Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "5"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Układ Kierowniczy BORG & BECK do Ford FOCUS I (DAW, DBW) 1.4 16V liftback 75KM, 55kW, benzyna (1998.10 - 1999.09)

Układ Kierowniczy SKF Ford FOCUS I (DAW, DBW) 1.4 16V liftback 75KM, 55kW, benzyna (1998.10 - 1999.09) SKF
Układ Kierowniczy DR.MOTOR Ford FOCUS I (DAW, DBW) 1.4 16V liftback 75KM, 55kW, benzyna (1998.10 - 1999.09) DR.MOTOR
Układ Kierowniczy MAXGEAR Ford FOCUS I (DAW, DBW) 1.4 16V liftback 75KM, 55kW, benzyna (1998.10 - 1999.09) MAXGEAR
Układ Kierowniczy A.B.S. Ford FOCUS I (DAW, DBW) 1.4 16V liftback 75KM, 55kW, benzyna (1998.10 - 1999.09) A.B.S.
Układ Kierowniczy BENDIX Ford FOCUS I (DAW, DBW) 1.4 16V liftback 75KM, 55kW, benzyna (1998.10 - 1999.09) BENDIX
Układ Kierowniczy BG AUTOMOTIVE LTD. Ford FOCUS I (DAW, DBW) 1.4 16V liftback 75KM, 55kW, benzyna (1998.10 - 1999.09) BG AUTOMOTIVE LTD.
Układ Kierowniczy BORG & BECK Ford FOCUS I (DAW, DBW) 1.4 16V liftback 75KM, 55kW, benzyna (1998.10 - 1999.09) BORG & BECK
Układ Kierowniczy BOSCH Ford FOCUS I (DAW, DBW) 1.4 16V liftback 75KM, 55kW, benzyna (1998.10 - 1999.09) BOSCH
Układ Kierowniczy COMLINE Ford FOCUS I (DAW, DBW) 1.4 16V liftback 75KM, 55kW, benzyna (1998.10 - 1999.09) COMLINE
Układ Kierowniczy CTR (NEOCTR) Ford FOCUS I (DAW, DBW) 1.4 16V liftback 75KM, 55kW, benzyna (1998.10 - 1999.09) CTR (NEOCTR)
Układ Kierowniczy DELPHI Ford FOCUS I (DAW, DBW) 1.4 16V liftback 75KM, 55kW, benzyna (1998.10 - 1999.09) DELPHI
Układ Kierowniczy DYS Ford FOCUS I (DAW, DBW) 1.4 16V liftback 75KM, 55kW, benzyna (1998.10 - 1999.09) DYS
Układ Kierowniczy EUROL Ford FOCUS I (DAW, DBW) 1.4 16V liftback 75KM, 55kW, benzyna (1998.10 - 1999.09) EUROL
Układ Kierowniczy FAG Ford FOCUS I (DAW, DBW) 1.4 16V liftback 75KM, 55kW, benzyna (1998.10 - 1999.09) FAG
Układ Kierowniczy FAI AUTOPARTS Ford FOCUS I (DAW, DBW) 1.4 16V liftback 75KM, 55kW, benzyna (1998.10 - 1999.09) FAI AUTOPARTS
Układ Kierowniczy FEBEST Ford FOCUS I (DAW, DBW) 1.4 16V liftback 75KM, 55kW, benzyna (1998.10 - 1999.09) FEBEST
Układ Kierowniczy FEBI BILSTEIN Ford FOCUS I (DAW, DBW) 1.4 16V liftback 75KM, 55kW, benzyna (1998.10 - 1999.09) FEBI BILSTEIN
Układ Kierowniczy FORTUNE LINE Ford FOCUS I (DAW, DBW) 1.4 16V liftback 75KM, 55kW, benzyna (1998.10 - 1999.09) FORTUNE LINE
Układ Kierowniczy GSP Ford FOCUS I (DAW, DBW) 1.4 16V liftback 75KM, 55kW, benzyna (1998.10 - 1999.09) GSP
Układ Kierowniczy HART Ford FOCUS I (DAW, DBW) 1.4 16V liftback 75KM, 55kW, benzyna (1998.10 - 1999.09) HART
Układ Kierowniczy KAMOKA Ford FOCUS I (DAW, DBW) 1.4 16V liftback 75KM, 55kW, benzyna (1998.10 - 1999.09) KAMOKA
Układ Kierowniczy LAUBER Ford FOCUS I (DAW, DBW) 1.4 16V liftback 75KM, 55kW, benzyna (1998.10 - 1999.09) LAUBER
Układ Kierowniczy MAGNETI MARELLI Ford FOCUS I (DAW, DBW) 1.4 16V liftback 75KM, 55kW, benzyna (1998.10 - 1999.09) MAGNETI MARELLI
Układ Kierowniczy METZGER Ford FOCUS I (DAW, DBW) 1.4 16V liftback 75KM, 55kW, benzyna (1998.10 - 1999.09) METZGER
Układ Kierowniczy MOOG Ford FOCUS I (DAW, DBW) 1.4 16V liftback 75KM, 55kW, benzyna (1998.10 - 1999.09) MOOG
Układ Kierowniczy NTY Ford FOCUS I (DAW, DBW) 1.4 16V liftback 75KM, 55kW, benzyna (1998.10 - 1999.09) NTY
Układ Kierowniczy OPTIMAL Ford FOCUS I (DAW, DBW) 1.4 16V liftback 75KM, 55kW, benzyna (1998.10 - 1999.09) OPTIMAL
Układ Kierowniczy QUARO Ford FOCUS I (DAW, DBW) 1.4 16V liftback 75KM, 55kW, benzyna (1998.10 - 1999.09) QUARO
Układ Kierowniczy QUINTON HAZELL Ford FOCUS I (DAW, DBW) 1.4 16V liftback 75KM, 55kW, benzyna (1998.10 - 1999.09) QUINTON HAZELL
Układ Kierowniczy RUVILLE Ford FOCUS I (DAW, DBW) 1.4 16V liftback 75KM, 55kW, benzyna (1998.10 - 1999.09) RUVILLE
Układ Kierowniczy SIDEM Ford FOCUS I (DAW, DBW) 1.4 16V liftback 75KM, 55kW, benzyna (1998.10 - 1999.09) SIDEM
Układ Kierowniczy SKV GERMANY Ford FOCUS I (DAW, DBW) 1.4 16V liftback 75KM, 55kW, benzyna (1998.10 - 1999.09) SKV GERMANY
Układ Kierowniczy VAICO Ford FOCUS I (DAW, DBW) 1.4 16V liftback 75KM, 55kW, benzyna (1998.10 - 1999.09) VAICO
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:BORG & BECK

4 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
BORG & BECK
0 (0)
Kod produktu:
BTR5129
dostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BORG & BECK
Kod:
BTR5129
Jednostka:
szt
Długość [mm]:  357
Rodzaj gwintu:  Z bieżnikiem prawostronnym
Rodzaj gwintu:  Z gwintem zewnętrznym
Rozmiar gwintu 1:  M14X1.5
Rozmiar gwintu 2:  M14X2.0
Długość przegub aksialny [mm]:  357
Do 100 dni na zwrot
25,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
BORG & BECK
0 (0)
Kod produktu:
BTR4808
dostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BORG & BECK
Kod:
BTR4808
Jednostka:
szt
Rodzaj gwintu:  Z bieżnikiem prawostronnym
Rodzaj gwintu:  Z gwintem wewnętrznym
Rozmiar gwintu 1:  M14x2.0
Parzyste numery artykułów:  BTR4809
Do 100 dni na zwrot
41,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
BORG & BECK
0 (0)
Kod produktu:
BTR4809
dostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BORG & BECK
Kod:
BTR4809
Jednostka:
szt
Rodzaj gwintu:  Z bieżnikiem prawostronnym
Rodzaj gwintu:  Z gwintem wewnętrznym
Rozmiar gwintu 1:  M14x2.0
Parzyste numery artykułów:  BTR4808
Do 100 dni na zwrot
41,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
BORG & BECK
0 (0)
Kod produktu:
BSG4000
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BORG & BECK
Kod:
BSG4000
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z uchwytami
Średnica wewnętrzna 1 [mm]:  10
Materiał:  Guma
Średnica wewnętrzna 2 [mm]:  29
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Układ Kierowniczy

Dwa sposoby na wymianę płynu do układu wspomagania kierownicy

Dwa sposoby na wymianę płynu do układu wspomagania kierownicy

Płyn stosowany w układzie wspomagania kierownicy jest chyba najbardziej zapomnianym i najczęściej ignorowanym przez kierowców płynem samochodowym. Tymczasem przegapienie momentu, w którym powinniśmy go wymienić, może mieć dla nas bardzo kosztowne konsekwencje. Warto więc pamiętać o interwałach wymiany płynu w układzie wspomagania, a samą wymianę możemy przeprowadzić samodzielnie – bez pomocy mechanika. To naprawdę nic trudnego.

czytaj więcej >
Wibracje kierownicy. Co zrobić, gdy kierownica drży lub wibruje?

Wibracje w samochodzie, cz. I. Skąd się biorą drgania na kierownicy?

W Waszym aucie pojawiły się jakieś niezidentyfikowane drgania? Rozchodzą się po nadwoziu, wyczuwalne są na pedale hamulca, ale przede wszystkim kumulują się na kierownicy? Przyczyn takich drgań może być więcej niż kilka, a ich wykrycie potrafi być nie lada wyzwaniem. Dlatego od razu przygotujcie sobie szkło powiększające i śmieszną czapeczkę Sherlocka Holmesa, bo czeka Was poważne dochodzenie.

czytaj więcej >
Geometria kół – jak sprawdzić i ustawić?

Geometria kół – jak sprawdzić i ustawić?

Podwozie charakteryzuje się kilkoma parametrami, które nazywane są wspólnie geometrią podwozia. Po co stosować konkretne ustawienia, jak sprawdzić prawidłową geometrię kół i co zrobić regulacja nie jest prawidłowa?

czytaj więcej >
Wyciek płynu w układzie wspomagania. Jak zlokalizować wyciek i go wyeliminować?

Wyciek płynu w układzie wspomagania. Jak można go zlokalizować i skutecznie wyeliminować?

Gdzieś w układzie wspomagania w Waszym aucie pojawił się wyciek? A może ślady tego wycieku znajdujecie jedynie na ziemi pod pojazdem i nie wiecie, jak zlokalizować nieszczelność? Co powinniście zrobić, gdy tę nieszczelność już zlokalizujecie? Jak usunąć wyciek z układy wspomagania?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze