Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "5"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Układ Kierowniczy DYS do Jaguar XF SPORTBRAKE (X260) 3.0 D Kombi 300KM, 221kW, olej napędowy (2017.07 - obecnie)

Układ Kierowniczy MEYLE Jaguar XF SPORTBRAKE (X260) 3.0 D Kombi 300KM, 221kW, olej napędowy (2017.07 - obecnie) MEYLE
Układ Kierowniczy A.B.S. Jaguar XF SPORTBRAKE (X260) 3.0 D Kombi 300KM, 221kW, olej napędowy (2017.07 - obecnie) A.B.S.
Układ Kierowniczy BIRTH Jaguar XF SPORTBRAKE (X260) 3.0 D Kombi 300KM, 221kW, olej napędowy (2017.07 - obecnie) BIRTH
Układ Kierowniczy BORG & BECK Jaguar XF SPORTBRAKE (X260) 3.0 D Kombi 300KM, 221kW, olej napędowy (2017.07 - obecnie) BORG & BECK
Układ Kierowniczy COMLINE Jaguar XF SPORTBRAKE (X260) 3.0 D Kombi 300KM, 221kW, olej napędowy (2017.07 - obecnie) COMLINE
Układ Kierowniczy DYS Jaguar XF SPORTBRAKE (X260) 3.0 D Kombi 300KM, 221kW, olej napędowy (2017.07 - obecnie) DYS
Układ Kierowniczy EUROL Jaguar XF SPORTBRAKE (X260) 3.0 D Kombi 300KM, 221kW, olej napędowy (2017.07 - obecnie) EUROL
Układ Kierowniczy FAI AUTOPARTS Jaguar XF SPORTBRAKE (X260) 3.0 D Kombi 300KM, 221kW, olej napędowy (2017.07 - obecnie) FAI AUTOPARTS
Układ Kierowniczy GSP Jaguar XF SPORTBRAKE (X260) 3.0 D Kombi 300KM, 221kW, olej napędowy (2017.07 - obecnie) GSP
Układ Kierowniczy KAWE Jaguar XF SPORTBRAKE (X260) 3.0 D Kombi 300KM, 221kW, olej napędowy (2017.07 - obecnie) KAWE
Układ Kierowniczy LIQUI MOLY Jaguar XF SPORTBRAKE (X260) 3.0 D Kombi 300KM, 221kW, olej napędowy (2017.07 - obecnie) LIQUI MOLY
Układ Kierowniczy MASTER-SPORT Jaguar XF SPORTBRAKE (X260) 3.0 D Kombi 300KM, 221kW, olej napędowy (2017.07 - obecnie) MASTER-SPORT
Układ Kierowniczy MOOG Jaguar XF SPORTBRAKE (X260) 3.0 D Kombi 300KM, 221kW, olej napędowy (2017.07 - obecnie) MOOG
Układ Kierowniczy MOTUL Jaguar XF SPORTBRAKE (X260) 3.0 D Kombi 300KM, 221kW, olej napędowy (2017.07 - obecnie) MOTUL
Układ Kierowniczy NK Jaguar XF SPORTBRAKE (X260) 3.0 D Kombi 300KM, 221kW, olej napędowy (2017.07 - obecnie) NK
Układ Kierowniczy ORIGINAL IMPERIUM Jaguar XF SPORTBRAKE (X260) 3.0 D Kombi 300KM, 221kW, olej napędowy (2017.07 - obecnie) ORIGINAL IMPERIUM
Układ Kierowniczy SIDEM Jaguar XF SPORTBRAKE (X260) 3.0 D Kombi 300KM, 221kW, olej napędowy (2017.07 - obecnie) SIDEM
Układ Kierowniczy TRISCAN Jaguar XF SPORTBRAKE (X260) 3.0 D Kombi 300KM, 221kW, olej napędowy (2017.07 - obecnie) TRISCAN
Układ Kierowniczy VEMA Jaguar XF SPORTBRAKE (X260) 3.0 D Kombi 300KM, 221kW, olej napędowy (2017.07 - obecnie) VEMA
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:DYS

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
DYS
0 (0)
Kod produktu:
24-27378
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
DYS
Kod:
24-27378
Jednostka:
szt
Lokalizacja w aucie:  Oś przednia
Lokalizacja w aucie:  Z obu stron
Długość przegub aksialny [mm]:  205
Rozmiar gwintu 1:  M16x1.5
Rozmiar gwintu 2:  M14x1.5
Ciężar [kg]:  0,524018
Do 100 dni na zwrot
65,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Układ Kierowniczy

Wibracje kierownicy. Co zrobić, gdy kierownica drży lub wibruje?

Wibracje w samochodzie, cz. I. Skąd się biorą drgania na kierownicy?

W Waszym aucie pojawiły się jakieś niezidentyfikowane drgania? Rozchodzą się po nadwoziu, wyczuwalne są na pedale hamulca, ale przede wszystkim kumulują się na kierownicy? Przyczyn takich drgań może być więcej niż kilka, a ich wykrycie potrafi być nie lada wyzwaniem. Dlatego od razu przygotujcie sobie szkło powiększające i śmieszną czapeczkę Sherlocka Holmesa, bo czeka Was poważne dochodzenie.

czytaj więcej >
Geometria kół – jak sprawdzić i ustawić?

Geometria kół – jak sprawdzić i ustawić?

Podwozie charakteryzuje się kilkoma parametrami, które nazywane są wspólnie geometrią podwozia. Po co stosować konkretne ustawienia, jak sprawdzić prawidłową geometrię kół i co zrobić regulacja nie jest prawidłowa?

czytaj więcej >
Dwa sposoby na wymianę płynu do układu wspomagania kierownicy

Dwa sposoby na wymianę płynu do układu wspomagania kierownicy

Płyn stosowany w układzie wspomagania kierownicy jest chyba najbardziej zapomnianym i najczęściej ignorowanym przez kierowców płynem samochodowym. Tymczasem przegapienie momentu, w którym powinniśmy go wymienić, może mieć dla nas bardzo kosztowne konsekwencje. Warto więc pamiętać o interwałach wymiany płynu w układzie wspomagania, a samą wymianę możemy przeprowadzić samodzielnie – bez pomocy mechanika. To naprawdę nic trudnego.

czytaj więcej >
Luz na końcówce drążka kierowniczego - objawy, wymiana

Jak rozpoznać luz na końcówce drążka kierowniczego i samodzielnie przeprowadzić jego wymianę bez ściągacza?

Końcówki drążków kierowniczych, łączące drążek kierowniczy ze zwrotnicą, pełnią w całym układzie podwójną rolę – sterują kołami i regulują ich zbieżność. Zwykle to właśnie one są najmniej trwałymi elementami układu kierowniczego, ale – na szczęście – jednocześnie są elementami najtańszymi. Ich wymianę możemy równie dobrze pozostawić mechanikom, jak i spróbować zrobić wszystko samodzielnie.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze