Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": 5
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Układ Kierowniczy BOSCH do Mercedes-benz 124 sedan (W124) 300 Turbo-D 4-matic (124.333) sedan 143KM, 105kW, olej napędowy (1986.09 - 1988.09)

Układ Kierowniczy FEBI BILSTEIN Mercedes-benz 124 sedan (W124) 300 Turbo-D 4-matic (124.333) sedan 143KM, 105kW, olej napędowy (1986.09 - 1988.09) FEBI BILSTEIN
Układ Kierowniczy SWAG Mercedes-benz 124 sedan (W124) 300 Turbo-D 4-matic (124.333) sedan 143KM, 105kW, olej napędowy (1986.09 - 1988.09) SWAG
Układ Kierowniczy JP GROUP Mercedes-benz 124 sedan (W124) 300 Turbo-D 4-matic (124.333) sedan 143KM, 105kW, olej napędowy (1986.09 - 1988.09) JP GROUP
Układ Kierowniczy LEMFÖRDER Mercedes-benz 124 sedan (W124) 300 Turbo-D 4-matic (124.333) sedan 143KM, 105kW, olej napędowy (1986.09 - 1988.09) LEMFÖRDER
Układ Kierowniczy MANN-FILTER Mercedes-benz 124 sedan (W124) 300 Turbo-D 4-matic (124.333) sedan 143KM, 105kW, olej napędowy (1986.09 - 1988.09) MANN-FILTER
Układ Kierowniczy MEYLE Mercedes-benz 124 sedan (W124) 300 Turbo-D 4-matic (124.333) sedan 143KM, 105kW, olej napędowy (1986.09 - 1988.09) MEYLE
Układ Kierowniczy BILSTEIN Mercedes-benz 124 sedan (W124) 300 Turbo-D 4-matic (124.333) sedan 143KM, 105kW, olej napędowy (1986.09 - 1988.09) BILSTEIN
Układ Kierowniczy DRI Mercedes-benz 124 sedan (W124) 300 Turbo-D 4-matic (124.333) sedan 143KM, 105kW, olej napędowy (1986.09 - 1988.09) DRI
Układ Kierowniczy ELRING Mercedes-benz 124 sedan (W124) 300 Turbo-D 4-matic (124.333) sedan 143KM, 105kW, olej napędowy (1986.09 - 1988.09) ELRING
Układ Kierowniczy HENGST FILTER Mercedes-benz 124 sedan (W124) 300 Turbo-D 4-matic (124.333) sedan 143KM, 105kW, olej napędowy (1986.09 - 1988.09) HENGST FILTER
Układ Kierowniczy KNECHT Mercedes-benz 124 sedan (W124) 300 Turbo-D 4-matic (124.333) sedan 143KM, 105kW, olej napędowy (1986.09 - 1988.09) KNECHT
Układ Kierowniczy OPTIMAL Mercedes-benz 124 sedan (W124) 300 Turbo-D 4-matic (124.333) sedan 143KM, 105kW, olej napędowy (1986.09 - 1988.09) OPTIMAL
Układ Kierowniczy SACHS Mercedes-benz 124 sedan (W124) 300 Turbo-D 4-matic (124.333) sedan 143KM, 105kW, olej napędowy (1986.09 - 1988.09) SACHS
Układ Kierowniczy A.B.S. Mercedes-benz 124 sedan (W124) 300 Turbo-D 4-matic (124.333) sedan 143KM, 105kW, olej napędowy (1986.09 - 1988.09) A.B.S.
Układ Kierowniczy ALCO FILTER Mercedes-benz 124 sedan (W124) 300 Turbo-D 4-matic (124.333) sedan 143KM, 105kW, olej napędowy (1986.09 - 1988.09) ALCO FILTER
Układ Kierowniczy BENDIX Mercedes-benz 124 sedan (W124) 300 Turbo-D 4-matic (124.333) sedan 143KM, 105kW, olej napędowy (1986.09 - 1988.09) BENDIX
Układ Kierowniczy BG AUTOMOTIVE LTD. Mercedes-benz 124 sedan (W124) 300 Turbo-D 4-matic (124.333) sedan 143KM, 105kW, olej napędowy (1986.09 - 1988.09) BG AUTOMOTIVE LTD.
Układ Kierowniczy BIRTH Mercedes-benz 124 sedan (W124) 300 Turbo-D 4-matic (124.333) sedan 143KM, 105kW, olej napędowy (1986.09 - 1988.09) BIRTH
Układ Kierowniczy BOGE Mercedes-benz 124 sedan (W124) 300 Turbo-D 4-matic (124.333) sedan 143KM, 105kW, olej napędowy (1986.09 - 1988.09) BOGE
Układ Kierowniczy BORG & BECK Mercedes-benz 124 sedan (W124) 300 Turbo-D 4-matic (124.333) sedan 143KM, 105kW, olej napędowy (1986.09 - 1988.09) BORG & BECK
Układ Kierowniczy BOSCH Mercedes-benz 124 sedan (W124) 300 Turbo-D 4-matic (124.333) sedan 143KM, 105kW, olej napędowy (1986.09 - 1988.09) BOSCH
Układ Kierowniczy CEVAM Mercedes-benz 124 sedan (W124) 300 Turbo-D 4-matic (124.333) sedan 143KM, 105kW, olej napędowy (1986.09 - 1988.09) CEVAM
Układ Kierowniczy COMLINE Mercedes-benz 124 sedan (W124) 300 Turbo-D 4-matic (124.333) sedan 143KM, 105kW, olej napędowy (1986.09 - 1988.09) COMLINE
Układ Kierowniczy CORTECO Mercedes-benz 124 sedan (W124) 300 Turbo-D 4-matic (124.333) sedan 143KM, 105kW, olej napędowy (1986.09 - 1988.09) CORTECO
Układ Kierowniczy DELPHI Mercedes-benz 124 sedan (W124) 300 Turbo-D 4-matic (124.333) sedan 143KM, 105kW, olej napędowy (1986.09 - 1988.09) DELPHI
Układ Kierowniczy DENCKERMANN Mercedes-benz 124 sedan (W124) 300 Turbo-D 4-matic (124.333) sedan 143KM, 105kW, olej napędowy (1986.09 - 1988.09) DENCKERMANN
Układ Kierowniczy DYS Mercedes-benz 124 sedan (W124) 300 Turbo-D 4-matic (124.333) sedan 143KM, 105kW, olej napędowy (1986.09 - 1988.09) DYS
Układ Kierowniczy ELSTOCK Mercedes-benz 124 sedan (W124) 300 Turbo-D 4-matic (124.333) sedan 143KM, 105kW, olej napędowy (1986.09 - 1988.09) ELSTOCK
Układ Kierowniczy ERA BENELUX Mercedes-benz 124 sedan (W124) 300 Turbo-D 4-matic (124.333) sedan 143KM, 105kW, olej napędowy (1986.09 - 1988.09) ERA BENELUX
Układ Kierowniczy FAG Mercedes-benz 124 sedan (W124) 300 Turbo-D 4-matic (124.333) sedan 143KM, 105kW, olej napędowy (1986.09 - 1988.09) FAG
Układ Kierowniczy FAI AUTOPARTS Mercedes-benz 124 sedan (W124) 300 Turbo-D 4-matic (124.333) sedan 143KM, 105kW, olej napędowy (1986.09 - 1988.09) FAI AUTOPARTS
Układ Kierowniczy FLENNOR Mercedes-benz 124 sedan (W124) 300 Turbo-D 4-matic (124.333) sedan 143KM, 105kW, olej napędowy (1986.09 - 1988.09) FLENNOR
Układ Kierowniczy FORTUNE LINE Mercedes-benz 124 sedan (W124) 300 Turbo-D 4-matic (124.333) sedan 143KM, 105kW, olej napędowy (1986.09 - 1988.09) FORTUNE LINE
Układ Kierowniczy FRAP Mercedes-benz 124 sedan (W124) 300 Turbo-D 4-matic (124.333) sedan 143KM, 105kW, olej napędowy (1986.09 - 1988.09) FRAP
Układ Kierowniczy GENERAL RICAMBI Mercedes-benz 124 sedan (W124) 300 Turbo-D 4-matic (124.333) sedan 143KM, 105kW, olej napędowy (1986.09 - 1988.09) GENERAL RICAMBI
Układ Kierowniczy GSP Mercedes-benz 124 sedan (W124) 300 Turbo-D 4-matic (124.333) sedan 143KM, 105kW, olej napędowy (1986.09 - 1988.09) GSP
Układ Kierowniczy KAMOKA Mercedes-benz 124 sedan (W124) 300 Turbo-D 4-matic (124.333) sedan 143KM, 105kW, olej napędowy (1986.09 - 1988.09) KAMOKA
Układ Kierowniczy KAWE Mercedes-benz 124 sedan (W124) 300 Turbo-D 4-matic (124.333) sedan 143KM, 105kW, olej napędowy (1986.09 - 1988.09) KAWE
Układ Kierowniczy KOLBENSCHMIDT Mercedes-benz 124 sedan (W124) 300 Turbo-D 4-matic (124.333) sedan 143KM, 105kW, olej napędowy (1986.09 - 1988.09) KOLBENSCHMIDT
Układ Kierowniczy LAUBER Mercedes-benz 124 sedan (W124) 300 Turbo-D 4-matic (124.333) sedan 143KM, 105kW, olej napędowy (1986.09 - 1988.09) LAUBER
Układ Kierowniczy LENCO Mercedes-benz 124 sedan (W124) 300 Turbo-D 4-matic (124.333) sedan 143KM, 105kW, olej napędowy (1986.09 - 1988.09) LENCO
Układ Kierowniczy LIZARTE Mercedes-benz 124 sedan (W124) 300 Turbo-D 4-matic (124.333) sedan 143KM, 105kW, olej napędowy (1986.09 - 1988.09) LIZARTE
Układ Kierowniczy MAHLE ORIGINAL Mercedes-benz 124 sedan (W124) 300 Turbo-D 4-matic (124.333) sedan 143KM, 105kW, olej napędowy (1986.09 - 1988.09) MAHLE ORIGINAL
Układ Kierowniczy MAPCO Mercedes-benz 124 sedan (W124) 300 Turbo-D 4-matic (124.333) sedan 143KM, 105kW, olej napędowy (1986.09 - 1988.09) MAPCO
Układ Kierowniczy MASTER-SPORT Mercedes-benz 124 sedan (W124) 300 Turbo-D 4-matic (124.333) sedan 143KM, 105kW, olej napędowy (1986.09 - 1988.09) MASTER-SPORT
Układ Kierowniczy MAXGEAR Mercedes-benz 124 sedan (W124) 300 Turbo-D 4-matic (124.333) sedan 143KM, 105kW, olej napędowy (1986.09 - 1988.09) MAXGEAR
Układ Kierowniczy MEAT & DORIA Mercedes-benz 124 sedan (W124) 300 Turbo-D 4-matic (124.333) sedan 143KM, 105kW, olej napędowy (1986.09 - 1988.09) MEAT & DORIA
Układ Kierowniczy METALCAUCHO Mercedes-benz 124 sedan (W124) 300 Turbo-D 4-matic (124.333) sedan 143KM, 105kW, olej napędowy (1986.09 - 1988.09) METALCAUCHO
Układ Kierowniczy METZGER Mercedes-benz 124 sedan (W124) 300 Turbo-D 4-matic (124.333) sedan 143KM, 105kW, olej napędowy (1986.09 - 1988.09) METZGER
Układ Kierowniczy MISFAT Mercedes-benz 124 sedan (W124) 300 Turbo-D 4-matic (124.333) sedan 143KM, 105kW, olej napędowy (1986.09 - 1988.09) MISFAT
Układ Kierowniczy MONROE Mercedes-benz 124 sedan (W124) 300 Turbo-D 4-matic (124.333) sedan 143KM, 105kW, olej napędowy (1986.09 - 1988.09) MONROE
Układ Kierowniczy MOOG Mercedes-benz 124 sedan (W124) 300 Turbo-D 4-matic (124.333) sedan 143KM, 105kW, olej napędowy (1986.09 - 1988.09) MOOG
Układ Kierowniczy NK Mercedes-benz 124 sedan (W124) 300 Turbo-D 4-matic (124.333) sedan 143KM, 105kW, olej napędowy (1986.09 - 1988.09) NK
Układ Kierowniczy OCAP Mercedes-benz 124 sedan (W124) 300 Turbo-D 4-matic (124.333) sedan 143KM, 105kW, olej napędowy (1986.09 - 1988.09) OCAP
Układ Kierowniczy OEM Mercedes-benz 124 sedan (W124) 300 Turbo-D 4-matic (124.333) sedan 143KM, 105kW, olej napędowy (1986.09 - 1988.09) OEM
Układ Kierowniczy QUARO Mercedes-benz 124 sedan (W124) 300 Turbo-D 4-matic (124.333) sedan 143KM, 105kW, olej napędowy (1986.09 - 1988.09) QUARO
Układ Kierowniczy QUINTON HAZELL Mercedes-benz 124 sedan (W124) 300 Turbo-D 4-matic (124.333) sedan 143KM, 105kW, olej napędowy (1986.09 - 1988.09) QUINTON HAZELL
Układ Kierowniczy RTS Mercedes-benz 124 sedan (W124) 300 Turbo-D 4-matic (124.333) sedan 143KM, 105kW, olej napędowy (1986.09 - 1988.09) RTS
Układ Kierowniczy RUVILLE Mercedes-benz 124 sedan (W124) 300 Turbo-D 4-matic (124.333) sedan 143KM, 105kW, olej napędowy (1986.09 - 1988.09) RUVILLE
Układ Kierowniczy SBS Mercedes-benz 124 sedan (W124) 300 Turbo-D 4-matic (124.333) sedan 143KM, 105kW, olej napędowy (1986.09 - 1988.09) SBS
Układ Kierowniczy SCT - MANNOL Mercedes-benz 124 sedan (W124) 300 Turbo-D 4-matic (124.333) sedan 143KM, 105kW, olej napędowy (1986.09 - 1988.09) SCT - MANNOL
Układ Kierowniczy SIDEM Mercedes-benz 124 sedan (W124) 300 Turbo-D 4-matic (124.333) sedan 143KM, 105kW, olej napędowy (1986.09 - 1988.09) SIDEM
Układ Kierowniczy SKF Mercedes-benz 124 sedan (W124) 300 Turbo-D 4-matic (124.333) sedan 143KM, 105kW, olej napędowy (1986.09 - 1988.09) SKF
Układ Kierowniczy SPIDAN Mercedes-benz 124 sedan (W124) 300 Turbo-D 4-matic (124.333) sedan 143KM, 105kW, olej napędowy (1986.09 - 1988.09) SPIDAN
Układ Kierowniczy STABILUS Mercedes-benz 124 sedan (W124) 300 Turbo-D 4-matic (124.333) sedan 143KM, 105kW, olej napędowy (1986.09 - 1988.09) STABILUS
Układ Kierowniczy TMI Mercedes-benz 124 sedan (W124) 300 Turbo-D 4-matic (124.333) sedan 143KM, 105kW, olej napędowy (1986.09 - 1988.09) TMI
Układ Kierowniczy TOPRAN Mercedes-benz 124 sedan (W124) 300 Turbo-D 4-matic (124.333) sedan 143KM, 105kW, olej napędowy (1986.09 - 1988.09) TOPRAN
Układ Kierowniczy TRISCAN Mercedes-benz 124 sedan (W124) 300 Turbo-D 4-matic (124.333) sedan 143KM, 105kW, olej napędowy (1986.09 - 1988.09) TRISCAN
Układ Kierowniczy TRUCKTEC AUTOMOTIVE Mercedes-benz 124 sedan (W124) 300 Turbo-D 4-matic (124.333) sedan 143KM, 105kW, olej napędowy (1986.09 - 1988.09) TRUCKTEC AUTOMOTIVE
Układ Kierowniczy TRW Mercedes-benz 124 sedan (W124) 300 Turbo-D 4-matic (124.333) sedan 143KM, 105kW, olej napędowy (1986.09 - 1988.09) TRW
Układ Kierowniczy URW Mercedes-benz 124 sedan (W124) 300 Turbo-D 4-matic (124.333) sedan 143KM, 105kW, olej napędowy (1986.09 - 1988.09) URW
Układ Kierowniczy VAICO Mercedes-benz 124 sedan (W124) 300 Turbo-D 4-matic (124.333) sedan 143KM, 105kW, olej napędowy (1986.09 - 1988.09) VAICO
Układ Kierowniczy VEMA Mercedes-benz 124 sedan (W124) 300 Turbo-D 4-matic (124.333) sedan 143KM, 105kW, olej napędowy (1986.09 - 1988.09) VEMA
Producent:BOSCH

3 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
BOSCH
5.0 (5 ocen)
Kod produktu:
1 457 429 416
niedostępny
5.0 (5 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BOSCH
Kod:
1 457 429 416
Jednostka:
szt
Rodzaj filtra:  Wkład filtra
Średnica zewnętrzna [mm]:  80,6
Wysokość [mm]:  26
Do 100 dni na zwrot
35,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
BOSCH
5.0 (5 ocen)
Kod produktu:
K S01 001 336
niedostępny
Kaucja: 596,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

5.0 (5 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BOSCH
Kod:
K S01 001 336
Jednostka:
szt
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Typ pompy:  Pompa tandemowa
Cisnienie [bar]:  143
Do 100 dni na zwrot
4794,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
Szczegóły produktu
Kaucja: 596,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

BOSCH
5.0 (5 ocen)
Kod produktu:
K S00 001 376
niedostępny
5.0 (5 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BOSCH
Kod:
K S00 001 376
Jednostka:
szt
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Typ pompy:  Pompa tandemowa
Cisnienie [bar]:  143
Do 100 dni na zwrot
6499,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Układ Kierowniczy

Luz na końcówce drążka kierowniczego - objawy, wymiana

Jak rozpoznać luz na końcówce drążka kierowniczego i samodzielnie przeprowadzić jego wymianę bez ściągacza?

Końcówki drążków kierowniczych, łączące drążek kierowniczy ze zwrotnicą, pełnią w całym układzie podwójną rolę – sterują kołami i regulują ich zbieżność. Zwykle to właśnie one są najmniej trwałymi elementami układu kierowniczego, ale – na szczęście – jednocześnie są elementami najtańszymi. Ich wymianę możemy równie dobrze pozostawić mechanikom, jak i spróbować zrobić wszystko samodzielnie.

czytaj więcej >
Geometria kół – jak sprawdzić i ustawić?

Geometria kół – jak sprawdzić i ustawić?

Podwozie charakteryzuje się kilkoma parametrami, które nazywane są wspólnie geometrią podwozia. Po co stosować konkretne ustawienia, jak sprawdzić prawidłową geometrię kół i co zrobić regulacja nie jest prawidłowa?

czytaj więcej >
System kontroli trakcji – ASR

System kontroli trakcji – ASR

ASR to układ antypoślizgowy zaliczany do grupy systemów Advanced Vehicle Control Systems. Jego najważniejszym zadaniem jest niedopuszczenie do nadmiernego poślizgu kół pojazdu podczas przyspieszania. Pośrednio system wpływa także na polepszenie właściwości trakcyjnych samochodu podczas pokonywania zakrętów.

czytaj więcej >
Dwa sposoby na wymianę płynu do układu wspomagania kierownicy

Dwa sposoby na wymianę płynu do układu wspomagania kierownicy

Płyn stosowany w układzie wspomagania kierownicy jest chyba najbardziej zapomnianym i najczęściej ignorowanym przez kierowców płynem samochodowym. Tymczasem przegapienie momentu, w którym powinniśmy go wymienić, może mieć dla nas bardzo kosztowne konsekwencje. Warto więc pamiętać o interwałach wymiany płynu w układzie wspomagania, a samą wymianę możemy przeprowadzić samodzielnie – bez pomocy mechanika. To naprawdę nic trudnego.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze