Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Układ Kierowniczy MONROE do Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 400 4-matic (238.366) coupe 333KM, 245kW, benzyna (2016.12 - obecnie)

Układ Kierowniczy LEMFÖRDER Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 400 4-matic (238.366) coupe 333KM, 245kW, benzyna (2016.12 - obecnie) LEMFÖRDER
Układ Kierowniczy FEBI BILSTEIN Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 400 4-matic (238.366) coupe 333KM, 245kW, benzyna (2016.12 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Układ Kierowniczy A.B.S. Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 400 4-matic (238.366) coupe 333KM, 245kW, benzyna (2016.12 - obecnie) A.B.S.
Układ Kierowniczy AKRON-MALÒ Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 400 4-matic (238.366) coupe 333KM, 245kW, benzyna (2016.12 - obecnie) AKRON-MALÒ
Układ Kierowniczy BENDIX Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 400 4-matic (238.366) coupe 333KM, 245kW, benzyna (2016.12 - obecnie) BENDIX
Układ Kierowniczy BG AUTOMOTIVE LTD. Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 400 4-matic (238.366) coupe 333KM, 245kW, benzyna (2016.12 - obecnie) BG AUTOMOTIVE LTD.
Układ Kierowniczy BIRTH Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 400 4-matic (238.366) coupe 333KM, 245kW, benzyna (2016.12 - obecnie) BIRTH
Układ Kierowniczy BORG & BECK Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 400 4-matic (238.366) coupe 333KM, 245kW, benzyna (2016.12 - obecnie) BORG & BECK
Układ Kierowniczy COMLINE Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 400 4-matic (238.366) coupe 333KM, 245kW, benzyna (2016.12 - obecnie) COMLINE
Układ Kierowniczy DYS Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 400 4-matic (238.366) coupe 333KM, 245kW, benzyna (2016.12 - obecnie) DYS
Układ Kierowniczy FAG Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 400 4-matic (238.366) coupe 333KM, 245kW, benzyna (2016.12 - obecnie) FAG
Układ Kierowniczy FAI AUTOPARTS Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 400 4-matic (238.366) coupe 333KM, 245kW, benzyna (2016.12 - obecnie) FAI AUTOPARTS
Układ Kierowniczy FEBEST Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 400 4-matic (238.366) coupe 333KM, 245kW, benzyna (2016.12 - obecnie) FEBEST
Układ Kierowniczy GSP Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 400 4-matic (238.366) coupe 333KM, 245kW, benzyna (2016.12 - obecnie) GSP
Układ Kierowniczy HERTH+BUSS ELPARTS Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 400 4-matic (238.366) coupe 333KM, 245kW, benzyna (2016.12 - obecnie) HERTH+BUSS ELPARTS
Układ Kierowniczy KAWE Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 400 4-matic (238.366) coupe 333KM, 245kW, benzyna (2016.12 - obecnie) KAWE
Układ Kierowniczy LENCO Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 400 4-matic (238.366) coupe 333KM, 245kW, benzyna (2016.12 - obecnie) LENCO
Układ Kierowniczy LIQUI MOLY Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 400 4-matic (238.366) coupe 333KM, 245kW, benzyna (2016.12 - obecnie) LIQUI MOLY
Układ Kierowniczy MAPCO Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 400 4-matic (238.366) coupe 333KM, 245kW, benzyna (2016.12 - obecnie) MAPCO
Układ Kierowniczy MAXGEAR Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 400 4-matic (238.366) coupe 333KM, 245kW, benzyna (2016.12 - obecnie) MAXGEAR
Układ Kierowniczy METZGER Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 400 4-matic (238.366) coupe 333KM, 245kW, benzyna (2016.12 - obecnie) METZGER
Układ Kierowniczy MEYLE Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 400 4-matic (238.366) coupe 333KM, 245kW, benzyna (2016.12 - obecnie) MEYLE
Układ Kierowniczy MONROE Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 400 4-matic (238.366) coupe 333KM, 245kW, benzyna (2016.12 - obecnie) MONROE
Układ Kierowniczy MOOG Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 400 4-matic (238.366) coupe 333KM, 245kW, benzyna (2016.12 - obecnie) MOOG
Układ Kierowniczy MOTUL Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 400 4-matic (238.366) coupe 333KM, 245kW, benzyna (2016.12 - obecnie) MOTUL
Układ Kierowniczy NK Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 400 4-matic (238.366) coupe 333KM, 245kW, benzyna (2016.12 - obecnie) NK
Układ Kierowniczy OPTIMAL Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 400 4-matic (238.366) coupe 333KM, 245kW, benzyna (2016.12 - obecnie) OPTIMAL
Układ Kierowniczy ORIGINAL IMPERIUM Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 400 4-matic (238.366) coupe 333KM, 245kW, benzyna (2016.12 - obecnie) ORIGINAL IMPERIUM
Układ Kierowniczy QUINTON HAZELL Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 400 4-matic (238.366) coupe 333KM, 245kW, benzyna (2016.12 - obecnie) QUINTON HAZELL
Układ Kierowniczy RTS Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 400 4-matic (238.366) coupe 333KM, 245kW, benzyna (2016.12 - obecnie) RTS
Układ Kierowniczy SASIC Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 400 4-matic (238.366) coupe 333KM, 245kW, benzyna (2016.12 - obecnie) SASIC
Układ Kierowniczy SIDEM Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 400 4-matic (238.366) coupe 333KM, 245kW, benzyna (2016.12 - obecnie) SIDEM
Układ Kierowniczy SKF Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 400 4-matic (238.366) coupe 333KM, 245kW, benzyna (2016.12 - obecnie) SKF
Układ Kierowniczy SPIDAN Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 400 4-matic (238.366) coupe 333KM, 245kW, benzyna (2016.12 - obecnie) SPIDAN
Układ Kierowniczy SWAG Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 400 4-matic (238.366) coupe 333KM, 245kW, benzyna (2016.12 - obecnie) SWAG
Układ Kierowniczy TOPRAN Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 400 4-matic (238.366) coupe 333KM, 245kW, benzyna (2016.12 - obecnie) TOPRAN
Układ Kierowniczy TRISCAN Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 400 4-matic (238.366) coupe 333KM, 245kW, benzyna (2016.12 - obecnie) TRISCAN
Układ Kierowniczy TRUCKTEC AUTOMOTIVE Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 400 4-matic (238.366) coupe 333KM, 245kW, benzyna (2016.12 - obecnie) TRUCKTEC AUTOMOTIVE
Układ Kierowniczy TRW Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 400 4-matic (238.366) coupe 333KM, 245kW, benzyna (2016.12 - obecnie) TRW
Układ Kierowniczy VAICO Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 400 4-matic (238.366) coupe 333KM, 245kW, benzyna (2016.12 - obecnie) VAICO
Układ Kierowniczy VEMA Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 400 4-matic (238.366) coupe 333KM, 245kW, benzyna (2016.12 - obecnie) VEMA
Producent:MONROE

3 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
MONROE
4.7 (6 ocen)
Kod produktu:
L23223
dostępny
4.7 (6 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MONROE
Kod:
L23223
Jednostka:
szt
Długość [mm]:  243
Ciężar [kg]:  0,734
Ilość montowana w aucie:  2
Wymiar gwintu:  M14x1,5/M16x1,5
Rodzaj gwintu przegub aksialny:  Z bieżnikiem prawostronnym
Długożć opakowania [cm]:  31
Szerokość opakowania [cm]:  8
Wysokość opakowania [cm]:  4
Do 100 dni na zwrot
92,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
MONROE
4.7 (6 ocen)
Kod produktu:
L23151
dostępny
4.7 (6 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MONROE
Kod:
L23151
Jednostka:
szt
Długość [mm]:  189
Ciężar [kg]:  0,925
Ilość montowana w aucie:  1
Gwint wewnętrzny [mm]:  14x1,5
Rodzaj gwintu:  Z bieżnikiem prawostronnym
Długożć opakowania [cm]:  41
Szerokość opakowania [cm]:  10
Wysokość opakowania [cm]:  7
Do 100 dni na zwrot
111,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
MONROE
4.7 (6 ocen)
Kod produktu:
L23152
dostępny
4.7 (6 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MONROE
Kod:
L23152
Jednostka:
szt
Długość [mm]:  189
Ciężar [kg]:  0,925
Ilość montowana w aucie:  1
Gwint wewnętrzny [mm]:  14x1,5
Rodzaj gwintu:  Z bieżnikiem prawostronnym
Długożć opakowania [cm]:  41
Szerokość opakowania [cm]:  10
Wysokość opakowania [cm]:  7
Do 100 dni na zwrot
126,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Porady z kategorii: Układ Kierowniczy

Luz na końcówce drążka kierowniczego - objawy, wymiana

Jak rozpoznać luz na końcówce drążka kierowniczego i samodzielnie przeprowadzić jego wymianę bez ściągacza?

Końcówki drążków kierowniczych, łączące drążek kierowniczy ze zwrotnicą, pełnią w całym układzie podwójną rolę – sterują kołami i regulują ich zbieżność. Zwykle to właśnie one są najmniej trwałymi elementami układu kierowniczego, ale – na szczęście – jednocześnie są elementami najtańszymi. Ich wymianę możemy równie dobrze pozostawić mechanikom, jak i spróbować zrobić wszystko samodzielnie.

czytaj więcej >
Geometria kół – jak sprawdzić i ustawić?

Geometria kół – jak sprawdzić i ustawić?

Podwozie charakteryzuje się kilkoma parametrami, które nazywane są wspólnie geometrią podwozia. Po co stosować konkretne ustawienia, jak sprawdzić prawidłową geometrię kół i co zrobić regulacja nie jest prawidłowa?

czytaj więcej >
System kontroli trakcji – ASR

System kontroli trakcji – ASR

ASR to układ antypoślizgowy zaliczany do grupy systemów Advanced Vehicle Control Systems. Jego najważniejszym zadaniem jest niedopuszczenie do nadmiernego poślizgu kół pojazdu podczas przyspieszania. Pośrednio system wpływa także na polepszenie właściwości trakcyjnych samochodu podczas pokonywania zakrętów.

czytaj więcej >
Dwa sposoby na wymianę płynu do układu wspomagania kierownicy

Dwa sposoby na wymianę płynu do układu wspomagania kierownicy

Płyn stosowany w układzie wspomagania kierownicy jest chyba najbardziej zapomnianym i najczęściej ignorowanym przez kierowców płynem samochodowym. Tymczasem przegapienie momentu, w którym powinniśmy go wymienić, może mieć dla nas bardzo kosztowne konsekwencje. Warto więc pamiętać o interwałach wymiany płynu w układzie wspomagania, a samą wymianę możemy przeprowadzić samodzielnie – bez pomocy mechanika. To naprawdę nic trudnego.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze