Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "5"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Układ Kierowniczy MASTER-SPORT do Jaguar XF SPORTBRAKE (X260) 3.0 Kombi 380KM, 280kW, benzyna (2017.07 - obecnie)

Układ Kierowniczy MEYLE Jaguar XF SPORTBRAKE (X260) 3.0 Kombi 380KM, 280kW, benzyna (2017.07 - obecnie) MEYLE
Układ Kierowniczy A.B.S. Jaguar XF SPORTBRAKE (X260) 3.0 Kombi 380KM, 280kW, benzyna (2017.07 - obecnie) A.B.S.
Układ Kierowniczy BIRTH Jaguar XF SPORTBRAKE (X260) 3.0 Kombi 380KM, 280kW, benzyna (2017.07 - obecnie) BIRTH
Układ Kierowniczy BORG & BECK Jaguar XF SPORTBRAKE (X260) 3.0 Kombi 380KM, 280kW, benzyna (2017.07 - obecnie) BORG & BECK
Układ Kierowniczy COMLINE Jaguar XF SPORTBRAKE (X260) 3.0 Kombi 380KM, 280kW, benzyna (2017.07 - obecnie) COMLINE
Układ Kierowniczy DYS Jaguar XF SPORTBRAKE (X260) 3.0 Kombi 380KM, 280kW, benzyna (2017.07 - obecnie) DYS
Układ Kierowniczy EUROL Jaguar XF SPORTBRAKE (X260) 3.0 Kombi 380KM, 280kW, benzyna (2017.07 - obecnie) EUROL
Układ Kierowniczy FAI AUTOPARTS Jaguar XF SPORTBRAKE (X260) 3.0 Kombi 380KM, 280kW, benzyna (2017.07 - obecnie) FAI AUTOPARTS
Układ Kierowniczy GSP Jaguar XF SPORTBRAKE (X260) 3.0 Kombi 380KM, 280kW, benzyna (2017.07 - obecnie) GSP
Układ Kierowniczy KAWE Jaguar XF SPORTBRAKE (X260) 3.0 Kombi 380KM, 280kW, benzyna (2017.07 - obecnie) KAWE
Układ Kierowniczy LIQUI MOLY Jaguar XF SPORTBRAKE (X260) 3.0 Kombi 380KM, 280kW, benzyna (2017.07 - obecnie) LIQUI MOLY
Układ Kierowniczy MASTER-SPORT Jaguar XF SPORTBRAKE (X260) 3.0 Kombi 380KM, 280kW, benzyna (2017.07 - obecnie) MASTER-SPORT
Układ Kierowniczy MOOG Jaguar XF SPORTBRAKE (X260) 3.0 Kombi 380KM, 280kW, benzyna (2017.07 - obecnie) MOOG
Układ Kierowniczy MOTUL Jaguar XF SPORTBRAKE (X260) 3.0 Kombi 380KM, 280kW, benzyna (2017.07 - obecnie) MOTUL
Układ Kierowniczy NK Jaguar XF SPORTBRAKE (X260) 3.0 Kombi 380KM, 280kW, benzyna (2017.07 - obecnie) NK
Układ Kierowniczy ORIGINAL IMPERIUM Jaguar XF SPORTBRAKE (X260) 3.0 Kombi 380KM, 280kW, benzyna (2017.07 - obecnie) ORIGINAL IMPERIUM
Układ Kierowniczy SIDEM Jaguar XF SPORTBRAKE (X260) 3.0 Kombi 380KM, 280kW, benzyna (2017.07 - obecnie) SIDEM
Układ Kierowniczy TRISCAN Jaguar XF SPORTBRAKE (X260) 3.0 Kombi 380KM, 280kW, benzyna (2017.07 - obecnie) TRISCAN
Układ Kierowniczy VEMA Jaguar XF SPORTBRAKE (X260) 3.0 Kombi 380KM, 280kW, benzyna (2017.07 - obecnie) VEMA
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:MASTER-SPORT

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
MASTER-SPORT
0 (0)
Kod produktu:
27132S-PCS-MS
dostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MASTER-SPORT
Kod:
27132S-PCS-MS
Jednostka:
szt
Lokalizacja w aucie:  Oś przednia, z lewej strony
Zbieżnosć stożka:  1/6
Długość [mm]:  202
Wymiar gwintu:  FM14X1,5R
Wymiar stożka [mm]:  15,2
Rozmiar gwintu 1:  MM14X2R
Parzyste numery artykułów:  27133S-PCS-MS
Ciężar netto [kg]:  0,865
Ciężar brutto [kg]:  0,865
Do 100 dni na zwrot
85,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
MASTER-SPORT
0 (0)
Kod produktu:
27133S-PCS-MS
dostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MASTER-SPORT
Kod:
27133S-PCS-MS
Jednostka:
szt
Lokalizacja w aucie:  Oś przednia, z prawej
Zbieżnosć stożka:  1/6
Długość [mm]:  202
Wymiar gwintu:  FM14X1,5R
Wymiar stożka [mm]:  15,2
Rozmiar gwintu 1:  MM14X2R
Ciężar netto [kg]:  0,865
Ciężar brutto [kg]:  0,865
Do 100 dni na zwrot
85,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Porady z kategorii: Układ Kierowniczy

Wibracje kierownicy. Co zrobić, gdy kierownica drży lub wibruje?

Wibracje w samochodzie, cz. I. Skąd się biorą drgania na kierownicy?

W Waszym aucie pojawiły się jakieś niezidentyfikowane drgania? Rozchodzą się po nadwoziu, wyczuwalne są na pedale hamulca, ale przede wszystkim kumulują się na kierownicy? Przyczyn takich drgań może być więcej niż kilka, a ich wykrycie potrafi być nie lada wyzwaniem. Dlatego od razu przygotujcie sobie szkło powiększające i śmieszną czapeczkę Sherlocka Holmesa, bo czeka Was poważne dochodzenie.

czytaj więcej >
Geometria kół – jak sprawdzić i ustawić?

Geometria kół – jak sprawdzić i ustawić?

Podwozie charakteryzuje się kilkoma parametrami, które nazywane są wspólnie geometrią podwozia. Po co stosować konkretne ustawienia, jak sprawdzić prawidłową geometrię kół i co zrobić regulacja nie jest prawidłowa?

czytaj więcej >
Dwa sposoby na wymianę płynu do układu wspomagania kierownicy

Dwa sposoby na wymianę płynu do układu wspomagania kierownicy

Płyn stosowany w układzie wspomagania kierownicy jest chyba najbardziej zapomnianym i najczęściej ignorowanym przez kierowców płynem samochodowym. Tymczasem przegapienie momentu, w którym powinniśmy go wymienić, może mieć dla nas bardzo kosztowne konsekwencje. Warto więc pamiętać o interwałach wymiany płynu w układzie wspomagania, a samą wymianę możemy przeprowadzić samodzielnie – bez pomocy mechanika. To naprawdę nic trudnego.

czytaj więcej >
Luz na końcówce drążka kierowniczego - objawy, wymiana

Jak rozpoznać luz na końcówce drążka kierowniczego i samodzielnie przeprowadzić jego wymianę bez ściągacza?

Końcówki drążków kierowniczych, łączące drążek kierowniczy ze zwrotnicą, pełnią w całym układzie podwójną rolę – sterują kołami i regulują ich zbieżność. Zwykle to właśnie one są najmniej trwałymi elementami układu kierowniczego, ale – na szczęście – jednocześnie są elementami najtańszymi. Ich wymianę możemy równie dobrze pozostawić mechanikom, jak i spróbować zrobić wszystko samodzielnie.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze