Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Układ Kierowniczy SKF do Ford ESCORT III (GAA) 1.1 liftback 55KM, 40kW, benzyna (1980.09 - 1983.08)

Układ Kierowniczy 555 Ford ESCORT III (GAA) 1.1 liftback 55KM, 40kW, benzyna (1980.09 - 1983.08) 555
Układ Kierowniczy JP GROUP Ford ESCORT III (GAA) 1.1 liftback 55KM, 40kW, benzyna (1980.09 - 1983.08) JP GROUP
Układ Kierowniczy FEBI BILSTEIN Ford ESCORT III (GAA) 1.1 liftback 55KM, 40kW, benzyna (1980.09 - 1983.08) FEBI BILSTEIN
Układ Kierowniczy A.B.S. Ford ESCORT III (GAA) 1.1 liftback 55KM, 40kW, benzyna (1980.09 - 1983.08) A.B.S.
Układ Kierowniczy AKRON-MALÒ Ford ESCORT III (GAA) 1.1 liftback 55KM, 40kW, benzyna (1980.09 - 1983.08) AKRON-MALÒ
Układ Kierowniczy AUTOFREN SEINSA Ford ESCORT III (GAA) 1.1 liftback 55KM, 40kW, benzyna (1980.09 - 1983.08) AUTOFREN SEINSA
Układ Kierowniczy AUTOMEGA Ford ESCORT III (GAA) 1.1 liftback 55KM, 40kW, benzyna (1980.09 - 1983.08) AUTOMEGA
Układ Kierowniczy BENDIX Ford ESCORT III (GAA) 1.1 liftback 55KM, 40kW, benzyna (1980.09 - 1983.08) BENDIX
Układ Kierowniczy BGA Ford ESCORT III (GAA) 1.1 liftback 55KM, 40kW, benzyna (1980.09 - 1983.08) BGA
Układ Kierowniczy BIRTH Ford ESCORT III (GAA) 1.1 liftback 55KM, 40kW, benzyna (1980.09 - 1983.08) BIRTH
Układ Kierowniczy BORG & BECK Ford ESCORT III (GAA) 1.1 liftback 55KM, 40kW, benzyna (1980.09 - 1983.08) BORG & BECK
Układ Kierowniczy CASTROL Ford ESCORT III (GAA) 1.1 liftback 55KM, 40kW, benzyna (1980.09 - 1983.08) CASTROL
Układ Kierowniczy CEVAM Ford ESCORT III (GAA) 1.1 liftback 55KM, 40kW, benzyna (1980.09 - 1983.08) CEVAM
Układ Kierowniczy COMLINE Ford ESCORT III (GAA) 1.1 liftback 55KM, 40kW, benzyna (1980.09 - 1983.08) COMLINE
Układ Kierowniczy CORTECO Ford ESCORT III (GAA) 1.1 liftback 55KM, 40kW, benzyna (1980.09 - 1983.08) CORTECO
Układ Kierowniczy DELPHI Ford ESCORT III (GAA) 1.1 liftback 55KM, 40kW, benzyna (1980.09 - 1983.08) DELPHI
Układ Kierowniczy DENCKERMANN Ford ESCORT III (GAA) 1.1 liftback 55KM, 40kW, benzyna (1980.09 - 1983.08) DENCKERMANN
Układ Kierowniczy DRI Ford ESCORT III (GAA) 1.1 liftback 55KM, 40kW, benzyna (1980.09 - 1983.08) DRI
Układ Kierowniczy DYS Ford ESCORT III (GAA) 1.1 liftback 55KM, 40kW, benzyna (1980.09 - 1983.08) DYS
Układ Kierowniczy ELSTOCK Ford ESCORT III (GAA) 1.1 liftback 55KM, 40kW, benzyna (1980.09 - 1983.08) ELSTOCK
Układ Kierowniczy ERA BENELUX Ford ESCORT III (GAA) 1.1 liftback 55KM, 40kW, benzyna (1980.09 - 1983.08) ERA BENELUX
Układ Kierowniczy ERT Ford ESCORT III (GAA) 1.1 liftback 55KM, 40kW, benzyna (1980.09 - 1983.08) ERT
Układ Kierowniczy EUROL Ford ESCORT III (GAA) 1.1 liftback 55KM, 40kW, benzyna (1980.09 - 1983.08) EUROL
Układ Kierowniczy EUROREPAR Ford ESCORT III (GAA) 1.1 liftback 55KM, 40kW, benzyna (1980.09 - 1983.08) EUROREPAR
Układ Kierowniczy FAG Ford ESCORT III (GAA) 1.1 liftback 55KM, 40kW, benzyna (1980.09 - 1983.08) FAG
Układ Kierowniczy FAI AUTOPARTS Ford ESCORT III (GAA) 1.1 liftback 55KM, 40kW, benzyna (1980.09 - 1983.08) FAI AUTOPARTS
Układ Kierowniczy FLENNOR Ford ESCORT III (GAA) 1.1 liftback 55KM, 40kW, benzyna (1980.09 - 1983.08) FLENNOR
Układ Kierowniczy FORTUNE LINE Ford ESCORT III (GAA) 1.1 liftback 55KM, 40kW, benzyna (1980.09 - 1983.08) FORTUNE LINE
Układ Kierowniczy FRAP Ford ESCORT III (GAA) 1.1 liftback 55KM, 40kW, benzyna (1980.09 - 1983.08) FRAP
Układ Kierowniczy GENERAL RICAMBI Ford ESCORT III (GAA) 1.1 liftback 55KM, 40kW, benzyna (1980.09 - 1983.08) GENERAL RICAMBI
Układ Kierowniczy GSP Ford ESCORT III (GAA) 1.1 liftback 55KM, 40kW, benzyna (1980.09 - 1983.08) GSP
Układ Kierowniczy HART Ford ESCORT III (GAA) 1.1 liftback 55KM, 40kW, benzyna (1980.09 - 1983.08) HART
Układ Kierowniczy HEPU Ford ESCORT III (GAA) 1.1 liftback 55KM, 40kW, benzyna (1980.09 - 1983.08) HEPU
Układ Kierowniczy IPARTS Ford ESCORT III (GAA) 1.1 liftback 55KM, 40kW, benzyna (1980.09 - 1983.08) IPARTS
Układ Kierowniczy IPD Ford ESCORT III (GAA) 1.1 liftback 55KM, 40kW, benzyna (1980.09 - 1983.08) IPD
Układ Kierowniczy KAMOKA Ford ESCORT III (GAA) 1.1 liftback 55KM, 40kW, benzyna (1980.09 - 1983.08) KAMOKA
Układ Kierowniczy KAWE Ford ESCORT III (GAA) 1.1 liftback 55KM, 40kW, benzyna (1980.09 - 1983.08) KAWE
Układ Kierowniczy KRAFT AUTOMOTIVE Ford ESCORT III (GAA) 1.1 liftback 55KM, 40kW, benzyna (1980.09 - 1983.08) KRAFT AUTOMOTIVE
Układ Kierowniczy LAUBER Ford ESCORT III (GAA) 1.1 liftback 55KM, 40kW, benzyna (1980.09 - 1983.08) LAUBER
Układ Kierowniczy LEMFÖRDER Ford ESCORT III (GAA) 1.1 liftback 55KM, 40kW, benzyna (1980.09 - 1983.08) LEMFÖRDER
Układ Kierowniczy LENCO Ford ESCORT III (GAA) 1.1 liftback 55KM, 40kW, benzyna (1980.09 - 1983.08) LENCO
Układ Kierowniczy LIQUI MOLY Ford ESCORT III (GAA) 1.1 liftback 55KM, 40kW, benzyna (1980.09 - 1983.08) LIQUI MOLY
Układ Kierowniczy LIZARTE Ford ESCORT III (GAA) 1.1 liftback 55KM, 40kW, benzyna (1980.09 - 1983.08) LIZARTE
Układ Kierowniczy MAPCO Ford ESCORT III (GAA) 1.1 liftback 55KM, 40kW, benzyna (1980.09 - 1983.08) MAPCO
Układ Kierowniczy MASTER-SPORT GERMANY Ford ESCORT III (GAA) 1.1 liftback 55KM, 40kW, benzyna (1980.09 - 1983.08) MASTER-SPORT GERMANY
Układ Kierowniczy MAXGEAR Ford ESCORT III (GAA) 1.1 liftback 55KM, 40kW, benzyna (1980.09 - 1983.08) MAXGEAR
Układ Kierowniczy METALCAUCHO Ford ESCORT III (GAA) 1.1 liftback 55KM, 40kW, benzyna (1980.09 - 1983.08) METALCAUCHO
Układ Kierowniczy METZGER Ford ESCORT III (GAA) 1.1 liftback 55KM, 40kW, benzyna (1980.09 - 1983.08) METZGER
Układ Kierowniczy MEYLE Ford ESCORT III (GAA) 1.1 liftback 55KM, 40kW, benzyna (1980.09 - 1983.08) MEYLE
Układ Kierowniczy MONROE Ford ESCORT III (GAA) 1.1 liftback 55KM, 40kW, benzyna (1980.09 - 1983.08) MONROE
Układ Kierowniczy MOOG Ford ESCORT III (GAA) 1.1 liftback 55KM, 40kW, benzyna (1980.09 - 1983.08) MOOG
Układ Kierowniczy MOTUL Ford ESCORT III (GAA) 1.1 liftback 55KM, 40kW, benzyna (1980.09 - 1983.08) MOTUL
Układ Kierowniczy NK Ford ESCORT III (GAA) 1.1 liftback 55KM, 40kW, benzyna (1980.09 - 1983.08) NK
Układ Kierowniczy OCAP Ford ESCORT III (GAA) 1.1 liftback 55KM, 40kW, benzyna (1980.09 - 1983.08) OCAP
Układ Kierowniczy OPTIMAL Ford ESCORT III (GAA) 1.1 liftback 55KM, 40kW, benzyna (1980.09 - 1983.08) OPTIMAL
Układ Kierowniczy ORIGINAL IMPERIUM Ford ESCORT III (GAA) 1.1 liftback 55KM, 40kW, benzyna (1980.09 - 1983.08) ORIGINAL IMPERIUM
Układ Kierowniczy PASCAL Ford ESCORT III (GAA) 1.1 liftback 55KM, 40kW, benzyna (1980.09 - 1983.08) PASCAL
Układ Kierowniczy QUARO Ford ESCORT III (GAA) 1.1 liftback 55KM, 40kW, benzyna (1980.09 - 1983.08) QUARO
Układ Kierowniczy QUINTON HAZELL Ford ESCORT III (GAA) 1.1 liftback 55KM, 40kW, benzyna (1980.09 - 1983.08) QUINTON HAZELL
Układ Kierowniczy RTS Ford ESCORT III (GAA) 1.1 liftback 55KM, 40kW, benzyna (1980.09 - 1983.08) RTS
Układ Kierowniczy SASIC Ford ESCORT III (GAA) 1.1 liftback 55KM, 40kW, benzyna (1980.09 - 1983.08) SASIC
Układ Kierowniczy SBS Ford ESCORT III (GAA) 1.1 liftback 55KM, 40kW, benzyna (1980.09 - 1983.08) SBS
Układ Kierowniczy SIDEM Ford ESCORT III (GAA) 1.1 liftback 55KM, 40kW, benzyna (1980.09 - 1983.08) SIDEM
Układ Kierowniczy SKF Ford ESCORT III (GAA) 1.1 liftback 55KM, 40kW, benzyna (1980.09 - 1983.08) SKF
Układ Kierowniczy SPIDAN Ford ESCORT III (GAA) 1.1 liftback 55KM, 40kW, benzyna (1980.09 - 1983.08) SPIDAN
Układ Kierowniczy SWAG Ford ESCORT III (GAA) 1.1 liftback 55KM, 40kW, benzyna (1980.09 - 1983.08) SWAG
Układ Kierowniczy TMI Ford ESCORT III (GAA) 1.1 liftback 55KM, 40kW, benzyna (1980.09 - 1983.08) TMI
Układ Kierowniczy TRISCAN Ford ESCORT III (GAA) 1.1 liftback 55KM, 40kW, benzyna (1980.09 - 1983.08) TRISCAN
Układ Kierowniczy TRW Ford ESCORT III (GAA) 1.1 liftback 55KM, 40kW, benzyna (1980.09 - 1983.08) TRW
Układ Kierowniczy VAICO Ford ESCORT III (GAA) 1.1 liftback 55KM, 40kW, benzyna (1980.09 - 1983.08) VAICO
Układ Kierowniczy VEMA Ford ESCORT III (GAA) 1.1 liftback 55KM, 40kW, benzyna (1980.09 - 1983.08) VEMA
Producent:SKF

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
SKF
5.0 (2 ocen)
Kod produktu:
VKDY 314033
dostępny
5.0 (2 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
SKF
Kod:
VKDY 314033
Jednostka:
szt
Parzyste numery artykułów:  VKDY 314033
Długość [mm]:  67
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Ze smarem syntetycznym
Rozmiar gwintu 1:  M10 x 1,25
Do 100 dni na zwrot
29,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
SKF
5.0 (2 ocen)
Kod produktu:
VKDY 324019
niedostępny
5.0 (2 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
SKF
Kod:
VKDY 324019
Jednostka:
szt
Parzyste numery artykułów:  VKDY 324019
Długość [mm]:  306
Wymiar gwintu:  M14 x 1,5
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Ze smarem syntetycznym
Rozmiar gwintu 1:  W1/2" x 20UNF
Do 100 dni na zwrot
59,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Układ Kierowniczy

Geometria kół – jak sprawdzić i ustawić?

Geometria kół – jak sprawdzić i ustawić?

Podwozie charakteryzuje się kilkoma parametrami, które nazywane są wspólnie geometrią podwozia. Po co stosować konkretne ustawienia, jak sprawdzić prawidłową geometrię kół i co zrobić regulacja nie jest prawidłowa?

czytaj więcej >
Wyciek płynu w układzie wspomagania. Jak zlokalizować wyciek i go wyeliminować?

Wyciek płynu w układzie wspomagania. Jak można go zlokalizować i skutecznie wyeliminować?

Gdzieś w układzie wspomagania w Waszym aucie pojawił się wyciek? A może ślady tego wycieku znajdujecie jedynie na ziemi pod pojazdem i nie wiecie, jak zlokalizować nieszczelność? Co powinniście zrobić, gdy tę nieszczelność już zlokalizujecie? Jak usunąć wyciek z układy wspomagania?

czytaj więcej >
Luz na końcówce drążka kierowniczego - objawy, wymiana

Jak rozpoznać luz na końcówce drążka kierowniczego i samodzielnie przeprowadzić jego wymianę bez ściągacza?

Końcówki drążków kierowniczych, łączące drążek kierowniczy ze zwrotnicą, pełnią w całym układzie podwójną rolę – sterują kołami i regulują ich zbieżność. Zwykle to właśnie one są najmniej trwałymi elementami układu kierowniczego, ale – na szczęście – jednocześnie są elementami najtańszymi. Ich wymianę możemy równie dobrze pozostawić mechanikom, jak i spróbować zrobić wszystko samodzielnie.

czytaj więcej >
System kontroli trakcji – ASR

System kontroli trakcji – ASR

ASR to układ antypoślizgowy zaliczany do grupy systemów Advanced Vehicle Control Systems. Jego najważniejszym zadaniem jest niedopuszczenie do nadmiernego poślizgu kół pojazdu podczas przyspieszania. Pośrednio system wpływa także na polepszenie właściwości trakcyjnych samochodu podczas pokonywania zakrętów.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze