Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Układ Kierowniczy BORG & BECK do Ford MONDEO V Turnier (CF) 2.0 TDCi Bi-Turbo Kombi 210KM, 154kW, olej napędowy (2015.03 - obecnie)

Układ Kierowniczy FAG Ford MONDEO V Turnier (CF) 2.0 TDCi Bi-Turbo Kombi 210KM, 154kW, olej napędowy (2015.03 - obecnie) FAG
Układ Kierowniczy A.B.S. Ford MONDEO V Turnier (CF) 2.0 TDCi Bi-Turbo Kombi 210KM, 154kW, olej napędowy (2015.03 - obecnie) A.B.S.
Układ Kierowniczy AKRON-MALÒ Ford MONDEO V Turnier (CF) 2.0 TDCi Bi-Turbo Kombi 210KM, 154kW, olej napędowy (2015.03 - obecnie) AKRON-MALÒ
Układ Kierowniczy AUTOFREN SEINSA Ford MONDEO V Turnier (CF) 2.0 TDCi Bi-Turbo Kombi 210KM, 154kW, olej napędowy (2015.03 - obecnie) AUTOFREN SEINSA
Układ Kierowniczy BENDIX Ford MONDEO V Turnier (CF) 2.0 TDCi Bi-Turbo Kombi 210KM, 154kW, olej napędowy (2015.03 - obecnie) BENDIX
Układ Kierowniczy BG AUTOMOTIVE LTD. Ford MONDEO V Turnier (CF) 2.0 TDCi Bi-Turbo Kombi 210KM, 154kW, olej napędowy (2015.03 - obecnie) BG AUTOMOTIVE LTD.
Układ Kierowniczy BIRTH Ford MONDEO V Turnier (CF) 2.0 TDCi Bi-Turbo Kombi 210KM, 154kW, olej napędowy (2015.03 - obecnie) BIRTH
Układ Kierowniczy BORG & BECK Ford MONDEO V Turnier (CF) 2.0 TDCi Bi-Turbo Kombi 210KM, 154kW, olej napędowy (2015.03 - obecnie) BORG & BECK
Układ Kierowniczy BOSCH Ford MONDEO V Turnier (CF) 2.0 TDCi Bi-Turbo Kombi 210KM, 154kW, olej napędowy (2015.03 - obecnie) BOSCH
Układ Kierowniczy CASTROL Ford MONDEO V Turnier (CF) 2.0 TDCi Bi-Turbo Kombi 210KM, 154kW, olej napędowy (2015.03 - obecnie) CASTROL
Układ Kierowniczy COMLINE Ford MONDEO V Turnier (CF) 2.0 TDCi Bi-Turbo Kombi 210KM, 154kW, olej napędowy (2015.03 - obecnie) COMLINE
Układ Kierowniczy CTR (NEOCTR) Ford MONDEO V Turnier (CF) 2.0 TDCi Bi-Turbo Kombi 210KM, 154kW, olej napędowy (2015.03 - obecnie) CTR (NEOCTR)
Układ Kierowniczy DAYCO Ford MONDEO V Turnier (CF) 2.0 TDCi Bi-Turbo Kombi 210KM, 154kW, olej napędowy (2015.03 - obecnie) DAYCO
Układ Kierowniczy DELPHI Ford MONDEO V Turnier (CF) 2.0 TDCi Bi-Turbo Kombi 210KM, 154kW, olej napędowy (2015.03 - obecnie) DELPHI
Układ Kierowniczy DYS Ford MONDEO V Turnier (CF) 2.0 TDCi Bi-Turbo Kombi 210KM, 154kW, olej napędowy (2015.03 - obecnie) DYS
Układ Kierowniczy ERA BENELUX Ford MONDEO V Turnier (CF) 2.0 TDCi Bi-Turbo Kombi 210KM, 154kW, olej napędowy (2015.03 - obecnie) ERA BENELUX
Układ Kierowniczy ERT Ford MONDEO V Turnier (CF) 2.0 TDCi Bi-Turbo Kombi 210KM, 154kW, olej napędowy (2015.03 - obecnie) ERT
Układ Kierowniczy EUROL Ford MONDEO V Turnier (CF) 2.0 TDCi Bi-Turbo Kombi 210KM, 154kW, olej napędowy (2015.03 - obecnie) EUROL
Układ Kierowniczy FAI AUTOPARTS Ford MONDEO V Turnier (CF) 2.0 TDCi Bi-Turbo Kombi 210KM, 154kW, olej napędowy (2015.03 - obecnie) FAI AUTOPARTS
Układ Kierowniczy FEBI BILSTEIN Ford MONDEO V Turnier (CF) 2.0 TDCi Bi-Turbo Kombi 210KM, 154kW, olej napędowy (2015.03 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Układ Kierowniczy FLENNOR Ford MONDEO V Turnier (CF) 2.0 TDCi Bi-Turbo Kombi 210KM, 154kW, olej napędowy (2015.03 - obecnie) FLENNOR
Układ Kierowniczy FRAP Ford MONDEO V Turnier (CF) 2.0 TDCi Bi-Turbo Kombi 210KM, 154kW, olej napędowy (2015.03 - obecnie) FRAP
Układ Kierowniczy GENERAL RICAMBI Ford MONDEO V Turnier (CF) 2.0 TDCi Bi-Turbo Kombi 210KM, 154kW, olej napędowy (2015.03 - obecnie) GENERAL RICAMBI
Układ Kierowniczy GSP Ford MONDEO V Turnier (CF) 2.0 TDCi Bi-Turbo Kombi 210KM, 154kW, olej napędowy (2015.03 - obecnie) GSP
Układ Kierowniczy HART Ford MONDEO V Turnier (CF) 2.0 TDCi Bi-Turbo Kombi 210KM, 154kW, olej napędowy (2015.03 - obecnie) HART
Układ Kierowniczy HERTH+BUSS ELPARTS Ford MONDEO V Turnier (CF) 2.0 TDCi Bi-Turbo Kombi 210KM, 154kW, olej napędowy (2015.03 - obecnie) HERTH+BUSS ELPARTS
Układ Kierowniczy JP GROUP Ford MONDEO V Turnier (CF) 2.0 TDCi Bi-Turbo Kombi 210KM, 154kW, olej napędowy (2015.03 - obecnie) JP GROUP
Układ Kierowniczy KAWE Ford MONDEO V Turnier (CF) 2.0 TDCi Bi-Turbo Kombi 210KM, 154kW, olej napędowy (2015.03 - obecnie) KAWE
Układ Kierowniczy LEMFÖRDER Ford MONDEO V Turnier (CF) 2.0 TDCi Bi-Turbo Kombi 210KM, 154kW, olej napędowy (2015.03 - obecnie) LEMFÖRDER
Układ Kierowniczy LENCO Ford MONDEO V Turnier (CF) 2.0 TDCi Bi-Turbo Kombi 210KM, 154kW, olej napędowy (2015.03 - obecnie) LENCO
Układ Kierowniczy LIQUI MOLY Ford MONDEO V Turnier (CF) 2.0 TDCi Bi-Turbo Kombi 210KM, 154kW, olej napędowy (2015.03 - obecnie) LIQUI MOLY
Układ Kierowniczy MAGNETI MARELLI Ford MONDEO V Turnier (CF) 2.0 TDCi Bi-Turbo Kombi 210KM, 154kW, olej napędowy (2015.03 - obecnie) MAGNETI MARELLI
Układ Kierowniczy MAPCO Ford MONDEO V Turnier (CF) 2.0 TDCi Bi-Turbo Kombi 210KM, 154kW, olej napędowy (2015.03 - obecnie) MAPCO
Układ Kierowniczy METALCAUCHO Ford MONDEO V Turnier (CF) 2.0 TDCi Bi-Turbo Kombi 210KM, 154kW, olej napędowy (2015.03 - obecnie) METALCAUCHO
Układ Kierowniczy METZGER Ford MONDEO V Turnier (CF) 2.0 TDCi Bi-Turbo Kombi 210KM, 154kW, olej napędowy (2015.03 - obecnie) METZGER
Układ Kierowniczy MEYLE Ford MONDEO V Turnier (CF) 2.0 TDCi Bi-Turbo Kombi 210KM, 154kW, olej napędowy (2015.03 - obecnie) MEYLE
Układ Kierowniczy MONROE Ford MONDEO V Turnier (CF) 2.0 TDCi Bi-Turbo Kombi 210KM, 154kW, olej napędowy (2015.03 - obecnie) MONROE
Układ Kierowniczy MOOG Ford MONDEO V Turnier (CF) 2.0 TDCi Bi-Turbo Kombi 210KM, 154kW, olej napędowy (2015.03 - obecnie) MOOG
Układ Kierowniczy MOTUL Ford MONDEO V Turnier (CF) 2.0 TDCi Bi-Turbo Kombi 210KM, 154kW, olej napędowy (2015.03 - obecnie) MOTUL
Układ Kierowniczy NK Ford MONDEO V Turnier (CF) 2.0 TDCi Bi-Turbo Kombi 210KM, 154kW, olej napędowy (2015.03 - obecnie) NK
Układ Kierowniczy OPTIMAL Ford MONDEO V Turnier (CF) 2.0 TDCi Bi-Turbo Kombi 210KM, 154kW, olej napędowy (2015.03 - obecnie) OPTIMAL
Układ Kierowniczy ORIGINAL IMPERIUM Ford MONDEO V Turnier (CF) 2.0 TDCi Bi-Turbo Kombi 210KM, 154kW, olej napędowy (2015.03 - obecnie) ORIGINAL IMPERIUM
Układ Kierowniczy QUINTON HAZELL Ford MONDEO V Turnier (CF) 2.0 TDCi Bi-Turbo Kombi 210KM, 154kW, olej napędowy (2015.03 - obecnie) QUINTON HAZELL
Układ Kierowniczy RTS Ford MONDEO V Turnier (CF) 2.0 TDCi Bi-Turbo Kombi 210KM, 154kW, olej napędowy (2015.03 - obecnie) RTS
Układ Kierowniczy SIDEM Ford MONDEO V Turnier (CF) 2.0 TDCi Bi-Turbo Kombi 210KM, 154kW, olej napędowy (2015.03 - obecnie) SIDEM
Układ Kierowniczy SKF Ford MONDEO V Turnier (CF) 2.0 TDCi Bi-Turbo Kombi 210KM, 154kW, olej napędowy (2015.03 - obecnie) SKF
Układ Kierowniczy SPIDAN Ford MONDEO V Turnier (CF) 2.0 TDCi Bi-Turbo Kombi 210KM, 154kW, olej napędowy (2015.03 - obecnie) SPIDAN
Układ Kierowniczy SWAG Ford MONDEO V Turnier (CF) 2.0 TDCi Bi-Turbo Kombi 210KM, 154kW, olej napędowy (2015.03 - obecnie) SWAG
Układ Kierowniczy TOPRAN Ford MONDEO V Turnier (CF) 2.0 TDCi Bi-Turbo Kombi 210KM, 154kW, olej napędowy (2015.03 - obecnie) TOPRAN
Układ Kierowniczy TRISCAN Ford MONDEO V Turnier (CF) 2.0 TDCi Bi-Turbo Kombi 210KM, 154kW, olej napędowy (2015.03 - obecnie) TRISCAN
Układ Kierowniczy TRW Ford MONDEO V Turnier (CF) 2.0 TDCi Bi-Turbo Kombi 210KM, 154kW, olej napędowy (2015.03 - obecnie) TRW
Układ Kierowniczy VAICO Ford MONDEO V Turnier (CF) 2.0 TDCi Bi-Turbo Kombi 210KM, 154kW, olej napędowy (2015.03 - obecnie) VAICO
Układ Kierowniczy VEMA Ford MONDEO V Turnier (CF) 2.0 TDCi Bi-Turbo Kombi 210KM, 154kW, olej napędowy (2015.03 - obecnie) VEMA
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:BORG & BECK

4 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
BORG & BECK
0 (0)
Kod produktu:
BTR5933
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BORG & BECK
Kod:
BTR5933
Rodzaj gwintu:  Z bieżnikiem prawostronnym
Rodzaj gwintu:  Z gwintem wewnętrznym
Rozmiar gwintu 1:  M18X1.5MM
Parzyste numery artykułów:  BTR5934
Do 100 dni na zwrot
BORG & BECK
0 (0)
Kod produktu:
BSG3486
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BORG & BECK
Kod:
BSG3486
Materiał:  Termoplast
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z uchwytami
Średnica wewnętrzna 1 [mm]:  18
Średnica wewnętrzna 2 [mm]:  64
Do 100 dni na zwrot
BORG & BECK
0 (0)
Kod produktu:
BTR5996
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BORG & BECK
Kod:
BTR5996
Długość [mm]:  319,5
Rozmiar gwintu 1:  M16x1.5
Rozmiar gwintu 2:  M18x1.5
Długość przegub aksialny [mm]:  319,5
Do 100 dni na zwrot
BORG & BECK
0 (0)
Kod produktu:
BTR5934
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BORG & BECK
Kod:
BTR5934
Rodzaj gwintu:  Z bieżnikiem prawostronnym
Rodzaj gwintu:  Z gwintem wewnętrznym
Rozmiar gwintu 1:  M18X1.5MM
Parzyste numery artykułów:  BTR5933
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Układ Kierowniczy

Wibracje kierownicy. Co zrobić, gdy kierownica drży lub wibruje?

Wibracje w samochodzie, cz. I. Skąd się biorą drgania na kierownicy?

W Waszym aucie pojawiły się jakieś niezidentyfikowane drgania? Rozchodzą się po nadwoziu, wyczuwalne są na pedale hamulca, ale przede wszystkim kumulują się na kierownicy? Przyczyn takich drgań może być więcej niż kilka, a ich wykrycie potrafi być nie lada wyzwaniem. Dlatego od razu przygotujcie sobie szkło powiększające i śmieszną czapeczkę Sherlocka Holmesa, bo czeka Was poważne dochodzenie.

czytaj więcej >
Dwa sposoby na wymianę płynu do układu wspomagania kierownicy

Dwa sposoby na wymianę płynu do układu wspomagania kierownicy

Płyn stosowany w układzie wspomagania kierownicy jest chyba najbardziej zapomnianym i najczęściej ignorowanym przez kierowców płynem samochodowym. Tymczasem przegapienie momentu, w którym powinniśmy go wymienić, może mieć dla nas bardzo kosztowne konsekwencje. Warto więc pamiętać o interwałach wymiany płynu w układzie wspomagania, a samą wymianę możemy przeprowadzić samodzielnie – bez pomocy mechanika. To naprawdę nic trudnego.

czytaj więcej >
System kontroli trakcji – ASR

System kontroli trakcji – ASR

ASR to układ antypoślizgowy zaliczany do grupy systemów Advanced Vehicle Control Systems. Jego najważniejszym zadaniem jest niedopuszczenie do nadmiernego poślizgu kół pojazdu podczas przyspieszania. Pośrednio system wpływa także na polepszenie właściwości trakcyjnych samochodu podczas pokonywania zakrętów.

czytaj więcej >
Geometria kół – jak sprawdzić i ustawić?

Geometria kół – jak sprawdzić i ustawić?

Podwozie charakteryzuje się kilkoma parametrami, które nazywane są wspólnie geometrią podwozia. Po co stosować konkretne ustawienia, jak sprawdzić prawidłową geometrię kół i co zrobić regulacja nie jest prawidłowa?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze