Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": 5
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Układ Kierowniczy COMLINE do Jaguar XJ coupe 4.0 coupe 222KM, 163kW, benzyna (1991.05 - 1994.09)

Układ Kierowniczy JP GROUP Jaguar XJ coupe 4.0 coupe 222KM, 163kW, benzyna (1991.05 - 1994.09) JP GROUP
Układ Kierowniczy SKF Jaguar XJ coupe 4.0 coupe 222KM, 163kW, benzyna (1991.05 - 1994.09) SKF
Układ Kierowniczy A.B.S. Jaguar XJ coupe 4.0 coupe 222KM, 163kW, benzyna (1991.05 - 1994.09) A.B.S.
Układ Kierowniczy BENDIX Jaguar XJ coupe 4.0 coupe 222KM, 163kW, benzyna (1991.05 - 1994.09) BENDIX
Układ Kierowniczy BG AUTOMOTIVE LTD. Jaguar XJ coupe 4.0 coupe 222KM, 163kW, benzyna (1991.05 - 1994.09) BG AUTOMOTIVE LTD.
Układ Kierowniczy BORG & BECK Jaguar XJ coupe 4.0 coupe 222KM, 163kW, benzyna (1991.05 - 1994.09) BORG & BECK
Układ Kierowniczy CASTROL Jaguar XJ coupe 4.0 coupe 222KM, 163kW, benzyna (1991.05 - 1994.09) CASTROL
Układ Kierowniczy COMLINE Jaguar XJ coupe 4.0 coupe 222KM, 163kW, benzyna (1991.05 - 1994.09) COMLINE
Układ Kierowniczy CORTECO Jaguar XJ coupe 4.0 coupe 222KM, 163kW, benzyna (1991.05 - 1994.09) CORTECO
Układ Kierowniczy DRIVE + Jaguar XJ coupe 4.0 coupe 222KM, 163kW, benzyna (1991.05 - 1994.09) DRIVE +
Układ Kierowniczy ERA BENELUX Jaguar XJ coupe 4.0 coupe 222KM, 163kW, benzyna (1991.05 - 1994.09) ERA BENELUX
Układ Kierowniczy EUROL Jaguar XJ coupe 4.0 coupe 222KM, 163kW, benzyna (1991.05 - 1994.09) EUROL
Układ Kierowniczy FAG Jaguar XJ coupe 4.0 coupe 222KM, 163kW, benzyna (1991.05 - 1994.09) FAG
Układ Kierowniczy FAI AUTOPARTS Jaguar XJ coupe 4.0 coupe 222KM, 163kW, benzyna (1991.05 - 1994.09) FAI AUTOPARTS
Układ Kierowniczy FLENNOR Jaguar XJ coupe 4.0 coupe 222KM, 163kW, benzyna (1991.05 - 1994.09) FLENNOR
Układ Kierowniczy HEPU Jaguar XJ coupe 4.0 coupe 222KM, 163kW, benzyna (1991.05 - 1994.09) HEPU
Układ Kierowniczy IPD Jaguar XJ coupe 4.0 coupe 222KM, 163kW, benzyna (1991.05 - 1994.09) IPD
Układ Kierowniczy KRAFT AUTOMOTIVE Jaguar XJ coupe 4.0 coupe 222KM, 163kW, benzyna (1991.05 - 1994.09) KRAFT AUTOMOTIVE
Układ Kierowniczy LEMFÖRDER Jaguar XJ coupe 4.0 coupe 222KM, 163kW, benzyna (1991.05 - 1994.09) LEMFÖRDER
Układ Kierowniczy LENCO Jaguar XJ coupe 4.0 coupe 222KM, 163kW, benzyna (1991.05 - 1994.09) LENCO
Układ Kierowniczy LIQUI MOLY Jaguar XJ coupe 4.0 coupe 222KM, 163kW, benzyna (1991.05 - 1994.09) LIQUI MOLY
Układ Kierowniczy LIZARTE Jaguar XJ coupe 4.0 coupe 222KM, 163kW, benzyna (1991.05 - 1994.09) LIZARTE
Układ Kierowniczy MAPCO Jaguar XJ coupe 4.0 coupe 222KM, 163kW, benzyna (1991.05 - 1994.09) MAPCO
Układ Kierowniczy MEYLE Jaguar XJ coupe 4.0 coupe 222KM, 163kW, benzyna (1991.05 - 1994.09) MEYLE
Układ Kierowniczy MOOG Jaguar XJ coupe 4.0 coupe 222KM, 163kW, benzyna (1991.05 - 1994.09) MOOG
Układ Kierowniczy MOTUL Jaguar XJ coupe 4.0 coupe 222KM, 163kW, benzyna (1991.05 - 1994.09) MOTUL
Układ Kierowniczy OCAP Jaguar XJ coupe 4.0 coupe 222KM, 163kW, benzyna (1991.05 - 1994.09) OCAP
Układ Kierowniczy OPTIMAL Jaguar XJ coupe 4.0 coupe 222KM, 163kW, benzyna (1991.05 - 1994.09) OPTIMAL
Układ Kierowniczy QUINTON HAZELL Jaguar XJ coupe 4.0 coupe 222KM, 163kW, benzyna (1991.05 - 1994.09) QUINTON HAZELL
Układ Kierowniczy SIDEM Jaguar XJ coupe 4.0 coupe 222KM, 163kW, benzyna (1991.05 - 1994.09) SIDEM
Układ Kierowniczy SPIDAN Jaguar XJ coupe 4.0 coupe 222KM, 163kW, benzyna (1991.05 - 1994.09) SPIDAN
Układ Kierowniczy TRISCAN Jaguar XJ coupe 4.0 coupe 222KM, 163kW, benzyna (1991.05 - 1994.09) TRISCAN
Układ Kierowniczy TRW Jaguar XJ coupe 4.0 coupe 222KM, 163kW, benzyna (1991.05 - 1994.09) TRW
Układ Kierowniczy VAICO Jaguar XJ coupe 4.0 coupe 222KM, 163kW, benzyna (1991.05 - 1994.09) VAICO
Układ Kierowniczy VEMA Jaguar XJ coupe 4.0 coupe 222KM, 163kW, benzyna (1991.05 - 1994.09) VEMA
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:COMLINE

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
COMLINE
0 (0)
Kod produktu:
CTR3128
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
COMLINE
Kod:
CTR3128
Jednostka:
szt
Długość [mm]:  74
Wymiar gwintu:  M12x1,50
Rodzaj gwintu:  Z gwintem wewnętrznym
Rodzaj gwintu:  Dla bieżnika prawostronnego
Do 100 dni na zwrot
41,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Układ Kierowniczy

Wibracje kierownicy. Co zrobić, gdy kierownica drży lub wibruje?

Wibracje w samochodzie, cz. I. Skąd się biorą drgania na kierownicy?

W Waszym aucie pojawiły się jakieś niezidentyfikowane drgania? Rozchodzą się po nadwoziu, wyczuwalne są na pedale hamulca, ale przede wszystkim kumulują się na kierownicy? Przyczyn takich drgań może być więcej niż kilka, a ich wykrycie potrafi być nie lada wyzwaniem. Dlatego od razu przygotujcie sobie szkło powiększające i śmieszną czapeczkę Sherlocka Holmesa, bo czeka Was poważne dochodzenie.

czytaj więcej >
Geometria kół – jak sprawdzić i ustawić?

Geometria kół – jak sprawdzić i ustawić?

Podwozie charakteryzuje się kilkoma parametrami, które nazywane są wspólnie geometrią podwozia. Po co stosować konkretne ustawienia, jak sprawdzić prawidłową geometrię kół i co zrobić regulacja nie jest prawidłowa?

czytaj więcej >
Dwa sposoby na wymianę płynu do układu wspomagania kierownicy

Dwa sposoby na wymianę płynu do układu wspomagania kierownicy

Płyn stosowany w układzie wspomagania kierownicy jest chyba najbardziej zapomnianym i najczęściej ignorowanym przez kierowców płynem samochodowym. Tymczasem przegapienie momentu, w którym powinniśmy go wymienić, może mieć dla nas bardzo kosztowne konsekwencje. Warto więc pamiętać o interwałach wymiany płynu w układzie wspomagania, a samą wymianę możemy przeprowadzić samodzielnie – bez pomocy mechanika. To naprawdę nic trudnego.

czytaj więcej >
Luz na końcówce drążka kierowniczego - objawy, wymiana

Jak rozpoznać luz na końcówce drążka kierowniczego i samodzielnie przeprowadzić jego wymianę bez ściągacza?

Końcówki drążków kierowniczych, łączące drążek kierowniczy ze zwrotnicą, pełnią w całym układzie podwójną rolę – sterują kołami i regulują ich zbieżność. Zwykle to właśnie one są najmniej trwałymi elementami układu kierowniczego, ale – na szczęście – jednocześnie są elementami najtańszymi. Ich wymianę możemy równie dobrze pozostawić mechanikom, jak i spróbować zrobić wszystko samodzielnie.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze