Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "5"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Układ Kierowniczy CTR do Mazda MX-5 I (NA) 1.8 (NA8C) kabriolet 130KM, 96kW, benzyna (1993.01 - 1998.04)

Układ Kierowniczy 555 Mazda MX-5 I (NA) 1.8 (NA8C) kabriolet 130KM, 96kW, benzyna (1993.01 - 1998.04) 555
Układ Kierowniczy FEBI BILSTEIN Mazda MX-5 I (NA) 1.8 (NA8C) kabriolet 130KM, 96kW, benzyna (1993.01 - 1998.04) FEBI BILSTEIN
Układ Kierowniczy JP GROUP Mazda MX-5 I (NA) 1.8 (NA8C) kabriolet 130KM, 96kW, benzyna (1993.01 - 1998.04) JP GROUP
Układ Kierowniczy CTR (NEOCTR) Mazda MX-5 I (NA) 1.8 (NA8C) kabriolet 130KM, 96kW, benzyna (1993.01 - 1998.04) CTR (NEOCTR)
Układ Kierowniczy DELPHI Mazda MX-5 I (NA) 1.8 (NA8C) kabriolet 130KM, 96kW, benzyna (1993.01 - 1998.04) DELPHI
Układ Kierowniczy MOTUL Mazda MX-5 I (NA) 1.8 (NA8C) kabriolet 130KM, 96kW, benzyna (1993.01 - 1998.04) MOTUL
Układ Kierowniczy SWAG Mazda MX-5 I (NA) 1.8 (NA8C) kabriolet 130KM, 96kW, benzyna (1993.01 - 1998.04) SWAG
Układ Kierowniczy A.B.S. Mazda MX-5 I (NA) 1.8 (NA8C) kabriolet 130KM, 96kW, benzyna (1993.01 - 1998.04) A.B.S.
Układ Kierowniczy ACKOJA Mazda MX-5 I (NA) 1.8 (NA8C) kabriolet 130KM, 96kW, benzyna (1993.01 - 1998.04) ACKOJA
Układ Kierowniczy AISIN Mazda MX-5 I (NA) 1.8 (NA8C) kabriolet 130KM, 96kW, benzyna (1993.01 - 1998.04) AISIN
Układ Kierowniczy ASHIKA Mazda MX-5 I (NA) 1.8 (NA8C) kabriolet 130KM, 96kW, benzyna (1993.01 - 1998.04) ASHIKA
Układ Kierowniczy BENDIX Mazda MX-5 I (NA) 1.8 (NA8C) kabriolet 130KM, 96kW, benzyna (1993.01 - 1998.04) BENDIX
Układ Kierowniczy BG AUTOMOTIVE LTD. Mazda MX-5 I (NA) 1.8 (NA8C) kabriolet 130KM, 96kW, benzyna (1993.01 - 1998.04) BG AUTOMOTIVE LTD.
Układ Kierowniczy BIRTH Mazda MX-5 I (NA) 1.8 (NA8C) kabriolet 130KM, 96kW, benzyna (1993.01 - 1998.04) BIRTH
Układ Kierowniczy BLUE PRINT Mazda MX-5 I (NA) 1.8 (NA8C) kabriolet 130KM, 96kW, benzyna (1993.01 - 1998.04) BLUE PRINT
Układ Kierowniczy BORG & BECK Mazda MX-5 I (NA) 1.8 (NA8C) kabriolet 130KM, 96kW, benzyna (1993.01 - 1998.04) BORG & BECK
Układ Kierowniczy CASTROL Mazda MX-5 I (NA) 1.8 (NA8C) kabriolet 130KM, 96kW, benzyna (1993.01 - 1998.04) CASTROL
Układ Kierowniczy CEVAM Mazda MX-5 I (NA) 1.8 (NA8C) kabriolet 130KM, 96kW, benzyna (1993.01 - 1998.04) CEVAM
Układ Kierowniczy COMLINE Mazda MX-5 I (NA) 1.8 (NA8C) kabriolet 130KM, 96kW, benzyna (1993.01 - 1998.04) COMLINE
Układ Kierowniczy CORTECO Mazda MX-5 I (NA) 1.8 (NA8C) kabriolet 130KM, 96kW, benzyna (1993.01 - 1998.04) CORTECO
Układ Kierowniczy CTR Mazda MX-5 I (NA) 1.8 (NA8C) kabriolet 130KM, 96kW, benzyna (1993.01 - 1998.04) CTR
Układ Kierowniczy DOKUJI Mazda MX-5 I (NA) 1.8 (NA8C) kabriolet 130KM, 96kW, benzyna (1993.01 - 1998.04) DOKUJI
Układ Kierowniczy DRI Mazda MX-5 I (NA) 1.8 (NA8C) kabriolet 130KM, 96kW, benzyna (1993.01 - 1998.04) DRI
Układ Kierowniczy DRIVE + Mazda MX-5 I (NA) 1.8 (NA8C) kabriolet 130KM, 96kW, benzyna (1993.01 - 1998.04) DRIVE +
Układ Kierowniczy DYS Mazda MX-5 I (NA) 1.8 (NA8C) kabriolet 130KM, 96kW, benzyna (1993.01 - 1998.04) DYS
Układ Kierowniczy ELSTOCK Mazda MX-5 I (NA) 1.8 (NA8C) kabriolet 130KM, 96kW, benzyna (1993.01 - 1998.04) ELSTOCK
Układ Kierowniczy ERA BENELUX Mazda MX-5 I (NA) 1.8 (NA8C) kabriolet 130KM, 96kW, benzyna (1993.01 - 1998.04) ERA BENELUX
Układ Kierowniczy EUROL Mazda MX-5 I (NA) 1.8 (NA8C) kabriolet 130KM, 96kW, benzyna (1993.01 - 1998.04) EUROL
Układ Kierowniczy FAG Mazda MX-5 I (NA) 1.8 (NA8C) kabriolet 130KM, 96kW, benzyna (1993.01 - 1998.04) FAG
Układ Kierowniczy FAI AUTOPARTS Mazda MX-5 I (NA) 1.8 (NA8C) kabriolet 130KM, 96kW, benzyna (1993.01 - 1998.04) FAI AUTOPARTS
Układ Kierowniczy FEBEST Mazda MX-5 I (NA) 1.8 (NA8C) kabriolet 130KM, 96kW, benzyna (1993.01 - 1998.04) FEBEST
Układ Kierowniczy FLENNOR Mazda MX-5 I (NA) 1.8 (NA8C) kabriolet 130KM, 96kW, benzyna (1993.01 - 1998.04) FLENNOR
Układ Kierowniczy FRAP Mazda MX-5 I (NA) 1.8 (NA8C) kabriolet 130KM, 96kW, benzyna (1993.01 - 1998.04) FRAP
Układ Kierowniczy GENERAL RICAMBI Mazda MX-5 I (NA) 1.8 (NA8C) kabriolet 130KM, 96kW, benzyna (1993.01 - 1998.04) GENERAL RICAMBI
Układ Kierowniczy GSP Mazda MX-5 I (NA) 1.8 (NA8C) kabriolet 130KM, 96kW, benzyna (1993.01 - 1998.04) GSP
Układ Kierowniczy HEPU Mazda MX-5 I (NA) 1.8 (NA8C) kabriolet 130KM, 96kW, benzyna (1993.01 - 1998.04) HEPU
Układ Kierowniczy HERTH+BUSS JAKOPARTS Mazda MX-5 I (NA) 1.8 (NA8C) kabriolet 130KM, 96kW, benzyna (1993.01 - 1998.04) HERTH+BUSS JAKOPARTS
Układ Kierowniczy IPD Mazda MX-5 I (NA) 1.8 (NA8C) kabriolet 130KM, 96kW, benzyna (1993.01 - 1998.04) IPD
Układ Kierowniczy JAPANPARTS Mazda MX-5 I (NA) 1.8 (NA8C) kabriolet 130KM, 96kW, benzyna (1993.01 - 1998.04) JAPANPARTS
Układ Kierowniczy JAPKO Mazda MX-5 I (NA) 1.8 (NA8C) kabriolet 130KM, 96kW, benzyna (1993.01 - 1998.04) JAPKO
Układ Kierowniczy JPN Mazda MX-5 I (NA) 1.8 (NA8C) kabriolet 130KM, 96kW, benzyna (1993.01 - 1998.04) JPN
Układ Kierowniczy KAVO PARTS Mazda MX-5 I (NA) 1.8 (NA8C) kabriolet 130KM, 96kW, benzyna (1993.01 - 1998.04) KAVO PARTS
Układ Kierowniczy KAWE Mazda MX-5 I (NA) 1.8 (NA8C) kabriolet 130KM, 96kW, benzyna (1993.01 - 1998.04) KAWE
Układ Kierowniczy LAUBER Mazda MX-5 I (NA) 1.8 (NA8C) kabriolet 130KM, 96kW, benzyna (1993.01 - 1998.04) LAUBER
Układ Kierowniczy LEMFÖRDER Mazda MX-5 I (NA) 1.8 (NA8C) kabriolet 130KM, 96kW, benzyna (1993.01 - 1998.04) LEMFÖRDER
Układ Kierowniczy LENCO Mazda MX-5 I (NA) 1.8 (NA8C) kabriolet 130KM, 96kW, benzyna (1993.01 - 1998.04) LENCO
Układ Kierowniczy LIQUI MOLY Mazda MX-5 I (NA) 1.8 (NA8C) kabriolet 130KM, 96kW, benzyna (1993.01 - 1998.04) LIQUI MOLY
Układ Kierowniczy LIZARTE Mazda MX-5 I (NA) 1.8 (NA8C) kabriolet 130KM, 96kW, benzyna (1993.01 - 1998.04) LIZARTE
Układ Kierowniczy MAPCO Mazda MX-5 I (NA) 1.8 (NA8C) kabriolet 130KM, 96kW, benzyna (1993.01 - 1998.04) MAPCO
Układ Kierowniczy MAXGEAR Mazda MX-5 I (NA) 1.8 (NA8C) kabriolet 130KM, 96kW, benzyna (1993.01 - 1998.04) MAXGEAR
Układ Kierowniczy METZGER Mazda MX-5 I (NA) 1.8 (NA8C) kabriolet 130KM, 96kW, benzyna (1993.01 - 1998.04) METZGER
Układ Kierowniczy MEYLE Mazda MX-5 I (NA) 1.8 (NA8C) kabriolet 130KM, 96kW, benzyna (1993.01 - 1998.04) MEYLE
Układ Kierowniczy MONROE Mazda MX-5 I (NA) 1.8 (NA8C) kabriolet 130KM, 96kW, benzyna (1993.01 - 1998.04) MONROE
Układ Kierowniczy MOOG Mazda MX-5 I (NA) 1.8 (NA8C) kabriolet 130KM, 96kW, benzyna (1993.01 - 1998.04) MOOG
Układ Kierowniczy NIPPARTS Mazda MX-5 I (NA) 1.8 (NA8C) kabriolet 130KM, 96kW, benzyna (1993.01 - 1998.04) NIPPARTS
Układ Kierowniczy NK Mazda MX-5 I (NA) 1.8 (NA8C) kabriolet 130KM, 96kW, benzyna (1993.01 - 1998.04) NK
Układ Kierowniczy NPS Mazda MX-5 I (NA) 1.8 (NA8C) kabriolet 130KM, 96kW, benzyna (1993.01 - 1998.04) NPS
Układ Kierowniczy OCAP Mazda MX-5 I (NA) 1.8 (NA8C) kabriolet 130KM, 96kW, benzyna (1993.01 - 1998.04) OCAP
Układ Kierowniczy OEM Mazda MX-5 I (NA) 1.8 (NA8C) kabriolet 130KM, 96kW, benzyna (1993.01 - 1998.04) OEM
Układ Kierowniczy OPTIMAL Mazda MX-5 I (NA) 1.8 (NA8C) kabriolet 130KM, 96kW, benzyna (1993.01 - 1998.04) OPTIMAL
Układ Kierowniczy OYODO Mazda MX-5 I (NA) 1.8 (NA8C) kabriolet 130KM, 96kW, benzyna (1993.01 - 1998.04) OYODO
Układ Kierowniczy QUINTON HAZELL Mazda MX-5 I (NA) 1.8 (NA8C) kabriolet 130KM, 96kW, benzyna (1993.01 - 1998.04) QUINTON HAZELL
Układ Kierowniczy SBS Mazda MX-5 I (NA) 1.8 (NA8C) kabriolet 130KM, 96kW, benzyna (1993.01 - 1998.04) SBS
Układ Kierowniczy SIDEM Mazda MX-5 I (NA) 1.8 (NA8C) kabriolet 130KM, 96kW, benzyna (1993.01 - 1998.04) SIDEM
Układ Kierowniczy SKF Mazda MX-5 I (NA) 1.8 (NA8C) kabriolet 130KM, 96kW, benzyna (1993.01 - 1998.04) SKF
Układ Kierowniczy SPIDAN Mazda MX-5 I (NA) 1.8 (NA8C) kabriolet 130KM, 96kW, benzyna (1993.01 - 1998.04) SPIDAN
Układ Kierowniczy TMI Mazda MX-5 I (NA) 1.8 (NA8C) kabriolet 130KM, 96kW, benzyna (1993.01 - 1998.04) TMI
Układ Kierowniczy TRISCAN Mazda MX-5 I (NA) 1.8 (NA8C) kabriolet 130KM, 96kW, benzyna (1993.01 - 1998.04) TRISCAN
Układ Kierowniczy TRW Mazda MX-5 I (NA) 1.8 (NA8C) kabriolet 130KM, 96kW, benzyna (1993.01 - 1998.04) TRW
Układ Kierowniczy URW Mazda MX-5 I (NA) 1.8 (NA8C) kabriolet 130KM, 96kW, benzyna (1993.01 - 1998.04) URW
Układ Kierowniczy VAICO Mazda MX-5 I (NA) 1.8 (NA8C) kabriolet 130KM, 96kW, benzyna (1993.01 - 1998.04) VAICO
Układ Kierowniczy VEMA Mazda MX-5 I (NA) 1.8 (NA8C) kabriolet 130KM, 96kW, benzyna (1993.01 - 1998.04) VEMA
Układ Kierowniczy YAMATO Mazda MX-5 I (NA) 1.8 (NA8C) kabriolet 130KM, 96kW, benzyna (1993.01 - 1998.04) YAMATO
Producent:CTR
Producent:CTR (NEOCTR)

6 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
CTR
0 (0 ocen)
Kod produktu:
12-03017
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
CTR
Kod:
12-03017
Jednostka:
szt
Lokalizacja w aucie:  Oś przednia
Długość całkowita [mm]:  112
Gwint wewnętrzny [mm]:  12X1,25
Długość gwintu [mm]:  38
Wysokość zabudowy:  71,5
Średnica zabudowy [mm]:  13
Gwint zewn. [mm]:  12X1,25
Do 100 dni na zwrot
60,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
CTR (NEOCTR)
0 (0 ocen)
Kod produktu:
CE0470
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
CTR (NEOCTR)
Kod:
CE0470
Jednostka:
szt
Masa [g]:  363
Długość [mm]:  93
Gwint wewnętrzny [mm]:  M12xP1.25
Gwint zewn. [mm]:  M12xP1.25
Kształt łba sruby / nakrętki:  Wewnętrzny szesciokątny
Długożć opakowania [cm]:  12,5
Szerokość opakowania [cm]:  8,5
Wysokość opakowania [cm]:  5
Zbieżnosć stożka:  1/8
Wymiar stożka [mm]:  13,1
Ciężar brutto [g]:  403
Do 100 dni na zwrot
60,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
CTR (NEOCTR)
0 (0 ocen)
Kod produktu:
CR0424
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
CTR (NEOCTR)
Kod:
CR0424
Jednostka:
szt
Masa [g]:  565
Kształt łba sruby / nakrętki:  Zewnętrzny szesciokątny
Długość [mm]:  285
Długość całkowita [mm]:  322,5
Gwint wewnętrzny [mm]:  M18xP1.5
Gwint zewn. [mm]:  M12xP1.25
Średnica rękojeści [mm]:  15,5
Długożć opakowania [cm]:  34,5
Szerokość opakowania [cm]:  5,4
Wysokość opakowania [cm]:  4,5
Ciężar brutto [g]:  626
Do 100 dni na zwrot
65,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
CTR (NEOCTR)
0 (0 ocen)
Kod produktu:
CRMZ-9R
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
CTR (NEOCTR)
Kod:
CRMZ-9R
Jednostka:
szt
Masa [g]:  569
Kształt łba sruby / nakrętki:  Zewnętrzny szesciokątny
Długość [mm]:  285
Długość całkowita [mm]:  322,5
Gwint wewnętrzny [mm]:  M17xP1.0
Gwint zewn. [mm]:  M12xP1.25
Średnica rękojeści [mm]:  15,5
Parzyste numery artykułów:  CRMZ-9L
Długożć opakowania [cm]:  34,5
Szerokość opakowania [cm]:  5,4
Wysokość opakowania [cm]:  4,5
Ciężar brutto [g]:  630
Do 100 dni na zwrot
68,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
CTR (NEOCTR)
0 (0 ocen)
Kod produktu:
CR0395R
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
CTR (NEOCTR)
Kod:
CR0395R
Jednostka:
szt
Masa [g]:  569
Kształt łba sruby / nakrętki:  Zewnętrzny szesciokątny
Długość [mm]:  285
Długość całkowita [mm]:  322,5
Gwint wewnętrzny [mm]:  M17xP1.0
Gwint zewn. [mm]:  M12xP1.25
Średnica rękojeści [mm]:  15,5
Parzyste numery artykułów:  CR0395L
Długożć opakowania [cm]:  34,5
Szerokość opakowania [cm]:  5,4
Wysokość opakowania [cm]:  4,5
Ciężar brutto [g]:  630
Do 100 dni na zwrot
72,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
CTR
0 (0 ocen)
Kod produktu:
CEMZ-49
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
CTR
Kod:
CEMZ-49
Masa [g]:  363
Długość [mm]:  93
Gwint wewnętrzny [mm]:  M12xP1.25
Gwint zewn. [mm]:  M12xP1.25
Kształt łba sruby / nakrętki:  Wewnętrzny szesciokątny
Długożć opakowania [cm]:  12,5
Szerokość opakowania [cm]:  8,5
Wysokość opakowania [cm]:  5
Zbieżnosć stożka:  1/8
Wymiar stożka [mm]:  13,1
Ciężar brutto [g]:  403
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Układ Kierowniczy

System kontroli trakcji – ASR

System kontroli trakcji – ASR

ASR to układ antypoślizgowy zaliczany do grupy systemów Advanced Vehicle Control Systems. Jego najważniejszym zadaniem jest niedopuszczenie do nadmiernego poślizgu kół pojazdu podczas przyspieszania. Pośrednio system wpływa także na polepszenie właściwości trakcyjnych samochodu podczas pokonywania zakrętów.

czytaj więcej >
Dwa sposoby na wymianę płynu do układu wspomagania kierownicy

Dwa sposoby na wymianę płynu do układu wspomagania kierownicy

Płyn stosowany w układzie wspomagania kierownicy jest chyba najbardziej zapomnianym i najczęściej ignorowanym przez kierowców płynem samochodowym. Tymczasem przegapienie momentu, w którym powinniśmy go wymienić, może mieć dla nas bardzo kosztowne konsekwencje. Warto więc pamiętać o interwałach wymiany płynu w układzie wspomagania, a samą wymianę możemy przeprowadzić samodzielnie – bez pomocy mechanika. To naprawdę nic trudnego.

czytaj więcej >
Wibracje kierownicy. Co zrobić, gdy kierownica drży lub wibruje?

Wibracje w samochodzie, cz. I. Skąd się biorą drgania na kierownicy?

W Waszym aucie pojawiły się jakieś niezidentyfikowane drgania? Rozchodzą się po nadwoziu, wyczuwalne są na pedale hamulca, ale przede wszystkim kumulują się na kierownicy? Przyczyn takich drgań może być więcej niż kilka, a ich wykrycie potrafi być nie lada wyzwaniem. Dlatego od razu przygotujcie sobie szkło powiększające i śmieszną czapeczkę Sherlocka Holmesa, bo czeka Was poważne dochodzenie.

czytaj więcej >
Wyciek płynu w układzie wspomagania. Jak zlokalizować wyciek i go wyeliminować?

Wyciek płynu w układzie wspomagania. Jak można go zlokalizować i skutecznie wyeliminować?

Gdzieś w układzie wspomagania w Waszym aucie pojawił się wyciek? A może ślady tego wycieku znajdujecie jedynie na ziemi pod pojazdem i nie wiecie, jak zlokalizować nieszczelność? Co powinniście zrobić, gdy tę nieszczelność już zlokalizujecie? Jak usunąć wyciek z układy wspomagania?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze