Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Układ Kierowniczy MAPCO do Honda INTEGRA coupe (DC2, DC4) 1.8 Type-R (DC2) coupe 200KM, 147kW, benzyna (1993.09 - 2001.08)

Układ Kierowniczy 555 Honda INTEGRA coupe (DC2, DC4) 1.8 Type-R (DC2) coupe 200KM, 147kW, benzyna (1993.09 - 2001.08) 555
Układ Kierowniczy SKF Honda INTEGRA coupe (DC2, DC4) 1.8 Type-R (DC2) coupe 200KM, 147kW, benzyna (1993.09 - 2001.08) SKF
Układ Kierowniczy FEBEST Honda INTEGRA coupe (DC2, DC4) 1.8 Type-R (DC2) coupe 200KM, 147kW, benzyna (1993.09 - 2001.08) FEBEST
Układ Kierowniczy CTR Honda INTEGRA coupe (DC2, DC4) 1.8 Type-R (DC2) coupe 200KM, 147kW, benzyna (1993.09 - 2001.08) CTR
Układ Kierowniczy KAMOKA Honda INTEGRA coupe (DC2, DC4) 1.8 Type-R (DC2) coupe 200KM, 147kW, benzyna (1993.09 - 2001.08) KAMOKA
Układ Kierowniczy AISIN Honda INTEGRA coupe (DC2, DC4) 1.8 Type-R (DC2) coupe 200KM, 147kW, benzyna (1993.09 - 2001.08) AISIN
Układ Kierowniczy BORG & BECK Honda INTEGRA coupe (DC2, DC4) 1.8 Type-R (DC2) coupe 200KM, 147kW, benzyna (1993.09 - 2001.08) BORG & BECK
Układ Kierowniczy COMLINE Honda INTEGRA coupe (DC2, DC4) 1.8 Type-R (DC2) coupe 200KM, 147kW, benzyna (1993.09 - 2001.08) COMLINE
Układ Kierowniczy DELPHI Honda INTEGRA coupe (DC2, DC4) 1.8 Type-R (DC2) coupe 200KM, 147kW, benzyna (1993.09 - 2001.08) DELPHI
Układ Kierowniczy FAG Honda INTEGRA coupe (DC2, DC4) 1.8 Type-R (DC2) coupe 200KM, 147kW, benzyna (1993.09 - 2001.08) FAG
Układ Kierowniczy FRAP Honda INTEGRA coupe (DC2, DC4) 1.8 Type-R (DC2) coupe 200KM, 147kW, benzyna (1993.09 - 2001.08) FRAP
Układ Kierowniczy GSP Honda INTEGRA coupe (DC2, DC4) 1.8 Type-R (DC2) coupe 200KM, 147kW, benzyna (1993.09 - 2001.08) GSP
Układ Kierowniczy MAPCO Honda INTEGRA coupe (DC2, DC4) 1.8 Type-R (DC2) coupe 200KM, 147kW, benzyna (1993.09 - 2001.08) MAPCO
Układ Kierowniczy MAXGEAR Honda INTEGRA coupe (DC2, DC4) 1.8 Type-R (DC2) coupe 200KM, 147kW, benzyna (1993.09 - 2001.08) MAXGEAR
Układ Kierowniczy MOOG Honda INTEGRA coupe (DC2, DC4) 1.8 Type-R (DC2) coupe 200KM, 147kW, benzyna (1993.09 - 2001.08) MOOG
Układ Kierowniczy NIPPARTS Honda INTEGRA coupe (DC2, DC4) 1.8 Type-R (DC2) coupe 200KM, 147kW, benzyna (1993.09 - 2001.08) NIPPARTS
Układ Kierowniczy NK Honda INTEGRA coupe (DC2, DC4) 1.8 Type-R (DC2) coupe 200KM, 147kW, benzyna (1993.09 - 2001.08) NK
Układ Kierowniczy QUARO Honda INTEGRA coupe (DC2, DC4) 1.8 Type-R (DC2) coupe 200KM, 147kW, benzyna (1993.09 - 2001.08) QUARO
Układ Kierowniczy QUINTON HAZELL Honda INTEGRA coupe (DC2, DC4) 1.8 Type-R (DC2) coupe 200KM, 147kW, benzyna (1993.09 - 2001.08) QUINTON HAZELL
Układ Kierowniczy VAICO Honda INTEGRA coupe (DC2, DC4) 1.8 Type-R (DC2) coupe 200KM, 147kW, benzyna (1993.09 - 2001.08) VAICO
Producent:MAPCO

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
MAPCO
0 (0 ocen)
Kod produktu:
29990
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAPCO
Kod:
29990
Jednostka:
KPL
Ograniczenia producenta:  Schutzfilter
Wyposażenie pojazdu:  Dla pojazdów ze wpomaganiem układu kierowniczego
Średnica flanszy [mm]:  10
Rodzaj filtra:  Filtr przewodowy
Specyfikacja:  Magnetfilter
Długość [mm]:  126
Do 100 dni na zwrot
79,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
MAPCO
0 (0 ocen)
Kod produktu:
29992
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAPCO
Kod:
29992
Ograniczenia producenta:  Schutzfilter
Wyposażenie pojazdu:  Dla pojazdów ze wpomaganiem układu kierowniczego
Średnica flanszy [mm]:  10
Średnica flanszy [mm]:  12
Rodzaj filtra:  Filtr przewodowy
Specyfikacja:  Magnetfilter
Długość [mm]:  202
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Układ Kierowniczy

System kontroli trakcji – ASR

System kontroli trakcji – ASR

ASR to układ antypoślizgowy zaliczany do grupy systemów Advanced Vehicle Control Systems. Jego najważniejszym zadaniem jest niedopuszczenie do nadmiernego poślizgu kół pojazdu podczas przyspieszania. Pośrednio system wpływa także na polepszenie właściwości trakcyjnych samochodu podczas pokonywania zakrętów.

czytaj więcej >
Luz na końcówce drążka kierowniczego - objawy, wymiana

Jak rozpoznać luz na końcówce drążka kierowniczego i samodzielnie przeprowadzić jego wymianę bez ściągacza?

Końcówki drążków kierowniczych, łączące drążek kierowniczy ze zwrotnicą, pełnią w całym układzie podwójną rolę – sterują kołami i regulują ich zbieżność. Zwykle to właśnie one są najmniej trwałymi elementami układu kierowniczego, ale – na szczęście – jednocześnie są elementami najtańszymi. Ich wymianę możemy równie dobrze pozostawić mechanikom, jak i spróbować zrobić wszystko samodzielnie.

czytaj więcej >
Wyciek płynu w układzie wspomagania. Jak zlokalizować wyciek i go wyeliminować?

Wyciek płynu w układzie wspomagania. Jak można go zlokalizować i skutecznie wyeliminować?

Gdzieś w układzie wspomagania w Waszym aucie pojawił się wyciek? A może ślady tego wycieku znajdujecie jedynie na ziemi pod pojazdem i nie wiecie, jak zlokalizować nieszczelność? Co powinniście zrobić, gdy tę nieszczelność już zlokalizujecie? Jak usunąć wyciek z układy wspomagania?

czytaj więcej >
Wibracje kierownicy. Co zrobić, gdy kierownica drży lub wibruje?

Wibracje w samochodzie, cz. I. Skąd się biorą drgania na kierownicy?

W Waszym aucie pojawiły się jakieś niezidentyfikowane drgania? Rozchodzą się po nadwoziu, wyczuwalne są na pedale hamulca, ale przede wszystkim kumulują się na kierownicy? Przyczyn takich drgań może być więcej niż kilka, a ich wykrycie potrafi być nie lada wyzwaniem. Dlatego od razu przygotujcie sobie szkło powiększające i śmieszną czapeczkę Sherlocka Holmesa, bo czeka Was poważne dochodzenie.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze