Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Układ Kierowniczy GENERAL RICAMBI do Jaguar XJSC Convertible (X27) 3.6 kabriolet 185KM, 136kW, benzyna (1987.08 - 1991.05)

Układ Kierowniczy JP GROUP Jaguar XJSC Convertible (X27) 3.6 kabriolet 185KM, 136kW, benzyna (1987.08 - 1991.05) JP GROUP
Układ Kierowniczy SKF Jaguar XJSC Convertible (X27) 3.6 kabriolet 185KM, 136kW, benzyna (1987.08 - 1991.05) SKF
Układ Kierowniczy A.B.S. Jaguar XJSC Convertible (X27) 3.6 kabriolet 185KM, 136kW, benzyna (1987.08 - 1991.05) A.B.S.
Układ Kierowniczy BENDIX Jaguar XJSC Convertible (X27) 3.6 kabriolet 185KM, 136kW, benzyna (1987.08 - 1991.05) BENDIX
Układ Kierowniczy BG AUTOMOTIVE LTD. Jaguar XJSC Convertible (X27) 3.6 kabriolet 185KM, 136kW, benzyna (1987.08 - 1991.05) BG AUTOMOTIVE LTD.
Układ Kierowniczy BORG & BECK Jaguar XJSC Convertible (X27) 3.6 kabriolet 185KM, 136kW, benzyna (1987.08 - 1991.05) BORG & BECK
Układ Kierowniczy COMLINE Jaguar XJSC Convertible (X27) 3.6 kabriolet 185KM, 136kW, benzyna (1987.08 - 1991.05) COMLINE
Układ Kierowniczy CORTECO Jaguar XJSC Convertible (X27) 3.6 kabriolet 185KM, 136kW, benzyna (1987.08 - 1991.05) CORTECO
Układ Kierowniczy DYS Jaguar XJSC Convertible (X27) 3.6 kabriolet 185KM, 136kW, benzyna (1987.08 - 1991.05) DYS
Układ Kierowniczy ERA BENELUX Jaguar XJSC Convertible (X27) 3.6 kabriolet 185KM, 136kW, benzyna (1987.08 - 1991.05) ERA BENELUX
Układ Kierowniczy EUROL Jaguar XJSC Convertible (X27) 3.6 kabriolet 185KM, 136kW, benzyna (1987.08 - 1991.05) EUROL
Układ Kierowniczy FAG Jaguar XJSC Convertible (X27) 3.6 kabriolet 185KM, 136kW, benzyna (1987.08 - 1991.05) FAG
Układ Kierowniczy FAI AUTOPARTS Jaguar XJSC Convertible (X27) 3.6 kabriolet 185KM, 136kW, benzyna (1987.08 - 1991.05) FAI AUTOPARTS
Układ Kierowniczy FLENNOR Jaguar XJSC Convertible (X27) 3.6 kabriolet 185KM, 136kW, benzyna (1987.08 - 1991.05) FLENNOR
Układ Kierowniczy GENERAL RICAMBI Jaguar XJSC Convertible (X27) 3.6 kabriolet 185KM, 136kW, benzyna (1987.08 - 1991.05) GENERAL RICAMBI
Układ Kierowniczy HEPU Jaguar XJSC Convertible (X27) 3.6 kabriolet 185KM, 136kW, benzyna (1987.08 - 1991.05) HEPU
Układ Kierowniczy IPD Jaguar XJSC Convertible (X27) 3.6 kabriolet 185KM, 136kW, benzyna (1987.08 - 1991.05) IPD
Układ Kierowniczy KRAFT AUTOMOTIVE Jaguar XJSC Convertible (X27) 3.6 kabriolet 185KM, 136kW, benzyna (1987.08 - 1991.05) KRAFT AUTOMOTIVE
Układ Kierowniczy LEMFÖRDER Jaguar XJSC Convertible (X27) 3.6 kabriolet 185KM, 136kW, benzyna (1987.08 - 1991.05) LEMFÖRDER
Układ Kierowniczy LENCO Jaguar XJSC Convertible (X27) 3.6 kabriolet 185KM, 136kW, benzyna (1987.08 - 1991.05) LENCO
Układ Kierowniczy MAPCO Jaguar XJSC Convertible (X27) 3.6 kabriolet 185KM, 136kW, benzyna (1987.08 - 1991.05) MAPCO
Układ Kierowniczy MEYLE Jaguar XJSC Convertible (X27) 3.6 kabriolet 185KM, 136kW, benzyna (1987.08 - 1991.05) MEYLE
Układ Kierowniczy MOOG Jaguar XJSC Convertible (X27) 3.6 kabriolet 185KM, 136kW, benzyna (1987.08 - 1991.05) MOOG
Układ Kierowniczy OCAP Jaguar XJSC Convertible (X27) 3.6 kabriolet 185KM, 136kW, benzyna (1987.08 - 1991.05) OCAP
Układ Kierowniczy OPTIMAL Jaguar XJSC Convertible (X27) 3.6 kabriolet 185KM, 136kW, benzyna (1987.08 - 1991.05) OPTIMAL
Układ Kierowniczy QUINTON HAZELL Jaguar XJSC Convertible (X27) 3.6 kabriolet 185KM, 136kW, benzyna (1987.08 - 1991.05) QUINTON HAZELL
Układ Kierowniczy SIDEM Jaguar XJSC Convertible (X27) 3.6 kabriolet 185KM, 136kW, benzyna (1987.08 - 1991.05) SIDEM
Układ Kierowniczy SPIDAN Jaguar XJSC Convertible (X27) 3.6 kabriolet 185KM, 136kW, benzyna (1987.08 - 1991.05) SPIDAN
Układ Kierowniczy TRW Jaguar XJSC Convertible (X27) 3.6 kabriolet 185KM, 136kW, benzyna (1987.08 - 1991.05) TRW
Układ Kierowniczy VAICO Jaguar XJSC Convertible (X27) 3.6 kabriolet 185KM, 136kW, benzyna (1987.08 - 1991.05) VAICO
Układ Kierowniczy VEMA Jaguar XJSC Convertible (X27) 3.6 kabriolet 185KM, 136kW, benzyna (1987.08 - 1991.05) VEMA
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:GENERAL RICAMBI

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
GENERAL RICAMBI
1.0 (1)
Kod produktu:
JG9004
niedostępny
Kaucja: 839,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

1.0 (1)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
GENERAL RICAMBI
Kod:
JG9004
Jednostka:
szt
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Typ przekładni kierowniczej:  Przekładnia kierownicza z listwą zębatą
Dla producentów przekładni kierowniczych:  SMI
Długość 1 [mm]:  1140
Rozmiar gwintu przegub aksialny:  M16
Do 100 dni na zwrot
1442,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
Szczegóły produktu
Kaucja: 839,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

Porady z kategorii: Układ Kierowniczy

Wibracje kierownicy. Co zrobić, gdy kierownica drży lub wibruje?

Wibracje w samochodzie, cz. I. Skąd się biorą drgania na kierownicy?

W Waszym aucie pojawiły się jakieś niezidentyfikowane drgania? Rozchodzą się po nadwoziu, wyczuwalne są na pedale hamulca, ale przede wszystkim kumulują się na kierownicy? Przyczyn takich drgań może być więcej niż kilka, a ich wykrycie potrafi być nie lada wyzwaniem. Dlatego od razu przygotujcie sobie szkło powiększające i śmieszną czapeczkę Sherlocka Holmesa, bo czeka Was poważne dochodzenie.

czytaj więcej >
Geometria kół – jak sprawdzić i ustawić?

Geometria kół – jak sprawdzić i ustawić?

Podwozie charakteryzuje się kilkoma parametrami, które nazywane są wspólnie geometrią podwozia. Po co stosować konkretne ustawienia, jak sprawdzić prawidłową geometrię kół i co zrobić regulacja nie jest prawidłowa?

czytaj więcej >
Luz na końcówce drążka kierowniczego - objawy, wymiana

Jak rozpoznać luz na końcówce drążka kierowniczego i samodzielnie przeprowadzić jego wymianę bez ściągacza?

Końcówki drążków kierowniczych, łączące drążek kierowniczy ze zwrotnicą, pełnią w całym układzie podwójną rolę – sterują kołami i regulują ich zbieżność. Zwykle to właśnie one są najmniej trwałymi elementami układu kierowniczego, ale – na szczęście – jednocześnie są elementami najtańszymi. Ich wymianę możemy równie dobrze pozostawić mechanikom, jak i spróbować zrobić wszystko samodzielnie.

czytaj więcej >
Dwa sposoby na wymianę płynu do układu wspomagania kierownicy

Dwa sposoby na wymianę płynu do układu wspomagania kierownicy

Płyn stosowany w układzie wspomagania kierownicy jest chyba najbardziej zapomnianym i najczęściej ignorowanym przez kierowców płynem samochodowym. Tymczasem przegapienie momentu, w którym powinniśmy go wymienić, może mieć dla nas bardzo kosztowne konsekwencje. Warto więc pamiętać o interwałach wymiany płynu w układzie wspomagania, a samą wymianę możemy przeprowadzić samodzielnie – bez pomocy mechanika. To naprawdę nic trudnego.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze