Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Układ Kierowniczy SKF do Ford ESCORT III Express (AVA) 1.3 nadwozie zamknięte / kombi 69KM, 51kW, benzyna (1981.03 - 1986.02)

Układ Kierowniczy JP GROUP Ford ESCORT III Express (AVA) 1.3 nadwozie zamknięte / kombi 69KM, 51kW, benzyna (1981.03 - 1986.02) JP GROUP
Układ Kierowniczy FEBI BILSTEIN Ford ESCORT III Express (AVA) 1.3 nadwozie zamknięte / kombi 69KM, 51kW, benzyna (1981.03 - 1986.02) FEBI BILSTEIN
Układ Kierowniczy A.B.S. Ford ESCORT III Express (AVA) 1.3 nadwozie zamknięte / kombi 69KM, 51kW, benzyna (1981.03 - 1986.02) A.B.S.
Układ Kierowniczy AKRON-MALÒ Ford ESCORT III Express (AVA) 1.3 nadwozie zamknięte / kombi 69KM, 51kW, benzyna (1981.03 - 1986.02) AKRON-MALÒ
Układ Kierowniczy AUTOFREN SEINSA Ford ESCORT III Express (AVA) 1.3 nadwozie zamknięte / kombi 69KM, 51kW, benzyna (1981.03 - 1986.02) AUTOFREN SEINSA
Układ Kierowniczy AUTOMEGA Ford ESCORT III Express (AVA) 1.3 nadwozie zamknięte / kombi 69KM, 51kW, benzyna (1981.03 - 1986.02) AUTOMEGA
Układ Kierowniczy BGA Ford ESCORT III Express (AVA) 1.3 nadwozie zamknięte / kombi 69KM, 51kW, benzyna (1981.03 - 1986.02) BGA
Układ Kierowniczy BORG & BECK Ford ESCORT III Express (AVA) 1.3 nadwozie zamknięte / kombi 69KM, 51kW, benzyna (1981.03 - 1986.02) BORG & BECK
Układ Kierowniczy CEVAM Ford ESCORT III Express (AVA) 1.3 nadwozie zamknięte / kombi 69KM, 51kW, benzyna (1981.03 - 1986.02) CEVAM
Układ Kierowniczy COMLINE Ford ESCORT III Express (AVA) 1.3 nadwozie zamknięte / kombi 69KM, 51kW, benzyna (1981.03 - 1986.02) COMLINE
Układ Kierowniczy CORTECO Ford ESCORT III Express (AVA) 1.3 nadwozie zamknięte / kombi 69KM, 51kW, benzyna (1981.03 - 1986.02) CORTECO
Układ Kierowniczy DENCKERMANN Ford ESCORT III Express (AVA) 1.3 nadwozie zamknięte / kombi 69KM, 51kW, benzyna (1981.03 - 1986.02) DENCKERMANN
Układ Kierowniczy DYS Ford ESCORT III Express (AVA) 1.3 nadwozie zamknięte / kombi 69KM, 51kW, benzyna (1981.03 - 1986.02) DYS
Układ Kierowniczy ERA BENELUX Ford ESCORT III Express (AVA) 1.3 nadwozie zamknięte / kombi 69KM, 51kW, benzyna (1981.03 - 1986.02) ERA BENELUX
Układ Kierowniczy ERT Ford ESCORT III Express (AVA) 1.3 nadwozie zamknięte / kombi 69KM, 51kW, benzyna (1981.03 - 1986.02) ERT
Układ Kierowniczy EUROREPAR Ford ESCORT III Express (AVA) 1.3 nadwozie zamknięte / kombi 69KM, 51kW, benzyna (1981.03 - 1986.02) EUROREPAR
Układ Kierowniczy FAG Ford ESCORT III Express (AVA) 1.3 nadwozie zamknięte / kombi 69KM, 51kW, benzyna (1981.03 - 1986.02) FAG
Układ Kierowniczy FAI AUTOPARTS Ford ESCORT III Express (AVA) 1.3 nadwozie zamknięte / kombi 69KM, 51kW, benzyna (1981.03 - 1986.02) FAI AUTOPARTS
Układ Kierowniczy FORTUNE LINE Ford ESCORT III Express (AVA) 1.3 nadwozie zamknięte / kombi 69KM, 51kW, benzyna (1981.03 - 1986.02) FORTUNE LINE
Układ Kierowniczy FRAP Ford ESCORT III Express (AVA) 1.3 nadwozie zamknięte / kombi 69KM, 51kW, benzyna (1981.03 - 1986.02) FRAP
Układ Kierowniczy GSP Ford ESCORT III Express (AVA) 1.3 nadwozie zamknięte / kombi 69KM, 51kW, benzyna (1981.03 - 1986.02) GSP
Układ Kierowniczy HART Ford ESCORT III Express (AVA) 1.3 nadwozie zamknięte / kombi 69KM, 51kW, benzyna (1981.03 - 1986.02) HART
Układ Kierowniczy HEPU Ford ESCORT III Express (AVA) 1.3 nadwozie zamknięte / kombi 69KM, 51kW, benzyna (1981.03 - 1986.02) HEPU
Układ Kierowniczy IPARTS Ford ESCORT III Express (AVA) 1.3 nadwozie zamknięte / kombi 69KM, 51kW, benzyna (1981.03 - 1986.02) IPARTS
Układ Kierowniczy IPD Ford ESCORT III Express (AVA) 1.3 nadwozie zamknięte / kombi 69KM, 51kW, benzyna (1981.03 - 1986.02) IPD
Układ Kierowniczy KAWE Ford ESCORT III Express (AVA) 1.3 nadwozie zamknięte / kombi 69KM, 51kW, benzyna (1981.03 - 1986.02) KAWE
Układ Kierowniczy KRAFT AUTOMOTIVE Ford ESCORT III Express (AVA) 1.3 nadwozie zamknięte / kombi 69KM, 51kW, benzyna (1981.03 - 1986.02) KRAFT AUTOMOTIVE
Układ Kierowniczy LENCO Ford ESCORT III Express (AVA) 1.3 nadwozie zamknięte / kombi 69KM, 51kW, benzyna (1981.03 - 1986.02) LENCO
Układ Kierowniczy MAPCO Ford ESCORT III Express (AVA) 1.3 nadwozie zamknięte / kombi 69KM, 51kW, benzyna (1981.03 - 1986.02) MAPCO
Układ Kierowniczy MASTER-SPORT GERMANY Ford ESCORT III Express (AVA) 1.3 nadwozie zamknięte / kombi 69KM, 51kW, benzyna (1981.03 - 1986.02) MASTER-SPORT GERMANY
Układ Kierowniczy MAXGEAR Ford ESCORT III Express (AVA) 1.3 nadwozie zamknięte / kombi 69KM, 51kW, benzyna (1981.03 - 1986.02) MAXGEAR
Układ Kierowniczy METALCAUCHO Ford ESCORT III Express (AVA) 1.3 nadwozie zamknięte / kombi 69KM, 51kW, benzyna (1981.03 - 1986.02) METALCAUCHO
Układ Kierowniczy METZGER Ford ESCORT III Express (AVA) 1.3 nadwozie zamknięte / kombi 69KM, 51kW, benzyna (1981.03 - 1986.02) METZGER
Układ Kierowniczy MEYLE Ford ESCORT III Express (AVA) 1.3 nadwozie zamknięte / kombi 69KM, 51kW, benzyna (1981.03 - 1986.02) MEYLE
Układ Kierowniczy MONROE Ford ESCORT III Express (AVA) 1.3 nadwozie zamknięte / kombi 69KM, 51kW, benzyna (1981.03 - 1986.02) MONROE
Układ Kierowniczy MOOG Ford ESCORT III Express (AVA) 1.3 nadwozie zamknięte / kombi 69KM, 51kW, benzyna (1981.03 - 1986.02) MOOG
Układ Kierowniczy NK Ford ESCORT III Express (AVA) 1.3 nadwozie zamknięte / kombi 69KM, 51kW, benzyna (1981.03 - 1986.02) NK
Układ Kierowniczy OCAP Ford ESCORT III Express (AVA) 1.3 nadwozie zamknięte / kombi 69KM, 51kW, benzyna (1981.03 - 1986.02) OCAP
Układ Kierowniczy ORIGINAL IMPERIUM Ford ESCORT III Express (AVA) 1.3 nadwozie zamknięte / kombi 69KM, 51kW, benzyna (1981.03 - 1986.02) ORIGINAL IMPERIUM
Układ Kierowniczy PASCAL Ford ESCORT III Express (AVA) 1.3 nadwozie zamknięte / kombi 69KM, 51kW, benzyna (1981.03 - 1986.02) PASCAL
Układ Kierowniczy QUARO Ford ESCORT III Express (AVA) 1.3 nadwozie zamknięte / kombi 69KM, 51kW, benzyna (1981.03 - 1986.02) QUARO
Układ Kierowniczy QUINTON HAZELL Ford ESCORT III Express (AVA) 1.3 nadwozie zamknięte / kombi 69KM, 51kW, benzyna (1981.03 - 1986.02) QUINTON HAZELL
Układ Kierowniczy SASIC Ford ESCORT III Express (AVA) 1.3 nadwozie zamknięte / kombi 69KM, 51kW, benzyna (1981.03 - 1986.02) SASIC
Układ Kierowniczy SBS Ford ESCORT III Express (AVA) 1.3 nadwozie zamknięte / kombi 69KM, 51kW, benzyna (1981.03 - 1986.02) SBS
Układ Kierowniczy SIDEM Ford ESCORT III Express (AVA) 1.3 nadwozie zamknięte / kombi 69KM, 51kW, benzyna (1981.03 - 1986.02) SIDEM
Układ Kierowniczy SKF Ford ESCORT III Express (AVA) 1.3 nadwozie zamknięte / kombi 69KM, 51kW, benzyna (1981.03 - 1986.02) SKF
Układ Kierowniczy SPIDAN Ford ESCORT III Express (AVA) 1.3 nadwozie zamknięte / kombi 69KM, 51kW, benzyna (1981.03 - 1986.02) SPIDAN
Układ Kierowniczy SWAG Ford ESCORT III Express (AVA) 1.3 nadwozie zamknięte / kombi 69KM, 51kW, benzyna (1981.03 - 1986.02) SWAG
Układ Kierowniczy TRISCAN Ford ESCORT III Express (AVA) 1.3 nadwozie zamknięte / kombi 69KM, 51kW, benzyna (1981.03 - 1986.02) TRISCAN
Układ Kierowniczy TRW Ford ESCORT III Express (AVA) 1.3 nadwozie zamknięte / kombi 69KM, 51kW, benzyna (1981.03 - 1986.02) TRW
Układ Kierowniczy VAICO Ford ESCORT III Express (AVA) 1.3 nadwozie zamknięte / kombi 69KM, 51kW, benzyna (1981.03 - 1986.02) VAICO
Układ Kierowniczy VEMA Ford ESCORT III Express (AVA) 1.3 nadwozie zamknięte / kombi 69KM, 51kW, benzyna (1981.03 - 1986.02) VEMA
Producent:SKF

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
SKF
5.0 (2 ocen)
Kod produktu:
VKDY 314033
dostępny
5.0 (2 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
SKF
Kod:
VKDY 314033
Jednostka:
szt
Parzyste numery artykułów:  VKDY 314033
Długość [mm]:  67
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Ze smarem syntetycznym
Rozmiar gwintu 1:  M10 x 1,25
Do 100 dni na zwrot
29,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
SKF
5.0 (2 ocen)
Kod produktu:
VKDY 324019
niedostępny
5.0 (2 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
SKF
Kod:
VKDY 324019
Jednostka:
szt
Parzyste numery artykułów:  VKDY 324019
Długość [mm]:  306
Wymiar gwintu:  M14 x 1,5
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Ze smarem syntetycznym
Rozmiar gwintu 1:  W1/2" x 20UNF
Do 100 dni na zwrot
59,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Układ Kierowniczy

Wyciek płynu w układzie wspomagania. Jak zlokalizować wyciek i go wyeliminować?

Wyciek płynu w układzie wspomagania. Jak można go zlokalizować i skutecznie wyeliminować?

Gdzieś w układzie wspomagania w Waszym aucie pojawił się wyciek? A może ślady tego wycieku znajdujecie jedynie na ziemi pod pojazdem i nie wiecie, jak zlokalizować nieszczelność? Co powinniście zrobić, gdy tę nieszczelność już zlokalizujecie? Jak usunąć wyciek z układy wspomagania?

czytaj więcej >
Wibracje kierownicy. Co zrobić, gdy kierownica drży lub wibruje?

Wibracje w samochodzie, cz. I. Skąd się biorą drgania na kierownicy?

W Waszym aucie pojawiły się jakieś niezidentyfikowane drgania? Rozchodzą się po nadwoziu, wyczuwalne są na pedale hamulca, ale przede wszystkim kumulują się na kierownicy? Przyczyn takich drgań może być więcej niż kilka, a ich wykrycie potrafi być nie lada wyzwaniem. Dlatego od razu przygotujcie sobie szkło powiększające i śmieszną czapeczkę Sherlocka Holmesa, bo czeka Was poważne dochodzenie.

czytaj więcej >
Dwa sposoby na wymianę płynu do układu wspomagania kierownicy

Dwa sposoby na wymianę płynu do układu wspomagania kierownicy

Płyn stosowany w układzie wspomagania kierownicy jest chyba najbardziej zapomnianym i najczęściej ignorowanym przez kierowców płynem samochodowym. Tymczasem przegapienie momentu, w którym powinniśmy go wymienić, może mieć dla nas bardzo kosztowne konsekwencje. Warto więc pamiętać o interwałach wymiany płynu w układzie wspomagania, a samą wymianę możemy przeprowadzić samodzielnie – bez pomocy mechanika. To naprawdę nic trudnego.

czytaj więcej >
Luz na końcówce drążka kierowniczego - objawy, wymiana

Jak rozpoznać luz na końcówce drążka kierowniczego i samodzielnie przeprowadzić jego wymianę bez ściągacza?

Końcówki drążków kierowniczych, łączące drążek kierowniczy ze zwrotnicą, pełnią w całym układzie podwójną rolę – sterują kołami i regulują ich zbieżność. Zwykle to właśnie one są najmniej trwałymi elementami układu kierowniczego, ale – na szczęście – jednocześnie są elementami najtańszymi. Ich wymianę możemy równie dobrze pozostawić mechanikom, jak i spróbować zrobić wszystko samodzielnie.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze