Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "5"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Układ Kierowniczy SWAG do Kia RIO IV (YB, SC, FB) 1.0 T-GDI 120 Eco-Dynamics+ liftback 120KM, 88kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2017.02 - obecnie)

Układ Kierowniczy FEBEST Kia RIO IV (YB, SC, FB) 1.0 T-GDI 120 Eco-Dynamics+ liftback 120KM, 88kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2017.02 - obecnie) FEBEST
Układ Kierowniczy DELPHI Kia RIO IV (YB, SC, FB) 1.0 T-GDI 120 Eco-Dynamics+ liftback 120KM, 88kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2017.02 - obecnie) DELPHI
Układ Kierowniczy SASIC Kia RIO IV (YB, SC, FB) 1.0 T-GDI 120 Eco-Dynamics+ liftback 120KM, 88kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2017.02 - obecnie) SASIC
Układ Kierowniczy A.B.S. Kia RIO IV (YB, SC, FB) 1.0 T-GDI 120 Eco-Dynamics+ liftback 120KM, 88kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2017.02 - obecnie) A.B.S.
Układ Kierowniczy ACKOJA Kia RIO IV (YB, SC, FB) 1.0 T-GDI 120 Eco-Dynamics+ liftback 120KM, 88kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2017.02 - obecnie) ACKOJA
Układ Kierowniczy BIRTH Kia RIO IV (YB, SC, FB) 1.0 T-GDI 120 Eco-Dynamics+ liftback 120KM, 88kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2017.02 - obecnie) BIRTH
Układ Kierowniczy BLUE PRINT Kia RIO IV (YB, SC, FB) 1.0 T-GDI 120 Eco-Dynamics+ liftback 120KM, 88kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2017.02 - obecnie) BLUE PRINT
Układ Kierowniczy BORG & BECK Kia RIO IV (YB, SC, FB) 1.0 T-GDI 120 Eco-Dynamics+ liftback 120KM, 88kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2017.02 - obecnie) BORG & BECK
Układ Kierowniczy DYS Kia RIO IV (YB, SC, FB) 1.0 T-GDI 120 Eco-Dynamics+ liftback 120KM, 88kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2017.02 - obecnie) DYS
Układ Kierowniczy EUROL Kia RIO IV (YB, SC, FB) 1.0 T-GDI 120 Eco-Dynamics+ liftback 120KM, 88kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2017.02 - obecnie) EUROL
Układ Kierowniczy FAI AUTOPARTS Kia RIO IV (YB, SC, FB) 1.0 T-GDI 120 Eco-Dynamics+ liftback 120KM, 88kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2017.02 - obecnie) FAI AUTOPARTS
Układ Kierowniczy FEBI BILSTEIN Kia RIO IV (YB, SC, FB) 1.0 T-GDI 120 Eco-Dynamics+ liftback 120KM, 88kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2017.02 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Układ Kierowniczy GENERAL RICAMBI Kia RIO IV (YB, SC, FB) 1.0 T-GDI 120 Eco-Dynamics+ liftback 120KM, 88kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2017.02 - obecnie) GENERAL RICAMBI
Układ Kierowniczy GSP Kia RIO IV (YB, SC, FB) 1.0 T-GDI 120 Eco-Dynamics+ liftback 120KM, 88kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2017.02 - obecnie) GSP
Układ Kierowniczy HERTH+BUSS JAKOPARTS Kia RIO IV (YB, SC, FB) 1.0 T-GDI 120 Eco-Dynamics+ liftback 120KM, 88kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2017.02 - obecnie) HERTH+BUSS JAKOPARTS
Układ Kierowniczy KYB Kia RIO IV (YB, SC, FB) 1.0 T-GDI 120 Eco-Dynamics+ liftback 120KM, 88kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2017.02 - obecnie) KYB
Układ Kierowniczy MAXGEAR Kia RIO IV (YB, SC, FB) 1.0 T-GDI 120 Eco-Dynamics+ liftback 120KM, 88kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2017.02 - obecnie) MAXGEAR
Układ Kierowniczy METALCAUCHO Kia RIO IV (YB, SC, FB) 1.0 T-GDI 120 Eco-Dynamics+ liftback 120KM, 88kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2017.02 - obecnie) METALCAUCHO
Układ Kierowniczy METZGER Kia RIO IV (YB, SC, FB) 1.0 T-GDI 120 Eco-Dynamics+ liftback 120KM, 88kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2017.02 - obecnie) METZGER
Układ Kierowniczy MOOG Kia RIO IV (YB, SC, FB) 1.0 T-GDI 120 Eco-Dynamics+ liftback 120KM, 88kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2017.02 - obecnie) MOOG
Układ Kierowniczy MOTUL Kia RIO IV (YB, SC, FB) 1.0 T-GDI 120 Eco-Dynamics+ liftback 120KM, 88kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2017.02 - obecnie) MOTUL
Układ Kierowniczy NIPPARTS Kia RIO IV (YB, SC, FB) 1.0 T-GDI 120 Eco-Dynamics+ liftback 120KM, 88kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2017.02 - obecnie) NIPPARTS
Układ Kierowniczy NTY Kia RIO IV (YB, SC, FB) 1.0 T-GDI 120 Eco-Dynamics+ liftback 120KM, 88kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2017.02 - obecnie) NTY
Układ Kierowniczy ORIGINAL IMPERIUM Kia RIO IV (YB, SC, FB) 1.0 T-GDI 120 Eco-Dynamics+ liftback 120KM, 88kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2017.02 - obecnie) ORIGINAL IMPERIUM
Układ Kierowniczy QFIX Kia RIO IV (YB, SC, FB) 1.0 T-GDI 120 Eco-Dynamics+ liftback 120KM, 88kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2017.02 - obecnie) QFIX
Układ Kierowniczy SIDEM Kia RIO IV (YB, SC, FB) 1.0 T-GDI 120 Eco-Dynamics+ liftback 120KM, 88kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2017.02 - obecnie) SIDEM
Układ Kierowniczy SKF Kia RIO IV (YB, SC, FB) 1.0 T-GDI 120 Eco-Dynamics+ liftback 120KM, 88kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2017.02 - obecnie) SKF
Układ Kierowniczy SWAG Kia RIO IV (YB, SC, FB) 1.0 T-GDI 120 Eco-Dynamics+ liftback 120KM, 88kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2017.02 - obecnie) SWAG
Układ Kierowniczy TRISCAN Kia RIO IV (YB, SC, FB) 1.0 T-GDI 120 Eco-Dynamics+ liftback 120KM, 88kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2017.02 - obecnie) TRISCAN
Układ Kierowniczy VEMA Kia RIO IV (YB, SC, FB) 1.0 T-GDI 120 Eco-Dynamics+ liftback 120KM, 88kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2017.02 - obecnie) VEMA
Producent:SWAG

3 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
SWAG
5.0 (5 ocen)
Kod produktu:
33 10 9078
niedostępny
5.0 (5 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
SWAG
Kod:
33 10 9078
Jednostka:
szt
Wymiar stożka 2 [mm]:  15
Wymiar stożka 1 [mm]:  13
Do 100 dni na zwrot
74,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
SWAG
5.0 (5 ocen)
Kod produktu:
33 10 9079
niedostępny
5.0 (5 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
SWAG
Kod:
33 10 9079
Jednostka:
szt
Do 100 dni na zwrot
74,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
SWAG
5.0 (5 ocen)
Kod produktu:
33 11 0112
niedostępny
5.0 (5 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
SWAG
Kod:
33 11 0112
Jednostka:
szt
Długość [mm]:  278
Średnica zewnętrzna [mm]:  36
Wymiar gwintu zewnętrznego:  M14 x 1,5
Wymiar gwintu zewnętrznego:  M16 x 1,5
Rozmiar klucza:  30
Lokalizacja w aucie:  Oś przednia, z lewej strony
Lokalizacja w aucie:  Oś przednia, z prawej
Ciężar [kg]:  0,628
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Z przeciwnakrętką
Do 100 dni na zwrot
124,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Układ Kierowniczy

Wyciek płynu w układzie wspomagania. Jak zlokalizować wyciek i go wyeliminować?

Wyciek płynu w układzie wspomagania. Jak można go zlokalizować i skutecznie wyeliminować?

Gdzieś w układzie wspomagania w Waszym aucie pojawił się wyciek? A może ślady tego wycieku znajdujecie jedynie na ziemi pod pojazdem i nie wiecie, jak zlokalizować nieszczelność? Co powinniście zrobić, gdy tę nieszczelność już zlokalizujecie? Jak usunąć wyciek z układy wspomagania?

czytaj więcej >
Wibracje kierownicy. Co zrobić, gdy kierownica drży lub wibruje?

Wibracje w samochodzie, cz. I. Skąd się biorą drgania na kierownicy?

W Waszym aucie pojawiły się jakieś niezidentyfikowane drgania? Rozchodzą się po nadwoziu, wyczuwalne są na pedale hamulca, ale przede wszystkim kumulują się na kierownicy? Przyczyn takich drgań może być więcej niż kilka, a ich wykrycie potrafi być nie lada wyzwaniem. Dlatego od razu przygotujcie sobie szkło powiększające i śmieszną czapeczkę Sherlocka Holmesa, bo czeka Was poważne dochodzenie.

czytaj więcej >
System kontroli trakcji – ASR

System kontroli trakcji – ASR

ASR to układ antypoślizgowy zaliczany do grupy systemów Advanced Vehicle Control Systems. Jego najważniejszym zadaniem jest niedopuszczenie do nadmiernego poślizgu kół pojazdu podczas przyspieszania. Pośrednio system wpływa także na polepszenie właściwości trakcyjnych samochodu podczas pokonywania zakrętów.

czytaj więcej >
Luz na końcówce drążka kierowniczego - objawy, wymiana

Jak rozpoznać luz na końcówce drążka kierowniczego i samodzielnie przeprowadzić jego wymianę bez ściągacza?

Końcówki drążków kierowniczych, łączące drążek kierowniczy ze zwrotnicą, pełnią w całym układzie podwójną rolę – sterują kołami i regulują ich zbieżność. Zwykle to właśnie one są najmniej trwałymi elementami układu kierowniczego, ale – na szczęście – jednocześnie są elementami najtańszymi. Ich wymianę możemy równie dobrze pozostawić mechanikom, jak i spróbować zrobić wszystko samodzielnie.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze