierowniczy KAWE Ford ESCORT II Turnier 1.3 (BADR) Kombi 54KM, 40kW, benzyna (1976.08 - 1981.07) KAWE
Układ Kierowniczy KRAFT AUTOMOTIVE Ford ESCORT II Turnier 1.3 (BADR) Kombi 54KM, 40kW, benzyna (1976.08 - 1981.07) KRAFT AUTOMOTIVE
Układ Kierowniczy LEMFÖRDER Ford ESCORT II Turnier 1.3 (BADR) Kombi 54KM, 40kW, benzyna (1976.08 - 1981.07) LEMFÖRDER
Układ Kierowniczy LENCO Ford ESCORT II Turnier 1.3 (BADR) Kombi 54KM, 40kW, benzyna (1976.08 - 1981.07) LENCO
Układ Kierowniczy MAPCO Ford ESCORT II Turnier 1.3 (BADR) Kombi 54KM, 40kW, benzyna (1976.08 - 1981.07) MAPCO
Układ Kierowniczy MASTER-SPORT GERMANY Ford ESCORT II Turnier 1.3 (BADR) Kombi 54KM, 40kW, benzyna (1976.08 - 1981.07) MASTER-SPORT GERMANY
Układ Kierowniczy METZGER Ford ESCORT II Turnier 1.3 (BADR) Kombi 54KM, 40kW, benzyna (1976.08 - 1981.07) METZGER
Układ Kierowniczy MONROE Ford ESCORT II Turnier 1.3 (BADR) Kombi 54KM, 40kW, benzyna (1976.08 - 1981.07) MONROE
Układ Kierowniczy MOOG Ford ESCORT II Turnier 1.3 (BADR) Kombi 54KM, 40kW, benzyna (1976.08 - 1981.07) MOOG
Układ Kierowniczy NK Ford ESCORT II Turnier 1.3 (BADR) Kombi 54KM, 40kW, benzyna (1976.08 - 1981.07) NK
Układ Kierowniczy OCAP Ford ESCORT II Turnier 1.3 (BADR) Kombi 54KM, 40kW, benzyna (1976.08 - 1981.07) OCAP
Układ Kierowniczy OPTIMAL Ford ESCORT II Turnier 1.3 (BADR) Kombi 54KM, 40kW, benzyna (1976.08 - 1981.07) OPTIMAL
Układ Kierowniczy PASCAL Ford ESCORT II Turnier 1.3 (BADR) Kombi 54KM, 40kW, benzyna (1976.08 - 1981.07) PASCAL
Układ Kierowniczy QUARO Ford ESCORT II Turnier 1.3 (BADR) Kombi 54KM, 40kW, benzyna (1976.08 - 1981.07) QUARO
Układ Kierowniczy QUINTON HAZELL Ford ESCORT II Turnier 1.3 (BADR) Kombi 54KM, 40kW, benzyna (1976.08 - 1981.07) QUINTON HAZELL
Układ Kierowniczy SASIC Ford ESCORT II Turnier 1.3 (BADR) Kombi 54KM, 40kW, benzyna (1976.08 - 1981.07) SASIC
Układ Kierowniczy SBS Ford ESCORT II Turnier 1.3 (BADR) Kombi 54KM, 40kW, benzyna (1976.08 - 1981.07) SBS
Układ Kierowniczy SIDEM Ford ESCORT II Turnier 1.3 (BADR) Kombi 54KM, 40kW, benzyna (1976.08 - 1981.07) SIDEM
Układ Kierowniczy SKF Ford ESCORT II Turnier 1.3 (BADR) Kombi 54KM, 40kW, benzyna (1976.08 - 1981.07) SKF
Układ Kierowniczy SPIDAN Ford ESCORT II Turnier 1.3 (BADR) Kombi 54KM, 40kW, benzyna (1976.08 - 1981.07) SPIDAN
Układ Kierowniczy SWAG Ford ESCORT II Turnier 1.3 (BADR) Kombi 54KM, 40kW, benzyna (1976.08 - 1981.07) SWAG
Układ Kierowniczy TRISCAN Ford ESCORT II Turnier 1.3 (BADR) Kombi 54KM, 40kW, benzyna (1976.08 - 1981.07) TRISCAN
Układ Kierowniczy TRW Ford ESCORT II Turnier 1.3 (BADR) Kombi 54KM, 40kW, benzyna (1976.08 - 1981.07) TRW
Układ Kierowniczy VAICO Ford ESCORT II Turnier 1.3 (BADR) Kombi 54KM, 40kW, benzyna (1976.08 - 1981.07) VAICO
Układ Kierowniczy VEMA Ford ESCORT II Turnier 1.3 (BADR) Kombi 54KM, 40kW, benzyna (1976.08 - 1981.07) VEMA
Producent:FRAP

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
FRAP
0 (0 ocen)
Kod produktu:
F442
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FRAP
Kod:
F442
Jednostka:
szt
Lokalizacja w aucie:  Zewnętrzny
Lokalizacja w aucie:  Oś przednia
Lokalizacja w aucie:  Z obu stron
Średnica 1 [mm]:  14
Długość 1 [mm]:  75
Rozmiar gwintu 1:  M14X2
Rozmiar gwintu 2:  M12X1,129
Ciężar [kg]:  0,322
Do 100 dni na zwrot
31,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Układ Kierowniczy

Wyciek płynu w układzie wspomagania. Jak zlokalizować wyciek i go wyeliminować?

Wyciek płynu w układzie wspomagania. Jak można go zlokalizować i skutecznie wyeliminować?

Gdzieś w układzie wspomagania w Waszym aucie pojawił się wyciek? A może ślady tego wycieku znajdujecie jedynie na ziemi pod pojazdem i nie wiecie, jak zlokalizować nieszczelność? Co powinniście zrobić, gdy tę nieszczelność już zlokalizujecie? Jak usunąć wyciek z układy wspomagania?

czytaj więcej >
Wibracje kierownicy. Co zrobić, gdy kierownica drży lub wibruje?

Wibracje w samochodzie, cz. I. Skąd się biorą drgania na kierownicy?

W Waszym aucie pojawiły się jakieś niezidentyfikowane drgania? Rozchodzą się po nadwoziu, wyczuwalne są na pedale hamulca, ale przede wszystkim kumulują się na kierownicy? Przyczyn takich drgań może być więcej niż kilka, a ich wykrycie potrafi być nie lada wyzwaniem. Dlatego od razu przygotujcie sobie szkło powiększające i śmieszną czapeczkę Sherlocka Holmesa, bo czeka Was poważne dochodzenie.

czytaj więcej >
Dwa sposoby na wymianę płynu do układu wspomagania kierownicy

Dwa sposoby na wymianę płynu do układu wspomagania kierownicy

Płyn stosowany w układzie wspomagania kierownicy jest chyba najbardziej zapomnianym i najczęściej ignorowanym przez kierowców płynem samochodowym. Tymczasem przegapienie momentu, w którym powinniśmy go wymienić, może mieć dla nas bardzo kosztowne konsekwencje. Warto więc pamiętać o interwałach wymiany płynu w układzie wspomagania, a samą wymianę możemy przeprowadzić samodzielnie – bez pomocy mechanika. To naprawdę nic trudnego.

czytaj więcej >
Luz na końcówce drążka kierowniczego - objawy, wymiana

Jak rozpoznać luz na końcówce drążka kierowniczego i samodzielnie przeprowadzić jego wymianę bez ściągacza?

Końcówki drążków kierowniczych, łączące drążek kierowniczy ze zwrotnicą, pełnią w całym układzie podwójną rolę – sterują kołami i regulują ich zbieżność. Zwykle to właśnie one są najmniej trwałymi elementami układu kierowniczego, ale – na szczęście – jednocześnie są elementami najtańszymi. Ich wymianę możemy równie dobrze pozostawić mechanikom, jak i spróbować zrobić wszystko samodzielnie.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze