Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Układ Kierowniczy ERA BENELUX do Jaguar E-TYPE 4.2 (Series2) coupe 269KM, 198kW, benzyna (1968.07 - 1971.05)

Układ Kierowniczy JP GROUP Jaguar E-TYPE 4.2 (Series2) coupe 269KM, 198kW, benzyna (1968.07 - 1971.05) JP GROUP
Układ Kierowniczy AUTOFREN SEINSA Jaguar E-TYPE 4.2 (Series2) coupe 269KM, 198kW, benzyna (1968.07 - 1971.05) AUTOFREN SEINSA
Układ Kierowniczy BGA Jaguar E-TYPE 4.2 (Series2) coupe 269KM, 198kW, benzyna (1968.07 - 1971.05) BGA
Układ Kierowniczy BORG & BECK Jaguar E-TYPE 4.2 (Series2) coupe 269KM, 198kW, benzyna (1968.07 - 1971.05) BORG & BECK
Układ Kierowniczy CEVAM Jaguar E-TYPE 4.2 (Series2) coupe 269KM, 198kW, benzyna (1968.07 - 1971.05) CEVAM
Układ Kierowniczy CORTECO Jaguar E-TYPE 4.2 (Series2) coupe 269KM, 198kW, benzyna (1968.07 - 1971.05) CORTECO
Układ Kierowniczy ERA BENELUX Jaguar E-TYPE 4.2 (Series2) coupe 269KM, 198kW, benzyna (1968.07 - 1971.05) ERA BENELUX
Układ Kierowniczy ERT Jaguar E-TYPE 4.2 (Series2) coupe 269KM, 198kW, benzyna (1968.07 - 1971.05) ERT
Układ Kierowniczy HEPU Jaguar E-TYPE 4.2 (Series2) coupe 269KM, 198kW, benzyna (1968.07 - 1971.05) HEPU
Układ Kierowniczy IPD Jaguar E-TYPE 4.2 (Series2) coupe 269KM, 198kW, benzyna (1968.07 - 1971.05) IPD
Układ Kierowniczy LAUBER Jaguar E-TYPE 4.2 (Series2) coupe 269KM, 198kW, benzyna (1968.07 - 1971.05) LAUBER
Układ Kierowniczy LENCO Jaguar E-TYPE 4.2 (Series2) coupe 269KM, 198kW, benzyna (1968.07 - 1971.05) LENCO
Układ Kierowniczy LIQUI MOLY Jaguar E-TYPE 4.2 (Series2) coupe 269KM, 198kW, benzyna (1968.07 - 1971.05) LIQUI MOLY
Układ Kierowniczy LIZARTE Jaguar E-TYPE 4.2 (Series2) coupe 269KM, 198kW, benzyna (1968.07 - 1971.05) LIZARTE
Układ Kierowniczy LÖBRO Jaguar E-TYPE 4.2 (Series2) coupe 269KM, 198kW, benzyna (1968.07 - 1971.05) LÖBRO
Układ Kierowniczy MAPCO Jaguar E-TYPE 4.2 (Series2) coupe 269KM, 198kW, benzyna (1968.07 - 1971.05) MAPCO
Układ Kierowniczy MEAT & DORIA Jaguar E-TYPE 4.2 (Series2) coupe 269KM, 198kW, benzyna (1968.07 - 1971.05) MEAT & DORIA
Układ Kierowniczy OCAP Jaguar E-TYPE 4.2 (Series2) coupe 269KM, 198kW, benzyna (1968.07 - 1971.05) OCAP
Układ Kierowniczy QUINTON HAZELL Jaguar E-TYPE 4.2 (Series2) coupe 269KM, 198kW, benzyna (1968.07 - 1971.05) QUINTON HAZELL
Układ Kierowniczy SPIDAN Jaguar E-TYPE 4.2 (Series2) coupe 269KM, 198kW, benzyna (1968.07 - 1971.05) SPIDAN
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:ERA BENELUX

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
ERA BENELUX
0 (0)
Kod produktu:
SR2426
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
ERA BENELUX
Kod:
SR2426
Jednostka:
szt
Tryb pracy:  Manualny
Do 100 dni na zwrot
1171,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
ERA BENELUX
0 (0)
Kod produktu:
SR2424
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
ERA BENELUX
Kod:
SR2424
Jednostka:
szt
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Do 100 dni na zwrot
2236,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Układ Kierowniczy

Luz na końcówce drążka kierowniczego - objawy, wymiana

Jak rozpoznać luz na końcówce drążka kierowniczego i samodzielnie przeprowadzić jego wymianę bez ściągacza?

Końcówki drążków kierowniczych, łączące drążek kierowniczy ze zwrotnicą, pełnią w całym układzie podwójną rolę – sterują kołami i regulują ich zbieżność. Zwykle to właśnie one są najmniej trwałymi elementami układu kierowniczego, ale – na szczęście – jednocześnie są elementami najtańszymi. Ich wymianę możemy równie dobrze pozostawić mechanikom, jak i spróbować zrobić wszystko samodzielnie.

czytaj więcej >
Dwa sposoby na wymianę płynu do układu wspomagania kierownicy

Dwa sposoby na wymianę płynu do układu wspomagania kierownicy

Płyn stosowany w układzie wspomagania kierownicy jest chyba najbardziej zapomnianym i najczęściej ignorowanym przez kierowców płynem samochodowym. Tymczasem przegapienie momentu, w którym powinniśmy go wymienić, może mieć dla nas bardzo kosztowne konsekwencje. Warto więc pamiętać o interwałach wymiany płynu w układzie wspomagania, a samą wymianę możemy przeprowadzić samodzielnie – bez pomocy mechanika. To naprawdę nic trudnego.

czytaj więcej >
Wyciek płynu w układzie wspomagania. Jak zlokalizować wyciek i go wyeliminować?

Wyciek płynu w układzie wspomagania. Jak można go zlokalizować i skutecznie wyeliminować?

Gdzieś w układzie wspomagania w Waszym aucie pojawił się wyciek? A może ślady tego wycieku znajdujecie jedynie na ziemi pod pojazdem i nie wiecie, jak zlokalizować nieszczelność? Co powinniście zrobić, gdy tę nieszczelność już zlokalizujecie? Jak usunąć wyciek z układy wspomagania?

czytaj więcej >
Wibracje kierownicy. Co zrobić, gdy kierownica drży lub wibruje?

Wibracje w samochodzie, cz. I. Skąd się biorą drgania na kierownicy?

W Waszym aucie pojawiły się jakieś niezidentyfikowane drgania? Rozchodzą się po nadwoziu, wyczuwalne są na pedale hamulca, ale przede wszystkim kumulują się na kierownicy? Przyczyn takich drgań może być więcej niż kilka, a ich wykrycie potrafi być nie lada wyzwaniem. Dlatego od razu przygotujcie sobie szkło powiększające i śmieszną czapeczkę Sherlocka Holmesa, bo czeka Was poważne dochodzenie.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze