Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": 5
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Układ Kierowniczy FAG do Mercedes-benz KLASA E kabriolet (A238) E 220 d 4-matic (238.415) kabriolet 194KM, 143kW, olej napędowy (2017.10 - obecnie)

Układ Kierowniczy LEMFÖRDER Mercedes-benz KLASA E kabriolet (A238) E 220 d 4-matic (238.415) kabriolet 194KM, 143kW, olej napędowy (2017.10 - obecnie) LEMFÖRDER
Układ Kierowniczy A.B.S. Mercedes-benz KLASA E kabriolet (A238) E 220 d 4-matic (238.415) kabriolet 194KM, 143kW, olej napędowy (2017.10 - obecnie) A.B.S.
Układ Kierowniczy AKRON-MALÒ Mercedes-benz KLASA E kabriolet (A238) E 220 d 4-matic (238.415) kabriolet 194KM, 143kW, olej napędowy (2017.10 - obecnie) AKRON-MALÒ
Układ Kierowniczy BENDIX Mercedes-benz KLASA E kabriolet (A238) E 220 d 4-matic (238.415) kabriolet 194KM, 143kW, olej napędowy (2017.10 - obecnie) BENDIX
Układ Kierowniczy BG AUTOMOTIVE LTD. Mercedes-benz KLASA E kabriolet (A238) E 220 d 4-matic (238.415) kabriolet 194KM, 143kW, olej napędowy (2017.10 - obecnie) BG AUTOMOTIVE LTD.
Układ Kierowniczy BIRTH Mercedes-benz KLASA E kabriolet (A238) E 220 d 4-matic (238.415) kabriolet 194KM, 143kW, olej napędowy (2017.10 - obecnie) BIRTH
Układ Kierowniczy BORG & BECK Mercedes-benz KLASA E kabriolet (A238) E 220 d 4-matic (238.415) kabriolet 194KM, 143kW, olej napędowy (2017.10 - obecnie) BORG & BECK
Układ Kierowniczy DELPHI Mercedes-benz KLASA E kabriolet (A238) E 220 d 4-matic (238.415) kabriolet 194KM, 143kW, olej napędowy (2017.10 - obecnie) DELPHI
Układ Kierowniczy DYS Mercedes-benz KLASA E kabriolet (A238) E 220 d 4-matic (238.415) kabriolet 194KM, 143kW, olej napędowy (2017.10 - obecnie) DYS
Układ Kierowniczy FAG Mercedes-benz KLASA E kabriolet (A238) E 220 d 4-matic (238.415) kabriolet 194KM, 143kW, olej napędowy (2017.10 - obecnie) FAG
Układ Kierowniczy FAI AUTOPARTS Mercedes-benz KLASA E kabriolet (A238) E 220 d 4-matic (238.415) kabriolet 194KM, 143kW, olej napędowy (2017.10 - obecnie) FAI AUTOPARTS
Układ Kierowniczy FEBEST Mercedes-benz KLASA E kabriolet (A238) E 220 d 4-matic (238.415) kabriolet 194KM, 143kW, olej napędowy (2017.10 - obecnie) FEBEST
Układ Kierowniczy FEBI BILSTEIN Mercedes-benz KLASA E kabriolet (A238) E 220 d 4-matic (238.415) kabriolet 194KM, 143kW, olej napędowy (2017.10 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Układ Kierowniczy GSP Mercedes-benz KLASA E kabriolet (A238) E 220 d 4-matic (238.415) kabriolet 194KM, 143kW, olej napędowy (2017.10 - obecnie) GSP
Układ Kierowniczy KAWE Mercedes-benz KLASA E kabriolet (A238) E 220 d 4-matic (238.415) kabriolet 194KM, 143kW, olej napędowy (2017.10 - obecnie) KAWE
Układ Kierowniczy LENCO Mercedes-benz KLASA E kabriolet (A238) E 220 d 4-matic (238.415) kabriolet 194KM, 143kW, olej napędowy (2017.10 - obecnie) LENCO
Układ Kierowniczy LIQUI MOLY Mercedes-benz KLASA E kabriolet (A238) E 220 d 4-matic (238.415) kabriolet 194KM, 143kW, olej napędowy (2017.10 - obecnie) LIQUI MOLY
Układ Kierowniczy MAPCO Mercedes-benz KLASA E kabriolet (A238) E 220 d 4-matic (238.415) kabriolet 194KM, 143kW, olej napędowy (2017.10 - obecnie) MAPCO
Układ Kierowniczy MAXGEAR Mercedes-benz KLASA E kabriolet (A238) E 220 d 4-matic (238.415) kabriolet 194KM, 143kW, olej napędowy (2017.10 - obecnie) MAXGEAR
Układ Kierowniczy METZGER Mercedes-benz KLASA E kabriolet (A238) E 220 d 4-matic (238.415) kabriolet 194KM, 143kW, olej napędowy (2017.10 - obecnie) METZGER
Układ Kierowniczy MEYLE Mercedes-benz KLASA E kabriolet (A238) E 220 d 4-matic (238.415) kabriolet 194KM, 143kW, olej napędowy (2017.10 - obecnie) MEYLE
Układ Kierowniczy MONROE Mercedes-benz KLASA E kabriolet (A238) E 220 d 4-matic (238.415) kabriolet 194KM, 143kW, olej napędowy (2017.10 - obecnie) MONROE
Układ Kierowniczy MOOG Mercedes-benz KLASA E kabriolet (A238) E 220 d 4-matic (238.415) kabriolet 194KM, 143kW, olej napędowy (2017.10 - obecnie) MOOG
Układ Kierowniczy MOTUL Mercedes-benz KLASA E kabriolet (A238) E 220 d 4-matic (238.415) kabriolet 194KM, 143kW, olej napędowy (2017.10 - obecnie) MOTUL
Układ Kierowniczy NK Mercedes-benz KLASA E kabriolet (A238) E 220 d 4-matic (238.415) kabriolet 194KM, 143kW, olej napędowy (2017.10 - obecnie) NK
Układ Kierowniczy OPTIMAL Mercedes-benz KLASA E kabriolet (A238) E 220 d 4-matic (238.415) kabriolet 194KM, 143kW, olej napędowy (2017.10 - obecnie) OPTIMAL
Układ Kierowniczy ORIGINAL IMPERIUM Mercedes-benz KLASA E kabriolet (A238) E 220 d 4-matic (238.415) kabriolet 194KM, 143kW, olej napędowy (2017.10 - obecnie) ORIGINAL IMPERIUM
Układ Kierowniczy RTS Mercedes-benz KLASA E kabriolet (A238) E 220 d 4-matic (238.415) kabriolet 194KM, 143kW, olej napędowy (2017.10 - obecnie) RTS
Układ Kierowniczy SASIC Mercedes-benz KLASA E kabriolet (A238) E 220 d 4-matic (238.415) kabriolet 194KM, 143kW, olej napędowy (2017.10 - obecnie) SASIC
Układ Kierowniczy SIDEM Mercedes-benz KLASA E kabriolet (A238) E 220 d 4-matic (238.415) kabriolet 194KM, 143kW, olej napędowy (2017.10 - obecnie) SIDEM
Układ Kierowniczy SKF Mercedes-benz KLASA E kabriolet (A238) E 220 d 4-matic (238.415) kabriolet 194KM, 143kW, olej napędowy (2017.10 - obecnie) SKF
Układ Kierowniczy SPIDAN Mercedes-benz KLASA E kabriolet (A238) E 220 d 4-matic (238.415) kabriolet 194KM, 143kW, olej napędowy (2017.10 - obecnie) SPIDAN
Układ Kierowniczy SWAG Mercedes-benz KLASA E kabriolet (A238) E 220 d 4-matic (238.415) kabriolet 194KM, 143kW, olej napędowy (2017.10 - obecnie) SWAG
Układ Kierowniczy TOPRAN Mercedes-benz KLASA E kabriolet (A238) E 220 d 4-matic (238.415) kabriolet 194KM, 143kW, olej napędowy (2017.10 - obecnie) TOPRAN
Układ Kierowniczy TRISCAN Mercedes-benz KLASA E kabriolet (A238) E 220 d 4-matic (238.415) kabriolet 194KM, 143kW, olej napędowy (2017.10 - obecnie) TRISCAN
Układ Kierowniczy TRW Mercedes-benz KLASA E kabriolet (A238) E 220 d 4-matic (238.415) kabriolet 194KM, 143kW, olej napędowy (2017.10 - obecnie) TRW
Układ Kierowniczy VAICO Mercedes-benz KLASA E kabriolet (A238) E 220 d 4-matic (238.415) kabriolet 194KM, 143kW, olej napędowy (2017.10 - obecnie) VAICO
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:FAG

3 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
FAG
0 (0)
Kod produktu:
840 1430 10
dostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FAG
Kod:
840 1430 10
Jednostka:
szt
Rozmiar gwintu 1:  M14x1,5
Rozmiar gwintu 2:  M16x1,5
Długość przegub aksialny [mm]:  243
Do 100 dni na zwrot
80,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
FAG
0 (0)
Kod produktu:
840 1550 10
dostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FAG
Kod:
840 1550 10
Jednostka:
szt
Wymiar stożka [mm]:  16
Wymiar gwintu:  M14 x 1,5
Długość [mm]:  189
Parzyste numery artykułów:  840 1549 10
Do 100 dni na zwrot
139,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
FAG
0 (0)
Kod produktu:
840 1549 10
dostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FAG
Kod:
840 1549 10
Jednostka:
szt
Wymiar stożka [mm]:  16
Wymiar gwintu:  M14 x 1,5
Długość [mm]:  189
Parzyste numery artykułów:  840 1550 10
Do 100 dni na zwrot
139,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Porady z kategorii: Układ Kierowniczy

Luz na końcówce drążka kierowniczego - objawy, wymiana

Jak rozpoznać luz na końcówce drążka kierowniczego i samodzielnie przeprowadzić jego wymianę bez ściągacza?

Końcówki drążków kierowniczych, łączące drążek kierowniczy ze zwrotnicą, pełnią w całym układzie podwójną rolę – sterują kołami i regulują ich zbieżność. Zwykle to właśnie one są najmniej trwałymi elementami układu kierowniczego, ale – na szczęście – jednocześnie są elementami najtańszymi. Ich wymianę możemy równie dobrze pozostawić mechanikom, jak i spróbować zrobić wszystko samodzielnie.

czytaj więcej >
Wibracje kierownicy. Co zrobić, gdy kierownica drży lub wibruje?

Wibracje w samochodzie, cz. I. Skąd się biorą drgania na kierownicy?

W Waszym aucie pojawiły się jakieś niezidentyfikowane drgania? Rozchodzą się po nadwoziu, wyczuwalne są na pedale hamulca, ale przede wszystkim kumulują się na kierownicy? Przyczyn takich drgań może być więcej niż kilka, a ich wykrycie potrafi być nie lada wyzwaniem. Dlatego od razu przygotujcie sobie szkło powiększające i śmieszną czapeczkę Sherlocka Holmesa, bo czeka Was poważne dochodzenie.

czytaj więcej >
Wyciek płynu w układzie wspomagania. Jak zlokalizować wyciek i go wyeliminować?

Wyciek płynu w układzie wspomagania. Jak można go zlokalizować i skutecznie wyeliminować?

Gdzieś w układzie wspomagania w Waszym aucie pojawił się wyciek? A może ślady tego wycieku znajdujecie jedynie na ziemi pod pojazdem i nie wiecie, jak zlokalizować nieszczelność? Co powinniście zrobić, gdy tę nieszczelność już zlokalizujecie? Jak usunąć wyciek z układy wspomagania?

czytaj więcej >
Geometria kół – jak sprawdzić i ustawić?

Geometria kół – jak sprawdzić i ustawić?

Podwozie charakteryzuje się kilkoma parametrami, które nazywane są wspólnie geometrią podwozia. Po co stosować konkretne ustawienia, jak sprawdzić prawidłową geometrię kół i co zrobić regulacja nie jest prawidłowa?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze