Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Układ Kierowniczy TRW do Ford ESCORT IV Express (AVF) 1.3 nadwozie zamknięte / kombi 60KM, 44kW, benzyna (1986.02 - 1990.07)

Układ Kierowniczy FEBI BILSTEIN Ford ESCORT IV Express (AVF) 1.3 nadwozie zamknięte / kombi 60KM, 44kW, benzyna (1986.02 - 1990.07) FEBI BILSTEIN
Układ Kierowniczy JP GROUP Ford ESCORT IV Express (AVF) 1.3 nadwozie zamknięte / kombi 60KM, 44kW, benzyna (1986.02 - 1990.07) JP GROUP
Układ Kierowniczy A.B.S. Ford ESCORT IV Express (AVF) 1.3 nadwozie zamknięte / kombi 60KM, 44kW, benzyna (1986.02 - 1990.07) A.B.S.
Układ Kierowniczy AKRON-MALÒ Ford ESCORT IV Express (AVF) 1.3 nadwozie zamknięte / kombi 60KM, 44kW, benzyna (1986.02 - 1990.07) AKRON-MALÒ
Układ Kierowniczy AUTOFREN SEINSA Ford ESCORT IV Express (AVF) 1.3 nadwozie zamknięte / kombi 60KM, 44kW, benzyna (1986.02 - 1990.07) AUTOFREN SEINSA
Układ Kierowniczy AUTOMEGA Ford ESCORT IV Express (AVF) 1.3 nadwozie zamknięte / kombi 60KM, 44kW, benzyna (1986.02 - 1990.07) AUTOMEGA
Układ Kierowniczy BGA Ford ESCORT IV Express (AVF) 1.3 nadwozie zamknięte / kombi 60KM, 44kW, benzyna (1986.02 - 1990.07) BGA
Układ Kierowniczy BORG & BECK Ford ESCORT IV Express (AVF) 1.3 nadwozie zamknięte / kombi 60KM, 44kW, benzyna (1986.02 - 1990.07) BORG & BECK
Układ Kierowniczy CASTROL Ford ESCORT IV Express (AVF) 1.3 nadwozie zamknięte / kombi 60KM, 44kW, benzyna (1986.02 - 1990.07) CASTROL
Układ Kierowniczy CEVAM Ford ESCORT IV Express (AVF) 1.3 nadwozie zamknięte / kombi 60KM, 44kW, benzyna (1986.02 - 1990.07) CEVAM
Układ Kierowniczy COMLINE Ford ESCORT IV Express (AVF) 1.3 nadwozie zamknięte / kombi 60KM, 44kW, benzyna (1986.02 - 1990.07) COMLINE
Układ Kierowniczy CORTECO Ford ESCORT IV Express (AVF) 1.3 nadwozie zamknięte / kombi 60KM, 44kW, benzyna (1986.02 - 1990.07) CORTECO
Układ Kierowniczy DENCKERMANN Ford ESCORT IV Express (AVF) 1.3 nadwozie zamknięte / kombi 60KM, 44kW, benzyna (1986.02 - 1990.07) DENCKERMANN
Układ Kierowniczy ERA BENELUX Ford ESCORT IV Express (AVF) 1.3 nadwozie zamknięte / kombi 60KM, 44kW, benzyna (1986.02 - 1990.07) ERA BENELUX
Układ Kierowniczy ERT Ford ESCORT IV Express (AVF) 1.3 nadwozie zamknięte / kombi 60KM, 44kW, benzyna (1986.02 - 1990.07) ERT
Układ Kierowniczy EUROL Ford ESCORT IV Express (AVF) 1.3 nadwozie zamknięte / kombi 60KM, 44kW, benzyna (1986.02 - 1990.07) EUROL
Układ Kierowniczy EUROREPAR Ford ESCORT IV Express (AVF) 1.3 nadwozie zamknięte / kombi 60KM, 44kW, benzyna (1986.02 - 1990.07) EUROREPAR
Układ Kierowniczy FAG Ford ESCORT IV Express (AVF) 1.3 nadwozie zamknięte / kombi 60KM, 44kW, benzyna (1986.02 - 1990.07) FAG
Układ Kierowniczy FAI AUTOPARTS Ford ESCORT IV Express (AVF) 1.3 nadwozie zamknięte / kombi 60KM, 44kW, benzyna (1986.02 - 1990.07) FAI AUTOPARTS
Układ Kierowniczy FORTUNE LINE Ford ESCORT IV Express (AVF) 1.3 nadwozie zamknięte / kombi 60KM, 44kW, benzyna (1986.02 - 1990.07) FORTUNE LINE
Układ Kierowniczy FRAP Ford ESCORT IV Express (AVF) 1.3 nadwozie zamknięte / kombi 60KM, 44kW, benzyna (1986.02 - 1990.07) FRAP
Układ Kierowniczy GSP Ford ESCORT IV Express (AVF) 1.3 nadwozie zamknięte / kombi 60KM, 44kW, benzyna (1986.02 - 1990.07) GSP
Układ Kierowniczy HART Ford ESCORT IV Express (AVF) 1.3 nadwozie zamknięte / kombi 60KM, 44kW, benzyna (1986.02 - 1990.07) HART
Układ Kierowniczy HEPU Ford ESCORT IV Express (AVF) 1.3 nadwozie zamknięte / kombi 60KM, 44kW, benzyna (1986.02 - 1990.07) HEPU
Układ Kierowniczy IPD Ford ESCORT IV Express (AVF) 1.3 nadwozie zamknięte / kombi 60KM, 44kW, benzyna (1986.02 - 1990.07) IPD
Układ Kierowniczy KAWE Ford ESCORT IV Express (AVF) 1.3 nadwozie zamknięte / kombi 60KM, 44kW, benzyna (1986.02 - 1990.07) KAWE
Układ Kierowniczy KRAFT AUTOMOTIVE Ford ESCORT IV Express (AVF) 1.3 nadwozie zamknięte / kombi 60KM, 44kW, benzyna (1986.02 - 1990.07) KRAFT AUTOMOTIVE
Układ Kierowniczy LAUBER Ford ESCORT IV Express (AVF) 1.3 nadwozie zamknięte / kombi 60KM, 44kW, benzyna (1986.02 - 1990.07) LAUBER
Układ Kierowniczy LENCO Ford ESCORT IV Express (AVF) 1.3 nadwozie zamknięte / kombi 60KM, 44kW, benzyna (1986.02 - 1990.07) LENCO
Układ Kierowniczy LIQUI MOLY Ford ESCORT IV Express (AVF) 1.3 nadwozie zamknięte / kombi 60KM, 44kW, benzyna (1986.02 - 1990.07) LIQUI MOLY
Układ Kierowniczy MAPCO Ford ESCORT IV Express (AVF) 1.3 nadwozie zamknięte / kombi 60KM, 44kW, benzyna (1986.02 - 1990.07) MAPCO
Układ Kierowniczy MASTER-SPORT GERMANY Ford ESCORT IV Express (AVF) 1.3 nadwozie zamknięte / kombi 60KM, 44kW, benzyna (1986.02 - 1990.07) MASTER-SPORT GERMANY
Układ Kierowniczy MAXGEAR Ford ESCORT IV Express (AVF) 1.3 nadwozie zamknięte / kombi 60KM, 44kW, benzyna (1986.02 - 1990.07) MAXGEAR
Układ Kierowniczy METALCAUCHO Ford ESCORT IV Express (AVF) 1.3 nadwozie zamknięte / kombi 60KM, 44kW, benzyna (1986.02 - 1990.07) METALCAUCHO
Układ Kierowniczy METZGER Ford ESCORT IV Express (AVF) 1.3 nadwozie zamknięte / kombi 60KM, 44kW, benzyna (1986.02 - 1990.07) METZGER
Układ Kierowniczy MEYLE Ford ESCORT IV Express (AVF) 1.3 nadwozie zamknięte / kombi 60KM, 44kW, benzyna (1986.02 - 1990.07) MEYLE
Układ Kierowniczy MONROE Ford ESCORT IV Express (AVF) 1.3 nadwozie zamknięte / kombi 60KM, 44kW, benzyna (1986.02 - 1990.07) MONROE
Układ Kierowniczy MOOG Ford ESCORT IV Express (AVF) 1.3 nadwozie zamknięte / kombi 60KM, 44kW, benzyna (1986.02 - 1990.07) MOOG
Układ Kierowniczy MOTUL Ford ESCORT IV Express (AVF) 1.3 nadwozie zamknięte / kombi 60KM, 44kW, benzyna (1986.02 - 1990.07) MOTUL
Układ Kierowniczy NK Ford ESCORT IV Express (AVF) 1.3 nadwozie zamknięte / kombi 60KM, 44kW, benzyna (1986.02 - 1990.07) NK
Układ Kierowniczy OCAP Ford ESCORT IV Express (AVF) 1.3 nadwozie zamknięte / kombi 60KM, 44kW, benzyna (1986.02 - 1990.07) OCAP
Układ Kierowniczy OEM Ford ESCORT IV Express (AVF) 1.3 nadwozie zamknięte / kombi 60KM, 44kW, benzyna (1986.02 - 1990.07) OEM
Układ Kierowniczy ORIGINAL IMPERIUM Ford ESCORT IV Express (AVF) 1.3 nadwozie zamknięte / kombi 60KM, 44kW, benzyna (1986.02 - 1990.07) ORIGINAL IMPERIUM
Układ Kierowniczy QUINTON HAZELL Ford ESCORT IV Express (AVF) 1.3 nadwozie zamknięte / kombi 60KM, 44kW, benzyna (1986.02 - 1990.07) QUINTON HAZELL
Układ Kierowniczy SASIC Ford ESCORT IV Express (AVF) 1.3 nadwozie zamknięte / kombi 60KM, 44kW, benzyna (1986.02 - 1990.07) SASIC
Układ Kierowniczy SBS Ford ESCORT IV Express (AVF) 1.3 nadwozie zamknięte / kombi 60KM, 44kW, benzyna (1986.02 - 1990.07) SBS
Układ Kierowniczy SIDEM Ford ESCORT IV Express (AVF) 1.3 nadwozie zamknięte / kombi 60KM, 44kW, benzyna (1986.02 - 1990.07) SIDEM
Układ Kierowniczy SKF Ford ESCORT IV Express (AVF) 1.3 nadwozie zamknięte / kombi 60KM, 44kW, benzyna (1986.02 - 1990.07) SKF
Układ Kierowniczy SPIDAN Ford ESCORT IV Express (AVF) 1.3 nadwozie zamknięte / kombi 60KM, 44kW, benzyna (1986.02 - 1990.07) SPIDAN
Układ Kierowniczy SWAG Ford ESCORT IV Express (AVF) 1.3 nadwozie zamknięte / kombi 60KM, 44kW, benzyna (1986.02 - 1990.07) SWAG
Układ Kierowniczy TOPRAN Ford ESCORT IV Express (AVF) 1.3 nadwozie zamknięte / kombi 60KM, 44kW, benzyna (1986.02 - 1990.07) TOPRAN
Układ Kierowniczy TRISCAN Ford ESCORT IV Express (AVF) 1.3 nadwozie zamknięte / kombi 60KM, 44kW, benzyna (1986.02 - 1990.07) TRISCAN
Układ Kierowniczy TRW Ford ESCORT IV Express (AVF) 1.3 nadwozie zamknięte / kombi 60KM, 44kW, benzyna (1986.02 - 1990.07) TRW
Układ Kierowniczy URW Ford ESCORT IV Express (AVF) 1.3 nadwozie zamknięte / kombi 60KM, 44kW, benzyna (1986.02 - 1990.07) URW
Układ Kierowniczy VAICO Ford ESCORT IV Express (AVF) 1.3 nadwozie zamknięte / kombi 60KM, 44kW, benzyna (1986.02 - 1990.07) VAICO
Układ Kierowniczy VEMA Ford ESCORT IV Express (AVF) 1.3 nadwozie zamknięte / kombi 60KM, 44kW, benzyna (1986.02 - 1990.07) VEMA
Producent:TRW

3 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
TRW
5.0 (3 ocen)
Kod produktu:
JTE207
dostępny
5.0 (3 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TRW
Kod:
JTE207
Jednostka:
szt
Gwint wewnętrzny [mm]:  1/2"x20UNF
Rodzaj gwintu:  Z bieżnikiem prawostronnym
Wymiar stożka [mm]:  13
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Z dodatkami
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie:  Dla pojazdów z kierownicą z lewej lub prawej strony
Wymiar gwintu:  M10x1,25
Do 100 dni na zwrot
32,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
TRW
0 (0 ocen)
Kod produktu:
JBE132
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TRW
Kod:
JBE132
Jednostka:
szt
Średnica wewnętrzna [mm]:  14
Średnica zewnętrzna [mm]:  35
Długość [mm]:  210
Do 100 dni na zwrot
33,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
TRW
4.4 (14 ocen)
Kod produktu:
JRM111
niedostępny
Kaucja: 203,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

4.4 (14 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TRW
Kod:
JRM111
Jednostka:
szt
Tryb pracy:  Manualny
Ograniczenia producenta:  TRW
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie:  Dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Długość całkowita [mm]:  1140
Wielkość wałka wejżciowego przekładni kierowniczej:  80
Ilość zębów wałka wejściowego przekładni kierowniczej:  17
Średnica wałka wejściowego przekładni kierowniczej:  14
Długość przegub aksialny [mm]:  194
Rozmiar gwintu przegub aksialny:  1/2UNF-20
Do 100 dni na zwrot
649,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
Szczegóły produktu
Kaucja: 203,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

Porady z kategorii: Układ Kierowniczy

Luz na końcówce drążka kierowniczego - objawy, wymiana

Jak rozpoznać luz na końcówce drążka kierowniczego i samodzielnie przeprowadzić jego wymianę bez ściągacza?

Końcówki drążków kierowniczych, łączące drążek kierowniczy ze zwrotnicą, pełnią w całym układzie podwójną rolę – sterują kołami i regulują ich zbieżność. Zwykle to właśnie one są najmniej trwałymi elementami układu kierowniczego, ale – na szczęście – jednocześnie są elementami najtańszymi. Ich wymianę możemy równie dobrze pozostawić mechanikom, jak i spróbować zrobić wszystko samodzielnie.

czytaj więcej >
Wyciek płynu w układzie wspomagania. Jak zlokalizować wyciek i go wyeliminować?

Wyciek płynu w układzie wspomagania. Jak można go zlokalizować i skutecznie wyeliminować?

Gdzieś w układzie wspomagania w Waszym aucie pojawił się wyciek? A może ślady tego wycieku znajdujecie jedynie na ziemi pod pojazdem i nie wiecie, jak zlokalizować nieszczelność? Co powinniście zrobić, gdy tę nieszczelność już zlokalizujecie? Jak usunąć wyciek z układy wspomagania?

czytaj więcej >
Wibracje kierownicy. Co zrobić, gdy kierownica drży lub wibruje?

Wibracje w samochodzie, cz. I. Skąd się biorą drgania na kierownicy?

W Waszym aucie pojawiły się jakieś niezidentyfikowane drgania? Rozchodzą się po nadwoziu, wyczuwalne są na pedale hamulca, ale przede wszystkim kumulują się na kierownicy? Przyczyn takich drgań może być więcej niż kilka, a ich wykrycie potrafi być nie lada wyzwaniem. Dlatego od razu przygotujcie sobie szkło powiększające i śmieszną czapeczkę Sherlocka Holmesa, bo czeka Was poważne dochodzenie.

czytaj więcej >
Dwa sposoby na wymianę płynu do układu wspomagania kierownicy

Dwa sposoby na wymianę płynu do układu wspomagania kierownicy

Płyn stosowany w układzie wspomagania kierownicy jest chyba najbardziej zapomnianym i najczęściej ignorowanym przez kierowców płynem samochodowym. Tymczasem przegapienie momentu, w którym powinniśmy go wymienić, może mieć dla nas bardzo kosztowne konsekwencje. Warto więc pamiętać o interwałach wymiany płynu w układzie wspomagania, a samą wymianę możemy przeprowadzić samodzielnie – bez pomocy mechanika. To naprawdę nic trudnego.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze