Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Układ Kierowniczy NPS do Mazda 323 S V (BA) 1.5 16V sedan 90KM, 66kW, benzyna (1994.05 - 1998.12)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Układ Kierowniczy 555 Mazda 323 S V (BA) 1.5 16V sedan 90KM, 66kW, benzyna (1994.05 - 1998.12) 555
Układ Kierowniczy DELPHI Mazda 323 S V (BA) 1.5 16V sedan 90KM, 66kW, benzyna (1994.05 - 1998.12) DELPHI
Układ Kierowniczy A.B.S. Mazda 323 S V (BA) 1.5 16V sedan 90KM, 66kW, benzyna (1994.05 - 1998.12) A.B.S.
Układ Kierowniczy ACKOJA Mazda 323 S V (BA) 1.5 16V sedan 90KM, 66kW, benzyna (1994.05 - 1998.12) ACKOJA
Układ Kierowniczy ASHIKA Mazda 323 S V (BA) 1.5 16V sedan 90KM, 66kW, benzyna (1994.05 - 1998.12) ASHIKA
Układ Kierowniczy AUTOFREN SEINSA Mazda 323 S V (BA) 1.5 16V sedan 90KM, 66kW, benzyna (1994.05 - 1998.12) AUTOFREN SEINSA
Układ Kierowniczy BORG & BECK Mazda 323 S V (BA) 1.5 16V sedan 90KM, 66kW, benzyna (1994.05 - 1998.12) BORG & BECK
Układ Kierowniczy CTR Mazda 323 S V (BA) 1.5 16V sedan 90KM, 66kW, benzyna (1994.05 - 1998.12) CTR
Układ Kierowniczy DOKUJI Mazda 323 S V (BA) 1.5 16V sedan 90KM, 66kW, benzyna (1994.05 - 1998.12) DOKUJI
Układ Kierowniczy DRI Mazda 323 S V (BA) 1.5 16V sedan 90KM, 66kW, benzyna (1994.05 - 1998.12) DRI
Układ Kierowniczy ELSTOCK Mazda 323 S V (BA) 1.5 16V sedan 90KM, 66kW, benzyna (1994.05 - 1998.12) ELSTOCK
Układ Kierowniczy ERT Mazda 323 S V (BA) 1.5 16V sedan 90KM, 66kW, benzyna (1994.05 - 1998.12) ERT
Układ Kierowniczy ESEN SKV Mazda 323 S V (BA) 1.5 16V sedan 90KM, 66kW, benzyna (1994.05 - 1998.12) ESEN SKV
Układ Kierowniczy EUROL Mazda 323 S V (BA) 1.5 16V sedan 90KM, 66kW, benzyna (1994.05 - 1998.12) EUROL
Układ Kierowniczy FAG Mazda 323 S V (BA) 1.5 16V sedan 90KM, 66kW, benzyna (1994.05 - 1998.12) FAG
Układ Kierowniczy FAI AUTOPARTS Mazda 323 S V (BA) 1.5 16V sedan 90KM, 66kW, benzyna (1994.05 - 1998.12) FAI AUTOPARTS
Układ Kierowniczy FEBEST Mazda 323 S V (BA) 1.5 16V sedan 90KM, 66kW, benzyna (1994.05 - 1998.12) FEBEST
Układ Kierowniczy GMB Mazda 323 S V (BA) 1.5 16V sedan 90KM, 66kW, benzyna (1994.05 - 1998.12) GMB
Układ Kierowniczy GSP Mazda 323 S V (BA) 1.5 16V sedan 90KM, 66kW, benzyna (1994.05 - 1998.12) GSP
Układ Kierowniczy IPARTS Mazda 323 S V (BA) 1.5 16V sedan 90KM, 66kW, benzyna (1994.05 - 1998.12) IPARTS
Układ Kierowniczy JAPANPARTS Mazda 323 S V (BA) 1.5 16V sedan 90KM, 66kW, benzyna (1994.05 - 1998.12) JAPANPARTS
Układ Kierowniczy JAPKO Mazda 323 S V (BA) 1.5 16V sedan 90KM, 66kW, benzyna (1994.05 - 1998.12) JAPKO
Układ Kierowniczy KYB Mazda 323 S V (BA) 1.5 16V sedan 90KM, 66kW, benzyna (1994.05 - 1998.12) KYB
Układ Kierowniczy MOOG Mazda 323 S V (BA) 1.5 16V sedan 90KM, 66kW, benzyna (1994.05 - 1998.12) MOOG
Układ Kierowniczy NK Mazda 323 S V (BA) 1.5 16V sedan 90KM, 66kW, benzyna (1994.05 - 1998.12) NK
Układ Kierowniczy NPS Mazda 323 S V (BA) 1.5 16V sedan 90KM, 66kW, benzyna (1994.05 - 1998.12) NPS
Układ Kierowniczy SIDEM Mazda 323 S V (BA) 1.5 16V sedan 90KM, 66kW, benzyna (1994.05 - 1998.12) SIDEM
Układ Kierowniczy SKF Mazda 323 S V (BA) 1.5 16V sedan 90KM, 66kW, benzyna (1994.05 - 1998.12) SKF
Układ Kierowniczy TMI Mazda 323 S V (BA) 1.5 16V sedan 90KM, 66kW, benzyna (1994.05 - 1998.12) TMI
Producent:NPS

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
NPS
0 (0 ocen)
Kod produktu:
M410A10
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
NPS
Kod:
M410A10
Gwint wewnętrzny [mm]:  M12 x 1,25
Gwint zewn. [mm]:  M12 x 1,25
Ciężar [kg]:  0,350
Długość całkowita [mm]:  92
Wysokość zabudowy:  72
Długość gwintu [mm]:  38
Średnica zabudowy [mm]:  13,5
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Układ Kierowniczy

Wyciek płynu w układzie wspomagania. Jak zlokalizować wyciek i go wyeliminować?

Wyciek płynu w układzie wspomagania. Jak można go zlokalizować i skutecznie wyeliminować?

Gdzieś w układzie wspomagania w Waszym aucie pojawił się wyciek? A może ślady tego wycieku znajdujecie jedynie na ziemi pod pojazdem i nie wiecie, jak zlokalizować nieszczelność? Co powinniście zrobić, gdy tę nieszczelność już zlokalizujecie? Jak usunąć wyciek z układy wspomagania?

czytaj więcej >
Dwa sposoby na wymianę płynu do układu wspomagania kierownicy

Dwa sposoby na wymianę płynu do układu wspomagania kierownicy

Płyn stosowany w układzie wspomagania kierownicy jest chyba najbardziej zapomnianym i najczęściej ignorowanym przez kierowców płynem samochodowym. Tymczasem przegapienie momentu, w którym powinniśmy go wymienić, może mieć dla nas bardzo kosztowne konsekwencje. Warto więc pamiętać o interwałach wymiany płynu w układzie wspomagania, a samą wymianę możemy przeprowadzić samodzielnie – bez pomocy mechanika. To naprawdę nic trudnego.

czytaj więcej >
Geometria kół – jak sprawdzić i ustawić?

Geometria kół – jak sprawdzić i ustawić?

Podwozie charakteryzuje się kilkoma parametrami, które nazywane są wspólnie geometrią podwozia. Po co stosować konkretne ustawienia, jak sprawdzić prawidłową geometrię kół i co zrobić regulacja nie jest prawidłowa?

czytaj więcej >
Luz na końcówce drążka kierowniczego - objawy, wymiana

Jak rozpoznać luz na końcówce drążka kierowniczego i samodzielnie przeprowadzić jego wymianę bez ściągacza?

Końcówki drążków kierowniczych, łączące drążek kierowniczy ze zwrotnicą, pełnią w całym układzie podwójną rolę – sterują kołami i regulują ich zbieżność. Zwykle to właśnie one są najmniej trwałymi elementami układu kierowniczego, ale – na szczęście – jednocześnie są elementami najtańszymi. Ich wymianę możemy równie dobrze pozostawić mechanikom, jak i spróbować zrobić wszystko samodzielnie.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze